a TripAdvisor company

Mangu Apeldoorn

1. Mexicaans
  1. Toon telefoonnummer 0555 214 442

Dollebol

Sorry, maar beslist geen voldoende. Groupon, 3 gangen a la carte voor 15 euro pp. Bij aankomst was onze reservering die verplicht via couverts.nl moest, en daar niet op stond en dus telefonisch gedaan was, volslagen onbekend. Doordat we vroeg waren, was er gelukkig nog een tafel beschikbaar, maar niet dankzij mangu's efficientie. Daarna volgde nog een vervelende verrassing want op enkele vegetarische dishes na werd op elk hoofdgerecht een niet aangekondigde opslag berekend van 4 euro. Niet vermeld op groupon, dus ongelooflijk onbeschoft, maar ik had geen zin in een rel. Na dik 25 minuten wachten in het toen nog niet erg drukke restaurant, kwam er brood op tafel met een knoflooksaus, lekker en modig, want het duurde erg lang. Goed voorgerecht met garnalen, achterlijk klein stukje doodgebakken biefstuk, drankjes en bestek die vergeten werden, de drukte konnen ze duidelijk niet aan en ook het toetje waar ala carte 6 euro voor gevraagd werd, was ipv een normale punt chocoladetaart 2 ienimini blokjes droge chocoladecake waar ik met plaatsvervangende gene pislink werd dat men daar 6 belachelijke euro's voor durfde vragen.....kortom, 0,0 fooi en hier komen we nooit meer terug!!! Geen onvriendelijke bediening, maar nogal incapabel en duidelijk niet gewend aan drukte. Als je mij vraagt hoe ik de avond vind verlopen en vervolgens zeg ik: "nogal gemengd" en dan vraag je niet door maar bedank je mij voor mijn eerlijkheid, dan mis je volgens mij een kans. Kansloos bezoek.

Gegeten op 7 juni 2015

tuinboertje

mexicaanse tapas koude hapjes, stokbrood met salade ,niets mexicaans bij behalve een saus.
tapas warm, het vlees was koud , gemeld ,2e ronde ook koud, je krijgt de opmerking
ik zal het doorgeven, en weinig mexicaans aan, geen smaak, echt slecht. We hebben
regelmatig tapas gegeten, en eten veel buiten de deur, dit was het slechtste wat
we ooit hebben gegeten.

Gegeten op 15 mei 2015

bertha7

De eerste en de laatste keer dat ik hier eet. We zagen de aanbieding van onbeperkt burritos eten en we dachten van laten we het proberen. Ik ben zelf van Mexicaanse afkomst dus ik was benieuwd naar de smaak van de burritos. Gelijk bij de reservering ging het mis, we hadden gebeld om een tafel te reserveren, maar bij de aankomst konden ze de reservering niet meer terug vinden. Gelukkig was nog een tafeltje voor twee personen beschikbaar in een hoekje. Zoals eerder vermeld in een recensie vonden wij dat de verschillende tafeltjes behoorlijk dicht op elkaar stonden, met als gevolg dat er geen gevoel van een privé sfeer hing. De burrito's waren goed gevuld en we namen allebei de eerste maal een vis-burrito. Deze smaakte enigszins goed, maar door het ontbreken van saus (afgezien van de kleine hoeveelheid guacemole) waren ze erg droog. Een tip richting het restaurant zou dan ook zijn: 'spice it up!'
We werden vriendelijk onthaald, maar de rest van het avondje leek de bediening een beetje laks en dat kwam onvriendelijk over. Als verdict voelen wij erg weinig bij het restaurant en het eten wat ons werd voorgeschoteld. Karige boel!

Gegeten op 1 mei 2015

michelle58

Afgelopen week daar gegeten i.v.m. een aanbieding die ze hadden. Onbeperkt burrito's of taco's eten voor een zacht prijsje. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd en mochten we zelf een plaatsje uitzoeken. Daar begon het al... De stoelen en tafels staan heel dicht op elkaar en wanneer je je eigen stoel maar iets te ver naar achteren schuift zit je al tegen een andere gast aan. Dit is wel een puntje wat anders kan. De bediening was erg vriendelijk en attent, alleen de jongedame die ons eten bracht wist even niet of ze het juiste gerecht bij zich had. Foutje kan gebeuren. Het eten was redelijk, goede prijs kwaliteit verhouding. We hebben de taco's besteld en daarbij hoorde een garnituur van gekruide frietjes (erg lekker), klein bakje sla en guacamole met zure room. De taco met kip en gehakt waren goed te eten alleen kon ik uit de vistaco niet echt opmaken wat voor vis het precies was. Al met al wel oke gegeten, voor de sfeer/inrichting zal ik niet zo snel meer terugkomen maar de bediening daarentegen was prima!

Gegeten op 10 april 2015

Olav56

Heerlijk gegeten, ondanks negatieve reviews. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden onbeperkt tapas en er werd van tevoren duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werk ging. Eerst een koude ronde, daarna een warme. Daarna onbeperkt bestellen, maar wel de bestelde extra gerechten opeten. Wat natuurlijk logisch is, je weet of je het lekker vind en of je het op kan.

Gerechten waren ook lekker en heus niet alleen maar brood.

Heerlijk eten voor weinig geld.

Gegeten op 11 april 2015

gerrit-1960

Wij hadden er meerdere malen gegeten... Maar vandaag was het echt waardeloos!!!!
Wij waren niet de enige een tafel naast ons van 4 personen en een tafel achter ons van 2 personen deze tafels daar werd het eten weer opgehaald.... Het was koud en niet lekker....
Het moest voorstellen tapas... nou de eerste ronde stokbrood met stokbrood en nog een stokbrood. De 2 tweede ronde dit moest zijn warme tapas nou wat er warm was weten wij nog steeds niet maar niet het eten. een schaaltje met 2 gehaktballetjes, een klein schaaltje met .... dat weten wij nog steeds niet, een schaaltje met stoofvlees helemaal uit elkaar getrokken, Maar al met al zeker niet meer voor herhaling vatbaar!!!!! en dat waren ook de woorden van de tafel van 4 personen naast ons

Gegeten op 15 maart 2015

Leontien80

Heerlijk drie gangen diner gehad bij dit restaurant. Uit diverse gerechten van de kaart kan worden gekozen, voor elk wat wils. Ook aan vegetariërs is gedacht. Het eten wordt netjes en snel geserveerd en de hoeveelheid is zeker meer dan voldoende. Kortom wilt u eens genieten van de Mexicaanse keuken, ga dan eens naar Mangu.

Gegeten op 3 maart 2015

Elsa1985

Als dieetwens aangegeven geen vlees, 2 maal aangegeven wel vis, dit werd zelfs bevestigd door de bediening. Van de 8 koude en 8 warme tapas 0 vis gerechtjes. Enkel onaangemaakte groente, bestaande uit alleen sla, ui, champignon, en paprika!? Bij de warmte tapas idem maar dan opgewarmd. Bij de 2e ronde gevraagd naar vis, de ober zou even informeren, niet meer van gehoord, pas na verzoek tot service kwamen er 3 schaaltjes gortdroge en smaakloze vis. Met melding dat ze in de keuken wellicht dachten dat we enkel vegetarisch aten, terwijl dit duidelijk niet het geval was. Er is nooit excuus gemaakt. De bestelde wijn was verschrikkelijk waterig.
Zelfs de 15,- p.p. was echt veel te duur. Komen hier nooit meer terug en zijn geen kritische eters.

Gegeten op 8 maart 2015

Rotterdamse7

Gisteren hier gegeten met een vriendin, wat een tegenvaller!!
Het concept van eerst alles proeven (koude en warme tapas) is nieuw, leuk en interessant! We keken ernaar uit! Maar de koude tapas zijn gewoon voorgerechten (brood met aioli, rauwe selderij met appel, eiersalade hapje, zalm tortilla rol van 2cm en kruidenboterhapje. Qua smaak was het niets! Bij de warme tapas was ons verteld dat de ribs komen nog eraan, maar ze zijn nooit gearriveerd. De tafel naast ons kreeg wel de ribs op hun borden 2 minuten later. Na deze twee ronden mag je onbeperkt bestellen, nou de brood met aioli is nog onderweg...
Sfeer is leuk bij binnenkomst, grote lichte ruimte rechts, maar we waren naar een donkere sfeerloze hoekje gestuurd ietsjes verder op. Ik had het ontzettend koud vanwege de tocht. Bediening is slecht, veel mensen lopen rond zonder horeca ervaring en de keuken is gewoon traag. 45 minuten wachten op de koude gerechtjes?
De non-alcoholische drank is onvoorstelbaar vies, Blue Curacao? Nee, liever een jus voor de Smurfs! Het is spijt van mijn 5 euros. Bij afrekening vonden we een Ice tea op onze rekening, drie keer kregen we de vraag of we het zeker weten dat het drankje niet voor ons was. We hebben onze frustratie geuit, kregen we een ijsje aangeboden - nee, bedankt! Liever een drank pp afhalen van de rekening - maar daar kregen we geen gehoor op.
Gelukkig hebben we alleen maar 15 euro pp betaald voor het eten (via groupon). Hartstikke bedankt, maar nooit meer!

Gegeten op 28 februari 2015

casberg

Qua aankleding erg leuk restaurant. De tapas weinig smaak, geen creativiteit. Leek deels uit de vriezer van de groothandel. Voldoende, zeker niet vies ....maar het enige mexicaanse was de nachos en een stukje Mexicano?

Schrijf zelf een recensie over Mangu Apeldoorn in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Mangu Apeldoorn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.