a TripAdvisor company

Mangu Apeldoorn

1. Mexicaans
  1. Toon telefoonnummer 0555 214 442

inge249

Bij binnenkomst werden wij direct hartelijk ontvangen en naar onze plek begeleid. Aan tafel werd ons duidelijk en vriendelijk uitgelegd wat ons te wachten stond en ook de uitleg bij de diverse tapas was duidelijk. De tapas zelf waren onwijs goed van smaak en lekker qua temperatuur. Wat wij ook fijn vonden was het oproepsysteem van de gastheer, je kon zelf aangeven wanneer je iemand aan tafel wilde hebben in plaats van elke vijf minuten iemand aan de tafel te hebben die vraagt of alles nog naar wens is. Heerlijk gegeten, zeker een aanrader!

Gegeten op 21 april 2016

Paul667

Echt vies eten! Vroeger was faitas Kip heerlijk. Nu kleine blokjes kip en heel veel overgare groentes broccolli, courgettes etc.
De grand dessert was alleen ijs met appel en slagroom en de cappuccino vreselijk. Jammer!

Gegeten op 24 april 2016

carlijn25

Top sfeer! Knus en heel gezellig. Lekkere tapasgerechten, genoeg keuze. Erg vriendelijke en snelle bediening, nette uitleg bij de gerechtjes. Zeker een aanrader!

Gegeten op 10 april 2016

Karinnetje

Vanavond weer na lange tijd hier gegeten en zoals altijd weer geweldig bediend en heerlijk gegeten! We hadden vooraf nacho's met kip (echt een aanrader) en als hoofdgerecht diverse soorten kip met groenten en patatjes. Smullen! Na een leuk gesprekje met meneer in blauw ruitjesoverhemd heeft hij een rondleiding gegeven met achterin het restaurant een gezellige lounge. Daar komen wij zeker binnenkort weer een cocktailtje drinken! P.S. De toiletten zagen er schoon en verzorgd uit, ook erg belangrijk!

Gegeten op 30 maart 2016

nouschka1

Vreselijk! Via Vakantieveilingen wordt er gezegd dat er vegetarisch eten is maar dit is er amper. Wat dubbel dingen op een bord geknikkerd, constant werd het drinken vergeten. We hadden het idee dat we in de maling genomen werden.

Gegeten op 19 maart 2016

sa6

Gisteren naar Mangu in Apeldoorn geweest en het onbeperkte kippetjes menu gekozen voor €12.50 p.p. Als voorgerecht kregen we een droog stuk Turks brood met zelfgemaakte kruidenboter/knoflook boter. Nog geen drie minuten later werd al een dienblad met kip neergekwakt op tafel. De tafels waren 1 bij 1 waardoor alle kaarsen, borden, bloemetjes en het dienblad met kip er dus niet oppasten. Het stond half op tafel en half ernaast, de gastman vertelde niet wat het allemaal was en dus moesten we het zelf maar uitzoeken. Bij één soort kip wisten we niet wat het was; het was zacht, lauw en donkerbruin. Verder kregen we spiecen met 3 stukjes kip en 3 stukjes ananas. Ook kregen we kipfilet aan een stokje en een soort goulashvlees met groente. Ook stond er één bakje met groente; harde broccoli met keiharde worteltjes. Vrijwel alles was magnetronlauw tot koud, en somigge stukken kip waren nog wit en glibberig van binnen. Ook werd er alleen aan het begin gevraagd of we wat "moesten" drinken. Zelfs een kraanwatertje kostte €2.10, dus we hebben samen maar één lauwe Cola gedeeld.. Ook werd er niet gevraagd of het naar wens was, of we nog wat wilden drinken, het was onbeperkt gratis bij bestellen maar ook dat werd niet gevraagd, er werd niet gevraagd of we nog toetje wilden o.i.d, dus zijn we snel maar weer gegaan. Echter hebben we bijna een kwartier moeten wachten tot er iemand met de rekening kwam (hiervoor moest je op een knopje drukken)...
Ook klonk de Franse/Spaanse rapmuziek keihard door de boxen, waardoor een conversatie voeren nauwelijks mogelijk was...
Voor ons was het één keer maar nooit weer!

Gegeten op 26 maart 2016

chantal195

Jammer van de recensie's die ik ook mag lezen. Echter hebben wij een fijne avond gehad! zijn zeker anderhalf uur geweest en zijn netjes en goed behandeld. Wij hebben ook via vakantieveilingen geboekt. Wij hebben heerlijk gegeten en eigenlijk geen klachten. Alleen het toilet vond mijn man erg vies! daar zou ik jullie wel een tip voor willen geven :) verder hoop ik nog een keer te komen!

Gegeten op 19 maart 2016

herma20

Tapas .was heerlijk
.ik zal niet anders willen.de bediening was heel vriendelijk.een leuk resturantje..ik kan niet anders zeggen.super goed

Gegeten op 26 februari 2016

StefLut

Leuk, laagdrempelig restaurant met lekker eten en heerlijke cocktails!
Vernieuwde ruimtes zijn erg sfeervol, ook erg leuk om met een grotere groep te zitten!
Zal dit restaurant zeker bij anderen aanraden!

Gegeten op 14 februari 2016

Mica-

Afgelopen vrijdagavond bij restaurant Mangu wezen eten. Gekozen voor de tapasactie. Totaal geen spijt van gehad! Zowel de koude als warme ronde tapas was erg lekker en divers. Prima op smaak! Daarnaast kon je proeven dat er verse producten gebruikt waren.
Over de bediening hebben wij ook geen klachten, super vriendelijk, oplettend en attent. Ze hebben een goede uitleg gegeven over de gerechten die geserveerd werden. Zowel de drankjes als de tapas (beide rondes) werden gewoon keurig verzorgd. Niks een lange wachttijd!
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant! Gaan zeker nog eens terug!

Gegeten op 12 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Mangu Apeldoorn in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Mangu Apeldoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.