Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 236 93 00

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

caspar8

We zijn al voor de vierde keer geweest.
Het eten smaakt goed en de bediening is altijd vriendelijk.
Er was één vrouw , beetje een kenau vrouw die daar in het begin werkte, die was wel wat minder klantvriendelijk.
Die vroeg ook nog eens bij elke hap of je wat drinken wilde, volgens mij hebben ze die er uit gegooid, ik heb haar daar niet meer gezien.
Je kan ook afhalen, het is betaalbaar en meer dan genoeg eten.

Gegeten op 20 december 2014

Rubenrojas

Via online reservering

De beste Thai van de regio Utrecht. De rijs was goed en alles was perfect gebakken. Ik ben een grote fan van de thai eten en ik moet zeggen dat dit is heel goed!!!

Gegeten op 3 december 2014

sit1

Wat fijn dat mijn buurman ons dit Thais restaurant had aanbevolen, wij hadden erg veel Thais restaurant bezocht in Utrecht maar restaurant De Thai sprong echt letterlijk uit, goed ontvangst en werkelijk fatastische modern Thai food en goede bediening met leuke ambiance.
Wij waren met 6 volwassenen en 3 kinderen en hadden diverse voor en hoofgerechten besteld met daarbij verrukkelijk chileense merlot.
Wij zijn erg tevreden over dit restaurant, zelfs de kids waren erg blij !
De mevrouw in de bediening was erg behulpzaam en kind vriendelijk, nogmaals bedankt en tot binnenkort.

Gegeten op 23 november 2014

Babe

Gisterenavond hebben we bij de De Thai gegeten. Het was gewoon zoals altijd heerlijke curies en vooral de Tom yam soep , lekker pikant.De zaak zat vol op een donderdag avond, snel geholpen en we werden goed bediend vooral de gastvrouw heel attent en vriendelijk.Kwaliteit /prijsverhouding goed. Gezellige avond en komen zeker weer snel terug !

Gegeten op 20 november 2014

otto de la muraz

De afgelopen jaren meerdere keren bij De Thai wezen eten en altijd goede ervaring gehad. Tot gisteravond. De serveerster (de enige) had er overduidelijk geen zin in en was supergehaast; ze gaf gehaast en ongeïnteresseerd antwoord op onze vragen mbt de menukaart. De zaak zat nog niet halfvol, en toch hebben we 3 kwartier moeten wachten op ons voorgerechtje (te weinig personeel in de keuken). Daarna nog lang gewacht op hoofdgerecht dat erg tegenviel. De rijst was erg nat (wellicht door de stukken ananas erin), de kerriesaus smakeloos en niet pittig terwijl het twee sterren had vwb pikantheid. De rekening was te hoog voor wat we ervoor kregen.

Gegeten op 19 november 2014

virginie

Via online reservering

Heerlijk gegeten op een zaterdagavond bij de Thai. Tent zat aardig vol, blij dat ik een reservering had. We werden goed geholpen en geadviseerd in onze keuzes. Goeie prijs-kwaliteit verhouding. Eten was heerlijk! Entourage is niet top en menukaarten kunnen wel een opkikkertje gebruiken, maar aan de andere kant hoort dat miss wel een beetje bij het Thaise sfeertje :)

Gegeten op 25 oktober 2014

LV22

Met een groep van 6 personen hebben we op een donderdagavond bij De Thai gegeten ,de 4 gangen chef menu genomen. Heerlijk gegeten en mooie presentatie van de gerechten. Dat zie je niet vaak in Thaise restaurant. Bediening is zeer attent en vriendelijk. We hebben lekker gegeten en een gezellig avond gehad. Komen binnenkort weer terug!

Gegeten op 23 oktober 2014

friveck

De Thai is een restaurant waar maaltijden uit de authentieke Thaise keuken gegeten kunnen worden. De bediening is plezierig en sluit ook aan bij de Thaise gastvrijheid.
Met name kregen we een biefstuk geserveerd die zeer zacht was wel pittig gekruid natuurlijk.
Verder bestond het hoofdgerecht uit vis en garnalen geserveerd in een ananas ook op de Thaise manier klaargemaakt. Een gezellig restaurant waar men meer waar krijgt voor zijn geld.
Een restaurant waar we zeker naar terug gaan en ik hoop op niet te lange termijn.

Gegeten op 4 oktober 2014

hans137

Via online reservering

Lekker eten en over het algemeen vlotte en vriendelijke bediening, inrichting niet ongezellig maar wat "rommelig". Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 oktober 2014

katja23

Wij hebben heerlijk gegeten,we hadden het menu van de dinerdagen,heerlijk gevarieerd.
4 verschillende hapjes vooraf,een heerlijke vis en gamba als hoofdgerecht,super lekkere angus beef als extra supplement en een heerlijk dessert.
De bediening was heel attent en vlot , we zaten naast de open keuken en hadden leuk kontakt met de chefkok,een man die zijn vak verstond en met veel passie stond te koken.
Hij liet een andere klant veel van de gebruikte ingredienten zien en proeven,erg attent!
Kortom een leuke en lekkere avond!

Gegeten op 27 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant De Thai in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant De Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.