a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 520 59 69

Mooi samenspel tussen oud en nieuw

Gelegen aan de prachtige Kanaalkade in Alkmaar. Een plek voor verrassend eten in een ontspannen ambiance. Binnen maken de eeuwenoude pilaren indruk en ook de borden zien er schitterend uit. Bekijk ook zeker de uitgebreide wijnkaart, daar staan echt een paar pareltjes op!

rjolij

Helaas viel het eten tegen. De bediening was nu wel beter dan de vorige keer, toen werden werden we bijna niet aangekeken en bij het halen van de jassen, werd deze achter onze rug op een ander tafeltje gegooid. Ik zal niet snel meer terug gaan.

Gegeten op 28 maart 2015

lars37

Zondagavond met ze 2en gegeten met de restaurant week. 3 gangen menu a 25 euro. Eten zag er allemaal erg mooi uit maar de smaak bleef daar erg bij achter. Lekkerste was nog het nagerecht van verschillende soorten kazen. Wel was hiervoor een toeslag van 7.50 euro extra.
Sfeer was wel leuk. Bediening was onproffesioneel en bij sommige gerechten werd geen eens verteld wat het was. En kregen we bij het vragen van een 2de cupje mayonaise cocktailsaus.

Al met al mooi en leuk voor het oog, maar niet voor de mond.

Gegeten op 26 april 2015

kathlijn

Gegeten op 26 april 2015

mari6

Via online reservering

Alles tijdens ons diner bij MIJ was top. De lokatie is sfeervol. Het eten heerlijk en mooi opgemaakt. En de service perfect. Wij gaan zeker vaker eten bij MIJ!

Gegeten op 9 april 2015

GabrieleZwaan

Gister voor het eerst bij restaurant Lounge MIJ in Alkmaar gegeten.
Ik en nog drie vriendinnen hebben heerlijk gegeten. Gerechten werden leuk geserveerd. Zag er allemaal prima uit, en niet geheel onbelangrijk, het was ook erg lekker, goed op smaak. Bediening deed het super leuk en waren erg enthousiast. Alleen jammer van de gastvrouw. Kwam onvriendelijk en ongeïnteresseerd over. Kregen een snauw na het stellen van een normale vraag! Jammer, maar alleen om deze reden komen wij idg niet meer terug.

Gegeten op 8 maart 2015

LadyFood

Eten:
Ze proberen een soort 'ster'restaurant te zijn maar de kwaliteit van het eten is zeker niet op dat niveau. De borden zijn zeker anders opgemaakt dan 'gewoon' maar uiteindelijk gaat het om de smaak, voorbereiding van de gerechten e.d. Ik heb de risotto geprobeerd...alles behalve een risotto. Zeker geen aanrader. Uiteindelijk maar een paar hapjes van gegeten. De carpaccio was leuk gepresenteerd maar er lag een miniscuul laagje carpaccio onder een dikke laag rucola salade e.d. Nogmaals mooie opgemaakte borden maar het eten op zicht kan zeker verbeterd worden.
Sfeer/locatie:
Leuke, sfeervolle restaurant waar je rustig je gesprekken kan voeren. Goede verlichting. Modern, strak en sfeervol.
Bediening:
Vriendelijke personeel. Alleen jammer dat we ruim 1 uur moesten wachten op het voorgerecht terwijl de zaak niet helemaal vol zat...
Alles bij elkaar zou ik het aanraden als je maar kwalitatief niet al te hoge eisen hebt qua eten. Niet top gegeten maar wel een goede ambiance.

Gegeten op 28 februari 2015

AnnettevDijk

Via online reservering

Wat ik het lekkerst vond? Da's moeilijk. Wat ik wel enorm waardeer is dat er werkelijk met alle wensen op dieetgebied rekening wordt gehouden. Inclusief dessert. Juist daar struikelt een restaurant nog wel eens door daar te weinig aandacht aan te geven. In mijn geval een koolhydraatarm dieet. Mijn dessert was té lekker! Service was top en gemeend. Geen opdreunen van teksten maar werkelijke interesse. Heb een heerlijke avond gehad!

Gegeten op 20 februari 2015

jurgen27

Via online reservering

Wij hadden het Valentijnsdiner en het was echt geweldig. Heerlijk menu samengesteld. Afwijkende wensen waren geheel geen probleem en hier werd super mee omgegaan. De bediening was super vriendelijk en oplettend en ondanks de drukt was alles echt perfect getimed.

Gegeten op 14 februari 2015

AScheffmann

Het ziet er modern en netjes uit wanneer je binnenkomt in dit restaurant. Helaas kan je door de ruimte, inrichting en harde muziek wanneer het vol zit elkaar erg moeilijk verstaan. Wij hadden een verrassingsmenu van de chef en helaas was dit niet zo bijzonder en het eten wat wij kregen in verhouding prijzig. De service was vriendelijk maar eigenlijk ongeïnteresseerd wanneer zij vroegen of alles naar wens was.
Het restaurant zag er mooi en gezellig uit alleen de verhouding van het eten en de prijs was een tegenvaller.

Gegeten op 25 september 2014

Recenser

Gegeten op 7 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Lounge MIJ in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Lounge MIJ. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.