Burgertrut

• 7.4

• 7.6

ljv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker, de dips zijn ook super. je moet hier wel op tijd zijn,want op is op.
ook duurt het erg lang voordat het eten er is. je kan zo 3 kwartier wachten op een burger.
Aan de ene kant dus lekker, maar de vaart mag er wel iets in.
wel goede prijs kwaliteit verhouding, ik eet hier altijd lekker.

Gegeten op 7 maart 2014

Rears
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in deze knusse eetgelegenheid. Voor drie drankjes, twee hoofdgerechten + bijgerecht, een toetje en een koffie betaalden we slechts 32 euro. De vegetarische kapsalon was heerlijk en ook het broodje met de veganistische burger viel goed in de smaak. Zowel vegetariërs als veganisten kunnen hier terecht.

Het duurt wel even voor je je eten krijgt; we moesten een half uur wachten. Maar het wachten wordt meer dan goed beloond. Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval terug!

Gegeten op 9 maart 2014

geertjan3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker en goed geprijsd eten. Naar mijn weten kan je nergens in Rotterdam voor dit bedrag zo goed eten. Met goede mayo is iets natuurlijk snel lekker maar mijn vriendin had een (veggie) burger zonder mayo en ook die was erg goed.
Verder leuke service, de burgerchef zelf kwam de burgers brengen en van de aankleding moet je houden, wij zaten aan het tafeltje naast alle lampenkappen en wij zijn erg enthousiast!

Gegeten op 19 februari 2014

yorick4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens het IFFR hier gegeten waardoor we slechts keuze hadden uit een beperkt aantal gerechten. Hierdoor waren er wat minder en minder speciale opties beschikbaar dan door anderen genoemd zijn op Iens. De 'standaard' hamburger was verder wel erg lekker, de potato wedges erbij zijn ook een leuke en lekkere toevoeging.

Gegeten op 29 januari 2014

Yellowstone
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig en knus restaurant waar je zalige vega burgers kunt eten. De sfeer in het eethuis is goed en de lokatie op de Meent is perfect.

Gegeten op 10 januari 2014

Ananas101
  • Recensies in de laatste twee jaar

De burgertrut is verhuisd naar een nieuwe locatie op de Witte de Withstraat. Blijft een van mijn favoriete plekken voor een lekkere, gezonde en goedkope hamburger. Als vegetariër kan je hier je lol op, de ene vegaburger is nog lekkerder dan de ander. En alles huisgemaakt! Mijn favoriet is de 'Big in Japan' - een soja-sesamburger met wasabimayonaise op knapperig Turks brood. En dat voor minder dan 7 euro. Als sidedish had ik de salade van de dag, een frisse pittige Thaise salade met komkommer, taugé, kool, rode peper en een heerlijke dressing. Het restaurant heeft een huiskamerachtige sfeer en de bediening is heel vriendelijk. Nog een pre is dat ze heerlijke gember-citroenthee serveren. Dan scoor je bij mij helemaal punten....

Gegeten op 6 januari 2014

sprince
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeker goede burgers en een leuke tent om te zitten. Trekt het bekende hipsterpubliek maar dat hoort nou eenmaal bij dit soort tenten. Porties zijn riant en prijs kwaliteit is zeker in orde, alleen beetje jammer dat ze Fritz Kola schenken... nare troep.

Gegeten op 7 juni 2013

Seessie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke sfeer voor een minimalistisch ingericht restaurant. Inrichting sober maar een scherm voor de tap had er wel afgekund; net als een goede afzuiging. Ook het handdoekje op het toilet mag best vervangen worden door papieren handdoeken. Gezien de drukte was er sprake van onderbezetting in de keuken en bij de bediening. Maar niet geklaagd want het eten maakte alles goed. Vooraf brood met aioli; ronduit heerlijk! Daarna een geweldige burger, die ongevraagd voor ons op de juiste wijze was gebakken. Niet te vergeten, het heerlijke broodje dat de smaak van een lekkere hamburger zo kan verknallen.
Na een prima espresso. Kortom, lekker en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 6 oktober 2013

Oira
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met enige regelmaat kom ik in de Burgertrut. Er hangt een fijne sfeer die doet denken aan de 'huiskamerrestaurants' in Berlijn. Beetje artistiek en minimalistisch, maar wel gezellig en met leuk uitzicht op de Meent.
Het merendeel van de burgers die je kan bestellen is vegetarisch, maar er zijn ook altijd biologische vlees-opties.
De laatste keer had ik een 'Son of Seitan', alleen al om die naam moet je hem bestellen. De burger, gemaakt van Seitan, was erg mals en heerlijk verwerkt tot super hamburger. Echt een aanrader!
Het personeel is wat sloom, vaak heb ik ook het idee dat ze onderbezet zijn. De laatste keer was er maar 1 serveerster op een volle zaak. Ze zijn echter wel aardig en behulpzaam.

Nadelen: Beetje sloom personeel, smoezelige wc (met een gewoon handdoekje? Bah!)

Voordelen: Heerlijk eten, voordelig, goede locatie, mooie inrichting, ideaal voor een snelle hap die toch gezond en smaakvol is.

Gegeten op 17 augustus 2013

Cameron_Clark

• Goed

Enjoyed my burger here recently. Juicy, slightly rare and complemented by the truffel sauce. Not refined and the decor and temperaturwe could have been a bit hotter, but we did come at lunch time. The starter of baked chestnuts with wasabi mayo was interesting but the chestnuts needed to be a but drier and crispier. Not expensive and I imagine its very popular in the weekend.

Schrijf zelf een recensie over Burgertrut in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Burgertrut. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!