a TripAdvisor company

foto's van MOTO in Utrecht - 1 foto's van MOTO in Utrecht - 2 foto's van MOTO in Utrecht - 3 foto's van MOTO in Utrecht - 4 foto's van MOTO in Utrecht - 5

MOTO

1. Japans

MOTO

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 030 231 14 49
  2. www.motorestaurant.nl

LiekevanHaaren

Heb meerdere malen bij bij Moto gegeten. Zeker het duurdere menu is zeer aan te raden. Een van de weinige sushi restaurants die meer aparte sushi op het menu heeft staan.

Gegeten op 4 mei 2015

Proever57520

Vandaag met een collega geluncht. Prima, kan niet anders zeggen. Menu (naar keuze) van Eur 12,50 en dat is gewoon goed qua prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom zeker terug!

Gegeten op 19 maart 2015

SuzanneNijmegen

Gister met zijn vijfjes wat later op de avond naar Moto gegaan, omdat hier nog een plekje was voor vijf mensen. We bestelden vijf keer het 8 gangen menu van 35 euro met het verzoek of het relatief snel achter elkaar uitgeserveerd kon worden. We hebben elk mogelijk personeelslid gezien maar de snelheid zat er zeker goed in.

Het menu was ok en ruim voldoende maar over het geheel waren we wat teleurgesteld over de prijs-kwaliteit verhouding. We hadden wat meer verrassende gangen verwacht van een wat hogere kwaliteit. De sashimi van de zalm was bijvoorbeeld goed maar de dorade sashimi was nog een beetje bevroren en smakeloos, daarna was de nigiri van paling erg lekker maar die met omelet zouden we niet weer bestellen. De Edamame soep hebben we laten staan, hier was geen smaak in te herkennen. De avocado tempura leek eerst flauw maar met het cajun zout was het toch nog verrassend. De gamba's waren weer lekker maar de gegrilde eendenborst was taai en zijn doorgeschoven naar de meest hongerige eter van ons stel. De ossenhaas was daarentegen weer van betere kwaliteit, al was de saus was overheersend aanwezig. Al met al zullen we niet terugkeren naar Moto.

Gegeten op 21 februari 2015

bas190

Goed eten. Kleine porties voor de prijs
Chaotische bediening

Ruimen de tafel niet goed leeg waardoor er een glas om ging.

Het redelijk bijdehandje die serveerden gaf de schuld aan ons en schonk niet neer bij

Jammer want kwam hier regelmatig en veel van mijn kennissen

Na gister avond komen wij niet meer terug

Voor de prijzen die ze hanteren moet de bediening op zijn minst beleefd zijn anders gaan we wel naar een All u can eat Japanner
Spread the word!

Gegeten op 31 januari 2015

iLeenV

Na een keer hier geluncht te hebben, dit restaurant gekozen voor diner. Geen menu genomen maar al la carte sushi besteld. Het duurt even voordat het op tafel komt, maar dan krijg je ook heerlijk vers eten! Verse krab, echte kuit, lekker combinaties voor de rolls. Bediening werkt soms langs elkaar heen, maar beter 2 keer iemand aan je tafel dan helemaal niemand.
Absoluut een aanrader voor lekkere sushi.

Gegeten op 24 januari 2014

De_Smulpaap

MOTO prijs zichzelf aan als Japans Restaurant, omdat dit nu zo een populair concept is. Helaas is het verre van Japans . De hapjes zijn van een middelmatig niveau en vaak niet Japans, maar eerder (Z/O)-Aziatisch. Dat is natuurlijk ook lekker, maar met name de menu's zijn weinig verrassend, klein en en helaas niet zo goed. Voor de prijs die er voor vragen, mag je wel iets meer niveau verwachten.

Wil je Japans, wil je niet de écht Japanse prijzen betalen, maar een goede prijs/kwaliteit: bij MOTO moet je niet zijn. Er zijn (Chinese) Japanners die iets meer hun best doen.

Gegeten op 3 januari 2014

ManonJansje

Eten is goed. Ik ben hier meerdere malen geweest, waarvan één gang één keer niet lekker was, maar dit leek meer een uitzondering. Andere malen top!
Service is prima. Alles wordt rustig opgediend zodat je in meerdere gangen kunt eten indien gewenst.
Decor is sfeervol

Gegeten op 31 december 2013

Kas Culinair

De maandagen zijn doorgaans niet zo druk, zo ook hier niet, toen we om 18.00 uur binnenliepen. Eenvoudig ingericht, beetje sober. Bediening probeert heel formeel te zijn en is soms te veel aanwezig, maar levert wel nette service. Minpunt is dat er geen kraanwater geserveerd wordt - alleen (veel te dure) flessen water. Wat is dat toch altijd; ondernemers wordt eens wakker! Eten was echt lekker, mooie sashimi, prettige rol met krokante gamba's en spicy saus, heerlijke rol met soft shell crab en verrassend lekkere krokante groenten rol.
Alleen bij de rekening even slikken - gelukkig was er de 'maandagavondkorting' nog van 20% geloof ik...maar dan nog steeds is € 80 voor een beetje sushi, sashimi en sake voor 2 best prijzig.

Gegeten op 6 januari 2014

s_omega

Ik ben hier gaan eten met veel voedselallergieen (o.a. glutenvrij en lactosevrij) en ik dacht dat ik wel sushi zou mogen. Dat bleek niet zo te zijn, omdat er suiker bij de rijst zit. Maar ze hebben ter plekke geimproviseerd en heerlijk eten aangeboden! Een hele fijne bediening. En de gerechten op de kaart zijn ook heerlijk.

De aankleding is niet heel speciaal, maar omdat je in verschillende rondes kleine hapjes kunt bestellen merk je er niet veel van.

Gegeten op 4 oktober 2013

jor-himmin

Ik heb hier een van de lunchmenu's genuttigd. Eerst en vooral: super geprijsd, zeker als je kijkt naar hoeveel je krijgt (méér dan genoeg) en de versheid (haast uit de zee op je bord). Bediening is goed, vriendelijk en snel, erg attent. Mijn menu bestond uit een zalm-, een tonijn- en een zeebaarsnigiri met een inside-out hamachi roll met lekker licht pittige saus als verrassend drupje eronder. Daarnaast een mix van tempuragroentes, begeleid door misosoep, zeewiersalade, komkommer- en auberginesalade die bij alle menu's zitten.

Ik heb hier maar dire woorden voor: Vers, Heerlijk, Japans.

Met een glas wijn de perfecte lunch voor heerlijk en verantwoord (qua portemonnee en qua voedsel) lunchmoment.

Gegeten op 28 november 2013

Schrijf zelf een recensie over MOTO in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over MOTO. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.