Terra Sarda over zichzelf

Terra Sarda is een sfeervol restaurant in oud Rijswijk waar je op Italiaanse wijze gastvrij wordt ontvangen.
De menukaart biedt naast de wisselende seizoensmenu’s een keur aan Italiaanse pizza’s, heerlijke antipasti’s, verse mozzarella, huisgemaakte pasta’s, vis- en vleesgerechten en nagerechten.

edwin5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed authentiek Italiaans/Sardijns restaurant met lekkere maaltijden. Mooi is dat je het vis- en vleesmenu kunt combineren. Ook de pizza's smaken goed. Het personeel is vriendelijk en de gastheer komt bijzonder gastvrij over (hij gaf iedereen een hand bij ontvangst en vertrek). Decor is ruim voldoende met leuke Italiaanse muziek maar kan wel net wat sfeervoller worden ingericht (b.v. het ongezellige zicht op het jassenrek en het gebruik van mooie verlichting). Aanrader!

Gegeten op 28 december 2013

januari
  • Recensies in de laatste twee jaar

super lekker gegeten,we hadden alle 5 gekozen voor een menu er waren 3 of 4 menus dat weet ik niet meer, maar in ieder geval kon je er onderling uitkiezen
ik had italiaanse piatto sardo dat was een selectie van italiaanse vleeswaren
de andere hadden carpaccio
daarna kalfsvleesovergoten met gorgonzola en lams rackjes
als dessert hadden we tiramisu

de bediening was super de gastheer was ook erg vriendelijk kwam af en toe een praat je maken met klassieke muziek op de achtergrond
de avond was gewoon af
hier komen we meer
waar kom je nog tegen dat de gastheer een hand bij het binnenkomen en weggaan geeft

Gegeten op 9 november 2013

Pit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pizza Parma gegeten, deze was erg taai en flauw van smaak.
Het interieur vond ik niet bepaald een warme uitstraling hebben, eerder "kaal"en "kil".
De service komt "gemaakt"over en is af en toe irritant vriendelijk.
Men krijgt een voorgerecht zonder dat er vooraf geinformeerd wordt of men dit wil en/of men dit lust..

Gegeten op 9 november 2013

deboravb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag gegeten bij Terra Sarda. Je hebt de keuze uit twee 3-gangen menu's (vlees of vis, maar je kunt ook onderling gerechten uitwisselen) of a la carte. Wij hebben gekozen voor het vlees-menu en hebben genoten van drie heerlijke gerechten. De sfeer in het restaurant is prima, evenals de bediening. Een echte aanrader, waar wij zeker vaker terug zullen komen.

Gegeten op 13 oktober 2013

Himpie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het begint al bij binnekomst dat je het gevoel krijgt ik ga bij een echte Italiaan eten, je wordt namelijk ontvangen door een gezellige typisch Italiaanse gastheer die graag een babbeltje met je maakt. Het eten is van top kwaliteit, je ziet dat het vers bereid is en het smaakt gewoon bijzonder goed! De service is uitstekend, je wordt op je wenken bediend! Echt een aanrader!

Gegeten op 27 september 2013

johan20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kan niet anders dan een dikke 10 geven voor het heerlijke eten en de perfecte wijn. Alles was goed op elkaar afgestemd. Het personeel is vriendelijk en gastheer Robertino neemt de tijd voor een gezellig gesprek over Sardinie. Op en top Italiaanse avond waar ik graag op terug kijk. Top! Ik kan niet anders zeggen,

Gegeten op 28 september 2013

ankeba
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waren met 4 pers. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. De menu's (vlees en vis, of combinatie hiervan) waren zo uitgebreid dat we de menukaart gewoon opzij hebben gelegd. We kregen een amuse(bruchetta met tomaat en gegrilde aubergine) aangeboden, heel gastvrij. Na een voortreffelijke Vitella Tonato(plakjes kalfsvlees met tonijnsaus) had ik een prachtige ossehaas in pepersaus en ter afsluiting een heerlijke capucino met likeur. Mijn tafelgenoten zaten te genieten van mooie grote gegrilde garnalen, een prima panna cotta(dessert) en een enorme coupe met verse meloen en ijs. Na de prosecco namen we een goede rode en witte wijn uit Sardinie. De pizza's die ik zag langskomen zagen er ook geweldig uit.
De toiletten zijn schoon en fris en de keuken is goed georganiseerd en schoon. Werkelijk een aanrader voor iedereen en ik kom beslist terug.

Gegeten op 1 september 2013

xaos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een fantastisch Italiaans restaurant waar in een heerlijke informele sfeer erg goed gegeten kan worden voor een hele schappelijke prijs. De menu's (vis en vlees menu) zagen er al dusdanig interessant uit dat we niet eens meer de a la carte kaart bekeken hebben. De gangen uit het vis en vlees menu kunne ook gewoon gecombineerd worden, dus voor ieder wat wils.

We begonnen met een simpele maar erg smaakvolle amuse. Vrijwel al mijn tafelgenoten hadden gerechten uit het vismenu gekozen en die bevielen erg goed! Precies wat er verwacht mag worden van de Italiaanse keuken, simpele gerechten die door hoogwaardige ingrediënten naar een hoog niveau getild worden. Het geheel werd begeleid door een heerlijke Italiaanse wijn.

Ik kom hier zeker nog vaak terug, tot nu toe het beste restaurant in Rijswijk van de restaurants die ik geprobeerd heb!

Gegeten op 16 juni 2013

Gianluca14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk gegeten bij Terra Sarda. Wij hadden het vlees menu besteld en het vlees was heerlijk mals en goed bereidt.Het voor-gerecht wat ik had besteld bestond uit bruschetta en peccorinokaas met gegrilde aubergine. De service was ook heel goed. De eigenaar staat echt voor de klanten klaar. Een echte aanrader voor mensen die van de italiaanse keuken houden!

Bianca C
  • Recensies in de laatste twee jaar

De drie-gangen menu is er voor iedereen, vis of vlees. Het zijn mooie gerechten die prachtig zijn gepresenteerd. Je betaalt je niet krom voor een leuk avondje en lekker eten. Het restaurant is toegankelijk en persoonlijk. Je wordt gastvrij ontvangen en de gastheer maakt graag een praatje met je. Ik kom hier vaker en zolang het eten lekker blijft en ook de service zoals ze aanbieden, dan blijf ik hier komen.

Gegeten op 13 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Terra Sarda in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Terra Sarda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!