Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Terra Sarda in Rijswijk - 1

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 070 390 62 65
  2. www.terrasarda.nl

GerdaT

Met 4 vriendinnen hebben we hier gegeten. De eigenaar bediende ons. Een zeer vriendelijke en charmante man.
Als voorgerecht namen we carpaccio en duetto pasta, die beiden heerlijk van smaak waren. Als hoofdgerecht kozen we de lamskoteletjes, scallopine en pizza. Ook deze ronde hebben we ons goed laten smaken.
De menukaart biedt ruime keuze, waaronder 2 smakelijke menu's in vlees en vis.
Het restaurant zat op woensdagavond helemaal vol, maar dat is te begrijpen. Wij komen hier graag nog eens terug.

Gegeten op 3 september 2014

jeroenthehague

De inrichting
Een knus , gezellig doch eenvoudig ingericht restaurant.

De Menukaart
Een overzichtelijke menukaart, je kan kiezen uit diverse vlees of vis gerechten, maar ook voor een pasta of een pizza kan je hier terecht en dat alles voor normale prijzen.
Ook kan je kiezen uit een 3 gangen menu van vlees of vis.

Het Personeel.
Toen wij er waren stond de eigenaar achter de bar en was er een meisje in de bediening.
Beide zeer vriendelijk en zeer service gericht. en in voor een praatje.

De beleving
Het was een gezellig avondje uit. We hebben lekker op ons gemak zitten eten , drinken en genieten, en lekker zitten natafelen.

Gegeten op 4 juli 2014

rachelle7

Terra Sarda in "oudRijswijk" is een Italiaans restaurant waar u echt uitgebreid Italiaans kunt eten, maar ook terecht kunt voor een pizza. Er is een wisselend vlees/vis 3 gangen keuze-menu voor slechts €24,95. De huiswijn is geen slobber, maar van behoorlijke kwaliteit.
Een aanrader!

Gegeten op 11 juni 2014

edwin5

Goed authentiek Italiaans/Sardijns restaurant met lekkere maaltijden. Mooi is dat je het vis- en vleesmenu kunt combineren. Ook de pizza's smaken goed. Het personeel is vriendelijk en de gastheer komt bijzonder gastvrij over (hij gaf iedereen een hand bij ontvangst en vertrek). Decor is ruim voldoende met leuke Italiaanse muziek maar kan wel net wat sfeervoller worden ingericht (b.v. het ongezellige zicht op het jassenrek en het gebruik van mooie verlichting). Aanrader!

Gegeten op 28 december 2013

januari

super lekker gegeten,we hadden alle 5 gekozen voor een menu er waren 3 of 4 menus dat weet ik niet meer, maar in ieder geval kon je er onderling uitkiezen
ik had italiaanse piatto sardo dat was een selectie van italiaanse vleeswaren
de andere hadden carpaccio
daarna kalfsvleesovergoten met gorgonzola en lams rackjes
als dessert hadden we tiramisu

de bediening was super de gastheer was ook erg vriendelijk kwam af en toe een praat je maken met klassieke muziek op de achtergrond
de avond was gewoon af
hier komen we meer
waar kom je nog tegen dat de gastheer een hand bij het binnenkomen en weggaan geeft

Gegeten op 9 november 2013

Pit

Pizza Parma gegeten, deze was erg taai en flauw van smaak.
Het interieur vond ik niet bepaald een warme uitstraling hebben, eerder "kaal"en "kil".
De service komt "gemaakt"over en is af en toe irritant vriendelijk.
Men krijgt een voorgerecht zonder dat er vooraf geinformeerd wordt of men dit wil en/of men dit lust..

Gegeten op 9 november 2013

deboravb

Afgelopen zondag gegeten bij Terra Sarda. Je hebt de keuze uit twee 3-gangen menu's (vlees of vis, maar je kunt ook onderling gerechten uitwisselen) of a la carte. Wij hebben gekozen voor het vlees-menu en hebben genoten van drie heerlijke gerechten. De sfeer in het restaurant is prima, evenals de bediening. Een echte aanrader, waar wij zeker vaker terug zullen komen.

Gegeten op 13 oktober 2013

Himpie

Het begint al bij binnekomst dat je het gevoel krijgt ik ga bij een echte Italiaan eten, je wordt namelijk ontvangen door een gezellige typisch Italiaanse gastheer die graag een babbeltje met je maakt. Het eten is van top kwaliteit, je ziet dat het vers bereid is en het smaakt gewoon bijzonder goed! De service is uitstekend, je wordt op je wenken bediend! Echt een aanrader!

Gegeten op 27 september 2013

johan20

Ik kan niet anders dan een dikke 10 geven voor het heerlijke eten en de perfecte wijn. Alles was goed op elkaar afgestemd. Het personeel is vriendelijk en gastheer Robertino neemt de tijd voor een gezellig gesprek over Sardinie. Op en top Italiaanse avond waar ik graag op terug kijk. Top! Ik kan niet anders zeggen,

Gegeten op 28 september 2013

ankeba

Waren met 4 pers. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. De menu's (vlees en vis, of combinatie hiervan) waren zo uitgebreid dat we de menukaart gewoon opzij hebben gelegd. We kregen een amuse(bruchetta met tomaat en gegrilde aubergine) aangeboden, heel gastvrij. Na een voortreffelijke Vitella Tonato(plakjes kalfsvlees met tonijnsaus) had ik een prachtige ossehaas in pepersaus en ter afsluiting een heerlijke capucino met likeur. Mijn tafelgenoten zaten te genieten van mooie grote gegrilde garnalen, een prima panna cotta(dessert) en een enorme coupe met verse meloen en ijs. Na de prosecco namen we een goede rode en witte wijn uit Sardinie. De pizza's die ik zag langskomen zagen er ook geweldig uit.
De toiletten zijn schoon en fris en de keuken is goed georganiseerd en schoon. Werkelijk een aanrader voor iedereen en ik kom beslist terug.

Gegeten op 1 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Terra Sarda in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Terra Sarda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.