Brasserie Buitenhoff

Toon telefoonnummer 070 345 38 19

• 8.1 10 51

• 8.3

• 7.6

Brasserie Buitenhoff doet mee!

Reserveer nu!

Jgmp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk 3 gangen menu gegeten. Eindelijk eens een goede carpaccio. Waarom kan het hier wel?
Ander voorgerecht was gemarineerde zalm, ook top. Hoofdgerecht kabeljauwrug, mooi stuk kabeljauw met goede garnituur. Gevulde ravioli heerlijk op smaak. Nagerecht warm chocoladetaartje met vanille ijs. Heerlijk gegeten, mooie producten, lekkere wijn, goede bediening. Prijs-kwaliteit prima. Een aanrader!

Gegeten op 8 maart 2014

TvW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een 3 gangen menu voor 25,00!!! Voor elk wat wils, zéér goede prijs kwaliteit verhouding!
Alle gerechten met zorg bereid: zowel de voor- , hoofd- als nagerechten. Zelfs de Irish coffee was overheerlijk(met echte slagroom en Ierse whiskey!
De wijn en port waren aan de erg dure kant...maar ook weer van goede kwaliteit!
Ik kom hier zeker terug

Gegeten op 22 februari 2014

JB68
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier regelmatig en het stelt nooit teleur. De gerechten en wijnen zijn smakelijk, de bediening vriendelijk en professioneel en de inrichting gezellig en sfeervol. Bovendien is de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend en nog belangrijker: consistent. Absoluut een aanrader!

Gegeten op 19 januari 2014

Chobel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het driegangenmenu bood zoals altijd weer smakelijke keuzes. We kozen voor de tabouleh en de rijk gevulde groentensoep als voorgerecht. Als hoofdgerecht de hertensucade in rode port en als nagerecht de trifle en het kaasplankje (geserveerd met appelstroop). Met zorg bereid en dat proefden we.
De service was vlot en vriendelijk. Toen mijn disgenoot per ongeluk een mes liet vallen, brachten ze ongevraagd een schoon mes. Heel alert dus.
Fijn van Brasserie Buitenhof is, dat er altijd meerdere wijnen per glas te kiezen is. Dus niet een matig huiswijntje met daarnaast dure wijnen per fles. Wij kozen voor Pinot Noir, Cabernet Sauvignon en de Shiraz. Allemaal prima.

Kortom: wij blijven graag gasten bij Brasserie Buitenhof!

Gegeten op 19 december 2013

samsam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week met mijn vriendin hier gegeten.
We hadden het 3 gangen keuze menu. We hadden tabouleh. en zalm als voorgerecht gekozen.
Pastei van lam met aardappel en entrecote als hoofdgerecht, en kaas en tarte tatin als dessert.
Smaakvolle gerechten, met zorg bereid. De prijs kwaliteit klopt helemaal, en de porties ook.
Ik zou alleen de tabouleh iets smeuriger willen hebben, maar dat is iets persoonlijks.

Gegeten op 5 december 2013

margottro
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden het 3-gangenmenu: mosterdsoep en groentemix, fantastisch lekker. Daarna stoofpotje, met lamsvlees, wortel, ui, aardappel, soort hutspot dus, maar dan veeeeeel lekkerder...., schaaltje tot op de bodem leeggegeten! En het dessert een heerlijk Frans appeltaartje met ijsbolletje en koffie. Alles heel netjes en mooi opgediend en een lust voor het oog. Wij genieten hier van de vriendelijkheid, de service, de mooie entourage, altijd tijd voor een praatje en vriendelijke, professionele bediening! Vanavond was het erg rustig, we waren bijna de enigen, maar het is en blijft ons favoriete eettentje, 1 minpunt: de kok mochten we niet mee naar huis nemen....

Gegeten op 27 november 2013

Proever10165
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier recent gegeten met een klant en het was een waar feest. De chef kwam aan tafel en vroeg waar wij voor voelden. Wij lieten hem de vrije hand en hebben heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs. De gerechten waren stuk voor stuk prachtig en mooi van smaak. De wijnkaart is klein, maar heeft een leuke selectie. Ik zou iedereen willen aanraden hier te gaan eten.

Gegeten op 26 september 2013

Maren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas kan ik me niet vinden in de goede recensies. Ik had op een donderdag gereserveerd met gast en om 18.30u was de zalm al op en was er geen alternatief qua vis. We konden nog net een plekje bij het raam vinden en achteraf bleek dat er boven ook een verdieping was met meer dan genoeg plek en veel leuker ingericht dan de begane grond.! Wat een rare gang van zaken. We namen een plankje vleeswaren vooraf en mijn gast vroeg om prosecco. Daar werd onduidelijk advies in gegeven en kon zo bleek later alleen per glas van 6,75 worden verkocht. Mijn gast ging over op witte wijn. Als dessert namen we beiden een kaasplankje waar we 4,75 extra p.p. voor moesten bijbetalen. Het was op zijn minst gepast geweest als er voor 1 van ons deze kosten ongedaan waren gemaakt ivm de uitverkochte zalm. Wij zaten aan het raam met uitzicht op een luguber steegje. De locatie is geen mooie, waar juist in de buurt erg gezellig en mooie restaurantjes zitten, zit Buitenhof in tegenstelling tot de naam doet vermoeden, in een beduidend minder leuk straatje. Ik kom hier niet nog eens en zo kritisch ben ik echt niet.

jeanetty
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening was uitermate vriendelijk en niet te opdringerig. Eten was lekker en voldoende, alhoewel wij vrouwen zijn dus voor een man misschien iets aan de kleine kant. Wel werden de gangen iets te snel na elkaar uitgeserveerd. Bij het verlaten van het restaurant werden wij zelfs in onze jassen gehesen. Al met al een goede ervaring dus voor herhaling vatbaar!

Mrn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was erg lekker. Ik heb erg genoten van de pompoensoep met rivierkreeftjes. De bediening was uitstekend. Zeer vriendelijk, ze keken je aan en konden goed adviseren. Het restaurant zelf ziet er ook mooi en verzorgd uit. Het enige minpuntje vind ik dat de tafels erg dicht op elkaar staan waardoor je de gesprekken van de buren goed kan volgen en bij het opstaan moet je oppassen dat je niemand aanstoot. Het eten en de service waren zeer goed! Ik kom zeker terug.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Buitenhoff in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Buitenhoff. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!