a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 390 62 65

Maripien

We waren hier al eerder geweest en toen was het al heerlijk...nu was het grandioos!
De zaak had een mooie make-over ondergaan is echt geslaagd.
Vooraf hadden we Champignons gebakken in olijfolie en Vitello Tonato kalfsvlees met een zalige vismayonaise. Als hoofdgerecht had mijn man Ossehaas met parmezaans kaas en ik Doradeeen zalige verse vis met heerlijke aardappeltjes en gegrilde groenten.

Als dessert tiramisu op zijn italiaans uiteraard. We waren zeer verheugd dat alles zo mooi op zijn plek valt.

De gastvrijheid is echt top! niets is teveel en de sfeer is een beetje huiskamerachtig,
Het eten is meer dan heerlijk en alles is prettig geprijsd

Gegeten op 22 augustus 2015

hoefflaak

Na een bijzonder slechte ervaring bij een Italiaans restaurant in Rijswijk kwamen we terecht bij Terra Sarda en dat was een verademing!
Hier spreekt men Nederlands (met uiteraard een Italiaans accent) en kun je ook uitleg krijgen bij de gerechten .
Ook de gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Echt op z’n Italiaans.
Hier eet je ook spaghetti zoals spaghetti hoort te zijn, echt heerlijk!
Ik zelf had een ossenhaas gerecht met een echte Italiaanse kaassaus; in één woord geweldig!
Mijn vrouw had een visgerecht. Verser dan vers bestaat er niet. Volgens mijn vrouw absoluut top.

Gegeten op 12 augustus 2015

iovj

Ik had het restaurant tot nu toe gemist, omdat het niet zo goed zichtbaar en daardoor wat moeilijk te vinden is. Maar het heeft me verrast. We hadden niet zo veel tijd, dus we hebben het eenvoudig gehouden. De pizza's waren uitstekend, de pasta was echt voortreffelijk. De bediening is zeer hartelijk en warm. Het was een fantastische ervaring en we gaan hier nog vaak terugkomen.

Gegeten op 18 juli 2015

angelinak

Zaterdag hier gegeten, opzich goed. Voorgerecht had ik de viscarpaccio, de zalm was mooi op temperatuur, de kabeljauw en de garnalen waren wat te koud dan komen de smaken minder mooi uit was jammer. Hoofdgerecht had ik de ossehaas, daar was niks mis mee, goed gebakken erg lekker, bakje ovengroenten vond ik tegenvallen en dan vooral de gekookte aardappelen die erbij zaten. wil je aardappel uit de oven doen zorg er dan voor dat ie lekker krokant en knapperig is met lekkere kruiden erbij, dus dat vond ik jammer. Als toetje had ik de aardbeien met balsamico, erg lekker meer 4 doorgesneden aardbeien met een dot slagroom vond ik wel erg weinig (zeker gezien t feit dat ik geen slagroom eet). Dus ik heb goed gegeten maar er waren zeker wat minpuntjes

Gegeten op 9 mei 2015

patrick172

Gisteravond hier met mijn vriendin gegeten. Bruchetta vooraf was lekker, witte huiswijn was ook lekker. Als hoofdgerecht pizza Isabella en pizza Parma. Pizza's niet goedkoop, maar zijn zeer lekkere pizza's, dus wij vonden het waard. Isabella goed op smaak gebracht en de Parma was met lekkere parmaham en smaakvolle kaas. De tiramisu is een plaatje, flinke portie en heerlijk van smaak.

Personeel vriendelijk en hartelijk naar elke klant.

Gegeten op 8 mei 2015

gladys4

Bijzonder gastvrij, gezellig en warm ontvangst, heerlijk eten, echt Italiaans op hoog niveau.
Ik had de carpaccio van vis, flinterdun gesneden zalm, garnalen met een dressing van olijfolie etc., echt heel smaakvol en fris.
Daarna een ossenhaas met truffelsaus, hier heb ik geen woorden voor, wat een heerlijk mals stuk kwaliteitsvlees met een saus heel subtiel, daarnaast een couvert van gekookte aardappel en gegrilde courgette met rode paprika en peen, broccoli met olijfolie.
En als toetje huisgemaakte Tiramisu, de lekkerste die ik ooit heb mogen eten. Kortom een groot succes.
Ik woon al jaren in Rijswijk, het restaurant bestaat al 5 jaar, jammer dat ik het nu pas ontdek....

Gegeten op 6 maart 2015

klaas40

Prima eten en dito wijnen, ongedwongen bediening, niet eindeloos wachten, huiselijke sfeer - en waar vind je zo'n prijs-kwaliteitverhouding? Om heel vaak terug te komen!

Gegeten op 26 februari 2015

ronald37

Ik ging eigenlijk voor de € 24,95 menu's maar het merendeel wat daarop stond had een meerprijs en dat is niet vermeldt op de website. Daar staan sowieso verder geen prijzen van bv de pizza's, die overigens zo'n €13,00 kosten wat ik vrij veel vind voor wat je krijgt.
Als voorgerecht had ik de Vitella Tonato en die vond ik te droog, mijn vrouw had de carpaccio en die vond ze prima smaken. We hadden allebei een pizza als hoofdgerecht genomen en de smaak was op zich wel goed maar vooral de korsten waren erg taai!
De rode huiswijn was prima van smaak.
Over de dessert waren we wel te spreken, de Tiramisu was heerlijk, mijn vrouw had een lekkere vruchtensorbet.
Eigenaar is heel amicaal en dat verhoogt de sfeer wel iets, maar die slechte piepende stoelen, gedateerde oranje muren met gaten en de in het zicht hangende garderobe doen dat toch grotendeels teniet!
Voor ons was dit een éénmalig bezoek.

Gegeten op 12 februari 2015

DGABos

Vrijdagavond hier gegeten. Eerst 10x!!!! gebeld, maar steeds in gesprek. Toen maar ik de auto gestapt op hoop van zegen. Gelukkig waren ze open en was er nog plek. Ik maakte melding van het niet bereikbaar zijn, en ja hoor, de hoorn lag niet goed op te telefoon. Nadat de eigenaar hem goed legde is hij gedurende ons bezoek zeker 4x gegaan, dus dat loonde de moeite.
Graag een zoet wit wijntje voor mij en een rode voor mijn tafelgenoot. Die kwamen en waren erg lekker. Er kwam al snel een bordje met nog warme bruschetta op tafel. Ik waande me gelijk in Italie.
Ik nam vooraf een vitello tonato en man een carpaccio. De vitella was erg lekker met kapperappeltjes en niet verdronken in de tonijnmayonaise. Ook de carpaccio was erg mals en verdween niet onder een berg sla.
Hoofdmaaltijd bestond voor man uit lasagne en ik had zin in een pizza salami.
De lasagne smaakte heerlijk, en was niet overdreven tomaterig. Goed gevuld en heel warm.
Mijn pizza had een iets dikkere bodem dan ik had gehoopt, en er was wat oregano over gestrooid, iets wat ik in Noord-Italië en Toscane nog nooit heb gezien. Maar dat kan natuurlijk even zogoed een gewoonte zijn in Sardinië, waar de eigenaar vandaan komt, dat weet ik dus niet. Al met al smaakte de pizza mij zeer goed.
Ik nam geen kaas met honing toe, man nam een amarenensorbet, en zat te smullen. Espresso corretto Sambuca na voor mij en een espresso voor man.
We hebben genoten van het eten, een heel vriendelijke bediening, en zeker voor herhaling vatbaar. Bij het weggaan kregen we nog het vriendelijke advies om volgende keer een menu te nemen dan zouden we goedkoper uit geweest zijn. Daar zullen we ons de volgende keer eens in verdiepen. Voor nu was het een heerlijk avondje uit, met lekker eten.

Gegeten op 28 november 2014

Gebroeders

Vrijdagavond om 18 uur waren we de eersten, twee uur later zat het goed vol. Persoonlijk welkom door de baas. Dit is een Italiaans restaurant met wat Sardijnse trekjes. De eigenaar komt uit Sardinië en er hangt ook een Sardijnse vlag. De menukaart oogt verder gewoon Italiaans. Als amuse kregen we een plakje geroosterde aubergine en bruschetta. We kiezen voor het herftsmenu-vis. Vooraf gnocchi met zalm en dille. Daarna het hoogtepunt: De gebakken zeetong met amandelen: Zeer goed. Je kan hem gefileerd en ongefileerd krijgen. Puur en zonder poespas; perfect! We dronken er een Sardijnse fris-witte Ala Blanca bij. In plaats van de gekozen panna cotta adviseerde de eigenaar cannolo, een van oorsprong Siciliaans dessert: Een koekrolletje gevuld met ricotta. Heel apart en niet te zoet. Espresso en grappa toe. Voor 2 personen € 123 afgerekend. Geen bijzonder interieur. Achterin het restaurant oogt het wat rommelig, mede door de in het zicht hangende jassen. Tafels mooi gedekt en goedzittende stoelen. Schoon sanitair. Parkeren is lastig, maar je kan er met buslijn 23 en tramlijnen 1 en 15 makkelijk komen.

Gegeten op 21 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Terra Sarda in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Terra Sarda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.