a TripAdvisor company

2. Surinaams
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 737 01 11

Jschreuder

Tante Wonnie is al een lange tijd mijn favoriete eetplek in Den Bosch. Het eten vind ik echt heerlijk. Al die kleine toevoegingen op tafel zoals de zelgemaakte sambals en groente zijn ook lekker. De pom, roti, gebakken banaan, bakkeljauw en pompoensoep zijn zeker favoriet ook van anderen om mij heen. De pompoensoep combineren met kip is echt een aanrader!

Wat betreft de bediening kan het zeker beter. Ik denk alleen persoonlijk dat het er gewoon niet inzit om daar echt heel gastvrienrelijk ontvangen te worden. Ik heb het geaccepteerd en het eten maakt het weer helemaal goed!

Afhalen kan ook en is ook lekker, het is exact het zelfde eten als ze serveren in het restaurant. Alleen het varkensvlees vind ik geen aanrader dit is een beetje taai.

Al met al nog steeds mijn favoriete eetplekje Den Bosch! En als je als een koning behandeld wil worden kan je beter naar de korte putstraat gaan.

Gegeten op 10 december 2015

Kinsella55

Ik heb er 1x afgehaald en dat was een drama. Eten koud in een magnetronbak. Nota bene geroosterd vlees, wat vervolgens dus heel slap wordt. Maar wel taai. Kip niet lekker. Bami viel ook tegen. Alleen satésaus was erg lekker. We hebben nog geen 15% gegeten van wat we hadden afgehaald. Bittere tegenvaller. Recensies hier zijn prima, maar dat betreft allemaal restaurant-gasten. Ik kan me niet voorstellen dat die magnetron-eten kregen voorgeschoteld.
Het viel me bitter tegen. Enige positieve naast de satésaus is dat de zaak een zeer schone en hygiënische indruk maakte.

Gegeten op 9 december 2015

Nivek074

Op zaterdag 24 oktober weer bij Tante Wonnie gegeten. Deze keer met een groep van 8 personen. We kregen een proeverij voorgeschoteld en wat was het eten weer voortreffelijk! Pom, telo bakkeljauw, verschillende groenten, gestoofde rundersucade, gestoofde kip en saté. Alles zeer smaakvol en erg ruime porties.

De nieuwe locatie is minimaal net zo sfeervol en gezellig als de vorige locatie, Surinaamse muziek op de achtergrond, correcte en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader!

Gegeten op 24 oktober 2015

Rian5211

Restaurant en afhaal in een. Voorste gedeeld is erg op afhaal gericht en daardoor wat minder gezellig om te zitten, maar achter in is prima. Eten is lekker, zeer grote porties. Wij kregen het echt niet op! Bediening is correct maar het is ons niet duidelijk of ze er ook echt plezier in hebben. Prima plek om even wat te eten, echt uit eten zou ik er niet gaan.

Gegeten op 17 oktober 2015

YDtje

Altijd lekker eten bij Tante Wonnie! Echt Surinaams! De nieuwe locatie doet erg veel denken aan de oude, maar dat is prima. Altijd keurig schoon en fris. Gerechten zijn ruim voldoende. Soms zelfs zoveel dat een voor- en hoofdgerecht te veel is om op te eten.Daar hebben ze bij Tante Wonnie op gerekend, want ze vragen altijd of we hetgeen dat over is mee willen nemen. Dat doen we graag.
De bediening is vriendelijk maar soms wat afstandelijk, ook wij die regelmatig komen lijken niet herkent te worden. Verder niet heel storend. De rechauds in de tafel zijn een goed vinding, zo blijft het eten goed op temperatuur. Heb mij wel eens vreselijk verbrand aan een lepel die boven het vlammetje was blijven staan, maar dat gebeurd maar 1 x.
Ook het afhalen is een aanrader, grote porties en vers bereid. Broodje bakkeljauw is een tip voor eens iets anders voor de lunch. De prijs is ook prima, voor 25 euro kan je met z'n tweeën incl een drankje lekker eten en dat zie je niet vaak meer.

Gegeten op 4 september 2015

recife

Tante Wonnie sfeervolle en schone zaak.
Roti en Pom besteld,echt heerlijk gegeten, wat eten betreft een absolute aanrader.
Jammer van van het onvriendelijke en totaal onverschillige personeel.
Volgende keer maar afhalen

ronald113

We wilden wat gaan eten en we stonden voor de deur bij Tante Wonnie. We waren met z'n viertjes en besloten hier te gaan eten. Het was druk binnen, we vertelden dat we met z'n vieren waren en we moesten een monentje hebben. Binnen een minuut werden we naar de kelder begeleid en dit maakte een zeer sfeervolle indruk.
Tijd voor een drankje, Parbo Bier was aanwezig, tja, echt Surinaams bier maakt het dan wel compleet.
Het eten was voor ons heerlijk, een van ons had Moksi Meti besteld, maar die was iets te vet, de vetrand was teveel, daardoor minder lekker. Ik had Javaanse bami met eend, die was heerlijk.
Na afloop een stevige cappuchino gedronken, die was zeer lekker. Geen toetje genomen, want de kaart had naar ons idee wat minder variatie daarin.
Als je Surinaams houdt, is dit een goed restaurant.

Gegeten op 3 mei 2015

Emmi-Jeka

De pompoensoep was overheerlijk. Lekker pittig. Er had wat meer korianderblad op gemogen van mij, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Als hoofdgerecht had ik de rundersucade in kokossaus. Best lekker! De kelder is voor een groepje goed te doen, maar met tweeën zou ik me er een beetje triest voelen. En er hing een ietwat vreemde lucht, die gelukkig al snel werd verdreven door alle heerlijke etensluchtjes. Goede cappuccino.

Gegeten op 8 april 2015

elmy

Met de ruige baksteenmuren, licht houtentafeltjes en mooi stoelen, ziet het er bij Tante Wonnie heel anders uit dan in het gemiddelde Surinaamse restaurant. De bediening is vlot en vriendelijk en we genieten al snel van een flesje fruitige witte wijn en een grote kom heerlijke saoto soep vol malse stukjes kip, taugé en ei. Als hoofdgerecht kiezen we de moksi meti met mooie gegrilde vleessoorten en worst en de roti met lam. De roti zelf is zijdezacht en de rest van het gerecht heerlijk op smaak. Er zit iets teveel vet aan het lam, maar dat is het enige minpuntje. De prijskwaliteit-verhoudign is uitstekend. Zeker met de gerechtjes die je er nog bij krijgt.
Echt heerlijk gegeten hier. Een aanrader.

Gegeten op 27 februari 2015

kukelpapa

Heerlijk eten bij tante Wonnie. Roti kip is mijn favoriet en ik geniet maximaal van de pompoen. Gelukkig bestelt mijn tafelgenoot elke keer wat anders zodat ik elk gerecht inmiddels wel geproefd heb (behalve pom.. maar pom is nooit lekker, zelfs aan de waterkant niet :) )
Echt heel blij met dit betaalbare restaurant waar ze gewoon een goede Surinaamse maaltijd op tafel zetten en lekkere wijn schenken.
Pluspunt : voor mijn zoon die een matige eter is mocht ik gewoon een kale roti plaat bestellen
Minpuntje vind ik de kelder. Beetje kil en koud maar dit is persoonlijk. Ik zit graag boven.

Schrijf zelf een recensie over Tante Wonnie in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Tante Wonnie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.