Westerkaatje Noord

2. Mediterraan
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 466 65 56

Picnick

Gezellige en relaxte sfeer in deze trattoria!
(Hier kun je naar toe met je vriendinnen, collega's maar ook je oma)
Heerlijke verschillende gerechtjes, die je samen kunt delen.
Fijn dat je door de "kleine" gerechtjes veel kunt proeven! Wisselende (seisoens)kaart maakt het ook verrassend.
Het lekkere eten begint al bij het broodplankje!

Ook goed vertoeven voor vegatariers, heerlijke Wintertabouleh, tijm en polenta koekjes gegeten.

Altijd water op tafel is ook fijn!

Vaak rond 30 e p.p. kwijt

Gegeten op 22 januari 2015

niek10

Westerkaatje Noord heeft Leuke menukaart waarbij je de keuze krijgt om gerechten te delen met je tafelgenoten. Gezellige ambiance zeker de moeite waard, als je in de winter aan het raam zit kan je wel een trui gebruiken :]]

Gegeten op 10 januari 2015

winnifred

Gisteravond hier heel gezellig met 2 vriendinnen gegeten. Eten was prima.
De aanbevolen kaasfondue als voorgerechten was heerlijk, alleen vonden wij de prijs erg hoog voor wat je krijgt. Daarna heerlijk schelpen en een voortreffelijke Bavette gegeten. Salade en groente uit de oven waren ook erg lekker. Koffie met grand dessert was een prima afsluiting.
De bediening was erg druk met schoonmaak werkzaamheden en had hierdoor minder aandacht voor de gasten.
Al met al een geslaagde avond

Gegeten op 18 december 2014

DPVDM

Na te lang weer gegeten bij Westerkaatje. Vriendelijke zaak, heerlijk eerlijk eten, sympathieke bediening. Ik stootte mijn glas om en dat werd goed gevuld vervangen. Verder was er geduld voor ons kletsende en niet al te vlot kiezende gezelschap. Ook bleven we nog nakletsen terwijl we geen extra koffie oid meer bestelden, zonder dat we werden weggekeken. Alles wat ik proefde was heerlijk. Hoogtepunten: linzensalade, kipfilet en natuurlijk de polentakoekjes! Enige minpuntjes: ontbreken tochtportaal en gebrekkige accoustiek.

Gegeten op 13 december 2014

sjan5

Met 4 personen gegeten bij Westerkaatje noord.
we hebben ons laten verrassen .Als voorgerecht kregen we allerlei tapas lekkernijen.
hoofdgerecht was eend konijn kalfs beef en vis alles even lekker top.
Grand dessert toe heerlijk.

Gegeten op 4 november 2014

Marcel120377

met 4 personen gegeten, waarbij we na het plankje brood, 9 gerechtjes hebben besteld, waaronder de portobello, een vegetarisch gerecht met o.a. pecorino, de gepofte aardappel, burrida napoletana, een visstoofgerecht van garnalen, coquiles en rode mul, lasagna al funghi, peperonata, een gestoofde rode parika met kappertjes. een heerlijk gerecht was de bavette, een heerlijk mals bereide runderbiefstuk van de lende.
Gerechten smaakten allemaal goed.
We hadden bij het hoofgerecht een fles rode wijn besteld. Weet niet meer welke het was, maar in de bovenrange van het rode assortiment. Deze wijn was wat steviger en voller van smaak dan de rode huiswijn.
Een van de nagerechten was sticky toffee, een taartje met caramel, heel lekker maar ook machtig.
de bediening (2 dames) was vriendelijk.
het restaurant ademt een gezellige en winkelachtige (is het ook) sfeer uit.
kortom een heel leuk restaurant in rotterdam noord.

Gegeten op 16 oktober 2014

subRosa

Heerlijk geluncht bij Westerkaatje Noord.
Gezellige zaak in een mooi pand, smaakvol ingericht. We hadden brood met smeersels vooraf, heel lekker. Ik had brood van Menno 't Hoen met geitenkaas en pompoenchutney.Het was erg lekker, wel veel, 3 grote boterhammen. Wat kan Menno toch goed bakken: het brood had een mooie kruim en een knapperige korst. Mijn tafelgenoten hadden de aardappel schorseneren soep, die lekker werd gevonden. De hartige taart kreeg als aanmerking mee dat hij te hard was opgewarmd.Ikzelf vond het stuk aan de kleine kant. Ook de panzanella met pancetta werd lekker gevonden. De thee werd smaakvol opgediend en het stuk witte chocolade taart met lemoncurd was verrukkelijk. Fijn zo door gaan!

Gegeten op 11 oktober 2014

alexandra24

Heerlijk eten, ambiance en sfeer fijn. Voor kinderen een prima restaurant om te eten zonder dat ze stil moeten zitten door de ongedwongen sfeer. Bediening is vriendelijk.
Verbeterpunten: bedienig zou wat actiever kunnen zijn. Kwam dromerig/ passief over. Tevens vonden wij de prijzen aan de hoge kant voor de hoeveelheid die je krijgt.

Gegeten op 8 augustus 2014

Sophiek

Hier vanavond voor het eerst een theetje gedronken en wat zoets gegeten. We hadden het grand dessert genomen. Niet echt 'grand' op een vrij klein bord ook. Maar gezien de prijs en daarvoor 4 verschillende zoetigheden gekregen was het zeker een goede deal. Originele gerechtjes, onder andere polenta en merengue. Ik vond de bediening vriendelijk, ze zijn inderdaad niet opdringerig, integendeel, je moet best wel wat moeite doen om iemand te wenken. Het meisje uit de bediening was een beetje dromerig, leek soms niet direct te begrijpen wat er bedoeld werd. Dit alles verder niet storend als je gewoon rustig wat komt eten/drinken. Tentje is gehuisd in een mooi oud pand met hoge plafonds en bijzondere inrichting. Ik kom zeker een keertje terug.

Gegeten op 6 augustus 2014

t-shirrtje

Eten is overheerlijk. De risotto met asperges is een mega favoriet en ook de polenta koekjes. Decor is simpel maar wel knus. Water krijg je standaard op tafel en dat is echt heel uniek aan het worden in de horeca (helaas). Enige wat beetje jammer is, ze serveren er geen reguliere frisdrank. Wel een alternatief maar voor meer dan € 3,-- per flesje was beetje aan de hoge kant.

Gegeten op 24 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Westerkaatje Noord in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Westerkaatje Noord. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.