Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tante Wonnie

2. Surinaams
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 737 01 11

Bartvaniperen

gisteravond met Ron weer naar Tante Wonnie. De pindasoep was perfect, die van mij met kip en die van Ron met zoutvlees. Daarna beiden roti met kip, heerlijk maar voor ons eigenlijk iets te veel, ondanks het feit dat wij goede eters zijn. Het personeel was bijzonder vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Zij proberen het verblijf in het restaurant zo goed mogelijk te laten verlopen.
Voor de prijs, € 25,00, voor het voorgerecht, hoofdgerecht en twee drankjes hoef je het zeker niet te laten. Echt een goede zaak dat Den Bosch over dit restaurant kan beschikken.

Gegeten op 9 oktober 2014

VenKo

Prima Surinaams restaurant. Als voorgerecht hadden we de Telo (bakeljauw), die erg goed van smaak was. Het hoofdgerecht was Roti Nanga Fowru. Prima van smaak, grote portie. Onze tafelgenoten hadden Yampaneisi Fowru en Pom en zij waren hier ook zeer over te spreken.
Onder een grote foto van de Waterkant met uitzicht op de Surinamerivier kwamen onze vakantieherinneringen weer boven!

Gegeten op 14 september 2014

Barbie69

Heerlijk eten in een verzorgd restaurant. De bediening is erg bedeesd, komt onvriendelijk over, doet zijn werk maar maakt totaal geen contact met de gasten, dit is een absoluut minpunt aan dit enige restaurant met goed eten. Wie is de eigenaar, wie is de kok, laat je zien zou mijn tip zijn. Dan kom ik nog eens terug.

Gegeten op 17 mei 2014

Nicol1

Gisteren met twee vrienden wezen eten. Vanaf de straatzijde weet je niet dat er zo'n prachtig ingerichte kelder is. Wat een verassing! De bediening was heel vriendelijk, niet gehaast en gaf ons de tijd en aandacht. Twee voorgerechten gedeeld met drie personen (Bakanata en Bakkeljauw: erg lekker, ruime porties).
Na het voorgerecht werd gevraagd hoe lang we wilden wachten met het hoofdgerecht. Dat was prettig, aangezien de porties behoorlijk groot waren. De hoofdgerechten (Pom, vlees en roti) zijn ook groot en we hadden een beetje spijt van het voorgerecht. Maar, we mochten alles wat over was mee naar huis nemen. In bakjes, vacuüm verpakt, stonden onze 'restjes' op ons te wachten. Geweldig! We hebben voor nog geen €25,- p.p. gegeten en gedronken.
De inrichting is helemaal mijn smaak, maar vanaf de straatzijde lijkt het meer een afhaalrestaurant en dat schrikt mensen misschien af. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 4 mei 2014

arneos

Lekker Surinaams eten hier. De moksi metie met bami was uitermate smakelijk. Tja sieuw wat droog, maar de kip weer heerlijk sappig. Lekker schaaltje zuur. Dat had wat meer mogen zijn. de roti aan de andere kant was ook goed. En veel. En dat voor hele redelijke prijzen. De bediening is erg plezierig. De zaak ziet er nog leuk uit ook. Mooi dat er ook afgehaald kan worden. Ga ik zeker doen door de week. Maar er gewoon even binnenvallen en lekker eten blijft natuurlijk leuker.

Gegeten op 21 februari 2014

mhipstra

Wat een fantastisch concept dit restaurant: zalig Surinaams eten (wat ik normaal in ongezellige Warungs eet, uit een plastic bak aan een kantine tafeltje) en dan met de sfeer en looks van een gezellig en hip restaurant. Zalige vegetarische roti gegeten, mijn tafelgenoot had pom en die was ook prima. Dit soort restaurants zouden er veel meer moeten zijn!

Gegeten op 11 januari 2014

desie

eet hier vaaak, superlekker, erg goed betaalbaar en heerlijk eten!
probeer eens een wandeling door de gangen menu, zo proef je vele smaken en zie je vele kanten van het veelzijdige menu.
pompoensoep, kouseband met garnalen, petjal speciaal en saoto soep zijn echte aanraders!! mijn lievelings! bij petjal is de pindasaus echt heerlijk

Gegeten op 17 december 2013

SabineKoster

Spontaan hier terecht gekomen. Was een ontdekking. Heerlijke gerechten op de juiste smaak, zeer betaalbaar en hele aardige mensen die er werken. Leuk alternatief!

Gegeten op 31 oktober 2013

Annnbeth

Ik woon nu een half jaar in den Bosch maar ben al wel 5 keer bij tante Wonnie geweest. Ooit lang geleden had ik een vriend die graag Surinaams kookte. Had hij geleerd van Surinaamse John uit Tilburg. Zijnom en madam jenet sambal waren onovertroffen. Bij tante Wonnie na al die jaren weer de echt Surinaamse smaak te pakken. Voor 40 euro veer 2 heb je een heerlijke rotatie met pom en drankjes. De bediening is snel, attent en correct. De omgeving industrieel. Er is ook afhaal en dat straalt wat af op het restaurant. Positief gezien geeft het een dynamische indruk, negatief vertaald zit je in een Surinaamse sneltent. Voor mij is echter het eten het belangrijkst, en dat is top.

Gegeten op 20 september 2013

tommu

Na aanbevelingen van vrienden ben ik gaan eten bij dit Surinaamse eethuis. Gestart met een wonton soep. Soep was rijk gevuld en heerlijk op smaak. Zelden zo lekker gehad. Als hoofdgerecht nam ik een roti kip. Jammer dat het kipfilet was in plaats van kippenbout. Over het algemeen vind ik een bout veel smaakvoller. Bediening was prima in orde. Ze hadden duidelijk oog voor de klant. Al met al verdient dit restaurant een dikke voldoende.

Gegeten op 13 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Tante Wonnie in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Tante Wonnie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.