Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Alanya

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

jammie2

vorige week weer 'ns gegeten, nog steeds prijs/kwaliteit voor bv.de plates erg gunstig, gewoon goed, genoeg+lekker eten voor lage prijs..
turks dus.. (ben blij dat dat mexicaans er niet meer bij staat..),
de aankleding is er met dat lounge-gedeelte enorm op vooruit gegaan
van beetje saai tot sprankelend 8+ (zo ook voor eten+correcte, vriendelijke service, rakitje vh huis..) tot ziens dus!!

Gegeten op 7 februari 2013

margarethh

• Uitstekend

Leuk en gezellig Turks restaurant. Zeker niet duur. Eten erg smaakvol. Hebben hier gegeten toen we Leeuwarden bezochten. Wilden snel, gezellig en niet te duur eten. Aten alle vier een aanbiedingsmenu en dat was heerlijk en kwalitatief erg goed. Waren met zijn vieren 80 euro kwijt inclusief consumpties en goede koffie.

jammie2

• Goed

prima turks eten zonder fratsen, gewoon goed en overvloedig voor een redelijke prijs, lekkere cacic.. doorgaans vrij rustig, dus je kunt er zo terecht en je zit er alleen ook oke..

frubeon

• Uitstekend

Op aanraden dit restaurant bezocht en het bleek een terechte aanrader. We hebben er heerlijk gegeten, de bediening is heel vriendelijk. Voor de gezelligheid zou het iets drukker mogen zijn, maar gezien onze ervaring zal dat er in de toekomst zeker van komen. In vergelijking met de andere 2 Turkse restaurants in Leeuwarden is dit voor mij ronduit de beste (zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding)

JanJ

• Goed

Heerlijk met ons drieen gegeten in dit misschien een beetje sober ingerichte restaurant. Het was er erg rustig, jammer gezien de uitstekende kwaliteit van het eten (heerlijke Turkse runderstoofpot en uitstekend smakende zeebaars). Alles tegen milde prijzen. Ondanks de wat sobere inrichting toch echt een aanrader.

Schrijf zelf een recensie over Alanya in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Alanya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.