Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Westerkaatje Noord

2. Mediterraan
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 466 65 56

subRosa

Heerlijk geluncht bij Westerkaatje Noord.
Gezellige zaak in een mooi pand, smaakvol ingericht. We hadden brood met smeersels vooraf, heel lekker. Ik had brood van Menno 't Hoen met geitenkaas en pompoenchutney.Het was erg lekker, wel veel, 3 grote boterhammen. Wat kan Menno toch goed bakken: het brood had een mooie kruim en een knapperige korst. Mijn tafelgenoten hadden de aardappel schorseneren soep, die lekker werd gevonden. De hartige taart kreeg als aanmerking mee dat hij te hard was opgewarmd.Ikzelf vond het stuk aan de kleine kant. Ook de panzanella met pancetta werd lekker gevonden. De thee werd smaakvol opgediend en het stuk witte chocolade taart met lemoncurd was verrukkelijk. Fijn zo door gaan!

Gegeten op 11 oktober 2014

alexandra24

Heerlijk eten, ambiance en sfeer fijn. Voor kinderen een prima restaurant om te eten zonder dat ze stil moeten zitten door de ongedwongen sfeer. Bediening is vriendelijk.
Verbeterpunten: bedienig zou wat actiever kunnen zijn. Kwam dromerig/ passief over. Tevens vonden wij de prijzen aan de hoge kant voor de hoeveelheid die je krijgt.

Gegeten op 8 augustus 2014

Sophiek

Hier vanavond voor het eerst een theetje gedronken en wat zoets gegeten. We hadden het grand dessert genomen. Niet echt 'grand' op een vrij klein bord ook. Maar gezien de prijs en daarvoor 4 verschillende zoetigheden gekregen was het zeker een goede deal. Originele gerechtjes, onder andere polenta en merengue. Ik vond de bediening vriendelijk, ze zijn inderdaad niet opdringerig, integendeel, je moet best wel wat moeite doen om iemand te wenken. Het meisje uit de bediening was een beetje dromerig, leek soms niet direct te begrijpen wat er bedoeld werd. Dit alles verder niet storend als je gewoon rustig wat komt eten/drinken. Tentje is gehuisd in een mooi oud pand met hoge plafonds en bijzondere inrichting. Ik kom zeker een keertje terug.

Gegeten op 6 augustus 2014

t-shirrtje

Eten is overheerlijk. De risotto met asperges is een mega favoriet en ook de polenta koekjes. Decor is simpel maar wel knus. Water krijg je standaard op tafel en dat is echt heel uniek aan het worden in de horeca (helaas). Enige wat beetje jammer is, ze serveren er geen reguliere frisdrank. Wel een alternatief maar voor meer dan € 3,-- per flesje was beetje aan de hoge kant.

Gegeten op 24 juli 2014

edvermeer

Met het gezin gegeten bij Westerkaatje, 2 x de gamba's van het wandbord genomen, viel erg tegen; mijn dochter vond het niet lekker omdat ze niet wilde zeuren zei ze niets. Mijn vrouw heeft de gamba's teruggegeven, kreeg andere geserveerd maar deze waren ook niet oké . Als je iets aanprijst op een bord aan de wand moet het ook gewoon goed zijn. De andere gerechten, het "scharrelvarken"was erg lekker evenals de "dorade"die ook zeer goed was, de bijgerechten vielen ook in de smaak.
Een laagje koffie met een druppeltje likeur in een wijnglas voor €6,00 is niet echt een prijspakker. De bediening is zeker niet opdringerig maar een tafel moet wel in de gaten gehouden worden. Bediening erg vriendelijk maar te weinig aandacht voor de gasten. Misschien hebben we het gewoon slecht getroffen deze keer,wel een gratis muntthee voor het ongemak maar dit maakte de avond niet meer goed.

Gegeten op 22 juni 2014

HRS

Smullen bij Westerkaaatje, ze koken met plezier dat proef je, verse en producten en mediterrane keuken, we hadden mosselen met heerlijke sausje, heerlijk !
ik vind de tafeltje wel erg klein en de stoeltjes worden wat ongemakkelijk na een uurtje

Gegeten op 8 maart 2014

Proever32245

Prima lunchspot voor een zondag in Rotterdam, Alternatieve muziek, no-nonsense aanpak met verrassende gerechten zoals bietensoep met sinaasappel.

Gegeten op 2 maart 2014

likkebaards

Lekker geluncht, linzensoep was smaakvol evenals het worstenbroodje. Heerlijke koffie en een gezellige ontspannen sfeer. Enig minpuntje was de bediening, die kon wel iets vrolijker. Moesten ook attenderen om onze over onze vieze tafel een doekje te halen.

mbol

Met een groep hier gegeten. Prima ontvangst, vooraf verschillende kleine hapjes; oesters, mosselen, scheermesjes, pate, worst en nog een schaal met gegrilde groentes. Als hoofdgerecht Menu Noord genomen. Super lekker en veel variatei. Topper vonden wij de kip en linzensalade. Mooie plek en prima bediening. We waren €50 p.p. kwijt. Leuke tent!

Gegeten op 25 januari 2014

Soep

Het kratje om uit te eten is een leuk creatief idee. Voor-, hoofd- en nagerecht in 1x. De pasta van het hoofdgerecht was hierdoor niet echt heel warm meer, dat is het nadeel. Eten prima voor die prijs. Restaurant is sfeervol en de bediening rustig n vriendelijk.

Schrijf zelf een recensie over Westerkaatje Noord in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Westerkaatje Noord. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.