Ghie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was druk op zaterdagavond, niet vreemd natuurlijk. Eerst nog in de achtertuin kunnen zitten onder het genot van een bier en Antipasto. Daarna 3 gangen genoten. Het hoofdgerecht; de bavette van de green egg, sprong er echt uit. Dit was een heel lekker stukje vlees. Mals en sappig van binnen, knapperig en met houtskool aroma van de buitenkant.
De rest van de gerechten waren wat mij betreft goed maar niet buitengewoon.
Verder is de aankleding een bistro waardig. En de bediening is vriendelijk.

Gegeten op 12 april 2014

JulJo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg gezellig restaurant, alles klopte gewoon. De wijnen zijn echt goed, het eten is lekker en de bediening is vriendelijk. Je zit wel dicht op elkaar. De porties zijn prima, hierdoor kun je prima 3-gangen eten. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gegeten op 31 januari 2014

lekkerbekH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was laatst wederom gezellig en lekker bij Flores! We waren op tijd (18.15) en konden direct aan tafel. Vooraf voor mij de oesters (lekkerrr), mijn partner had een voorgerecht met eend. Dat viel een beetje tegen; koud en wat weinig smaak. Ander minpuntje; we zaten erg dicht op de buren die overduidelijk een zware avond hadden. Verder was het zoals we Flores kennen: bediening met aandacht, mooie wijnen, en de, inmiddels beproefde dorade uit de green egg maakte de avond weer compleet. Bij Flores begrijpen ze gastheerschap, je voelt je steeds weer bijzonder en welkom: en dat is fijn!

Gegeten op 8 februari 2014

Kim_de_Haan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontzettend leuke sfeer en hele leuke gastvrouw! Het restaurant is helemaal afgemaakt. De portionenring is aan de kleine kant waardoor ik er niet snel nog eens zou komen. Er jammer want voor de rest is alles tot in de puntjes uitgewerkt.

Gegeten op 18 januari 2014

ellen72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig gegeten. Gerechten omlijsten de ingredienten. Verrassend en puur. Had wel iets meer groente op de borden kunnen waarderen.
Service prima. Wel rumoerig.. Zelfs het schuim onder de tafels geeft weinig verlichting. Enige nadeel, buiten rumoer is papieren tafelkleed. Jammer. Wel goede servetten en uitstekende service!

Gegeten op 29 januari 2014

jurgenth
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben nu een aantal keren bij Flores heerlijk gegeten. Keer op keer een goede bediening met oog voor detail. Het gastheerschap wordt door de gehele brigade perfect uitgeoefend. Goede combinatie tussen de gerechten en de geadviseerde wijn. Enkele gerechten; bloedworst met rode biet, geglaceerde zwezerik, geitenkaas cheesecake.

Gegeten op 7 januari 2014

jbjs
  • Recensies in de laatste twee jaar

We begonnen met een glas huiswijn, en dat was meteen raak: erg lekker. Vervolgens haas met bloedworst en chocoladesaus resp. dorade van de gril gegeten. Mooi gebalanceerd, met een beetje groente en puree. Kaasplankje toe. Allemaal zeer goed. Wat het bezoek echt bijzonder maakte was de persoonlijke aandacht van de zeer deskundige bediening. Zij wisten wat ze serveerden en waarom. Op het eind kwam de eigenaar onze ervaring evalueren.

Gegeten op 3 januari 2014

stan1974
  • Recensies in de laatste twee jaar

WHOEEIIJJ, wat hebben wij gisteren een heerlijke avond gehad bij Bistro Flores in Nijmegen! Perfect is een understatement, absolute ‘spitzenklasse’ past beter! Flores gaat voor kwaliteit en dat vertaalt zich in het eten, de service en het decor.

Eerlijk en goed eten staat duidelijk voorop! Terug naar de basis en vasthouden aan de (door mij zo geliefde) Franse bistro-stijl! Zowel voorgerechten (Coquilles/merg en Kabeljauw) als de hoofdgerechten (Bavette en Zwezerik) waren top! Flinke porties en in combinatie met friet en mayo die zich alleen met ‘divine’ laat typeren was er eigenlijk geen plek meer voor een dessert. Fles Saint Aubin erbij en wie doet je wat? Een sgroppino (met ‘geheime’ ingrediënten) kon er tot slot nog net bij.

Aan aandacht geen gebrek! Het komt niet vaak voor dat er in een restaurant een meer enthousiast en vriendelijk team rond loopt! Zonder uitzondering stralen zij passie uit en doen zij er alles aan het gasten naar de zin te maken.

De inrichting is die van een moderne bistro; open keuken (met een 'huge' Big Green Egg) gezellig geroezemoes; kortom, lekkere hectiek. Geen overbodige poespas; basic en sfeervol.

Tot slot, bedenk wel dat je niet kunt reserveren en dat betekent dus wachten aan de bar (voor ons ruim een uur). Wij hebben daar geen moeite mee! Het getuigt van lef en het is voor ons de bevestiging dat de kwaliteit goed is (immers, als mensen allemaal ruim een uur bereid zijn te wachten, is dat niet voor niets…)! Daarnaast kom je met een paar borrels en een lekkere snack (wij hadden antipasti) de tijd prima door in dit boeiende en vooral gezellige schouwspel!

Gegeten op 14 december 2013

dorineandrea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op woensdagavond 27 november hebben wij bij Bistro Flores gegeten, als Rotterdammers onbekend in Nijmegen. Aangenaam, zeer aangenaam verrast! Vriendelijke, attente gastvrij bediening, met interesse in hun gasten en met verstand van zaken. Heerlijk gegeten, voorgerecht dun gesneden kabeljauw en een broccolisouflé, hoofdgerechten een bavette met sjalottensaus en een biefstuk van sukade met maderasausje, uitleg erbij, ook over de wijn, alles echt heerlijk.
We gingen gelukkig naar ons hotel terug. Een parel in Nijmegen, aanrader!!

Gegeten op 27 november 2013

Hightree
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontvangst ging goed. Iets wat we gewend zijn bij Flores. De jassen werden netjes in ontvangst genomen en konden gelijk geplaceerd worden aan tafel. Personeel is vriendelijk, voldoende aandacht aan tafel. Al vrij snel bleek dat het tochte aan tafel bij binnenkomst van de overige gasten. Verzoek bij bediening neer gelegd of het mogelijk is om een andere tafel te nemen. Dit kon in eerste instantie wel, al vrij snel kwam er een grotere groep en werd ons verzocht om weer terug te gaan naar de eerste tafel vlak bij de ingang. Wijnen zijn goed. Suggestie bij de Bavette smaakte heerlijk. Vlees was mals, net aan de rode kant. Raar dat de boter al standaard op tafel staat terwijl er geen brood besteld is. Je ontvangt een puntzakje met kroepoek. Nogmaals aangegeven dat het wel erg veel tocht. Hierop werd goed gereageerd. Opmerking werd serieus genomen. De deurdranger is toen was strakker gezet waardoor het iets beter ging. Dessert smaaktje goed. Bij vertrek was het even een zoektocht naar de jassen. De bediening wist gelukkig nog te verstellen waar onze jassen waren opgehangen (attent). Keuken en bediening was weer als vanouds. Een kleine aanpassing bij de hoofdingang zou de opmerkingen over de tocht weg nemen.

Ga zo door!, jullie zijn gepassioneerd en hebben lol in jullie vak en zorgen ervoor dat gasten een leuke avond krijgen.

Gegeten op 15 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Bistro Flores in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Flores. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!