Xu-Xi

• 8.3

• 7.3

Elings
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week weer hier gegeten. De kwaliteit was erg goed, alles vers gemaakt. Vriendelijke bediening. Absolute aanrader om te bezoeken, hoewel wellicht niet in de eerste wandelroute van Arnhem is dit restaurant de moeite waard om via de Nieuwstad te bezoeken.

Gegeten op 10 oktober 2013

harm1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sushi is in 1 woord geweldig. Het is natuurlijk vooral een afhaal restaurant waar je ook kan eten, dus qua decor liggen de verwachtingen niet hoog; desondanks ook prima in orde!

Gegeten op 7 september 2013

ArnhemsGeweten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Best sushi in town! Super vers en aardige bediening. Alles netjes op tijd klaar! Absolute aanrader is de crunchy shrimp! Door alle andere sushi-tentjes van Arnhem niet zo lekker bereid.

Gegeten op 6 juni 2013

mirjam45
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste en lekkerste sushi van Arnhem en omstreken, supervers.
Ook heerlijke thee en vriendelijke bediening. Echt een uitje!

Gegeten op 15 juni 2013

HNB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere sushi hier afgehaald vorige week. Duidelijk geen massa product, maar erg vers en wordt ter plekke gemaakt. Afhaaltijd van een half uur is wel een beetje lang en kan met een beetje voorbereiding een stuk korter lijkt me. Gezien de kwaliteit zal ik hier vaker naartoe gaan. Prijs is ok, het is niet goedkoop, niet duur.

Gegeten op 30 maart 2013

Artur
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eergister sushi besteld voor gisteren. Via site, heel eenvoudig. Alles was op tijd klaar en zag er schitterend uit. Er zat zelfs iets extra's bij. Kwaliteit: Super. Ik eet heel vaak sushi maar deze kwaliteit was echt superieur. Super vers en perfecte smaak. Een aanrader.

Gegeten op 24 januari 2013

jwi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere verse sushi! De laatste werden gemaakt vlak voor het afgesproken tijdstip van ophalen. Werd netjes terug gebeld na dat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg en ook via email werd snel gereageerd! Daarnaast een 4tal stuks extra sushi bij gekregen. Het adres in Arnhem om sushi te bestellen. Wanneer ze een bezorg service zouden hebben, ga ik ze een 10 geven voor de service!

Eva88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is echt een sushi afhaaltent, en dat werkt meer dan goed. De service is érg goed, ik moest langer wachten op mijn bestelling en kreeg toen extra sushi mee.

De kwaliteit van de sushi is ook erg lekker. Vergeleken met andere tenten in Arnhem zijn het wel kleinere rolletjes, houd daar rekening mee met bestellen.

Arnhem's meisje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkerste sushi van Arnhem met een echt Aziatische sfeer in het mini restaurantje. Wij halen altijd af want wonen verderop in de straat. Maar je kunt ook daar ter plekke eten binnen of buiten.

KarstR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk sushi gegeten hier. Voor de sfeer ga je hier niet zitten, die is er eigenlijk niet echt. Het is dan ook een afhaal tent waar ook een aantal stoelen en banken zijn neer gezet die verder prima zitten zonder dat je al te dicht op elkaars lip zit. Waarom kom je dan wel hier? De heerlijke sushi. Vooral de Shrimp tempura crunchy (zoals iemand anders al aangaf) is een absolute aanrader. Let op, ze hebben alleen sushi, verwacht dus geen compleet warm en koud menu. Wij komen zeker nog een keertje terug, lekker na het winkelen.

Schrijf zelf een recensie over Xu-Xi in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Xu-Xi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!