Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van MOTO in Utrecht - 1

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 030 231 14 49
  2. www.restaurant-moto.nl/

iLeenV

Na een keer hier geluncht te hebben, dit restaurant gekozen voor diner. Geen menu genomen maar al la carte sushi besteld. Het duurt even voordat het op tafel komt, maar dan krijg je ook heerlijk vers eten! Verse krab, echte kuit, lekker combinaties voor de rolls. Bediening werkt soms langs elkaar heen, maar beter 2 keer iemand aan je tafel dan helemaal niemand.
Absoluut een aanrader voor lekkere sushi.

Gegeten op 24 januari 2014

De_Smulpaap

MOTO prijs zichzelf aan als Japans Restaurant, omdat dit nu zo een populair concept is. Helaas is het verre van Japans . De hapjes zijn van een middelmatig niveau en vaak niet Japans, maar eerder (Z/O)-Aziatisch. Dat is natuurlijk ook lekker, maar met name de menu's zijn weinig verrassend, klein en en helaas niet zo goed. Voor de prijs die er voor vragen, mag je wel iets meer niveau verwachten.

Wil je Japans, wil je niet de écht Japanse prijzen betalen, maar een goede prijs/kwaliteit: bij MOTO moet je niet zijn. Er zijn (Chinese) Japanners die iets meer hun best doen.

Gegeten op 3 januari 2014

ManonJansje

Eten is goed. Ik ben hier meerdere malen geweest, waarvan één gang één keer niet lekker was, maar dit leek meer een uitzondering. Andere malen top!
Service is prima. Alles wordt rustig opgediend zodat je in meerdere gangen kunt eten indien gewenst.
Decor is sfeervol

Gegeten op 31 december 2013

Kas Culinair

De maandagen zijn doorgaans niet zo druk, zo ook hier niet, toen we om 18.00 uur binnenliepen. Eenvoudig ingericht, beetje sober. Bediening probeert heel formeel te zijn en is soms te veel aanwezig, maar levert wel nette service. Minpunt is dat er geen kraanwater geserveerd wordt - alleen (veel te dure) flessen water. Wat is dat toch altijd; ondernemers wordt eens wakker! Eten was echt lekker, mooie sashimi, prettige rol met krokante gamba's en spicy saus, heerlijke rol met soft shell crab en verrassend lekkere krokante groenten rol.
Alleen bij de rekening even slikken - gelukkig was er de 'maandagavondkorting' nog van 20% geloof ik...maar dan nog steeds is € 80 voor een beetje sushi, sashimi en sake voor 2 best prijzig.

Gegeten op 6 januari 2014

s_omega

Ik ben hier gaan eten met veel voedselallergieen (o.a. glutenvrij en lactosevrij) en ik dacht dat ik wel sushi zou mogen. Dat bleek niet zo te zijn, omdat er suiker bij de rijst zit. Maar ze hebben ter plekke geimproviseerd en heerlijk eten aangeboden! Een hele fijne bediening. En de gerechten op de kaart zijn ook heerlijk.

De aankleding is niet heel speciaal, maar omdat je in verschillende rondes kleine hapjes kunt bestellen merk je er niet veel van.

Gegeten op 4 oktober 2013

jor-himmin

Ik heb hier een van de lunchmenu's genuttigd. Eerst en vooral: super geprijsd, zeker als je kijkt naar hoeveel je krijgt (méér dan genoeg) en de versheid (haast uit de zee op je bord). Bediening is goed, vriendelijk en snel, erg attent. Mijn menu bestond uit een zalm-, een tonijn- en een zeebaarsnigiri met een inside-out hamachi roll met lekker licht pittige saus als verrassend drupje eronder. Daarnaast een mix van tempuragroentes, begeleid door misosoep, zeewiersalade, komkommer- en auberginesalade die bij alle menu's zitten.

Ik heb hier maar dire woorden voor: Vers, Heerlijk, Japans.

Met een glas wijn de perfecte lunch voor heerlijk en verantwoord (qua portemonnee en qua voedsel) lunchmoment.

Gegeten op 28 november 2013

maaike007

Dit restaurant heeft een wat hippe/trendy uitstraling en is toch ook wel weer echt Japans. Het eten smaakt voortreffelijk. De sushi is kakelvers en ze maken ook wel weer verrassende combinaties (sushi met gegrilde garnaal en een soort pittige mayonaise). De wijnkaart is ook dik in orde.
Vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 15 november 2013

liefdevooreten

Ik ben hier al meerdere malen wezen lunchen en elke keer ben hartstikke tevreden over dit restaurant. De prijs/kwaliteitsverhouding voor lunch (12,50) is erg goed, het eten is erg lekker en je krijgt ook best wel veel. Na afloop zit je helemaal vol. Het is ook altijd rustig als ik er kom, dat is wel prettig als je lekker rustig wilt eten en bijpraten met je tafelgenoot. Het personeel is vriendelijk, attent en is niet opdringerig. Zeker een aanrader!

Gegeten op 13 september 2013

susanavanweert

Prima restaurant! Ze serveren alleen een 4-gangen verrassingsmenu, maar dit draagt er naar mijn mening aan bij dat ze veel met verse producten kunnen werken en de prijs laag kunnen houden (wij waren, incl drinken, 215 euro voor 4 personen kwijt; niet veel voor 4 gangen!). Het eten was over het algemeen absoluut goed. Al met al een goed restaurant met een uitstekende prijs voor een lekker 4-gangen-menu!

1 tip: sommige tafeltjes zijn dicht bij de deur, waar het bij koud weer wat fris kan zijn. Vragen om een tafeltje wat verder van de deur af kan dus geen kwaad!

Gegeten op 18 oktober 2013

rdijk

Waren hier al paar keer langs gelopen, als echte sushi liefhebbers moesten we hier natuurlijk ook eens naar binnen.
De gerechten zijn keurig opgemaakt, de bediening is vlot en attent, de flow van het eten is precies goed, geen volle tafel maar een nette flow van hapje naar hapje.

Het restaurant is stijlvol ingericht, je kunt elkaar nog prima verstaan als het drukker is.

De gerechten zijn niet alleen een lust voor de mond maar zien er ook nog mooi uit, a-la-carte zou wat uitgebreider kunnen, of een kaartje op tafel met een paar specials ofzo.

De chopsticks van metaal zijn natuurlijk erg hygiënisch maar hebben een lastig zwaartepunt bij het hanteren.

Enige minpuntjes is de rekening, wanneer je a-la-carte eet loopt de rekening al vrij snel op.

Gegeten op 28 september 2013

Schrijf zelf een recensie over MOTO in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over MOTO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.