Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Columbus

1. Frans

Columbus

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 070 352 25 26
  2. www.columbusscheveningen.nl/

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

dorris

Door de negatieve recensies gingen wij er gedegen naar binnen, meteen aangegeven dat we met 5 gangen niet in de1 uur buiten willen staan, nou de ober kwam iedere keer keurig vragen, zal ik de volgende gang nu doorgeven aan de kok,. Geef duidelijk aan hoe jij je vlees wilt hebben gebakken nou perfect.de bediening was ook heel erg vriendelijk, net als wij. Wij gingen blij de deur uit

Gegeten op 8 oktober 2014

AadHoek

Eten bij Columbus? Goed!
Personeel bij Columbus? Prima!
Sfeer bij Columbus? Uitstekend!
Inrichting restaurant Columbus? Leuk en Design!
Nog meer eten bij Columbus1 Blijft lekker!
Prijzen bij Columbus? Kan wel iets lager >> goedkoper!

Gegeten op 30 juli 2014

richard128

Met Groupon moet je overal extra voor betalen. Sla, groenten, mayo etc...
Varkenshaas was rauw, dus toen ik eindelijk een nieuwe kreeg, was mijn vriend al klaar met eten. Bediening erg ongeïnteresseerd en ongeschikt. Nooit weer!!

Gegeten op 14 september 2014

MMichelle

Met Grouponbon gegeten. Als voorgerecht de Carpaccio gekozen was 1.50 euro bijbetalen maar meer dan waard er zat ook een klein warm broodje bij, smaakte prima.
Hoofdgerecht namen we de varkenshaas, maar er zat alleen patat bij warme groenten of sla moest je bijbetalen 3,50 euro pp, of we mayonaise erbij wilde stond dus ook op de rekening 1 euro erg duur.
De cola kosten 3 euro bezopen prijs.
Ik weet ook wel we zitten op Scheveningen maar zo bijzonder moet dat toch niet zijn.
Prijs kwaliteit verhouding vind ik niet ok.
En..........op Grouponbon had moeten staan dat er geen groente of sla bijzat!

Gegeten op 13 september 2014

vera32

Wij hebben er gister meer dan smakelijk gegeten.
Heerlijk in het zonnetje hebben we genoten van een 5 gangen diner.
De keuze daarin is genoeg dus voor ieder wat wils.
Het personeel is ontzettend vriendelijk en er is meerdere keren gevraagd of alles naar wens was.
Alle lof voor het personeel en de kok voor het heerlijke eten.
Ik lees ook dat er mensen ontevreden zijn maar dan moet je dat bij hun kenbaar maken en dan is er echt wel een oplossing. Klagen kan je altijd maar dan moet je dat pas doen als hun er niks aan willen doen. Mijn tip aan iedereen is dus ga er heen en oordeel zelf. Wij gaan dat zeker nog meerdere keren doen

Gegeten op 13 augustus 2014

Boschbol

Heerlijk gegeten. Verwachtingen voor vakantieveilingdiner waren niet hoog gespannen gezien eerdere recensies. Maar wat ons betreft volledig ten onrechte. Restaurant was zeer druk en toch alles netjes op tijd en vaak gevraagd of alles naar wens was. Snelle en aardige bediening. Complimenten aan Merel!

Culinair_verslaaft

Ontvangst was prima. Maar daar was het ook bij gebleven.

Mijn vriend bestelde een bier en ik wilde er nog even over na denken.

Bij het opnemen van het eten heb ik mijn drankje besteld. Mijn drankje duurde zo lang dat het pas kwam samen met het eten.

De manager kwam onze eten brengen. Het glas van mijn vriend was leeg en hij heeft niet gevraagd of hij nog iets wilde drinken.

Tijdens het eten werd er niet 1 keer gevraagd of alles naar wens was en dat terwijl er 5 man personeel rond liep en niet al te veel tafels meer. (We kwamen laat rond 20:30)
Het eten was slecht.
Mijn sliptongen leken niet vers gebakken. Ik denk in de middag voor gebakken en 's avonds in de oven warm gemaakt. Waardoor eigenlijk alles droog was. Ik zat een beetje te wachten tot ik iemands aandacht kon krijgen maar ze waren al druk bezig met opruimen en schoonmaken.

De entrcote was volgens ons gewoon een biefstuk. Want er zat geen grammetje vet aan. En het was een bonk vlees.

1 euro voor de mayonaise en 3 euro voor bier en 3 euro voor post mix ice tea vind ik behoorlijk duur.

Zelfs bij het afrekenen werd niet eens gevraagd of alles naar wens was.
Als ze dat hadden gedaan dan had ik deze beoordeling niet hoeven schrijven.

Gegeten op 5 augustus 2014

Schaap

Met een groep van 12 gegeten. 3 gangen diner via Groupon. Voorgerecht Carpaccio was voortreffelijk en vers. 2 personen namen geen voorgerecht, ter compensatie mandje met brood, kruidenboter enz, zeer attent. Diverse hoofgerechten waren goed van smaak met verse patatjes. Ook het nagerecht was goed van smaak. Restaurant is ruim, lokatie op de boulevard.
Jammer van engels sprekend personeel en niet weet wat jenever is! Met een grote groep via Groupon, ondanks meerdere supplementen, die berekend werden, is het betaaldbaar. Zeker met een grote gezelschap een aanrader.

Gegeten op 29 juli 2014

jasper53

Gisteren met z'n tween gegeten. De schnitzel was vreselijke doorbakken en daardoor enorm taai. De groentes en frites werden in zeer kleine porties geserveerd. Ik vond de presentie ronduit slecht. Wij komen hier dan ook niet meer terug.

Gegeten op 20 juli 2014

sylvia38

Vanavond geweest ontzettend leuke en vlotte bediening 5 gangen menu maar konden het niet op zoveel wij gaan er zeker nog eens terug

Gegeten op 19 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Columbus in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Columbus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.