Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Little Italy

1. Catering
  2. Italiaans

Little Italy

1. Catering
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 020 686 61 07

soultoucher

We hebben de spaghetti Carbonara genomen en dat was wel erg lekker. Vriendelijke eigenaar. De ijsjes als na ging ook lekker op.

Gegeten op 26 januari 2014

Pietje80

Met een vriendin bij Little Italy gegeten met een groupon bon. Ondanks dat een ruime keus uit egrechten. Vooraf hadden we allebei de tomatensoep. Deze smaakte alsof hij uit een pakje kwam: erg zout en de smaak van verse tomaat viel niet te ontdekken. Als hoofdgerecht had ik het kalfsvlees dat veel te doorbakken en droog was. Mijn vriendin had een pasta carbonara die op zich lekker was, maar waar ze maar heel weinig van kreeg. Hierbij werd geen salade of groente geserveerd. Het restaurantje zelf is heel sfeerloos, je hebt het gevoel dat je in een etalage van een winkel of een soort snackbar zit te eten
Al met al wat mij betreft supermarktkwaliteit!

Gegeten op 15 november 2013

smulpaapuitlimbricht

hier lunch gegeten met een social voucher. het eten was erg smaakvol, maar zeer kleine porties. wij hadden natuurlijk een voordelige prijs door de voucher, maar als je hier de gewone prijs moet betalen is het echt te duur, ook al is het lekker.
bediening was vriendelijk, maar er was wel maar 1 persoon dus we hebben wel een beetje moeten wachten toen het drukker werd maar in de tussentijd vermaakten wij ons prima met de gratis wifi.

Gegeten op 12 oktober 2013

michael59

Wij hadden een lunchbon hier. Na een moeilijke telefonische reservering, kwamen wij in een verlaten restaurant aan. Na een moeilijke communicatie kregen wij allebei een ander gerecht dan die wij besteld hadden!! De gerechten waren een paar penne en een sausje wat overigens flauw was! Snel afgerekend en snel weggegaan. Absoluut weggegooid geld!!!

Christasas

ik had calamare en spaghetti frutti di mare met een heerlijk sausje en mijn man had champignons en daarna een heerlijke tortellinie met kaas en een een lekkere saus,vriendelijke bediening en wij komen dus zeker terug.

Gegeten op 27 juli 2013

re404

Ik eet hier momenteel een superlekkere pizza Spinazie. En de service is top. Serveerster liet weliswaar iets vallen en ik kreeg een spatje op mijn been maar ze kwam gelijk met een servet, excuses en bood me een gratis drankje aan! Prijs-kwaliteitsverhouding: super!

Andries_

Kom hier af en toe. Woon om de hoek. Ziet er niet uit, dus vroeger gemeden, maar toch een keer beland. Naar mijn mening de beste pizza van Amsterdam. Dat is heel persoonlijk, maar heb in 30 jaar wonen in Amsterdam nog nooit zo een lekkere pizza gegeten. Neem altijd pizza fungi met ananas en (verse) rucola. Waan me in Italië. Deze pizza al een keer of 6 gegeten en altijd lekker. Andere gerechten buiten de pizza om wat minder, eerlijk is eerlijk, maar de pizza is top. Vlak bij zit Yam-Yam. Veel geroemd, maar ik vind dat een opgeklopte rot tent. De pizza veel minder lekker en de bediening is daar van het type Amsterdamse horror horeca service. Dit zegt misschien meer over mij dan over Yam-Yam, maar ik zou zeggen onmiddellijk mijn type pizza bij Little Italy bestellen. Alle knulligheid omarmen en juist daarvan genieten. In Italië heb ik echt slechtere pizza's gehad. Succes!

Gegeten op 3 juni 2013

harry23

Gegeten op 31 mei 2013

guitartiger

Wat een bizarre, negatieve ervaring heb ik hier meegemaakt! (uiteindelijk heb ik hier niet gegeten, dus daar geef ik maar een 6 voor, omdat ik daar niet over kan oordelen).

Door omstandigheden kwamen wij later aan dan het gereserveerde tijdstip. We mochten echter plaatsnemen en bestellen.

Toen echter enige tijd later mensen binnenkwamen die voor half 8 hadden gereserveerd werden wij verzocht om te vertrekken; het beperkte aantal zitplekken was bezet, en omdat wij later waren gekomen moesten wij vertrekken.

Dat is toch geen gang van zaken? Ten eerste, dan had bij binnenkomst verteld moeten worden dat wij te laat waren voor een tafeltje. Jammer, maar dat had ik nog wel begrepen.

Ten tweede, ook als wij op tijd waren geweest dan was het ondenkbaar geweest dat wij al om half 8 vertrokken zouden zijn; een 3-gangenmenu schuif je niet binnen een uur naar binnen. Ons te laat komen werd gewoon als een excuus gebruikt.

Ik schrijf zelden zo'n negatieve recensie: maar hier kom ik niet meer terug!

Gegeten op 25 januari 2013

Lloyd

Zeker de lekkerste pizza uit de buurt! Pizza piccante is een aanrader. Blij dat ze weer open zijn. Prijs-kwaliteitverhouding was ook in orde. Kom zeker terug!
Tip: misschien een ander soort muziek.

Gegeten op 15 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Little Italy in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Little Italy. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.