a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 737 01 11

ronald113

We wilden wat gaan eten en we stonden voor de deur bij Tante Wonnie. We waren met z'n viertjes en besloten hier te gaan eten. Het was druk binnen, we vertelden dat we met z'n vieren waren en we moesten een monentje hebben. Binnen een minuut werden we naar de kelder begeleid en dit maakte een zeer sfeervolle indruk.
Tijd voor een drankje, Parbo Bier was aanwezig, tja, echt Surinaams bier maakt het dan wel compleet.
Het eten was voor ons heerlijk, een van ons had Moksi Meti besteld, maar die was iets te vet, de vetrand was teveel, daardoor minder lekker. Ik had Javaanse bami met eend, die was heerlijk.
Na afloop een stevige cappuchino gedronken, die was zeer lekker. Geen toetje genomen, want de kaart had naar ons idee wat minder variatie daarin.
Als je Surinaams houdt, is dit een goed restaurant.

Gegeten op 3 mei 2015

Emmi-Jeka

De pompoensoep was overheerlijk. Lekker pittig. Er had wat meer korianderblad op gemogen van mij, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Als hoofdgerecht had ik de rundersucade in kokossaus. Best lekker! De kelder is voor een groepje goed te doen, maar met tweeën zou ik me er een beetje triest voelen. En er hing een ietwat vreemde lucht, die gelukkig al snel werd verdreven door alle heerlijke etensluchtjes. Goede cappuccino.

Gegeten op 8 april 2015

elmy

Met de ruige baksteenmuren, licht houtentafeltjes en mooi stoelen, ziet het er bij Tante Wonnie heel anders uit dan in het gemiddelde Surinaamse restaurant. De bediening is vlot en vriendelijk en we genieten al snel van een flesje fruitige witte wijn en een grote kom heerlijke saoto soep vol malse stukjes kip, taugé en ei. Als hoofdgerecht kiezen we de moksi meti met mooie gegrilde vleessoorten en worst en de roti met lam. De roti zelf is zijdezacht en de rest van het gerecht heerlijk op smaak. Er zit iets teveel vet aan het lam, maar dat is het enige minpuntje. De prijskwaliteit-verhoudign is uitstekend. Zeker met de gerechtjes die je er nog bij krijgt.
Echt heerlijk gegeten hier. Een aanrader.

Gegeten op 27 februari 2015

kukelpapa

Heerlijk eten bij tante Wonnie. Roti kip is mijn favoriet en ik geniet maximaal van de pompoen. Gelukkig bestelt mijn tafelgenoot elke keer wat anders zodat ik elk gerecht inmiddels wel geproefd heb (behalve pom.. maar pom is nooit lekker, zelfs aan de waterkant niet :) )
Echt heel blij met dit betaalbare restaurant waar ze gewoon een goede Surinaamse maaltijd op tafel zetten en lekkere wijn schenken.
Pluspunt : voor mijn zoon die een matige eter is mocht ik gewoon een kale roti plaat bestellen
Minpuntje vind ik de kelder. Beetje kil en koud maar dit is persoonlijk. Ik zit graag boven.

Trotamundos

Geluncht bij tante wonnie. De smaak van de beide gerechten, pindasoep en broodje saté was prima. Het broodje saté zag er karig uit: een broodje, saté er tussen met 2 schijfjes komkommer.
Van de 2 bestelde sapjes had ik een andere voorstelling. Ze waren niet versgeperst, maar kwamen uit een blikje. De inhoud daarvan bestond uit water met pulp, plus suiker en fructosesiroop. Zó zoet dat wat je dronk dus feitelijk limonadesiroop met een beetje water was.
Hoewel men mededeelde dat verse sapjes hier niet zouden lopen, denk ik dat men een flinke sprong voorwaarts kan maken als men deze gaat aanbieden. De vraag komt vervolgens vanzelf.
Er gaat niets boven verse exotische sapjes en het is nog veel gezonder ook.

Gegeten op 5 februari 2015

johan147

Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een sfeervol decor. Wat wil je nog meer? Vooral de Roti is erg lekker! Alsook de Bakkeljouw

Gegeten op 6 december 2014

Kinop

Onze eerste ervaring met de surinaamse keuken. We kregen een goede uitleg en advies. De menukaart is niet erg uitgebreid, maar biedt voldoende mogelijkheden. We kozen rotie als hoofdgerecht en een kipgerecht met surinaamse nasi. Tesamen met de bijgerechten was het meer dan genoeg en erg lekker. Ik kom hier graag terug.

Gegeten op 3 december 2014

linda34

Heerlijk gegeten bij Tante Wonnie. Met mijn ogen dicht zat ik zo weer in Suriname. Vooraf de saoto en als hoofdgerecht de pom. Deed absoluut niet onder voor wat ik in Suriname heb gegeten. De bediening was ontzettend aardig, nam de tijd, schonk echt aandacht; lieve meid! Wij zaten in de kelder, wat op zich wel heerlijk rustig was (boven zit je bij het afhaalgedeelte), maar het ontbreekt wel wat aan Surinaamse sfeer. Dat is de enige tip die ik heb, verder: houden zo en vooral zo lekker blijven koken!!

Gegeten op 15 november 2014

Bartvaniperen

gisteravond met Ron weer naar Tante Wonnie. De pindasoep was perfect, die van mij met kip en die van Ron met zoutvlees. Daarna beiden roti met kip, heerlijk maar voor ons eigenlijk iets te veel, ondanks het feit dat wij goede eters zijn. Het personeel was bijzonder vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Zij proberen het verblijf in het restaurant zo goed mogelijk te laten verlopen.
Voor de prijs, € 25,00, voor het voorgerecht, hoofdgerecht en twee drankjes hoef je het zeker niet te laten. Echt een goede zaak dat Den Bosch over dit restaurant kan beschikken.

Gegeten op 9 oktober 2014

VenKo

Prima Surinaams restaurant. Als voorgerecht hadden we de Telo (bakeljauw), die erg goed van smaak was. Het hoofdgerecht was Roti Nanga Fowru. Prima van smaak, grote portie. Onze tafelgenoten hadden Yampaneisi Fowru en Pom en zij waren hier ook zeer over te spreken.
Onder een grote foto van de Waterkant met uitzicht op de Surinamerivier kwamen onze vakantieherinneringen weer boven!

Gegeten op 14 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Tante Wonnie in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Tante Wonnie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.