Westerkaatje Noord

• 7.6

• 7.8

HRS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Smullen bij Westerkaaatje, ze koken met plezier dat proef je, verse en producten en mediterrane keuken, we hadden mosselen met heerlijke sausje, heerlijk !
ik vind de tafeltje wel erg klein en de stoeltjes worden wat ongemakkelijk na een uurtje

Gegeten op 8 maart 2014

Proever32245
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima lunchspot voor een zondag in Rotterdam, Alternatieve muziek, no-nonsense aanpak met verrassende gerechten zoals bietensoep met sinaasappel.

Gegeten op 2 maart 2014

likkebaards
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker geluncht, linzensoep was smaakvol evenals het worstenbroodje. Heerlijke koffie en een gezellige ontspannen sfeer. Enig minpuntje was de bediening, die kon wel iets vrolijker. Moesten ook attenderen om onze over onze vieze tafel een doekje te halen.

mbol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep hier gegeten. Prima ontvangst, vooraf verschillende kleine hapjes; oesters, mosselen, scheermesjes, pate, worst en nog een schaal met gegrilde groentes. Als hoofdgerecht Menu Noord genomen. Super lekker en veel variatei. Topper vonden wij de kip en linzensalade. Mooie plek en prima bediening. We waren €50 p.p. kwijt. Leuke tent!

Gegeten op 25 januari 2014

Soep
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het kratje om uit te eten is een leuk creatief idee. Voor-, hoofd- en nagerecht in 1x. De pasta van het hoofdgerecht was hierdoor niet echt heel warm meer, dat is het nadeel. Eten prima voor die prijs. Restaurant is sfeervol en de bediening rustig n vriendelijk.

fguise
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor 10 personen gereserveerd.
Werden relaxed ontvangen en van een drankje voorzien.
Niets werd gepushed (wat in de horeca te vaak gebeurd) , maar er werd geadviseerd.
Gekozen voor menu noord -> van alles wat.

Heerlijk zitten tafelen, met bediening onder handbereik zonder storend aanwezig te zijn.
Bedankt dames en enkele heer :-)

Zie onderstaande mail reactie van een van de heren uit ons
gezelschap (ivm het alléén kunnen pinnen).
Was echt leuk en lekker..!!

""
Dames en Heren,

Wie heeft er afgerekend en aan wie mag ik doneren a.u.b??

Ik vond het erg gezellig en kostelijk gegeten, wat een leuke en lekkere tent. Goed gedaan Frans.

Groeten

Pollo "

(kip in het Spaans).

Gegeten op 19 september 2013

Elke86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd als ik hier eet (lunch/diner) heb ik echt het gevoel dat ik vers en gezond eet. Alles is huisgemaakt. De kaart bestaat uit niet alledaagse gerechten (quinoasalade bijvoorbeeld). Vooral de kratjes zijn een echte aanrader (hierbij krijg je allemaal kleine gerechtjes in een krat). De nagerechten vind ik iets minder, maar past misschien ook niet helemaal in de gezonde richting van het restaurant. Lekker luchtige inrichting en zeer vriendelijk personeel. Het winkeltje heeft ook erg leuke producten.

Gegeten op 8 april 2013

Merithvanl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Westerkaatje heeft goed eten, leuke presentatie van eten in degelijke vorm. Mag soms iets meer aandacht qua orginaliteit van de gerechten. Gezellige bediening, lokatie van binnen is leuk en praktisch buiten wel erge drukke straat, dus geen terrasje ofzo

Gegeten op 27 februari 2013

Lotttte
  • Recensies in de laatste twee jaar

Westerkaatje blijft één van mijn favorieten! Bij binnenkomst krijg je direct een tafel, en water op tafel. Een service die elk restaurant zou moeten hanteren. Vervolgens bestel ik hier altijd hetzelfde: een westerkratje. Je krijgt letterlijk een houten fruitkratje met allerlei lekkers vers bereid. Een proeverij van de lekkerste dingen en altijd goed. De salade die hierbij geserveerd werd was simpel, maar de dressing overheerlijk. De chef heeft ons zelfs zijn recept verteld voor deze dressing. De bediening is vriendelijk en snel. De sfeer is prachtig, met het hoge plafond en de mooi ingerichte traitteurzijde. Kortom: een aanrader!

Gegeten op 16 mei 2013

aan_tafel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant is gehuisvest in een schitterend oud pand met een mooie oude tegelvloer en hoge witte muren en een mediterrane inrichting. Het zwevende plafond komt de akoestiek in het hoge pand zeer ten goede! De sfeer in het restaurant is gezellig, gemoedelijk.
De verschillende vegetarische gerechtjes zijn licht verteerbaar. Het aanbevolen advies, twee tot drie per persoon, klopte wel. De aardappeltjes uit de oven en de salade Caprese waren erg lekker, de courgettemuffin was een vondst, maar mocht wat meer groente bevatten. De broccoli met bagna cauda stond tussen de vegetarische gerechten op de kaart, maar er zat toch ansjovis in de saus. De menukaart op het bord aan de wand bevat nogal wat taalfouten.
Het brood van Menno was prima, de falafelburger was lekker, de huiswijn was goed, de koffie was uitstekend. Ik vond het eten lekker, maar het had voor mij wat verfijnder van smaak mogen zijn.

Gegeten op 12 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Westerkaatje Noord in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Westerkaatje Noord. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!