Mangu Apeldoorn

• 6.1

• 7.4

joany2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere malen tapas gegeten in dit gezellige restaurantje.
Personeel is vriendelijk en luisterd goed.
Er word keurig uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en bij komst van het eten word er ook weer netjes verteld wat de gerechtjes zijn.
Wij komen uit Ede dus 40minuutjes rijden hebben wij er zeker voor over!

blauwesmulsmurf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na wat wisselende recensies gezien te hebben toch maar de stap gewaagd, is zo lekker dichtbij.
En nou het viel niet tegen personeel was vriendelijk, werden vlot geholpen.
Kregen netjes uitleg.. en de tapas waren goed. in onze 2 uur hebben heerlijk gegeten.
De tapas met gehakt konden ons niet zo bekoren...

Gegeten op 22 februari 2014

anja52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst werden we achter in de zaak neer gezet bij het bbq gedeelte. Er werd niets uit gelegd en na 10 minuten hebben we iemand geroepen die het een beetje uitlegde wat de bedoeling was. Na een half uur kregen we het brood en de frietjes die half koud waren en heel zout. Bij de biefstuk zaten heel veel zenen en de marinade rook niet lekker. kip was ook niet lekker. Bij de saladebar was het enigste wat lekker was de tomaten/uien salade. maar werd ook niet meer aangevuld.de rauwkost dreef echter in zijn eigen nat en smaakte eigenlijk nergens naar. Zoon en dochter vonden alles niet lekker. We hadden 2 uur maar zijn met 1 uur al vertrokken, Bediening was niet vlot en niet behulpzaam.

Gegeten op 6 april 2014

OJS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Binnenkomst was een doolhof via afstapjes en trapjes. Aangekomen in het BBQ gedeelte namen we plaats met ons vieren. Er werd even snel uitgelegd wat de de bedoeling was.
Drankjes werden snel bezorgd en we konden beginnen. Ik had echter nog niets gedaan of mijn bord was al smerig. Wat bleek de afzuiger boven de tafel was zo ranzig vet dat het smeer eruit liep en precies in mijn bord kwam. De bediening bracht wat servetjes en het was de bedoeling dat we zelf de afzuiger maar even moesten schoonvegen. Geen goed begin dus.
Maar we wilden het toch een kans geven. Je moest bij het vlees gokken wat het was. Iets wat op ossenhaas moest lijken had een dusdanige vreemde lucht dat we dat maar snel terzijde hebben gelegd. Veel keus was er verder ook niet, kip en kip en iets wazigs dat naar vis rook, een stapel erg vette spareribs en iets van hele kleine lamskoteletjes. Het koude buffet had iets meer keus de rauwkost dreef echter in zijn eigen nat en smaakte eigenlijk nergens naar. Zoals ook het fruit, of je nu ananas of iets anders uit de bak schepte het smaakte nergens naar. Wat wel erg lekker was is het brood, lekker vers. De friet was dermate zout dat je gelijk een biertje wilde bestellen, goed voor de drankomzet maar lekker is anders.
We bestelden nog een drankje en nadat het gebracht was werd er binnen vijf minuten diverse keren gevraagd of we nog iets wilden drinken. Erg opdringerig dus.
Al met al is de gemiddelde snackbar op de hoek beter, lekkerder en gezelliger en ook vaak een stuk schoner.
Helaas dit doen we dus niet weer, het was absoluut het geld niet waard.

Gegeten op 5 april 2014

eelko1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben gisteren onze 2 bonnen ingezet van Etentjeveilen en we hebben heerlijk burito gegeten. De bediening was vlot en erg attent; het drinken en eten stond snel op tafel. We hadden gevraagd om iets afwijkende burito voor de kinderen en dat ging helemaal goed. De rode wijn is altijd lekker bij Mangu (goede inkoop) en het karafje water met ijsklontjes bijna gratis (symbolisch 1,- euro). Zoals het hoort in een fatsoenlijk restaurant. De drankjes zijn daar nooit duur zodat je met een bon (vakantieveilingen of etentjeveilen) echt lage 'bijkomende' kosten hebt en ook nog lekkere wijn erbij.
De burito's waren met kip voor kinderen en rund voor ons gelardeerd met lekkere frisse salade met koriander, tomaat, sla etc. etc. Ook zat er niet teveel quacemole/zure room (knoflook) bij, precies goed. Het werd geserveerd met salade en frietjes, speciaal besteld door onze zoon. Ze zijn daar echt vriendelijk en leuk met kinderen; dus ouders met kinderen schroom niet om daar eens uit eten te gaan. Kinderen krijgen een leuke attentie.....:)
Verder heb ik geen kakkerlakken aangetroffen en geen gillende keukenmeiden; het is daar gewoon schoon!
We komen hier zeker terug en ik ben blij dat ik nog een paar bonnen heb gewonnen van Etentjeveilen (Vakantieveilingen doe ik niet meer, want teveel gezeik momenteel met oa actiebeschikbaarheid en geldigheid bonnen); etentjeveilen biedt veel meer en zijn vaak betere en leukere restaurants.

Gegeten op 16 maart 2014

edith3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben lekker gegeten van de tapas via onze vakantieveilingen bon, echter wat wij zeer teleurstellend vonden was dat er geen kaart was na de "verplichte" tapasronde om zelf een selectie te maken van diverse tapas. De tapas die werden aangeboden waren echt heerlijk van smaak maar ik hoefde de meeste niet nog een ronde te bestellen, daarnaast vond ik het verschrikkelijk dat er gebruik werd gemaakt van lamsgehakt ik griezel van de smaak en een rib vind ik ook geen appetijtelijk stuk eten al dan niet van de kalf. Nogmaals de smaken waren echt goed maar het was zeer teleurstellend dat men niet over een tapaskaart beschikte wat in andere mexicaanse restaurants wel aan de orde is waar ze tapas aanbieden. Wij gebruiken de vakantieveilingbonnen om zo leuke en lekkere restaurants te ontdekken en dus niet om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten en helaas heeft Mangu niet aan de verwachting voldaan. Het lag dus niet aan de smaak en kwaliteit van het eten, de vriendelijkheid van het personeel want dat waren ze zeer zeker en de entourage het was de diversiteit van tapas wat ons teleurstelde.

Gegeten op 19 januari 2014

alexvr86
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen hier maar eens op een vrijdag eten, vol verwachting.
Bij aankomst niemand die ons groet of correct ontvangt.
Dan maar naar de bediening stappen, We mochten achterin gaan zitten werd ons verteld. Al bij het inzien van de menukaart duurde het verschrikkelijk lang om weer de bediening attent te maken dat we klaar waren om te bestellen. Het leek wel alsof we vergeten waren in een hoekje. Bij de drankjes was het al mis. 1 Cola light en 1 Tap bier, Cola leek wel van de goedkope supermarkt. Bier was minstens al 5 minuten geleden getapt en dus dood geserveerd. Zonde. Bij het bestellen viel onze aandacht op de tapas-schotel. Een selectie van diverse Spaanse hapjes, zo moesten we geloven. Helaas een drama! Half koud, lauwwarm, laf. Leekt wel opgewarmd in de magnetron. Sommige tappas waren zó heet en andere weer niet. Ontzettend rommelig en heel weinig smaak. Ook hadden we mosselen besteld. Het smaakte als kant-en-klaar, en hadden een vreemde nasmaak.
De spare-ribs en het brood met aioli waren nog wél oké.

We vertelden dat bediening dat we het eten absoluut niet lekker vonden, en niets met Spaans eten te maken had. De bediening reageerde arrogant en ruimden de tafel af.
Hele trieste zaak. Wilde na een bezoek van Mangu nog een kroket ergens uit de muur gaan trekken.

Gegeten op 21 december 2013

irmaaalbers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag na anderhalf jaar weer tapas gegeten met een bon van vakantieveilingen.
De eerste keer waren we zeer teleurgesteld, uit reacties van andere gasten waren we niet de enige. Met nul verwachting toch weer gaan eten bij mangu.
Kennelijk heeft de eigenaar na lange tijd toch de kritiek ter harte genomen. De tapas waren heerlijk. Geen instant en/of frituur meer maar lekkere gerechten. Bediening zeer goed en snel. Ga zo door!

Gegeten op 17 januari 2014

kjplo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben vanavond heerlijk Tapas gegeten bij Mangu! ( via vakantieveilingen) We hadden van te voren verschillende recensies gelezen waarvan er toch vele negatief waren. Met gemengde gevoelens zijn op weg gegaan.....Maar tis ons wel heel goed bevallen. Ja, smaken verschillen natuurlijk maar er was voldoende variatie in de Tapas. Ook werden we erg vriendelijk te woord gestaan en was er tijd voor een praatje. Kortom wij hebben het er prima naar onze zin gehad en zullen in de toekomst zeker nog eens terugkomen!!!

Gegeten op 11 januari 2014

Mo21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier samen met mijn vriend tapas gegeten via een Groupon-bon. De kwaliteit van de tapas vond ik erg verschillend. Het ene gerechtje was veel beter dan het andere. De vleesgerechtjes waren nogal vet. Wat we wel lekker vonden waren de broodjes vooraf (hier kan je naar mijn mening ook eigenlijk niet zoveel verkeerd aan doen) en de gevulde snoeptomaatjes. Ook zat er iets van salade bij die goed smaakte. Het nagerecht was een ramp. We hadden een sorbet besteld maar we kregen slechts 1 bolletje vanille-ijs en de rest was slagroom. Dit hebben we vervolgens gemeld bij het afrekenen en ze haalden de sorbet van de rekening af, wat we erg netjes vonden. Verder is het interieur niet goed verzorgd en schoon. Ik keek het liefst niet naar rechts omdat daar vieze plakkerige zooi en stof aan de kozijnen kleefde. De Groupon-bon was weliswaar goedkoop en bepaalde gerechtjes waren best oke, maar voor ons was dit een eenmalig bezoek!

Gegeten op 18 juli 2013

GDW
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden een Giftfor2 bon te besteden.
We hebben de tapasschotel voor 2 personen besteld à 24,50 euro p.p.
Zowel de koude als de warme schotel waren ronduit smerig, het leek een opgewarmd geheel zonder verse ingrediënten, alleen het brood en de saus waren lekker.
Een bestelde fles Cava werd gebracht in een kruik met 2 gekleurde smoezelige glazen, bij navraag bleek dat ze een restant van een al eerder geopende magnum fles erin gedaan hadden, dit alles zonder overleg. Dit weer mee laten nemen en een fles Rosé besteld, een on-gekoelde fles Rosé werd gebracht.
Alles bij elkaar genomen krijg je de indruk dat er maar wat aan gerommeld wordt en dat het ze weinig interesseert.

Gegeten op 10 december 2013

diesel1972
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij hebben via vakantieveilingen onbeperkt tapas geboekt. Ik ben zelf een grote fan van tapas , en had me er erg op verheugd, maar het eten was totaal niet wat we er van verwacht hadden.
Alleen de gehaktballetjes konden voor tapas door, en die waren nog droog ook. Na twee rondes met tapas die ons voorgeschoteld werden, mochten we alleen van deze tapas bij bestellen. Niet van de kaart dus. Ik had me verheugd op oa gamba's. Deze mochten we wel bestellen, maar dan voor eigen rekening. En we hadden al niet te weinig voor dit arrangement betaald. jammer, want twee jaar geleden waren we voor het eerst bij Mangu geweest. Ook via vakantieveilingen. en toen hebben we gezegd: hier komen we echt een keer terug. (niet wetende dat die tweede keer zo teleurstellend zou zijn). het was ook onze laatste keer. We zijn pas bij de concurrent geweest in Apeldoorn (ook via vakantieveilingen) en daar kun je na de twee rondes gewoon extra bij bestellen wat je zelf lekker vind van de kaart. En daar kreeg je tenminste echte tapas. Hoe jammer ook, bij Mangu zien ze ons niet weer.

Gegeten op 16 november 2013

danielvw
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij hebben hier met een bon van vakantieveilingen tapas gegeten.

Eten was eenvoudig, ben blij dat wij hier niet het volle pond voor betaald hebben. Je krijgt twee rondes: bij de eerste ronde brood met aioli, wat saladetjes, wrap met ei en tomaat en een soort yoghurt. Als tweede ronde droge gehakballetjes met tomatensaus, vet met spareribs, chips met wat onsmakelijke draadjes kip, wel erg lekkere aardappel tortilla, gevulde champignons (niet echt bijzonder). Na deze twee ronden kun je bijbestellen wat je lekker vond. Wat ons betreft geen aanrader, als ik zo om me heen heb gekeken kun je beter voor de fajitas kiezen, dat zag er wel erg goed uit. Wij hadden spijt van onze keuze. Restaurant is wel leuk vormgegeven. Bediening niet geweldig: ze stonden achter ons te wachten tot we het op hadden gegeten. Mijn vrouw zat nog te kauwen en ze waren al aan het afruimen.

Gegeten op 23 november 2013

marjoleinrijkeboer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben bij Mangú onbeperkt tapas gegeten (met een veilingbon).
Eerst kregen we een bord met schoteltjes koude tapas, daarna een bord met schoteltjes warme tapas. Toen we alles hadden geproefd, konden we onbeperkt bijbestellen wat we het lekkerste vonden. Terecht werd aangegeven dat als je bijbesteld en het niet opeet, je dan extra zou moeten betalen.
De hapjes waren erg lekker en de hoeveelheid was zodanig dat we na de twee borden al behoorlijk voldaan waren. Natuurlijk is niet alles naar je smaak, maar alles was goed klaargemaakt en er was voldoende variatie. Veel tapas waren wel wat scherp -erg lekker, maar je moet er natuurlijk wel net van houden.
De tapas schijnen elke week te variëren, maar wat wij kregen was o.a. het volgende. Koude tapas: eiersalade, aardappelsalade, olijven met pepertjes, brood met knoflooksaus (heerlijk!), wraps met groente. Warme tapas: pittige gehaktballetjes in tomatensaus, nachos, spareribs, wraps met chili con carne, champignons.
Het restaurant is mooi vormgegeven, sfeervol decor. Bij de ingang staat een aquarium met twee Mexicaanse salamanders (axolotl).
De bediening was enigszins aan de langzame kant, het duurde even voordat de nieuwe bestelling kwam. Ook praat de bediening wat zachtjes wanneer ze uitleggen wat alles is. Verder wel gewoon vriendelijk en netjes.

Gegeten op 9 november 2013

zusje29
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben dit jaar al een keer of 6 bij Mangu geweest met vriendinnen en het is elke keer weer top! De sfeer is gezellig en de bediening is vriendelijk. We gaan elke keer voor de onbeperkt tapas en vinden het niet meer dan terecht dat je moet betalen voor iets wat je wel nabesteld maar niet opeet. Over 3 weken gaan we voor de laatste keer dit jaar. Ik heb er nu al zin in!

Gegeten op 12 oktober 2013

briellw
  • Recensies in de laatste twee jaar

we zijn hier geweest en hebben lekker gegeten de bediening was heel attent en vriendelijk in het bijzondere samy jo we konden bijbestellen wat we wilden en er werd bijgezegd dat als er niet gegeten was van het extra bestelde eten hiervoor een vergoeding in rekening gebracht zou worden en ja dat is logisch bij een sushi restaurant betaal je ookvoor het teveel bestelde .De bediening houd alles zoveel mogelijk in de gaten waar ze van dienst kunnen zijn de volgende keer nemen we een ander gerecht samy jo gaf aan om dat dan eens te proberen als we weer in apeldorn zijn.Nu we komen hier nog terug Samyjo tot een volgende keer en groeten vanLeo en Marjan uit brielle

kroetkroet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb 5 maal bij Mangu gegeten. Het werd steeds slechter.
Oktober 2013 was voor mij de maat vol, ik kom er niet meer.
Eten is koud, drinken brengen duurt 1/2 uur, verkeerde drinken brengen en wel moeten betalen, reservering vergeten, de vloer en tafels zijn ronduit vies, de tapas bestaat uit knoflook saus en brood soms heb je geluk en zit er wat echte tapas bij, als je er wat van zegt haalt men de schouders op. De eigenaar loopt er rond maar lost geen enkel probleem op, kan ook noet want hij heeft geen contact met de klanten.

Gegeten op 25 oktober 2013

gijsvanboven
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben vaker een tapas restaurant gehad maar dit was gewoon niet normaal rijst was niet gaar zaten hele peperkoreltjes in. inktvis leek wel rubber je kon gewoon mee schieten. had het idee dat sommige eten opgewarmt was via magnetron het is zeker geen aanrader

Gegeten op 15 oktober 2013

PaulSloothaak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jeetje, wat was dit zeldzaam slecht! Zowel het eten als de bediening waren een drama. Een waarschuwing vooraf bij onbeperkt tapas (wat u het niet opeet moet u extra betalen!) is echt 'not-done'. Biefstuk was taai, eten te weinig en het af te rekenen bedrag veeeel te hoog! Voor een leuke avond uit, mijd dit restaurant.

Gegeten op 27 september 2013

M-brinx
  • Recensies in de laatste twee jaar

restaurant gehad. Wij zijn hier vaak komen eten toen het restaurant nog el Popo hete. Altijd lekker eten, voor een redelijke prijs. We zijn zelfs 1 keer eerder geweest toen het net Mangu hete en het eten was toen nog oké, maar deze keer ging het helemaal mis. Toen we binnen kwamen maakte ik een opmerking, dat de vloer zo plakte. we gingen zitten en konden bestelen Als eerste drankje bestelde ik een frozen margarita en mijn vriendin een kruiden likeurtje. De mensen naast ons waren uitgegeten en gingen weg. er kwam toen een ober om die tafel af te ruimen en tot onze verbazing veegde hij alle troep die nog op de tafel lag zo op de grond. En ik praat niet over een paar kruimels! Na 15min wachten nog steeds geen drankje. Nagevraagd bij onze serveerster en ze zou het regelen. Na 25 minuten kwam het likeurtje van mijn vriendin er aan. Ik vroeg naar mijn drankje, maar de ober wist blijkbaar niet waar ik het over had, maar hij ging het regelen. Toen er na 35 minuten nog steeds geen drankje was ging onze serveerster weer even kijken waar het bleef! Mijn margarita kwam er aan. Het zat in een groot cocktailglas met een 10cm hoge laag schaafijs er op. Het was geen drankje meer en kreeg een lepel om het ijs op te scheppen. De smaak "verschrikkelijk"! Er was zout op de rand van het glas geplakt (dit is normaal), maar dat was waarschijnlijk naar beneden gelopen in het drankje en het smaakte daardoor naar tequila met zeewater! Ik heb het drankje weer mee laten nemen en heb een biertje besteld. Na enige tijd kwam mijn biertje en werden ook de voorgerechten gebracht. Tenminste het leek er op. Deze voorgerechten hadden wij niet besteld. Inplaats van gevulde jalapeno's in een krokant korstje kreeg ik champignons en mijn vriendin kreeg nacho's met tonijn in plaats van quacomole met nacho's! De serveerster heeft haar excuses aangeboden en ging de juiste gerechten halen. Even later kwamen onze gerechten er aan. Mijn jalopeno's waren op zich prima, maar mijn vriendin kreeg een bord met nacho's en 2 potjes met zure room en quacomole. De potjes waren echter zo klein dat je de nacho onmogelijk in de quacomole kon dippen! We hebben de quacomole toen maar op het bordje gegoten en gelijk een extra schaaltje gevraagd, want de saus die we hadden was net genoeg voor 3, misschien 4 nacho's. De quacomole kon je niet echt quacomole noemen. Het smaakte oké, maar het was meer zure room dan wat anders. Toen we nog met het voorgerecht bezig waren, zagen we dat er een ober aan kwam lopen met 2 hoofdgerechten. Toen hij vlak bij onze tafel was draaide hij zich snel om en liep hij terug. We hadden onze voorgerechten op en onze hoofdgerechten stonden ook direct klaar. Ik had fiesta Mangu. De duurste vleesschotel voor echte vlees liefhebbers. Ik kreeg een bord met een klein lapje kipfilet en een paar kleine reepjes biefstuk en veel groenten. Alles was koud! Alleen in het stukje kipfilet zat nog wat warmte. Ik wilde gewoon eten en ben toch maar snel begonnen. Mijn vriendin had echter gegrilde, ongepelde gamba's besteld en kreeg een klein bakje met 7 garnaaltjes in saus. Toen we vertelden dat we weer het verkeerde hadden gekregen, verzekerde onze serveerster dat we dit toch echt hadden besteld. We wilden verder niet moeilijk doen en zijn maar gewoon gaan eten. Toen ik mijn koude vlees zo goed als op had, kwam er weer een andere serveerster nog patat en salade brengen. De patatjes hebben heerlijk gesmaakt. We hebben hierna de rekening gevraagd, maar wel duidelijk gemaakt dat we geen €19 wilden betalen voor 7 garnaaltjes in saus met koude rijst. We hoefden dat hoofdgerecht ook niet te betalen. Dat was dan wel netjes. We zijn geen mensen die normaal klagen over eten en hebben nog nooit iets terug gestuurd, maar we vonden dit toch het slechtste waar we ooit hebben gegeten! Wij komen hier nooit meer terug!

Schrijf zelf een recensie over Mangu Apeldoorn in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Mangu Apeldoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!