Tante Wonnie

3. Topper 2015
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 737 01 11

elmy

Met de ruige baksteenmuren, licht houtentafeltjes en mooi stoelen, ziet het er bij Tante Wonnie heel anders uit dan in het gemiddelde Surinaamse restaurant. De bediening is vlot en vriendelijk en we genieten al snel van een flesje fruitige witte wijn en een grote kom heerlijke saoto soep vol malse stukjes kip, taugé en ei. Als hoofdgerecht kiezen we de moksi meti met mooie gegrilde vleessoorten en worst en de roti met lam. De roti zelf is zijdezacht en de rest van het gerecht heerlijk op smaak. Er zit iets teveel vet aan het lam, maar dat is het enige minpuntje. De prijskwaliteit-verhoudign is uitstekend. Zeker met de gerechtjes die je er nog bij krijgt.
Echt heerlijk gegeten hier. Een aanrader.

Gegeten op 27 februari 2015

kukelpapa

Heerlijk eten bij tante Wonnie. Roti kip is mijn favoriet en ik geniet maximaal van de pompoen. Gelukkig bestelt mijn tafelgenoot elke keer wat anders zodat ik elk gerecht inmiddels wel geproefd heb (behalve pom.. maar pom is nooit lekker, zelfs aan de waterkant niet :) )
Echt heel blij met dit betaalbare restaurant waar ze gewoon een goede Surinaamse maaltijd op tafel zetten en lekkere wijn schenken.
Pluspunt : voor mijn zoon die een matige eter is mocht ik gewoon een kale roti plaat bestellen
Minpuntje vind ik de kelder. Beetje kil en koud maar dit is persoonlijk. Ik zit graag boven.

Trotamundos

Geluncht bij tante wonnie. De smaak van de beide gerechten, pindasoep en broodje saté was prima. Het broodje saté zag er karig uit: een broodje, saté er tussen met 2 schijfjes komkommer.
Van de 2 bestelde sapjes had ik een andere voorstelling. Ze waren niet versgeperst, maar kwamen uit een blikje. De inhoud daarvan bestond uit water met pulp, plus suiker en fructosesiroop. Zó zoet dat wat je dronk dus feitelijk limonadesiroop met een beetje water was.
Hoewel men mededeelde dat verse sapjes hier niet zouden lopen, denk ik dat men een flinke sprong voorwaarts kan maken als men deze gaat aanbieden. De vraag komt vervolgens vanzelf.
Er gaat niets boven verse exotische sapjes en het is nog veel gezonder ook.

Gegeten op 5 februari 2015

johan147

Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een sfeervol decor. Wat wil je nog meer? Vooral de Roti is erg lekker! Alsook de Bakkeljouw

Gegeten op 6 december 2014

Kinop

Onze eerste ervaring met de surinaamse keuken. We kregen een goede uitleg en advies. De menukaart is niet erg uitgebreid, maar biedt voldoende mogelijkheden. We kozen rotie als hoofdgerecht en een kipgerecht met surinaamse nasi. Tesamen met de bijgerechten was het meer dan genoeg en erg lekker. Ik kom hier graag terug.

Gegeten op 3 december 2014

linda34

Heerlijk gegeten bij Tante Wonnie. Met mijn ogen dicht zat ik zo weer in Suriname. Vooraf de saoto en als hoofdgerecht de pom. Deed absoluut niet onder voor wat ik in Suriname heb gegeten. De bediening was ontzettend aardig, nam de tijd, schonk echt aandacht; lieve meid! Wij zaten in de kelder, wat op zich wel heerlijk rustig was (boven zit je bij het afhaalgedeelte), maar het ontbreekt wel wat aan Surinaamse sfeer. Dat is de enige tip die ik heb, verder: houden zo en vooral zo lekker blijven koken!!

Gegeten op 15 november 2014

Bartvaniperen

gisteravond met Ron weer naar Tante Wonnie. De pindasoep was perfect, die van mij met kip en die van Ron met zoutvlees. Daarna beiden roti met kip, heerlijk maar voor ons eigenlijk iets te veel, ondanks het feit dat wij goede eters zijn. Het personeel was bijzonder vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Zij proberen het verblijf in het restaurant zo goed mogelijk te laten verlopen.
Voor de prijs, € 25,00, voor het voorgerecht, hoofdgerecht en twee drankjes hoef je het zeker niet te laten. Echt een goede zaak dat Den Bosch over dit restaurant kan beschikken.

Gegeten op 9 oktober 2014

VenKo

Prima Surinaams restaurant. Als voorgerecht hadden we de Telo (bakeljauw), die erg goed van smaak was. Het hoofdgerecht was Roti Nanga Fowru. Prima van smaak, grote portie. Onze tafelgenoten hadden Yampaneisi Fowru en Pom en zij waren hier ook zeer over te spreken.
Onder een grote foto van de Waterkant met uitzicht op de Surinamerivier kwamen onze vakantieherinneringen weer boven!

Gegeten op 14 september 2014

Barbie69

Heerlijk eten in een verzorgd restaurant. De bediening is erg bedeesd, komt onvriendelijk over, doet zijn werk maar maakt totaal geen contact met de gasten, dit is een absoluut minpunt aan dit enige restaurant met goed eten. Wie is de eigenaar, wie is de kok, laat je zien zou mijn tip zijn. Dan kom ik nog eens terug.

Gegeten op 17 mei 2014

Nicol1

Gisteren met twee vrienden wezen eten. Vanaf de straatzijde weet je niet dat er zo'n prachtig ingerichte kelder is. Wat een verassing! De bediening was heel vriendelijk, niet gehaast en gaf ons de tijd en aandacht. Twee voorgerechten gedeeld met drie personen (Bakanata en Bakkeljauw: erg lekker, ruime porties).
Na het voorgerecht werd gevraagd hoe lang we wilden wachten met het hoofdgerecht. Dat was prettig, aangezien de porties behoorlijk groot waren. De hoofdgerechten (Pom, vlees en roti) zijn ook groot en we hadden een beetje spijt van het voorgerecht. Maar, we mochten alles wat over was mee naar huis nemen. In bakjes, vacuüm verpakt, stonden onze 'restjes' op ons te wachten. Geweldig! We hebben voor nog geen €25,- p.p. gegeten en gedronken.
De inrichting is helemaal mijn smaak, maar vanaf de straatzijde lijkt het meer een afhaalrestaurant en dat schrikt mensen misschien af. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 4 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Tante Wonnie in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Tante Wonnie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.