Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Mangu Apeldoorn

• Service

• Decor

• In behandeling

Wederom heerlijk gegeten.
We hebben er kerstmenu gehad die bestond uit een veeltal aan variaties.
Van vlees,vis en een vegetarisch maaltijd.
Service was prima en de bediening was goed en vooral niet opdringerig
Voor mij en mijn familie was dit een heerlijke avond.
Team Mangú bedankt

Gegeten op 25 december 2014

McBussloo

WIj hadden het onbeperkt fajita's arrangement. Mijn vrouw zat na één ronde al vol, ik heb nog een tweede ronde genomen en die was net zo goed als de eerste. Ook de guacamole en de zure room waren prima en die maken de fajita's qua smaakbeleving af. Een voordeel van fajita's is ook dat het vlees in een sissend hete pan geserveerd wordt. Dus te koud eten is er niet bij.
De bediening is sympathiek en informeel, zoals het hoort in een Mexicaans restaurant. Toen ons tweede rondje drinken vergeten was, werd direct actie ondernomen. Je hebt een handig kastje met knopjes op tafel staan voor bestellen, service en afrekenen. Het pand doet niet groot aan, maar dat geeft nu juist een knusse sfeer. De tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar, maar niet zo dat je onwillekeurig de gesprekken van de andere gasten kunt volgen. Al met al prima gegeten voor een prima prijs.

Gegeten op 6 december 2014

Grace-Souisa

Als voormalig inwoonster van México werd ik al meteen blij bij binnenkomst door de Mexicaanse rekwisieten en decoratie. En alhoewel Mangú blijkbaar een side dish uit de Dominicaanse Republiek is en de tapas die wij hebben gegeten niet authentiek Mexicaans zijn, ze waren heel smaakvol en heerlijk bereid! We hebben gesmuld, ook van de warme stukjes brood met ajoli (lekker veel knoflook). En voor de bierliefhebbers: ze hebben Mexicaanse bier, waaronder Pacífico, Corona, Negra Modelo en Estrella. De bediening was vlot en heel vriendelijk, de toelichting bij de tapas met veel enthousiasme. Ik vond het dan ook helemaal niet erg dat ik moest uitleggen dat een vino rojo een rood wijntje is :P. En ik vind het heel goed dat je gewezen wordt op het feit dat je onbeperkt mag nabestellen, maar dat niet geconsumeerde nabestellingen wel in rekening worden gebracht. Dat vind ik netjes, doordacht en verantwoord (met eten omgaan).

Gegeten op 6 december 2014

OttoSonja

We hebben hier een Mexicaanse proeverij gehad, en het overheerlijk. Prima restaurant! Prima bediening en vriendelijk. Helemaal top.

Gegeten op 10 oktober 2014

jasper58

Erg leuk restaurant, leuke entourage. Ziet er buiten en binnen goed en leuk uit. Alleen de mannen WC, daar zijn ze gestopt: Kapotte WC bril, losse kraan op de wastafel en defecte handendroger daar wordt ik niet blij van. Eerdere reviews vermelden dit al! Het eten was absoluut niet mexicaans. Ik had de Taco de Carne. Daar heb ik wel wat op aan te merken: Het waren 3 Taco's en dan wel die harde die je in de supermarkt koopt. Ze lagen al even op het bord, want de onderhelft was al nat en slap. Carne is zwaar overdreven, want er zat bar weinig gehakt in dat daarbij nog eens amper gekruid was. Verder zaten de Taco's vooral vol met gestoomde groenten die niets met Mexico te maken hebben. Ik moest flink kauwen op grote brokken Aubergine. Mijn vriendin had een Vegetarische lasagna waarin precies dezelfde vulling zat op het gehakt na. Toen ik mijn beklag deed beweerde de ober doodleuk dat andere mensen de Taco's pittig vonden. Ik kan mij niet voorstellen, want als ik al naar een peper kijk brand het bij mij al. Kortom: bediening leuk, entourage leuk maar incompleet en eten/kok: blijf hier beter weg.

Gegeten op 4 oktober 2014

maryann2

We hebben met een vakantieveiling bon hier gegeten,het viel ons 100% mee!na de slechte recensies op Iens. De bediening was prima,het eten goed. Het enige nadeel is dat er bij de saladebar,niet bij staat wat,wat is,dit is voor ons het enige minpuntje.

Gegeten op 20 september 2014

wimrut

Wij hadden een voucher van Kruidvat (2e hoofdgerecht gratis) en onze keus laten vallen op Mangu.
Bij binnenkomst in de gezellig ingerichte zaak werden we spontaan onthaald door de jongeman van de bediening. Voelden ons direct thuis. We konden uit de gewone kaart kiezen (dus geen aparte kaart voor Kruidvat eters). Het wachten duurde niet lang en het eten dat ons geserveerd werd was echt lekker. Ook veel geroerbakte groenten erbij. Kortom een aanrader voor wie eens lekker Mexicaans wil eten in Apeldoorn.

Gegeten op 14 september 2014

dianaf

Omdat we iets te vieren hadden, wilde we ergens lekker eten. Op aanraden van vrienden gingen we naar Mangu. Ik had van te voren gereserveerd, dus er was sowieso plaats. :-) De aankleding is gezellig, met allerlei muurtjes en decoraties.

Ik vond het wel lang duren voordat we iets te drinken konden bestellen en ik vond dat dit gedurende de avond te weinig werd gevraagd. Meestal vroegen we er om als er iemand langs liep. Op tafel lag wel een soort 'afstandsbediening', maar het was ons niet duidelijk of die ook voor ons was of alleen als je bijvoorbeeld onbeperkt tapas at. Op zich is het idee goed, maar erg onpersoonlijk, ik heb liever dat iemand af en toe langsloopt.

Omdat wij beiden koriander heel vies vinden (smaakt voor ons naar zeep) hadden wij gevraagd of het eten zonder koriander bereid kon worden. Dat was geen probleem en het zat er ook niet in. Het eten smaakte over het algemeen gewoon prima. Ik vond het ook erg prettig dat er bij de fajita's veel groente zat. Achteraf bedacht ik mij dat bij het voorgerecht (nachos met kaas) misschien wel een klodder zure room of salsa dip had gemogen, om de nachos zonder kaas in te dippen. Maar verder op het eten absoluut geen aanmerkingen en de prijs/kwaliteitverhouding was prima.

Op zich vind ik het zeker een aanrader. Voor de service krijgen ze toch een 7 omdat het absoluut geen probleem was om geen koriander in het eten te verwerken (terwijl dit wel veel gebruikt wordt in mexicaanse maaltijden), maar ik vond het jammer dat het personeel niet wat vaker kwam informeren of we iets wilden drinken. Volgende keer toch maar die 'afstandsbediening' proberen.

Gegeten op 1 september 2014

eugenie3

We hebben hier al verschillende keren gegeten, BBQ wat echt super goed en gezellig is maar ook geflambeerd vlees aan tafel wat ook bijzonder is maar ook lekker, tapas en nog vele andere gerechten. Het is een erg gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en goed eten. Ook goed bereikbaar want het is vlakbij een parkeergarage.

Gegeten op 5 september 2014

henkpuck

Het was voor ons niet de eerste keer dat we Mangu bezochten. Deze keer kozen we voor gegrilde biefreepjes die aan tafel geflambeerd werden. Heel feestelijk en perfect bereid. Ook het garnituur was zeer verrassend! De bediening was professioneel en gezellig. De vernieuwde(?) dessertkaart had een leuke keuze en bleek ook erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!,

Gegeten op 26 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Mangu Apeldoorn in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Mangu Apeldoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.