Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

tjeerd12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kwaliteit eten was prima. Echter de porties veel te klein. 4 stukjes ossenhaas en 4 gamba's was echt te weinig. Groente en mayo moet je extra voor betalen. Ook upgrade naar wedges ipv patat was prijzig. Al met al voor ons geen 2e keer.

Gegeten op 6 april 2014

theresia1956
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn via vakantieveilingen bij Columbus terecht gekomen. 5 gangen diner. Alles was vers. wrap was lekker. carpaccio was lekker, alleen de plakjes waren een beetje te dik gesneden, waardoor het wat minder makkelijk te eten was. We hebben uiensoep gegeten die vonden we erg lekker. Het varkenshaasje was prima. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug. Alles was ruim voldoende

Gegeten op 10 maart 2014

swirl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren (zaterdag) bij Columbus gaan eten met een Groupon bon voor een 3-gangendiner. Het (grote) restaurant zat helemaal vol dus we moesten overal vrij lang op wachten. Na drie kwartier maar eens gaan informeren waar de soep bleef. Het eten was goed en ruim voldoende. Als je vegetariër bent, kun je kiezen uit verschillende salades.

Wat wij wel jammer vonden, is dat de bediening erg hun best doet om extra dingen te verkopen, buiten het standaardmenu om. Zo werd ons gevraagd of we alvast wat brood wilden, en bleek dit achteraf 6,75 (!) te kosten. Zelfs voor de mayonaise moet je een euro extra betalen.

Maar al met al lekker gegeten voor een goede prijs (de goede prijs was dankzij de Groupon bon want buiten zo'n bon om zijn de prijzen ronduit belachelijk hoog voor wat je krijgt).

Gegeten op 8 maart 2014

jmunckhof
  • Recensies in de laatste twee jaar

5-gangen diner via vakantieveilingen. Op deze site veel goede recensies gelezen maar ook wel wat minder goede. Ons kennende zouden we het wel lekker gaan vinden dan want wr hebben t nooit zo op de mensen die zo negatief doen... nou, helaas ga ik ook negatief doen nu: wrap met roomkaas vooraf die werd vergeten waardoor we eerst de carpaccio kregen. Had uitdrukkelijk gevraagd of het zonder pijnboompitjes kon, maar kreeg er gewoon pijnboompitjes overheen. De carpaccio zelf was niet te kauwen zo taai was hij. Na de carpacccio toch de wrap gekregen. Miezerig wrapje waarin je op zoek moest naar de zalm. De sla en de zalm kleurde wat bruinig en ik heb het daarom niet opgegeten. Mijn vriend had het al op voordat ik zei dat het bruin was en hij vond het zeer onsmakelijk. Na dit aangegeven te hebben vertelden ze ons dat ze de wraps weg hadden gegooid.
De tomatensoep was lekker! De kipsate was ok. Onder een groot stuk kroepoek weer een paar blaadjes sla die er niet erg vers uitzagen. Erg onsmakelijk! De saus was erg pittig maar dat is ieder zijn smaak! Over het toetje, vanille ijs, waren we ook niet erg te spreken. Ook werd mijn drankje vergeten. Het hele 5-gangen diner was binnen het uur op... kregen niet de mogelijkheid om 'bij te komen' van een gang. Toen we na de soep zeiden dat we even wilden wachten met het hoofdgerecht was dit ongeveer 5 minuten...
De serveerster was volgens ons nieuw. Deed erg haar best en heeft 1000x haar excuses aangeboden. Maar voor ons nooit meer Columbus!

Bart3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mosselen eten aan zee, het klinkt goed. Blijkbaar doen weinig mensen het hier, want wat er vandaag werd opgediend was rijp voor het bejaardentehuis. Klein en bijna vergaan met de structuur van elastiek. Op frietjes, brood en sausjes was niet veel aan te merken, het was wel leuk geweest als de ober had verteld dat brood ook extra berekend werd. Hij had ook wel iets met de klacht over de mosselen kunnen doen.

Gegeten op 30 januari 2014

BobvanPappelendam

Hallo
enige tijd geleden hebben we genoten van een heerlijk 5 gangen diner, we hadden onderstaande al via Couverts.nl geprobeerd te posten, maar dat is niet goed gegaan.
Omdat we het jullie niet wilden onthouden hierbij alsnog onze recensie:
Ons weekeindje Den Haag met z'n 2-en begon dramatisch met een val op Den Haag Centraal station waarbij ze haar knieën, gezicht en tenen blesseerde en haar bril totaal vernield werd, echter dit werd ruimschoots verzacht door het bij jullie genoten 5 gangen diner!
Als we nog eens in de buurt komen dan wippen we zeker weer een keer bij jullie aan!
Alles wat op tafel kwam was voortreffelijk van smaak, verrassende combinaties, voldoende hoeveelheid en zag er ook prima uit en alles werd op klasse wijze geserveerd op eigen aan te geven tempo door zeer vriendelijk personeel!
Chapeau voor de keuken en de bediening!

Vriendelijke groet en nogmaals dank voor de gezellige en lekkere avond!

Gegeten op 26 oktober 2013

marjo1951
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn hier met een bon van de vakantieveiling geweest. Wij hadden een bon voor een 5 gangen diner. Bij binnenkomst kregen wij een heerlijke wrap van gerookte zalm met roomkaas. Als voorgerecht een carpaccio en een tonijnsalade. Beide smaakte heerlijk.
Tussendoor nog tomatensoep en uiensoep. Beide waren vers gemaakt en smaakte ook helemaal te gek. Ik nam daarna de biefstuk en mijn man de schnitzel. Als nagerecht nam ik ijs met huisgemaakte advocaat en mijn man ijs met boerenjongens. Ik heb zelden zulke heerlijke slagroom gehad. Echte verse volle slagroom. Alles is hier heel vers. Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker weer hier terug als wij naar Scheveningen gaan.

Gegeten op 30 december 2013

vlinder1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerste kennismaking met dit restaurant. Gegeten met een actie van Groupon. Tomatensoep en carpaccio waren prima, net als de hoofdgerechten; kipsate, schnitzel en varkenshaas. Meer dan voldoende van alles. Prima bediening. Muziek wel iets te hard en op de plek waar wij zaten was het wel erg warm door de terrasheaters aan het plafond maar dat waren de enige minpuntjes. Beslist de moeite waard om naartoe te gaan.

Gegeten op 17 december 2013

catyes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via vakantieveilingen hier gegeten, erg naar mijn zin gehad! Je gaat zeker niet met lege maag naar huis en het eten is gevarieerd. Een van de lekkerste biefstuk die ik ooit heb gegeten. Het personeel was heel hartelijk en behulpzaam. We kregen snel onze drankjes. Enige verbeterpunt: de eerste gangen kwamen snel na elkaar.

Na de recensies gelezen te hebben was ik bang dat het niets zou worden, maar ik heb heerlijk gegeten. Een superdeal! Kom hier zeker terug.

popsicle

Wat een slechte tent.
Na de musical zijn we hier heen gegaan, omdat ze op straat hier flyers van uitdeelden. Het leek goed te gaan, maar toen de rest van mijn tafel hun eten hadden, was mijn maaltijd niet doorgegeven. Na een tijd kwam een ober kijken, heeft gecontroleerd, bleek mijn maaltijd niet eens in de computer te staan!
Het duurt 4 minuten, zei hij, maar daar zat ik veel langer te wachten. Uiteindelijk kreeg ik mijn biefstuk raw, ipv doorbakken.
We zijn uiteindelijk weggegaan. Hun excuses? Hier werken mensen, mensen maken fouten. Maak ze dan ook goed!
'We hebben het biefstuk gerecht van de bon gehaald" - Juist. Die stond er nooit op!
"We hebben de kruidenboter van de bon gehaald ter compensatie" - Wij hadden die niet eens gehad!
Niet eens compensatie voor deze onzin.

Gegeten op 10 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Columbus in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Columbus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!