a TripAdvisor company

foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 1 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 2 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 3 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 4 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 5 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 6 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 7 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 8 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 9 foto's van Restaurant De Thai in Utrecht - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 236 93 00

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

santen

Via online reservering

De gerechten waren erg lekker en werden mooi opgediend. De bediening was snel ook de drankjes werden snel aan tafel gebracht. Het interieur was wat sober dat kan veel beter.

Gegeten op 13 februari 2016

Paulus1234

Via online reservering

Het is in de Thai prima eten voor een prima prijs met vriendelijke bediening! Als je van Thais eten houdt zit je hier goed.

Gegeten op 12 februari 2016

evertberger

Via online reservering

Lang geleden voor ons weer een bij De Thai gegeten. Lekker thaimixje goede curry garnalen en subtiele wijnen. Top gastvrouwen en op een normale donderdagavond, het restaurant zat nok VOL en dat is ook terecht. BESTE THAI UTRECHT !!!

Gegeten op 11 februari 2016

bht

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel aardig. Het was heel druk in het restaurant.
Ze hadden het goed in de hand. Fantastisch

Gegeten op 11 februari 2016

pramila_rk

Via online reservering

Superlekker! Ik had garnalen met zwartepeper en het was net drugs zo lekker! Voelde me intens gelukkig urenlang dankzij dit lekker eten! Service wat minder maar dat maakte niet zoveel uit omdat het eten zo lekker was.. Decor lekker authentiek! Ik word vaste klant..

Gegeten op 6 februari 2016

midi58

Via online reservering

Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en zeer attend, maar door de drukte (zaterdagavond) moesten we voor het bestellen vrij lang wachten, daarna liep alles vlot. Ze gaven adviezen voor onze dieetwensen, die ze echt in de gaten hielden! De aankleding is wat sober. De stoelen gaven ons allen rugpijn, daar zouden ze echt wat aan moeten doen. De prijzen vonden we fors, zeker omdat alle bijgerechten apart besteld moesten worden.

Gegeten op 6 februari 2016

clearvox

Via online reservering

de service voelde efficient en routineus, niet warm en ontspannen; het was volle bak die avond, dus men was misschien wat meer gehaast? het eten was erg lekker en ook het verzoek tot 'extra pittig' werd meer dan waar gemaakt.

Gegeten op 5 februari 2016

emilecraje

Via online reservering

Geweldig Thais eten en vriendelijk personeel. Decor is simpel, maar netjes. Ik zou er vooral vanwege het heerlijke eten nog een keer naar toe gaan. Wou dat ik zelf zo currys en viskoekjes kon maken. ;) Zeker een aanrader!

Gegeten op 5 februari 2016

pejoustra

Via online reservering

We zijn bij restaurant De Thai gaan eten met de AH restaurant actie. Erg prettig dat je gewoon gerechten van de kaart kunt kiezen en niet vast zit aan een vooraf samengesteld driegangen menu. De gerechten zijn authentiek Thais en erg smakelijk. Absoluut een aanrader voor iedereen die van goed Thais eten houdt!

Gegeten op 31 januari 2016

Jupke

Gereserveerd via de AH actie. Kleine tafeltjes, gezellig dicht op elkaar. Aankleding van ruimte dichtbij bij de keuken oogde wat TL verlichting achtig, toch vond ik de sfeer gezellig en leuk. Je kon zien wat er in de keuken gebeurde.

Voorgerecht; thaise mix voorgerecht (minpuntje veel gefrituurd in deze mix) met een mangosalade: voortreffelijk lekker. Die laatste was fantastisch. Hoofdgerecht: masamancurry met zeebaars & een zoet gele curry met garnalen; Fantastisch lekker, vooral de masamancurry. Het toetje: spekkoek met mango ijs, chocolade mousse met cheescake achtige vergelijking.

Een aanrader, ik zou zeker terugkomen voor het lekker eten!

Gegeten op 24 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Restaurant De Thai in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant De Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.