Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Burgertrut

2. Vegetarisch
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 0000000

miek80

Op de nieuwe locatie van Burgertrut (aan de achterkant van de Markthal) geweest. Het was er (op een zondagavond om 19 uur) erg druk en we moesten een kwartier wachten op een tafel. Er werd ons niet gevraagd of we wat wilden drinken, een minpunt. Toen we eenmaal aan tafel zaten verliep het opnemen van de bestelling wat chaotisch, ook weer door drukte. De bediening was wel erg vriendelijk, dat scheelde veel. Twee van de vegetarische burgers waren reeds uitverkocht. Ik koos van de wortelburger met gerookte kaas en mijn vriend voor de texas cheese massacre. We hadden coleslaw, potatowedges en de kleine salade van de dag als bijgerecht. De kwaliteit van de burgers was prima, goede knapperige broodjes, het vlees van de vleesburger was goed gebakken. De bijgerechten waren lekker, vooral de pompoensalade. Inclusief 2 drankjes en fooi waren we 30 euro kwijt. Leuke plek om een (vegetarische) burger te eten, maar de volgende keer op een rustigere dag!

Gegeten op 12 oktober 2014

pizzapunk

Erg leuk ingericht hipster tentje. Ik vond de texas massacre burger wel tegenvallen. Vrij droog en dun burger, qua topping ook weinig bijzonders. De bun was wel goed. Wedges vond ik iets te vet. Bediening was erg vriendelijk. Ben wel benieuwd naar de veggie kapsalon!

Gegeten op 20 juni 2014

mcaco

Ik heb nu een paar keer gegeten bij Burgertrut en vind tot nu toe alles op de kaart lekker: de wortelburger, de risotto-feta-burger en ook een biologische vleesburger geprobeerd. Mijn vriend is helemaal fan van de vegetarische kapsalon. Ook de bijgerechten zijn prima: lekkere friet met heerlijke mayo, koolsalade of de salade van de dag... en dat allemaal voor een betaalbare prijs. Na een burger met 2 bijgerechten ben ik helaas nooit aan een nagerecht toegekomen, maar die zien er ook altijd veelbelovend uit. Het enige nadeel vind ik, dat er geen pils te krijgen is, maar de cider is voor af en toe best lekker.
De bediening kan erg sloom en vergeetachtig zijn als het superdruk is, maar op een rustigere avond zijn ze juist heel attent.
Nu ze op hun 3e locatie zitten (voor zover ik weet), kan ik van ganser harte zeggen, dat ze talent hebben om elke ruimte met minimale middelen een goed sfeertje te geven.

Gegeten op 29 mei 2014

ljv

Erg lekker, de dips zijn ook super. je moet hier wel op tijd zijn,want op is op.
ook duurt het erg lang voordat het eten er is. je kan zo 3 kwartier wachten op een burger.
Aan de ene kant dus lekker, maar de vaart mag er wel iets in.
wel goede prijs kwaliteit verhouding, ik eet hier altijd lekker.

Gegeten op 7 maart 2014

Rears

Heerlijk gegeten in deze knusse eetgelegenheid. Voor drie drankjes, twee hoofdgerechten + bijgerecht, een toetje en een koffie betaalden we slechts 32 euro. De vegetarische kapsalon was heerlijk en ook het broodje met de veganistische burger viel goed in de smaak. Zowel vegetariërs als veganisten kunnen hier terecht.

Het duurt wel even voor je je eten krijgt; we moesten een half uur wachten. Maar het wachten wordt meer dan goed beloond. Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval terug!

Gegeten op 9 maart 2014

Rotterdam93

Erg lekker en goed geprijsd eten. Naar mijn weten kan je nergens in Rotterdam voor dit bedrag zo goed eten. Met goede mayo is iets natuurlijk snel lekker maar mijn vriendin had een (veggie) burger zonder mayo en ook die was erg goed.
Verder leuke service, de burgerchef zelf kwam de burgers brengen en van de aankleding moet je houden, wij zaten aan het tafeltje naast alle lampenkappen en wij zijn erg enthousiast!

Gegeten op 19 februari 2014

yorick4

Tijdens het IFFR hier gegeten waardoor we slechts keuze hadden uit een beperkt aantal gerechten. Hierdoor waren er wat minder en minder speciale opties beschikbaar dan door anderen genoemd zijn op Iens. De 'standaard' hamburger was verder wel erg lekker, de potato wedges erbij zijn ook een leuke en lekkere toevoeging.

Gegeten op 29 januari 2014

Yellowstone

Gezellig en knus restaurant waar je zalige vega burgers kunt eten. De sfeer in het eethuis is goed en de lokatie op de Meent is perfect.

Gegeten op 10 januari 2014

Ananas101

De burgertrut is verhuisd naar een nieuwe locatie op de Witte de Withstraat. Blijft een van mijn favoriete plekken voor een lekkere, gezonde en goedkope hamburger. Als vegetariër kan je hier je lol op, de ene vegaburger is nog lekkerder dan de ander. En alles huisgemaakt! Mijn favoriet is de 'Big in Japan' - een soja-sesamburger met wasabimayonaise op knapperig Turks brood. En dat voor minder dan 7 euro. Als sidedish had ik de salade van de dag, een frisse pittige Thaise salade met komkommer, taugé, kool, rode peper en een heerlijke dressing. Het restaurant heeft een huiskamerachtige sfeer en de bediening is heel vriendelijk. Nog een pre is dat ze heerlijke gember-citroenthee serveren. Dan scoor je bij mij helemaal punten....

Gegeten op 6 januari 2014

luukwagon

Afgelopen week bij de burgertrut in WORM gegeten. Leuke sfeer. Maar had wel wat meer van deze beef burger verwacht. Dunne burger en aan de droge kant veel salade en rode ui maar een vrij vlakke smaak. De 'potato wedges' als side dish waren te vettig en ik vond de mayonaise erg citroenig.

Gegeten op 21 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Burgertrut in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Burgertrut. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.