Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bistro Flores

4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 024 322 10 37
  2. www.bistroflores.nl

Evadejong50

Ik heb hier zaterdagavond gegeten met mijn vriend. Het was een zeer aangename ervaring. Aangezien we niet konden reserveren, moesten we drie kwartier wachten. Dit was absoluut geen straf! We gingen lekker in de tuin zitten bij de openhaard en bestelde alvast een flesje wijn. Daarna overheerlijk gegeten. Ik had lam en mijn vriend vis. Zeer goed klaargemaakt en schappelijke porties. Echt een feest. Een speciale vermelding gaat nog naar de huisgemaakte frieten met mayonaise. Werkelijk om je vingers bij af te likken. Ook de service was top. De biedingen is in voor een grapje en zorgt ervoor dat je een fijne avond hebt en is zeer attent. Ik kom hier zeker terug!

Gegeten op 23 augustus 2014

ihvleier

Ik ging met een collega, zakelijk, uit eten en hij koos voor Flores. Bij binnenkomst druk en blij dat wij nog een tafel kregen. Eerst aan het gangpad maar voordat we goed en wel zaten werd ons gevraagd of we misschien een betere tafel wilden. Erg attent. Zoals de hele avond het bedienend personeel erg attent, aardig en professioneel was. Wij kozen voor oesters, kabeljauw en 2 x de bavette.
De oesters waren supervers. Heerlijke Gillardeau oesters waarbij een sausje werd geserveerd dat ik maar heb laten staan. Oesters moet je niets aan doen, alleen als ze niet vers zijn. En dat waren deze wel. De kabeljauw van mijn collega was ook perfect. Goede cuisson en goed van smaak. De bavette was perfect gesneden en gebakken. Sausje mooi van smaak. De boontjes hadden een telletje langer geblancheerd mogen worden.
De sorbet van gin tonic was erg lekker. De amandelroom ook. De brioche van ananas iets te droog. De smaken samen geven een ietwat bittere smaak. Toch eens proberen alles tegelijk te proeven, keuken!
De hangop van mijn collega was ok.
Over het geheel genomen een geslaagde avond.

Gegeten op 21 augustus 2014

rbpmusic

Deze bistro uitgezocht op een krantenartikel en werd aangenaam verrast. Allereerst door de fantastische bediening. Die doet volledig z'n best om het de gast naar de zin te maken, met succes, want het zit hier altijd vol. Het eten was erg lekker, zeer zachte ribeye gegeten, perfect klaargemaakt met een heerlijke saus. Vergeet vooral niet een lekkere koffie na afloop te nemen, want ook daarover is goed nagedacht. Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 13 augustus 2014

c. stork

Voor ons was dit de eerste keer in Bistro Flores: meteen een erg positieve indruk gekregen van dit leuke restaurant. De bediening was sympathiek en deskundig met adviseren van wijnen en het keuzemenu. Wat vooral opviel waren de vaak originele gerechten die op de kaart stonden...bavet bereid op de houtskoolgrill met sjalottensaus, gebakken asperges met lamsbout en een rozemarijnpuree, asperges met harder en morieltjes, gebakken gamba's met gedroogd spek en balicummayonaise enz. Ook de wijnen waren prima wat prijs/kwaliteit verhouding betreft. Komen hier binnenkort zeker terug!

Gegeten op 27 mei 2014

jemullenders

Wow wat een aangename verrassing was dit. Te gast in Nijmegen werd ik meegenomen naar Flores. Bij binnenkomst verrast door het interieur, even moeten wachten maar dat was zeker geen straf in de leuke tuin met kachel. Om te borrelen een heerlijke anti pasti van vers afgesneden vleeswaren, een voorgerecht met gamba's en een hoofdgerecht met het seizoensproduct asperges. Het geheel afgesloten met een heerlijk dessert ! Ontzettend genoten van jullie gastvrijheid en zorg voor kwaliteit! Dankjewel !

Gegeten op 13 mei 2014

Ghie

Het was druk op zaterdagavond, niet vreemd natuurlijk. Eerst nog in de achtertuin kunnen zitten onder het genot van een bier en Antipasto. Daarna 3 gangen genoten. Het hoofdgerecht; de bavette van de green egg, sprong er echt uit. Dit was een heel lekker stukje vlees. Mals en sappig van binnen, knapperig en met houtskool aroma van de buitenkant.
De rest van de gerechten waren wat mij betreft goed maar niet buitengewoon.
Verder is de aankleding een bistro waardig. En de bediening is vriendelijk.

Gegeten op 12 april 2014

JulJo

Erg gezellig restaurant, alles klopte gewoon. De wijnen zijn echt goed, het eten is lekker en de bediening is vriendelijk. Je zit wel dicht op elkaar. De porties zijn prima, hierdoor kun je prima 3-gangen eten. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gegeten op 31 januari 2014

lekkerbekH

Het was laatst wederom gezellig en lekker bij Flores! We waren op tijd (18.15) en konden direct aan tafel. Vooraf voor mij de oesters (lekkerrr), mijn partner had een voorgerecht met eend. Dat viel een beetje tegen; koud en wat weinig smaak. Ander minpuntje; we zaten erg dicht op de buren die overduidelijk een zware avond hadden. Verder was het zoals we Flores kennen: bediening met aandacht, mooie wijnen, en de, inmiddels beproefde dorade uit de green egg maakte de avond weer compleet. Bij Flores begrijpen ze gastheerschap, je voelt je steeds weer bijzonder en welkom: en dat is fijn!

Gegeten op 8 februari 2014

Kim_de_Haan

Ontzettend leuke sfeer en hele leuke gastvrouw! Het restaurant is helemaal afgemaakt. De portionenring is aan de kleine kant waardoor ik er niet snel nog eens zou komen. Er jammer want voor de rest is alles tot in de puntjes uitgewerkt.

Gegeten op 18 januari 2014

ellen72

Geweldig gegeten. Gerechten omlijsten de ingredienten. Verrassend en puur. Had wel iets meer groente op de borden kunnen waarderen.
Service prima. Wel rumoerig.. Zelfs het schuim onder de tafels geeft weinig verlichting. Enige nadeel, buiten rumoer is papieren tafelkleed. Jammer. Wel goede servetten en uitstekende service!

Gegeten op 29 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Flores in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Flores. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.