Tante Wonnie

• 8.2

• 7.9

arneos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker Surinaams eten hier. De moksi metie met bami was uitermate smakelijk. Tja sieuw wat droog, maar de kip weer heerlijk sappig. Lekker schaaltje zuur. Dat had wat meer mogen zijn. de roti aan de andere kant was ook goed. En veel. En dat voor hele redelijke prijzen. De bediening is erg plezierig. De zaak ziet er nog leuk uit ook. Mooi dat er ook afgehaald kan worden. Ga ik zeker doen door de week. Maar er gewoon even binnenvallen en lekker eten blijft natuurlijk leuker.

Gegeten op 21 februari 2014

mhipstra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een fantastisch concept dit restaurant: zalig Surinaams eten (wat ik normaal in ongezellige Warungs eet, uit een plastic bak aan een kantine tafeltje) en dan met de sfeer en looks van een gezellig en hip restaurant. Zalige vegetarische roti gegeten, mijn tafelgenoot had pom en die was ook prima. Dit soort restaurants zouden er veel meer moeten zijn!

Gegeten op 11 januari 2014

desie
  • Recensies in de laatste twee jaar

eet hier vaaak, superlekker, erg goed betaalbaar en heerlijk eten!
probeer eens een wandeling door de gangen menu, zo proef je vele smaken en zie je vele kanten van het veelzijdige menu.
pompoensoep, kouseband met garnalen, petjal speciaal en saoto soep zijn echte aanraders!! mijn lievelings! bij petjal is de pindasaus echt heerlijk

Gegeten op 17 december 2013

SabineKoster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Spontaan hier terecht gekomen. Was een ontdekking. Heerlijke gerechten op de juiste smaak, zeer betaalbaar en hele aardige mensen die er werken. Leuk alternatief!

Gegeten op 31 oktober 2013

Annnbeth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik woon nu een half jaar in den Bosch maar ben al wel 5 keer bij tante Wonnie geweest. Ooit lang geleden had ik een vriend die graag Surinaams kookte. Had hij geleerd van Surinaamse John uit Tilburg. Zijnom en madam jenet sambal waren onovertroffen. Bij tante Wonnie na al die jaren weer de echt Surinaamse smaak te pakken. Voor 40 euro veer 2 heb je een heerlijke rotatie met pom en drankjes. De bediening is snel, attent en correct. De omgeving industrieel. Er is ook afhaal en dat straalt wat af op het restaurant. Positief gezien geeft het een dynamische indruk, negatief vertaald zit je in een Surinaamse sneltent. Voor mij is echter het eten het belangrijkst, en dat is top.

Gegeten op 20 september 2013

tommu
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na aanbevelingen van vrienden ben ik gaan eten bij dit Surinaamse eethuis. Gestart met een wonton soep. Soep was rijk gevuld en heerlijk op smaak. Zelden zo lekker gehad. Als hoofdgerecht nam ik een roti kip. Jammer dat het kipfilet was in plaats van kippenbout. Over het algemeen vind ik een bout veel smaakvoller. Bediening was prima in orde. Ze hadden duidelijk oog voor de klant. Al met al verdient dit restaurant een dikke voldoende.

Gegeten op 13 september 2013

jerry10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel goed restaurant voor heerlijk surinaams eten.

Sauto soep was vers, goed op smaak. De ketjap erbij geserveerd was heel heel erg lekker. De sambal was mooi geel, de geur van de peper... Top

Roti laml

Kerrie ei was goed gekookt, het eigeel was mooi geel( niet te lang gekookt dus)

De roti was heerlijk van smaak. Overal egaal gebakken ( kleur) en overal gaar maar niet droog.
Aardappelen, lam en kouseband heerlijk!

Nathalie88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tante Wonnie is een prachtzaak! Het eten is goed geprijsd en smaakt uitstekend. We zijn er nu meerdere malen geweest en al het eten is prima. We houden alleen niet zo van die Surinaamse bittere groente maar dat is een kwestie van smaak. Ook staan er (verbazingwekkend voor een toko) mooie wijntjes op de kaart.
De service krijgt ook een dikke pluim. Niets is te veel en er wordt echt alles gedaan om het iedereen naar zijn of haar zin te maken.
De uitstraling van de zaak is echt een verschil met andere toko's. ze hebben er een prachtige restaurant-look aan gegeven zonder dat het laagdrempelige weg is. Tot volgende week Tante Wonnie!

Gegeten op 18 juli 2013

aries1972
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijk eten hebben ze hier zeg...ik had al wat recensies gelezen en het is allemaal waar..heerlijk gewoon zeg! De Soto Supu was wel een beetje aan de zoute kant maar heerlijk gegeten daar! Wij zijn enthousiast!

Gegeten op 2 februari 2013

carmensita
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eindelijk ook nu dan de avondkaart van tante Wonnie geprobeerd. Heerlijke goed gevulde soep met uitgebreid garnituur en roti met kip en kouseband. Top gegeten! Uitstekende bediening en gezellige sfeer.

Cecemel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst eten afgehaald bij tante Wonnie. De zaak ziet er netjes en schoon uit en er wordt leuke muziek gedraaid. Maar het belangrijkste is natuurlijk de smaak van het eten. Het smaakte erg goed. Ik heb de saoto soep en saté gehad. De soep heeft een goede bouillon en de saté lekkere saus met malse en lekker gekruide kip. (Heb al een verscheidenheid aan saté's en saoto's geproefd met mijn surinaamse achtergrond, maar het smaakt niet overal net zo lekker). En dit voor een mooi prijsje kunnen proeven. Ga zo door!

SebastiaanJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tante Wonnie is een Surinaams restaurant in het hartje van Den Bosch, vlak achter de Pensmarkt. Een eenvoudig maar leuk interieur met een paar mooie foto's van de (denk ik) Marowijne.

We hadden hier al wat vaker gegeten en wisten dat we weer de moksi meti en roti rund zouden nemen. Samen met ieder twee wijntjes bleven we onder de 40 euro. Prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde waardoor we zeker nog eens terugkomen.

Gegeten op 7 oktober 2012

diamant
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere roti gegeten bij dit simpathieke tentje. Heerlijke bananenchips bij mn drankje, mooi opgediend eten. Bediening ok, maar niet meest vriendelijk ooit. Al met al prima!

Schrijf zelf een recensie over Tante Wonnie in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Tante Wonnie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!