Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Royal China Restaurant

1. ? 10 1 0

2. ?

3. ?

Proever66981

Chinees eten, dus geen chinees-indisch. Dus wel je nasi met babipangpang, dan moet je hier niet zijn.
Qua inrichting en stijl is het restaurant is verglijkbaar de restaurants in Guangzhou of Hongkong bij een goed hotel.

Wij zijn hier 2 keer geweest om te lunchen en met z’n 2en heb je voor 25 euro een goede lunch(dim-sum) gehad.
Afgelopen zondag hebben we hier gewoon diner gehad en dat was ook zeer goed. Ook leuk om eens wat andere keukens van china te proberen.

Verder is het restaurant schoon en de bediening vriendelijk.

Gegeten op 5 augustus 2012

smulpaap1971

voor zo even een chineesje tussen door was het wel goed
maar het was wat vlak van smaak. zal niet mijn vaste chinees adres worden

richard1969

• Slecht

heb met een groep van 10 pers. een lopend buffet hier gedaan. Wat je normaal bij een chinees te veel krijgt,is hier juist het tegenovergestelde. Wij kwamen voor de "2e zit" en bijna alle schalen waren leeg. Er werd niks bijgevuld en mensen rondom ons begonnen te morrelen. De bedrijfsleider erbij gehaald, en die verklaarde dat er maar 1 kok aanwezig was en dat die druk aan het koken was voor een partij in een andere zaal. Wij moesten maar even wachten (100 man die zitten te wachten op eten). Na 10 minuten werden er 6 (ja zes) stokjes sateh geserveerd voor het buffet. Zelfs deze (wij kondern er 1 veroveren) waren niet te eten. Wij zijn weggegaan zonder te betalen (na aan te geven bij de bedrijfsleider). Hij wilde ons 10-en een kortingbon geven voor een volgende keer. Duh.

PoenL

Zie ook de recenties van China Hotel Restaurant
Kleveringweg 11, 2616 LZ, Delft gewoon een nieuwe naam in een oude pand. Kwaliteit niet anders geworden.

Dennis1977

• Slecht

Ik heb op 18 maart hier gegeten. Er was te weinig eten. Het lopend buffet werd nauwelijks bijgevuld. Onze tafel heb ik zelf af moeten ruimen en aal borden en bestek op een vrije tafel neer gezet. Het was kortom verdrietig. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Ga er ook nooit meer heen. Dit is gewoon oplichterij!

burthappy

• Slecht

Het eten was gewoon koud, geen smaak, te weinig personeel, bij de gerechten stonden geen bordjes met wat de inhoud was en het
personeel die ook geen idee had wat het was.
Na een uur aan de bediening gevraagd of je ook wat anders kon bestellen.
Omdat we dat bij een andere tafel zagen en toen pas een lijstje kregen wat we aan konden kruisen wat we wilden eten.
Net als bij de Japanner, daarna was er niemand te bekennen die dat lijstje op kon halen.
Uiteindelijk zelf maar gaan zoeken naar de bediening en gegeven daarna weer een half uur wachten tot er wat kwam.
Nagerechten die op waren, koffie machine werd schoongemaakt een uur voor sluitingstijd zodat je een kwartier op koffie moest wachten.
Je zou denken doe dit als je dicht bent.
Ter plekke de klacht al neergelegd bij de bedrijfsleidster die er een aantekening van maakte.
Toen we weggingen kregen we nog twee kortingsbonnen aangeboden.
Maar die hebben we geweigerd en nog eens uitgelegd wat de klachten waren.
En dat we hier nooit meer komen eten en het zeker niet bij vrienden of kennissen aan zouden bevelen.
Ik hoop dat u hier wat aan hebt.

brencontact

• Uitstekend

Wij hebben hier 11 februari gegeten.Echt super!! De manager is echt super aardig en gastvrij, overigens al het personeel is zeer vriendelijk en gezellig. wij wisten ook niet van de kaart met extra gerechten maar wel een goede aanvulling. Het dessert is ook super! Niet alleen ijs met slagroom en toevoegingen maar ook verschillende soorten gebak en koffie, cappuccino en thee allemaal bij de prijs inbegrepen! Alles heel schoon en netjes!! Wij komen hier zeer zeker terug!!!!! ga zo door!!!

Daphne1984

• Goed

We hebben op zondag 6 februari 2011 in dit restaurant gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Helaas kregen we het formulier voor de extra gerechten vrij laat, de babi pangang was toen al op. Het ophalen van het formulier gaat niet zo soepel, maar als het formulier is opgehaald krijg je wel snel je extra gerechten. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Ook wordt alles regelmatig bijgevuld, behalve dan het dessert-buffet. Toen wij klaar waren met eten, was bijna alles op. De desserts werden wel een klein beetje aangevuld, maar dan alleen de wat simpelere dingen (zoals de slagroomsoesjes). We gaan zeker een keer terug, alleen iets eerder op de avond zodat we nog een lekker toetje hebben!

singa

• Goed

Zondag 6 feb gegeten peroneel behulpzaam. Hoe het daar werkt met de formulieren was ons in eerste instantie niet duidelijk vraag hiernaar als je binnenkomt. Aan het eind van de avond was het dessert buffet leeg en werd mondjes maat aangevuld. We gaan nog zeker een keer terug, eten was prima. Goede prijs kwaliteitverhouding.

njnarain

• Uitstekend

De dag waarop ik in deze restaurant was gaan eten, was op zaterdag 5 februari 2011. Toen wij binnen kwamen kregen wij een heel duidelijke rondleiding van de indeling van het restaurant en het eten. Verder vind ik et personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Schrijf zelf een recensie over Royal China Restaurant in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Royal China Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.