Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Burgertrut

2. Vegetarisch
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 0000000

Rdam413

Leuke burger tent. We kregen keuze waar we wilden zitten terwijl het best druk was. De dame van de bediening hield goed oogcontact met gasten om te kijken wie nog iets wilde bestellen e.d. De inrichting is erg grappig. basic met grappige schilderijen en kunstige verlichting. Ook in vond het vervelend dat de grill lucht blijft hangen in de zaak. Ze hebben ook maar een kleine afzuigkap voor zo'n grote keuken. De burgers waren erg smakelijk en op zich genoeg. Ook al had ik op een iets grotere burger gehoopt. De salade die ik erbij bestelde was ook erg smakelijk. Persoonlijk hou ik niet zo van de alernatieve versies van cola. maar ze schenken hier zo'n biologische variant...tje je moet ervan houden. Voor een lekkere burger als je geen mega honger hebt zou ik hier zeker heengaan. Ook lekker dichtbij de markthal.

Gegeten op 16 januari 2015

Groenobi

Afgelopen zaterdag een burger gegeten bij dit restaurant.
Na 15 minuten ging ik bij de bar bestellen, omdat ik dacht dat dit zo hoorde in deze zaak. Bleek er gewoon bediening te zijn, maar die was niet te bekennen. We bestelden een Texas cheese massacre en O'love burger en en kan mineraal water.
Na ongeveer 20 minuten wachten zelf maar even de mineraal water gaan halen, want er kwam niks. Ook viel het op dat er helemaal geen gerechten uit de keuken kwamen en tafels vol bleven staan met vuile borden etc. Het was druk werd er gezegd. Maar de tent zat nog niet eens 2/3e vol en ze werkten met 2 serveersters ????
Na ruim 45 minuten na bestellen kwamen uiteindelijk de burgers.
De burgers waren op zich prima. Sappig en best smaakvol. Broodje was te droog (oud?) en er zat teveel vocht in mijn en saus op mijn burger. Hierdoor had ik een hele plas op mijn bord.
De zaak was heel minimalistisch ingericht, wat op zich wel leuk was. Wel stond de hele zaak op een gegeven moment blauw van de gril rook. Deze lucht bleef de hele dag in onze kleren zitten.

Al met al krijgt de burger een voldoende. Hij was best lekker. Beetje vergelijkbaar met een strandtent, maar niet qua niveau van een Thrill Grill of Biertuin in Amsterdam.
Wij zijn in heel veel speciale hamburgertenten geweest, maar deze absurd lange wachttijd en de gigantische grill-lucht hebben we nog nooit meegemaakt. Jammer, want het restaurant scoort hierdoor onder de maat. De keuken werkt echt heel inefficiënt en brengt daarmee iedereen in de problemen. De 2 mensen in de bediening hebben wij bijna niet gezien, terwijl de zaak echt niet groot is. Kan veel beter!

Gegeten op 3 januari 2015

loutazar

Afgelopen weekend wezen eten bij de nieuwe locatie van Burgertrut achter de Markthal in Rotterdam. Op zich een leuk sfeertje, maar het was nogal druk dus we moesten eerst een kwartiertje wachten. Vervolgens krijgen we een tafeltje vlak naast de keuken, waardoor je eigenlijk continu in de dampen zit van de fornuizen. En als klap op de vuurpijl moesten we ook nog eens bijna een uur wachten op onze bestelling, die ze overigens pas na 3 kwartier kwamen opnemen.
De burger en de potato wedges waren daarentegen dan weer heel erg lekker.
Al met al heerlijk gegeten.

Gegeten op 19 december 2014

miek80

Op de nieuwe locatie van Burgertrut (aan de achterkant van de Markthal) geweest. Het was er (op een zondagavond om 19 uur) erg druk en we moesten een kwartier wachten op een tafel. Er werd ons niet gevraagd of we wat wilden drinken, een minpunt. Toen we eenmaal aan tafel zaten verliep het opnemen van de bestelling wat chaotisch, ook weer door drukte. De bediening was wel erg vriendelijk, dat scheelde veel. Twee van de vegetarische burgers waren reeds uitverkocht. Ik koos van de wortelburger met gerookte kaas en mijn vriend voor de texas cheese massacre. We hadden coleslaw, potatowedges en de kleine salade van de dag als bijgerecht. De kwaliteit van de burgers was prima, goede knapperige broodjes, het vlees van de vleesburger was goed gebakken. De bijgerechten waren lekker, vooral de pompoensalade. Inclusief 2 drankjes en fooi waren we 30 euro kwijt. Leuke plek om een (vegetarische) burger te eten, maar de volgende keer op een rustigere dag!

Gegeten op 12 oktober 2014

pizzapunk

Erg leuk ingericht hipster tentje. Ik vond de texas massacre burger wel tegenvallen. Vrij droog en dun burger, qua topping ook weinig bijzonders. De bun was wel goed. Wedges vond ik iets te vet. Bediening was erg vriendelijk. Ben wel benieuwd naar de veggie kapsalon!

Gegeten op 20 juni 2014

mcaco

Ik heb nu een paar keer gegeten bij Burgertrut en vind tot nu toe alles op de kaart lekker: de wortelburger, de risotto-feta-burger en ook een biologische vleesburger geprobeerd. Mijn vriend is helemaal fan van de vegetarische kapsalon. Ook de bijgerechten zijn prima: lekkere friet met heerlijke mayo, koolsalade of de salade van de dag... en dat allemaal voor een betaalbare prijs. Na een burger met 2 bijgerechten ben ik helaas nooit aan een nagerecht toegekomen, maar die zien er ook altijd veelbelovend uit. Het enige nadeel vind ik, dat er geen pils te krijgen is, maar de cider is voor af en toe best lekker.
De bediening kan erg sloom en vergeetachtig zijn als het superdruk is, maar op een rustigere avond zijn ze juist heel attent.
Nu ze op hun 3e locatie zitten (voor zover ik weet), kan ik van ganser harte zeggen, dat ze talent hebben om elke ruimte met minimale middelen een goed sfeertje te geven.

Gegeten op 29 mei 2014

ljv

Erg lekker, de dips zijn ook super. je moet hier wel op tijd zijn,want op is op.
ook duurt het erg lang voordat het eten er is. je kan zo 3 kwartier wachten op een burger.
Aan de ene kant dus lekker, maar de vaart mag er wel iets in.
wel goede prijs kwaliteit verhouding, ik eet hier altijd lekker.

Gegeten op 7 maart 2014

Rears

Heerlijk gegeten in deze knusse eetgelegenheid. Voor drie drankjes, twee hoofdgerechten + bijgerecht, een toetje en een koffie betaalden we slechts 32 euro. De vegetarische kapsalon was heerlijk en ook het broodje met de veganistische burger viel goed in de smaak. Zowel vegetariërs als veganisten kunnen hier terecht.

Het duurt wel even voor je je eten krijgt; we moesten een half uur wachten. Maar het wachten wordt meer dan goed beloond. Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval terug!

Gegeten op 9 maart 2014

Rotterdam93

Erg lekker en goed geprijsd eten. Naar mijn weten kan je nergens in Rotterdam voor dit bedrag zo goed eten. Met goede mayo is iets natuurlijk snel lekker maar mijn vriendin had een (veggie) burger zonder mayo en ook die was erg goed.
Verder leuke service, de burgerchef zelf kwam de burgers brengen en van de aankleding moet je houden, wij zaten aan het tafeltje naast alle lampenkappen en wij zijn erg enthousiast!

Gegeten op 19 februari 2014

yorick4

Tijdens het IFFR hier gegeten waardoor we slechts keuze hadden uit een beperkt aantal gerechten. Hierdoor waren er wat minder en minder speciale opties beschikbaar dan door anderen genoemd zijn op Iens. De 'standaard' hamburger was verder wel erg lekker, de potato wedges erbij zijn ook een leuke en lekkere toevoeging.

Gegeten op 29 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Burgertrut in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Burgertrut. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.