Mangu Apeldoorn

• 6.1

• 7.4

debby23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, van nacho's met stoofkip tot aan churro's en champignons in bierbeslag tot aan de faijita's beef/mixed grill en gamba's.
De bediening is zeer vriendelijk en neemt de tijd om alles uit te leggen.
We gaan zeker vaker eten.

Gegeten op 16 april 2014

joany2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere malen tapas gegeten in dit gezellige restaurantje.
Personeel is vriendelijk en luisterd goed.
Er word keurig uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en bij komst van het eten word er ook weer netjes verteld wat de gerechtjes zijn.
Wij komen uit Ede dus 40minuutjes rijden hebben wij er zeker voor over!

blauwesmulsmurf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na wat wisselende recensies gezien te hebben toch maar de stap gewaagd, is zo lekker dichtbij.
En nou het viel niet tegen personeel was vriendelijk, werden vlot geholpen.
Kregen netjes uitleg.. en de tapas waren goed. in onze 2 uur hebben heerlijk gegeten.
De tapas met gehakt konden ons niet zo bekoren...

Gegeten op 22 februari 2014

anja52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst werden we achter in de zaak neer gezet bij het bbq gedeelte. Er werd niets uit gelegd en na 10 minuten hebben we iemand geroepen die het een beetje uitlegde wat de bedoeling was. Na een half uur kregen we het brood en de frietjes die half koud waren en heel zout. Bij de biefstuk zaten heel veel zenen en de marinade rook niet lekker. kip was ook niet lekker. Bij de saladebar was het enigste wat lekker was de tomaten/uien salade. maar werd ook niet meer aangevuld.de rauwkost dreef echter in zijn eigen nat en smaakte eigenlijk nergens naar. Zoon en dochter vonden alles niet lekker. We hadden 2 uur maar zijn met 1 uur al vertrokken, Bediening was niet vlot en niet behulpzaam.

Gegeten op 6 april 2014

OJS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Binnenkomst was een doolhof via afstapjes en trapjes. Aangekomen in het BBQ gedeelte namen we plaats met ons vieren. Er werd even snel uitgelegd wat de de bedoeling was.
Drankjes werden snel bezorgd en we konden beginnen. Ik had echter nog niets gedaan of mijn bord was al smerig. Wat bleek de afzuiger boven de tafel was zo ranzig vet dat het smeer eruit liep en precies in mijn bord kwam. De bediening bracht wat servetjes en het was de bedoeling dat we zelf de afzuiger maar even moesten schoonvegen. Geen goed begin dus.
Maar we wilden het toch een kans geven. Je moest bij het vlees gokken wat het was. Iets wat op ossenhaas moest lijken had een dusdanige vreemde lucht dat we dat maar snel terzijde hebben gelegd. Veel keus was er verder ook niet, kip en kip en iets wazigs dat naar vis rook, een stapel erg vette spareribs en iets van hele kleine lamskoteletjes. Het koude buffet had iets meer keus de rauwkost dreef echter in zijn eigen nat en smaakte eigenlijk nergens naar. Zoals ook het fruit, of je nu ananas of iets anders uit de bak schepte het smaakte nergens naar. Wat wel erg lekker was is het brood, lekker vers. De friet was dermate zout dat je gelijk een biertje wilde bestellen, goed voor de drankomzet maar lekker is anders.
We bestelden nog een drankje en nadat het gebracht was werd er binnen vijf minuten diverse keren gevraagd of we nog iets wilden drinken. Erg opdringerig dus.
Al met al is de gemiddelde snackbar op de hoek beter, lekkerder en gezelliger en ook vaak een stuk schoner.
Helaas dit doen we dus niet weer, het was absoluut het geld niet waard.

Gegeten op 5 april 2014

eelko1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben gisteren onze 2 bonnen ingezet van Etentjeveilen en we hebben heerlijk burito gegeten. De bediening was vlot en erg attent; het drinken en eten stond snel op tafel. We hadden gevraagd om iets afwijkende burito voor de kinderen en dat ging helemaal goed. De rode wijn is altijd lekker bij Mangu (goede inkoop) en het karafje water met ijsklontjes bijna gratis (symbolisch 1,- euro). Zoals het hoort in een fatsoenlijk restaurant. De drankjes zijn daar nooit duur zodat je met een bon (vakantieveilingen of etentjeveilen) echt lage 'bijkomende' kosten hebt en ook nog lekkere wijn erbij.
De burito's waren met kip voor kinderen en rund voor ons gelardeerd met lekkere frisse salade met koriander, tomaat, sla etc. etc. Ook zat er niet teveel quacemole/zure room (knoflook) bij, precies goed. Het werd geserveerd met salade en frietjes, speciaal besteld door onze zoon. Ze zijn daar echt vriendelijk en leuk met kinderen; dus ouders met kinderen schroom niet om daar eens uit eten te gaan. Kinderen krijgen een leuke attentie.....:)
Verder heb ik geen kakkerlakken aangetroffen en geen gillende keukenmeiden; het is daar gewoon schoon!
We komen hier zeker terug en ik ben blij dat ik nog een paar bonnen heb gewonnen van Etentjeveilen (Vakantieveilingen doe ik niet meer, want teveel gezeik momenteel met oa actiebeschikbaarheid en geldigheid bonnen); etentjeveilen biedt veel meer en zijn vaak betere en leukere restaurants.

Gegeten op 16 maart 2014

edith3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben lekker gegeten van de tapas via onze vakantieveilingen bon, echter wat wij zeer teleurstellend vonden was dat er geen kaart was na de "verplichte" tapasronde om zelf een selectie te maken van diverse tapas. De tapas die werden aangeboden waren echt heerlijk van smaak maar ik hoefde de meeste niet nog een ronde te bestellen, daarnaast vond ik het verschrikkelijk dat er gebruik werd gemaakt van lamsgehakt ik griezel van de smaak en een rib vind ik ook geen appetijtelijk stuk eten al dan niet van de kalf. Nogmaals de smaken waren echt goed maar het was zeer teleurstellend dat men niet over een tapaskaart beschikte wat in andere mexicaanse restaurants wel aan de orde is waar ze tapas aanbieden. Wij gebruiken de vakantieveilingbonnen om zo leuke en lekkere restaurants te ontdekken en dus niet om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten en helaas heeft Mangu niet aan de verwachting voldaan. Het lag dus niet aan de smaak en kwaliteit van het eten, de vriendelijkheid van het personeel want dat waren ze zeer zeker en de entourage het was de diversiteit van tapas wat ons teleurstelde.

Gegeten op 19 januari 2014

alexvr86
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen hier maar eens op een vrijdag eten, vol verwachting.
Bij aankomst niemand die ons groet of correct ontvangt.
Dan maar naar de bediening stappen, We mochten achterin gaan zitten werd ons verteld. Al bij het inzien van de menukaart duurde het verschrikkelijk lang om weer de bediening attent te maken dat we klaar waren om te bestellen. Het leek wel alsof we vergeten waren in een hoekje. Bij de drankjes was het al mis. 1 Cola light en 1 Tap bier, Cola leek wel van de goedkope supermarkt. Bier was minstens al 5 minuten geleden getapt en dus dood geserveerd. Zonde. Bij het bestellen viel onze aandacht op de tapas-schotel. Een selectie van diverse Spaanse hapjes, zo moesten we geloven. Helaas een drama! Half koud, lauwwarm, laf. Leekt wel opgewarmd in de magnetron. Sommige tappas waren zó heet en andere weer niet. Ontzettend rommelig en heel weinig smaak. Ook hadden we mosselen besteld. Het smaakte als kant-en-klaar, en hadden een vreemde nasmaak.
De spare-ribs en het brood met aioli waren nog wél oké.

We vertelden dat bediening dat we het eten absoluut niet lekker vonden, en niets met Spaans eten te maken had. De bediening reageerde arrogant en ruimden de tafel af.
Hele trieste zaak. Wilde na een bezoek van Mangu nog een kroket ergens uit de muur gaan trekken.

Gegeten op 21 december 2013

irmaaalbers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag na anderhalf jaar weer tapas gegeten met een bon van vakantieveilingen.
De eerste keer waren we zeer teleurgesteld, uit reacties van andere gasten waren we niet de enige. Met nul verwachting toch weer gaan eten bij mangu.
Kennelijk heeft de eigenaar na lange tijd toch de kritiek ter harte genomen. De tapas waren heerlijk. Geen instant en/of frituur meer maar lekkere gerechten. Bediening zeer goed en snel. Ga zo door!

Gegeten op 17 januari 2014

kjplo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben vanavond heerlijk Tapas gegeten bij Mangu! ( via vakantieveilingen) We hadden van te voren verschillende recensies gelezen waarvan er toch vele negatief waren. Met gemengde gevoelens zijn op weg gegaan.....Maar tis ons wel heel goed bevallen. Ja, smaken verschillen natuurlijk maar er was voldoende variatie in de Tapas. Ook werden we erg vriendelijk te woord gestaan en was er tijd voor een praatje. Kortom wij hebben het er prima naar onze zin gehad en zullen in de toekomst zeker nog eens terugkomen!!!

Gegeten op 11 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Mangu Apeldoorn in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Mangu Apeldoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!