a TripAdvisor company

2. Sushi
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 06 414 808 07

Loopt op rolletjes

Xuxi spreek je uit als 'sushi'. Een sushi restaurant waar Arnhem niet over uitgepraat raakt! De tijd dat sushi nog een conserveringsmethode was is voorbij; inmiddels is het een delicatesse. Elke dag worden de sushi vers gerold zodat alles knapperig, zacht en op temperatuur op tafel verschijnt, maar ook afhalen en catering is mogelijk. Pak op die stokjes!

GrimReaper

Na alle goede verhalen eindelijk eens naar dit kleine eethuisje gereden. Het interieur beviel mij al meteen: Rustig en simpel. Ik zat in mijn eentje aan een klein tafeltje en kon lekker naar buiten gluren. Lekkere droge witte wijn. Ik ben niet zo'n sushi freak en vind sashimi eigenlijk altijd lekkerder. Dus van alles wat genomen. Lekkere zeewiersalade erbij, sashimi zalm/tonijn, sumo kip/komkommer/rivierkreeft en California shrimp tempura crunchy. Allemaal even heerlijk. Bediening, prijs, snelheid...helemaal prima.

Gegeten op 21 juli 2016

hannekevandal

Echt de allerbeste Sushi uit Arnhem en omstreken (en dus geen all-you-can-eat vreetschuur).
Met veel liefde en zorg bereid en altijd vers. We eten er regelmatig maar bestellen ook sushi die dan keurig wordt thuis bezorgt. Echt een aanrader.

Gegeten op 3 juni 2016

ShogunelGato

Beste Sushi uit de regio, misschien zelfs het hele land. Kom hier nu al 7 jaar mijn sushi of afhalen of eten en het smaakt altijd super. Het kan soms zijn dat het wat langer duurt maar dat komt dan omdat er veel mensen komen afhalen en het vers wordt gemaakt. Kortom het duurt soms even, maar dan heb je ook wat. En als je een vriendin hebt die toch niet veel eet zou ik zeggen eet hier in plaats van zo'n all you can eat vreetschuur, het kost uiteindelijk evenveel maar smaakt vele malen beter!

Gegeten op 23 april 2016

Hofstede

Wij zijn hier voor de eerste keer komen eten en wij hebben genoten. Zulke lekkere sushi hebben wij zelden of zelfs nog nooit gegeten.
Alles was supervers en smaakte perfect.

Het was wel erg druk dus het duurde wat langer tot we onze gerechten kregen maar we zijn hierover vooraf goed door de bediening ingelicht. Het was dus geen verrassing en dat waarderen wij.

Kortom, heerlijk gegeten en het was er erg gezellig. Top avond gehad en wij komen zeker veel vaker terug.

Gegeten op 26 maart 2016

winnie.maris

Via online reservering

De sushi zouden nog lekkerder smaken als de bediening beter was!
We hebben zeker een half uur gewacht voordat we een drankje kregen en na een uur kwamen de sushi pas. Die waren gewoon goed, maar bij uit eten gaan hoort wat mij betreft ook een goede sfeer en bediening. En die was echt onvoldoende.

Gegeten op 26 maart 2016

jasper148

Wij zijn hier terecht gekomen via internet. Bij binnenkomst werden we verwelkomd en er werd ons een tafel aangewezen. Het duurde lang voordat er een drankje werd opgenomen terwijl er maar een extra tafel in het restaurant zat. Overigens toen we de sushi bestelden, duurde het even maar het werd vers gemaakt. Echt voortreffelijk. Tot dusver de beste sushi in Arnhem. Wij zijn echte sushi liefhebbers dus het is een aanrader. Wel wordt er Engels gesproken.

Gegeten op 27 november 2015

Helddi

Na het hele gedoe rond de kwaliteit van sushi-restaurants, waarbij het overigens om all-you-can-eat ging, maar weer eens naar XuXi geweest. Daar kan geen enkele all-you-can-eat tegen op. Overigens ook niet qua prijs, want wij waren met z'n tweeën €67 kwijt en waren kogelrond. Eerst een assortiment voor twee personen genomen. Daarna nog elk een met 8 sushi. En nog een temaki. We zijn flinke eters, maar er kon niets meer bij. Plus nog 3 biertjes, een fris en een karafje sake. Ik denk dat je bij all-you-can-eat op een vergelijkbaar bedrag komt (is meestal ook al €25 of meer voor het eten). Maar deze kwaliteit is super. Ik heb over de hele wereld al sushi gegeten, waaronder in San Francisco, dat bekend staat als heel goed. Sommige tenten beter dan Tokyo.

Maar XuXi kan daar aan tippen. Dan komt vooral omdat alles vers wordt gemaakt. Het duurt dan wel eens iets langer, maar dan krijg je ook wat. De temperatuur van de rijst is perfect. Nooit koud, maar op een aangename temperatuur. De sushi met een crunch zijn hier al eerder genoemd. Erg lekker.

De aankleding is eenvoudig, maar dat hoort ook bij Japans. Naast ons zat een stel dat uit Amsterdam was gekomen. Ze hadden al veel over XuXi gehoord.

Dit was de tweede keer dat we er aten en kwaliteit is constant. Het klopt dat de bediening af en toe zit te suffen. Maar de zaak is zo klein dat ze je altijd horen als je ze even roept. Complimenten (van een vrij kritische eter) en tot een volgende keer.

Gegeten op 29 augustus 2015

Arno2u

Xuxi is een klein restaurantje cq. sushi bar. De inrichting is modern en verzorgd, maar niet bijzonder sfeervol. Op vrijdagavond gegeten, was niet druk. Het personeel, maar 2 personen, leek in het begin wat verveeld en vermoeid, maar kwamen gedurende ons etentje toch op gang. Korte uitleg bij de gerechten en onze verzoeken werden netjes behandeld. Sushi wordt achter de bar zichtbaar klaargemaakt, is prettig.
Kwaliteit van de gerechten is prima. De Sumo, Sprinkleroll en Temaki waren heerlijk en de gefrituurde garnalen met krokante laag hadden wij niet eerder zo lekker gegeten. Er is geen specifiek voor of nagerecht (dessert) te bestellen. Alleen sushi, maar voor de liefhebber gaat het hier ook juist om. Voor het eten gaan we graag nog eens terug. Aanrader!
Als het personeel het gastheerschap/service wat meer aandacht geeft, zoals een welkom ontvangst, even vragen of alles naar wens is, etc.. zou dit het genieten van het lekkere eten ten goede komen.

Gegeten op 2 januari 2015

Hofstede

Dit kleine restaurantje zit weggestopt in een klein straatje waardoor je misschien even moet zoeken waar het zit maar dat is het meer dan waard. Ik heb nog niet eerder zulke lekkere Sushi gegeten als hier.

De vis op de Sushi zalm en tonijn was super vers en de rollen met crunchy garnaal waren om je vingers erbij af te likken.

Wij werden geholpen door de aardige eigenaresse welke ons prima hielp om de juiste keuzes te kunnen maken. We voelden ons er meteen thuis.

Het restaurant is leuk ingericht, anders dan de standaard Sushi restaurants, maar daar hou ik wel van.

Al met al een heerlijke avond gehad. Goede service, kwaliteit voor een goede prijs en gezellig. We komen hier zeker vaker terug.

Gegeten op 31 oktober 2014

roos39

Lange tijd groot fan geweest van XuXi, vele malen heerlijk gegeten! Verse en lekkere sushi. Wel is het meer een afhaaltent, niet perse qua inrichting maar vooral door de bediening, dit duurde meestal wel een tijdje. De afgelopen 2/3 keer viel de sushi tegen. Dus zijn al een tijdje niet meer geweest. Toch heb ik hier meerdere malen lekker gegeten, dus toch een 8 waard!

Gegeten op 3 april 2014

Restaurant - 3 augustus 2014

Wij doen er alles aan om onze kwaliteit hoog te houden en zijn dan ook zeer benieuwd waarom de Sushi de laatste paar keer tegenviel. Zeker omdat alles bij ons hetzelfde is gebleven willen wij graag weten wat er dan toch is veranderd.

Schrijf zelf een recensie over XuXi in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over XuXi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.