Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Mangu Apeldoorn

1. Mexicaans

Mangu Apeldoorn

1. Mexicaans
  1. Toon telefoonnummer 0555 214 442

deDeugd

We werden aangetrokken door de onbeperkte tapas aanbieding voor €15,00

De sfeer in het restaurant is goed, de uitstraling van een Mexicaanse binnenplaats voelt gezellig aan.

De tapas zagen er goed uit en smaakten goed, maar waren niet heel speciaal.
Meer als een half uur wachten tussen de koude (1e ronde) en de warme tapas (2e ronde) was wel te lang en ook zat er veel verschil in bereiding bij de nabestelde tapas (3e ronde) (Geen
saus, dikkere of dunnere stukken vlees)

De service was zeer slecht.
Na 15 minuten aan de bar geen drankje aanbieden, het vergeten van bordjes te brengen, bestellingen die vergeten worden. Het negeren van de gasten en de service knop die daar toch speciaal is neergelegd om de bediening op te roepen.
Een half uur wachten op de bediening om de rekening te vragen en uiteindelijk zelf maar naar bediening moeten zoeken om de rekening te krijgen. En als laatste nog proberen een duurdere prijs te berekenen (€25,00 ipv de aanbiedingsprijs van €15,00)

Na deze zeer slechte service en een lange avond (20:00 tot 23:30) door het constante wachten betekende dit voor ons de 1e en laatste keer in Mangu.

Gegeten op 3 januari 2015

aidahuiz

Gegeten op 18 januari 2015

BartLindeboom

Tja, Mangu. Zo zijn er dertien in een dozijn.
Wij aten er met een veilingbon van 16 euro en kregen zo 33 euro korting. Daar komt dan nog een kleine dertig euro voor twee biertjes, twee (royale) glazen wijn, twee gewone koffie en één dessert bij. Het hoofdgerecht was in tien minuten wel op, zag er best leuk uit ondanks de talloze scherven van het servies. Het dessert (want nog best trek) kwam na informeren toen de koffie al lang op was - die volgorde was voor mij nieuw.
Het personeel doet wat gevraagd wordt, maar legt geen rode loper uit. Ondanks reserveren moest gewacht worden aan de bar - zonder wachtverzachter.

Gegeten op 18 januari 2015

fleutscher

Leuk restaurant qua interieur. Bediening op zich enthousiast en vriendelijk. Echter na de eerste twee veel te vlug op elkaar volgende gangen met matige tapas werden wij verzocht ons dessert aan de bar te nuttigen omdat er een groep verwacht werd. (Wij hadden omdat we niet uit Apeldoorn komen ruim een week van te voren gereserveerd.) Wijwerden uiteindelijk wel naar ern andere plaats begeleidt toen een van de medewerkers ons ongenoegen in de gaten kreeg. Al met al matig eten en matig personeel in een leuke zaak.

Etertje85

Beetje vreemde, lakse bediening. We moesten ons bestek van het voorgerecht bewaren voor het hoofdgerecht. Het bier was dood, na dit aan te geven opnieuw dood bier gekregen. Gegeten voorgerechten: gefrituurde jalapenos met kaas, beetje fantasieloos opgediend met een handje ijsbergsla & nacho's met kaas en extra kip. De kaas was hard en aangebrand, de kip was niet te ontdekken en kwam later pas bij het hoofdgerecht. We hadden al fajita's met kip besteld en kregen er een bord extra kale kip naast. (Hoe je dit bij nacho's had kunnen eten, geen idee...) Fajita's waren lekker, maar geen hap teveel en een plomp stuk kip een beetje fantasieloos opgediend met alleen ui en paprika. Kip zou gemarineerd zijn, maar was dit niet. Schaaltje friet ernaast had niks met het gerecht te maken. Trage en te jonge bediening, terwijl het niet extreem druk was. Geen aanrader.

Gegeten op 30 december 2014

richard161

Wederom heerlijk gegeten.
We hebben er kerstmenu gehad die bestond uit een veeltal aan variaties.
Van vlees,vis en een vegetarisch maaltijd.
Service was prima en de bediening was goed en vooral niet opdringerig
Voor mij en mijn familie was dit een heerlijke avond.
Team Mangú bedankt

Gegeten op 25 december 2014

McBussloo

WIj hadden het onbeperkt fajita's arrangement. Mijn vrouw zat na één ronde al vol, ik heb nog een tweede ronde genomen en die was net zo goed als de eerste. Ook de guacamole en de zure room waren prima en die maken de fajita's qua smaakbeleving af. Een voordeel van fajita's is ook dat het vlees in een sissend hete pan geserveerd wordt. Dus te koud eten is er niet bij.
De bediening is sympathiek en informeel, zoals het hoort in een Mexicaans restaurant. Toen ons tweede rondje drinken vergeten was, werd direct actie ondernomen. Je hebt een handig kastje met knopjes op tafel staan voor bestellen, service en afrekenen. Het pand doet niet groot aan, maar dat geeft nu juist een knusse sfeer. De tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar, maar niet zo dat je onwillekeurig de gesprekken van de andere gasten kunt volgen. Al met al prima gegeten voor een prima prijs.

Gegeten op 6 december 2014

Grace-Souisa

Als voormalig inwoonster van México werd ik al meteen blij bij binnenkomst door de Mexicaanse rekwisieten en decoratie. En alhoewel Mangú blijkbaar een side dish uit de Dominicaanse Republiek is en de tapas die wij hebben gegeten niet authentiek Mexicaans zijn, ze waren heel smaakvol en heerlijk bereid! We hebben gesmuld, ook van de warme stukjes brood met ajoli (lekker veel knoflook). En voor de bierliefhebbers: ze hebben Mexicaanse bier, waaronder Pacífico, Corona, Negra Modelo en Estrella. De bediening was vlot en heel vriendelijk, de toelichting bij de tapas met veel enthousiasme. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat ik moest uitleggen dat een vino rojo een rood wijntje is :P. En ik vind het heel goed dat je gewezen wordt op het feit dat je onbeperkt mag nabestellen, maar dat niet geconsumeerde nabestellingen wel in rekening worden gebracht. Dat vind ik netjes, doordacht en verantwoord (met eten omgaan).

Gegeten op 6 december 2014

OttoSonja

We hebben hier een Mexicaanse proeverij gehad, en het overheerlijk. Prima restaurant! Prima bediening en vriendelijk. Helemaal top.

Gegeten op 10 oktober 2014

jasper58

Erg leuk restaurant, leuke entourage. Ziet er buiten en binnen goed en leuk uit. Alleen de mannen WC, daar zijn ze gestopt: Kapotte WC bril, losse kraan op de wastafel en defecte handendroger daar wordt ik niet blij van. Eerdere reviews vermelden dit al! Het eten was absoluut niet mexicaans. Ik had de Taco de Carne. Daar heb ik wel wat op aan te merken: Het waren 3 Taco's en dan wel die harde die je in de supermarkt koopt. Ze lagen al even op het bord, want de onderhelft was al nat en slap. Carne is zwaar overdreven, want er zat bar weinig gehakt in dat daarbij nog eens amper gekruid was. Verder zaten de Taco's vooral vol met gestoomde groenten die niets met Mexico te maken hebben. Ik moest flink kauwen op grote brokken Aubergine. Mijn vriendin had een Vegetarische lasagna waarin precies dezelfde vulling zat op het gehakt na. Toen ik mijn beklag deed beweerde de ober doodleuk dat andere mensen de Taco's pittig vonden. Ik kan mij niet voorstellen, want als ik al naar een peper kijk brand het bij mij al. Kortom: bediening leuk, entourage leuk maar incompleet en eten/kok: blijf hier beter weg.

Gegeten op 4 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Mangu Apeldoorn in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Mangu Apeldoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.