a TripAdvisor company

foto's van MOTO in Utrecht - 1 foto's van MOTO in Utrecht - 2 foto's van MOTO in Utrecht - 3 foto's van MOTO in Utrecht - 4 foto's van MOTO in Utrecht - 5

MOTO

1. Japans

MOTO

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 030 231 14 49
  2. www.motorestaurant.nl

Japans genieten in Utrecht

Onder begeleiding van Jo Tang worden er bij Moto de heerlijkste sushi geserveerd. Verassend, verfrissend en zeer smaakvol. De chef’s hebben drie signature gerechten en sushi’s geselecteerd, de ‘Moto style sushi’, die je zeker een keer moet proberen! Geen zin in sushi vandaag? Bij Moto is er ook een ruime keuze uit andere gerechten.

Manic-Maggy

Op het terras, met uitzicht op de heen en weer slenterende mensen, trok in zeven gangen een Japans feest aan ons voorbij van afwisselend rauw en bewerkt, vast en vloeibaar voedsel.
Vanwege een theatervoorstelling vroegen we het tempo erin te houden, waardoor we in een duizelingwekkende achtbaan van smaken en structuren terecht kwamen. Wát een genot. En wat hield de bediening goed rekening met onze wensen.
Wij komen terug!

Gegeten op 7 mei 2016

sjaanus

Ben hier in de afgelopen 2 jaar meerdere keren geweest met vrienden. Een sfeervol restaurant met vriendelijk en vlot personeel, die regelmatig komen kijken en vragen of alles naar wens is. Daarnaast ook een erg originele menukaart, waar je samen gerechten kan bestellen om te delen. Wij bestellen vaak een aantal 'moto style sushi rollen', die vervolgens op de tafel worden gezet en samen van gesmuld kan worden. Een waar feestmaal en voor herhaling vatbaar! Moto is echt een restaurant waar je ontspannen een hele avond kunt tafelen.

Gegeten op 4 maart 2016

Lsonneveld

Twee weken geleden gebruik gemaakt van de AH actie. Service krijgt een 7 i.v.m.flexibiliteit om te reserveren. Tijdens het diner hebben we de bediening als voldoende ervaren. Voorgerecht van sushi was goed. Helaas konden wij het hoofdgerecht niet omwisselen voor sushi. Ook niet met bijbetaling. Hoofdgerecht was ok. Dessert matig. Hoewel wij in het algemeen een open keuken zeer waarderen leek de afzuigcapaciteit onvoldoende. Rook/brandlucht moest worden afgevoerd door openen voordeur. Hoop dat dit een incident was.

manoesjka

Via online reservering

We waren via de AH actie. Prima menu, meer dan voldoende eten. Goede prijs/kwaliteit. We vonden van de sushi die met tonijn (specialiteit van het huis) het lekkerst. De bediening was redelijk. De inrichting is prima, de zaak stond alleen blauw van de vettige lucht maar dat kan zijn omdat er iets mis was gegaan.

Gegeten op 30 januari 2016

jose130

Via online reservering

wij kozen van het AH menu voor sushi als voorgerecht, was heerlijk, daarna kipgerecht omdat we dat al eerder hadden gegeten en weer heel erg lekker was, mooi opgediend enz. rijst heel goed van smaak en nagerecht met kokos was goed maar niet heel bijzonder. Goede witte wijn erbij en avond was weer top. Bij Moto kun je rustig zitten en goed praten met elkaar, tafeltjes staan niet te dicht op elkaar en er is geen harde muziek. Een verademing.

Gegeten op 30 januari 2016

jlo_sonka

Via online reservering

Fijn restaurant met fijn personeel en goed eten !
Met AH voucher daar gegeten maar zeker een aanrander om ook zonder heen te gaan!

Gegeten op 29 januari 2016

Eva-Maria

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij moto. Creatieve smakelijke gerechten gerechten voor als je een keer iets anders wilt dan alleen you can eat sushi. Erg blij met hoe goed er rekening werd gehouden met mijn allergie voor noten en sesam. Ook voldoende keuze voor zwangeren die geen rauwe vis willen eten. Bediening was niet heel vlot, maar wel heel vriendelijk. Prettige ruimte, geen last van de andere bezoekers ondanks dat het een drukke avond was. Alleen de aangebrande geur van de teppanyakiplaat vond ik onprettig. Fijne avond gehad.

Gegeten op 29 januari 2016

EvLVP

Japans Restaurant Moto verstaat de kunst van sushi op een hoog niveau: genuanceerde prachtige smaken, een streling voor tong en oog in een prettige omgeving in het centrum van Utrecht. Een Sushi parel die je niet mag missen!

Gegeten op 27 januari 2016

Luisje

Via online reservering

Lekker gegeten met de AH bon, helaas is de bediening soort onvriendelijk en gehaast/ ongeduldig. De afzuiging laat te wensen over waardoor aan de voorkant van het restaurant een blauwe rook hangt van de bakplaten. Echt goed gegeten, maar het personeel en de sfeer zijn minder.

Gegeten op 28 januari 2016

hanneke.groot

Via online reservering

Het eten was, afgezien van het hoofdgerecht, smakeloos. Van het hoofdgerecht was de zeebaars te ver gegaard en wat papperig, maar wel op smaak. De bediening was vriendelijk maar traag en wist niet precies wat er op ons bord lag.

Gegeten op 26 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over MOTO in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over MOTO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.