Columbus

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 070 352 25 26
  2. www.columbusscheveningen.nl/

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

SylvZ

3-gangenkeuzediner op een stormachtige maandagavond. Hebben hier jaren geleden een 5 gangen surprisediner gegeten, die echt top was; verwachting was dus hooggespannen. Bediening was (weer) zeer aangenaam; helaas was het eten minder spannend. Geen hoogstandjes of culinaire verrassingen. Wat over blijft: fijne bediening op een mooie plek.

Gegeten op 2 maart 2015

Polu

Hier gegeten met een van VakantieVeilingen voor ern 3 gangen diner. Na binnenkomst kregen we gelijk de kaart en werd ons gevraagd wat we wouden drinken. Als voorgerecht een tomatensoep en carpaccio. Soep was goed. carpaccio hebben we wel eens beter gehad. Hoofdgerecht, pasta met gamba en een biefstuk & gamba's. Voor beide moesten we wel 1,50 bij betalen. Beide gerechten waren prima! Als nagerecht ijs, niets bijzonders. De bediening was super! Ze vroeg ons steeds wanneer we het volgende gerecht wouden en hield de lege glazen perfect in de gaten. Alle lof voor het meisje uit Hongarije!

Gegeten op 21 februari 2015

wapke

Vijf gangen menu gegeten bij Columbus. Een amuse van zalmmouse op een bruchetta was lekker. Carpaccio als voorgerecht had maar weinig smaak. Zelf maar wat peper en zout toegevoegd: niet bijzonder te noemen dus. De Italiaanse tomaten en Franse uiensoep waren goed klaargemaakt. Al was het een flinke kom vol en we daardoor weinig ruimte hadden voor het hoofdgerecht: Saté. Hier zat veel saus bij, waardoor de kip in het niet viel. En de sla die als garnering telde, leek oud. Het nagerecht: vanille ijs met advocaat was lekker, alleen veel te veel slagroom.
De gangen werden vrij snel achter elkaar geserveerd, zodat we al bij gang 3 waren voor we het door hadden.
Sinds jaren, als we in Scheveningen zijn, komen we bij Columbus. Echter viel het deze keer best tegen, in tegenstelling tot de vorige keren.
De bediening is vriendelijk, met name het (uit Oostblokland afkomstig?) meisje was zeer hartelijk.

Gegeten op 6 februari 2015

maaike1504

Door de ruime menukaart buiten en de vele mensen die binnen zaten werden we naar binnen gelokt;)
Bediening kwam snel naar ons toe met de kaart en wat we wilde drinken.
Voorgerecht tomatensoep met stokbrood en kruidenboter een echte aanrader alleen kruidenboter was hard daardoor moeilijk smeerbaar.
Hoofdgerecht: saté XL met patat en varkenshaas met patat en salade. Allemaal prima.
Nagerecht dame blanche. Smaakte ook goed.
Bediening is vriendelijk maar kan meer verdienen met drankjes. Je moest lang wachten op nieuwe consumptie. Prijs zou wel iets lager mogen. We zouden hier zeker nog een keer gaan eten.

Gegeten op 30 januari 2015

group0nfreak

Met een groupon een twee gangen menu gegeten. Wat tegen viel was de beperkte keuze aan voorgerechten (keuze was 3 verschillende soepen).

We kozen twee verschillende soepen, beiden waren waterig en hadden weinig smaak.

Hoofdgerecht (varkenshaas) was zeer goed klaargemaakt, niet te droog, niet rauw, perfect.

Tip: Mocht je hier gaan eten, neem de 3 gangen groupon dan heb je meer keuze aan voorgerechten.

Gegeten op 17 oktober 2014

arnohei2

Het was onze 2e keer via vakantieveilingen. Je kunt kiezen uit aantal gerechten. Als voorgerecht een lekkere amuse gekregen. daarna heb ik een tomatensoep en mijn vrouw een tonijnsalade. Beide waren heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we beide een kip sate . Heerlijk met een lekkere sate saus. Als toetje een soort dame blanche. Deze is lekker maar de hoeveelheid slagroom mag echt wat minder. Dat hadden we de 1e keer ook al aangegeven. Ik vind het netjes maar ook goed dat het personeel je vraagt of je de volgende gang al wilt hebben. Zo hoort het. Personeel is altijd hele vriendelijk en met name het meisje uit het buitenland(polen denken we) verdient ene pluim. Altijd als we daar zijn is zij zo echt gemeend vriendelijk. Ja en de sfeer en ruimte is heel mooi. En uitzicht op zee .

Gegeten op 18 oktober 2014

dorris

Door de negatieve recensies gingen wij er gedegen naar binnen, meteen aangegeven dat we met 5 gangen niet in de1 uur buiten willen staan, nou de ober kwam iedere keer keurig vragen, zal ik de volgende gang nu doorgeven aan de kok,. Geef duidelijk aan hoe jij je vlees wilt hebben gebakken nou perfect.de bediening was ook heel erg vriendelijk, net als wij. Wij gingen blij de deur uit

Gegeten op 8 oktober 2014

AadHoek

Eten bij Columbus? Goed!
Personeel bij Columbus? Prima!
Sfeer bij Columbus? Uitstekend!
Inrichting restaurant Columbus? Leuk en Design!
Nog meer eten bij Columbus1 Blijft lekker!
Prijzen bij Columbus? Kan wel iets lager >> goedkoper!

Gegeten op 30 juli 2014

richard128

Met Groupon moet je overal extra voor betalen. Sla, groenten, mayo etc...
Varkenshaas was rauw, dus toen ik eindelijk een nieuwe kreeg, was mijn vriend al klaar met eten. Bediening erg ongeïnteresseerd en ongeschikt. Nooit weer!!

Gegeten op 14 september 2014

MMichelle

Met Grouponbon gegeten. Als voorgerecht de Carpaccio gekozen was 1.50 euro bijbetalen maar meer dan waard er zat ook een klein warm broodje bij, smaakte prima.
Hoofdgerecht namen we de varkenshaas, maar er zat alleen patat bij warme groenten of sla moest je bijbetalen 3,50 euro pp, of we mayonaise erbij wilde stond dus ook op de rekening 1 euro erg duur.
De cola kosten 3 euro bezopen prijs.
Ik weet ook wel we zitten op Scheveningen maar zo bijzonder moet dat toch niet zijn.
Prijs kwaliteit verhouding vind ik niet ok.
En..........op Grouponbon had moeten staan dat er geen groente of sla bijzat!

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Columbus in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Columbus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.