Burgertrut

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Hier eet ik regelmatig en het is me nog nooit tegengevallen! Ik ben geen vleeseter, maar over de vegetarische en veganistische burgers kan ik zeggen dat ze fantastisch zijn. De wedges voegen ook echt wat toe. Lekker gekruid. Kortom, erg lekker allemaal.. Maar mijn favoriete gerecht bij Burgertrut is toch wel de
kapsalon. Deze kan je zowel vegetarisch als vegan bestellen. Heerlijk!

Gegeten op 4 februari 2015

sunniva

De hamburgers zijn heerlijk, maar helaas niets gemerkt van de service. Er werd ons niet meer gevraagd of we nog drankjes wilden. Je kon ook erg moeilijk iemand aanspreken.
We moesten ook nog eens een uur wachten op onze burgers!

Gegeten op 24 april 2015

Idranor

We hadden goede verhalen gehoord over Burgertrut, maar de naam op zich was al genoeg om onze nieuwsgierigheid te wekken. Bij binnenkomst bleven we positief, het alto krakersachtige sfeertje sprak ons wel aan. Tafel en stoeltjes niet erg comfortabel.
Toen kwam de bediening, die alleen Engels sprak, ook het menu alleen in het Engels. Huh, Rotterdam hoort toch bij Nederland? En leg dan ten minste even uit of vraag of je gasten Engels spreken. De menukaart viel verder wel tegen, voor mensen die een niet-vegetarische burger willen is er weinig keus. En als je niet van mayonaise houdt heb je uberhaupt geen keus, dan is er maar 1 burger. Maar voor vegetariërs is het vast een heel fijn menu.
Wij hadden de jalapenosburger en de pizzaburger. Hoewel er nauwelijks gasten waren duurde het erg lang voor we de burgers geserveerd kregen. Allebei vonden we de broodjes erg hard, dat eet onhandig en zelfs pijnlijk aan je gehemelte. De smaak van de burger was bij mijn pizzaburger zeker niet vies, maar ook niet bijzonder. Meer een kakofonie aan smaken die overheerst werd door de salami.
Maar dan het goede nieuws. Als dessert kozen we allebei de oreo whiskey fudge cake en die voldeed volledig aan de verwachting: heerlijk! Een volgende keer zouden we onze hamburger bij een fastfoodrestaurant halen en dan naar de Burgertrut voor koffie met taart!
Bij het afrekenen werd ik wel vriendelijk te woord gestaan door een Nederlands sprekende dame die begrip had voor onze opmerking over de hamburgers.
Van een baklucht hebben wij overigens niets gemerkt, misschien hielp het dat we redelijk vroeg waren (tussen 1700 en 1800).

Gegeten op 8 april 2015

ketelbinkie1979

Ooooohh wat hebben ze hier toch lekkere burgers, en ja ze hebben geen goede afzuiginstallatie dat je alles ruikt en nee het decor is niet decadent maar leuk alto en daarom hou ik van deze zaak, en de vegetarische medemens komt hier toch zijn recht, en fritzzzzzzz colaa !

Gegeten op 8 maart 2015

Vlegel

Heerlijke burger gegeten (de burgers mogen iets groter) met veel keus voor vega's en vegans. Alles is organisch. Goede, vriendelijke bediening, we hebben niet lang hoeven wachten. Helaas ruikt het in het restaurant erg naar baklucht (slechte afzuiging) en staat het op een gegeven moment blauw van de rook. Trek dus kleren aan die erna in de was mogen :-)

Gegeten op 10 maart 2015

Nolja21

Burgertrut is een hippe zaak met een leuk concept. De burgers waren erg smaakvol, maar de service was traag terwijl het niet druk was, we kregen ons eten (2 hamburgers) pas na 50 minuten. Ook is de afzuiging in het restaurant slecht, waardoor er veel rook in de zaak hing en je kleding heel de dag naar baklucht ruikt.

Gegeten op 17 februari 2015

Kirsten111

Heerlijke burger en leuk concept. Jammer van de bediening. 1,5 uur op ons eten gewacht en er kon geen excuses vanaf. Sterker nog, wij moesten niet zeuren! Erg onprofessioneel, en helaas, maar daarom komen wij niet meer terug.

Dido78

Dit is één van de weinige plekken in de stad waar vegetariërs een belangrijke (misschien wel de belangrijkste) doelgroep is voor een restaurant. Dikke pluim! De gerechten zijn origineel, gezond, erg lekker en veelal vegetarisch. En niet duur! Ik zou er veel vaker komen als het er niet zo vreselijk zou stinken (gooi alles maar in de was, want die baklucht gaat er anders nooit meer uit). Dat was op de vorige locatie ook al het geval, onbegrijpelijk! Het was er ook steenkoud, dus we stonden in no time weer buiten. Jammer, want het eten is echt lekker, de locatie is top en het is een leuk concept.

Gegeten op 7 februari 2015

Eendje2cv

Leuke vrije plek, lekker "links" zoals we dat noemen. Tijdelijke locatie en dat zie je aan alles. De burgers zijn er erg lekker en verzorgd alleen is de afzuiging zo slecht dat het er helemaal blauw stond en we uren in de wind stonken. Onze jassen konden naar de stomerij. Jammer maar daarom komen wij er niet meer.

Gegeten op 23 januari 2015

Caroline Rijsterborgh

Smakelijke burgers, van biologisch vlees of vegetarisch, met liefde en zorg bereid. Heel prettig is, dat de mogelijkheid bestaat om tegen bijbetaling van 1 euro het broodje in te ruilen tegen salade. Hoewel de zaak een oer-Hollandse naam heeft, spreekt de (onervaren) bediening voornamelijk Engels. Stel je van tevoren ook maar in op "even wachten" en "nog even wachten". Het was een zeer vriendelijk meisje en daarom is het haar vergeven, dat alles een eeuwigheid leek te duren, hoewel het niet druk was. Over het decor zullen de meningen verschillen. Ik vond het bijeengeraapte zooitje wel grappig. Twee minpuntjes: Er is slechts 1 toilet en de capaciteit van de afzuiginstallatie is niet toereikend. De kookgeuren zijn moeilijk uit je kleding te krijgen zonder wassen.

Gegeten op 4 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Burgertrut in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Burgertrut. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.