Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 345 38 19

Ot-en-Sien

Lekker gegeten, goede wijn, goede sfeer en vriendelijke bediening. We raden dit restaurant ook vaak aan bij vrienden, vanwege de centrale ligging, intieme sfeer en afwisselende gerechten (voor zowel behouden als voor avontuurlijke eters).

Gegeten op 5 oktober 2014

hans1000

Op zondagmiddag na ons familie vaaruitje met de ooievaar door de wateren van Den Haag hier met 22 man de lunch gebruikt. We hadden de bovenzaal, zo zaten we als familie apart, en alles was goed verzorgd. We hadden een warme 3 gangen keuze lunch. Het eten was smaakvol en de bediening zeer attent. Een prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 28 september 2014

goldeng8

Ik kom hier al jaren. Benieuwd of het zeldzame hoge niveau gehandhaafd wordt onder de nieuwe eigenaar.

Laatste paar keer, met wat kleine porties flauwe aftreksels van de Aziatische keuken, deden mijn wenkbrauwen fronsen. Maar gelukkig, alles is weer in orde toen ik er gister at.

Mevr. Guth had weer dienst tijdens de lunch. Een voortreffelijke vakvrouw, die met een glimlach de drukte in de zaak aankan.

En dan het eten! Vóóraf een hele rijke linzen-soep, vol smaak, licht pittig. Dan de goulash, met spätzle. Ik heb laatst in een voortreffelijk restaurant in Wenen de goulash gegeten: heerlijk.

Maar Brasserie Buitenhof doet het werkelijk nóg lekkerder! Een soort Middel-Europese rendang: pittig en smaakvol.

Afgesloten met een panna cotta. Helaas met wat extra's erbij, maar gelukkig bleef de smaak van een perfecte PC overeind: romige wolken.

Telkens als ik er eet wandel ik weer naar buiten een gelukkig mens! Welke andere zaak kan dat waarmaken?

Gegeten op 9 oktober 2014

Ihnl

Ik had het diner in de brasserie. Wij hebben echt genoten van dit restaurant voor een eenvoudige, geweldige-proeverij, terwijl de prijzen zijn laag en de service is vriendelijk. Het restaurant's interieur was heel licht en het uitzicht buiten het raam was gezellig. Zal zeker terug gaan.

Gegeten op 19 september 2014

Taster666

Gisteravond voor het eerst gegeten bij Buitenhof. Een goede bediening, attent en soepel. Ongedwongen sfeer. Kleine kaart, maar alles was vers en lekker. Een mozzarella salade vooraf genomen en een tortellini met geitenkaas. Goed bereidt en lekker. De crème brûlée achteraf maakte de diner compleet. Mooie krokante laag, stevige crème met vannile. Niet teveel eten, maar precies goed.
Gisteravond voor het eerst gegeten bij Buitenhof. Een goede bediening, attent en soepel. Ongedwongen sfeer. Kleine kaart, alles was vers en ongecompliceerd. Een mozzarella salade vooraf genomen en een tortellini met geitenkaas. Goed bereidt en lekker. De crème brûlée achteraf maakte de diner compleet. Mooie krokante laag, stevige crème met vannile. Al met al lekker eten, goede bediening, redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 oktober 2014

Ambiorix

De zaterdag voor Prinsjesdag gaan lunchen bij Brasserie Buitenhof. We bestelden de 'geitenkaas salade' en die zag er smakelijk uit en hij smaakte ook goed met een heerlijk glas droge rosé erbij. Op een apart bordje lagen twee sneetjes brood en als we meer brood wilden, dan even vragen. Heel goed, want zo verspil je geen brood. Als dessert koffie complet met zoetigheden. De gastvrouwen waren zeer vriendelijk. Een Brasserie om, wanneer we weer in Den Haag zijn, terug te gaan.

Gegeten op 13 september 2014

Emveebee

Toevallig in het voorbijgaan naar binnen gegaan voor een hapje. Net 3-gangen keuzemenu voor 25 euro. De voorgerechten, ganzenborst en gerookte mosselen, smaakten prima maar kwamen direct uit de koeling. De confit de canard maakte veel goed en was uitstekend bereid. Een heerlijk pinot noir begeleidde het geheel. Dessert, kersentaart, was keurig.
Een aanrader op een centrale plek in Den Haag.

Gegeten op 26 augustus 2014

Janneke_

Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij Brasserie Buitenhof. Als voorgerecht had ik de wilde ganzenborst salade met met appels, bietjes en walnoten. Ik vond de combinatie erg goed smaken. Als hoofdgerecht nam ik de biefstuk want ik had trek in een goed stuk vlees. Normaliter ben ik daar wat voorzichtiger mee omdat ik het al gauw niet lust als het niet goed is gebakken. Mijn biefstuk was precies zoals ik het wilde, mals en roze van binnen. Niet te doorbakken en ook niet te rood. Het vlees smolt weg, een waar genot. Als dessert nam ik de creme brulee, ook deze was precies goed. Een warm en krokant suikerlaag met een niet te slap onderlaag van vanilleroom. We werden ook goed geadviseerd over de flessen wijn die op de kaart stonden zodat deze goed aansloot op onze gerechten. De service was top, we werden bediend door een vriendelijke jongedame die naar eigen zeggen er sinds kort werkte, dat hadden wij niet verwacht gezien de service en aandacht die ze leverde.

Gegeten op 18 augustus 2014

Zipje_Den_Haag

Leuke plek net uit de loop van de drukke winkelstraten. Het eten was lekker, maar het broodje Caprese was in eerste instantie niet zoals op de kaart beschreven. Hoeft niet erg te zijn, maar wel als er opeens iets bij zit dat je niet lust. Toen ik vroeg of dat aangepast kon worden kreeg ik een bitse reactie dat het toch echt zo op de kaart stond. Nadat we allebei geconstateerd hadden dat dat niet zo was, kreeg ik toch een nieuw exemplaar. De klant is hier geen koning, maar uiteindelijk wel prins.

Gegeten op 10 augustus 2014

eduard2

Op zoek naar een gezellig en niet-te-druk terras hier neergestreken voor een kop koffie. Uitstekende bediening, leuk en rustig gelegen terrasje en met een fijne ambiance. We komen hier zeker terug een volgende keer om dan ook te gaan lunchen.

Gegeten op 9 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Buitenhof in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Buitenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.