Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

XuXi

2. Sushi
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 06 414 808 07

roos39

Lange tijd groot fan geweest van XuXi, vele malen heerlijk gegeten! Verse en lekkere sushi. Wel is het meer een afhaaltent, niet perse qua inrichting maar vooral door de bediening, dit duurde meestal wel een tijdje. De afgelopen 2/3 keer viel de sushi tegen. Dus zijn al een tijdje niet meer geweest. Toch heb ik hier meerdere malen lekker gegeten, dus toch een 8 waard!

Gegeten op 3 april 2014

Chica

Na goede verhalen over Xu Xi zijn we hier gaan eten op een woensdagavond. Het was een rustige avond, er waren uiteindelijk maar twee tafels bezet. Verrassend, zeker met zulke goede sushi!

Het is een erg klein restaurantje, met afhaalmogelijkheid. Verwacht geen eetzaal. De inrichting is okay, niet bijzonder.

De sushi is supervers en erg erg smakelijk. De sushi met krokante garnaal is om je vingers bij op te eten. Een mix van meerdere sushi gehad, alles was heerlijk. De zalm smolt op je tong.

Er was geen drankenkaart. Het was dus raden wat we te drinken konden bestellen. Dat zou beter kunnen.
En het kostte ons ook enige moeite om contact te krijgen met de dame van de bediening, ondanks dat het rustig was. Als ze iets vaker tussendoor zou zijn gekomen om onze glazen te checken, was het perfect geweest.

Laat je daardoor echter niet weerhouden om hier te gaan eten als je in Arnhem bent en zin hebt in ge-wel-di-ge sushi.

Gegeten op 29 mei 2014

Elings

Vorige week weer hier gegeten. De kwaliteit was erg goed, alles vers gemaakt. Vriendelijke bediening. Absolute aanrader om te bezoeken, hoewel wellicht niet in de eerste wandelroute van Arnhem is dit restaurant de moeite waard om via de Nieuwstad te bezoeken.

Gegeten op 10 oktober 2013

harm1

Sushi is in 1 woord geweldig. Het is natuurlijk vooral een afhaal restaurant waar je ook kan eten, dus qua decor liggen de verwachtingen niet hoog; desondanks ook prima in orde!

Gegeten op 7 september 2013

ArnhemsGeweten

Best sushi in town! Super vers en aardige bediening. Alles netjes op tijd klaar! Absolute aanrader is de crunchy shrimp! Door alle andere sushi-tentjes van Arnhem niet zo lekker bereid.

Gegeten op 6 juni 2013

mirjam45

Beste en lekkerste sushi van Arnhem en omstreken, supervers.
Ook heerlijke thee en vriendelijke bediening. Echt een uitje!

Gegeten op 15 juni 2013

HNB

Lekkere sushi hier afgehaald vorige week. Duidelijk geen massa product, maar erg vers en wordt ter plekke gemaakt. Afhaaltijd van een half uur is wel een beetje lang en kan met een beetje voorbereiding een stuk korter lijkt me. Gezien de kwaliteit zal ik hier vaker naartoe gaan. Prijs is ok, het is niet goedkoop, niet duur.

Gegeten op 30 maart 2013

Artur

Eergister sushi besteld voor gisteren. Via site, heel eenvoudig. Alles was op tijd klaar en zag er schitterend uit. Er zat zelfs iets extra's bij. Kwaliteit: Super. Ik eet heel vaak sushi maar deze kwaliteit was echt superieur. Super vers en perfecte smaak. Een aanrader.

Gegeten op 24 januari 2013

jwi

Lekkere verse sushi! De laatste werden gemaakt vlak voor het afgesproken tijdstip van ophalen. Werd netjes terug gebeld na dat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg en ook via email werd snel gereageerd! Daarnaast een 4tal stuks extra sushi bij gekregen. Het adres in Arnhem om sushi te bestellen. Wanneer ze een bezorg service zouden hebben, ga ik ze een 10 geven voor de service!

Eva88

Het is echt een sushi afhaaltent, en dat werkt meer dan goed. De service is érg goed, ik moest langer wachten op mijn bestelling en kreeg toen extra sushi mee.

De kwaliteit van de sushi is ook erg lekker. Vergeleken met andere tenten in Arnhem zijn het wel kleinere rolletjes, houd daar rekening mee met bestellen.

Schrijf zelf een recensie over XuXi in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over XuXi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.