a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 390 62 65

kosterrijswijk

Wij hadden hier al eerder gegeten en wederom was het een heerlijke avond.
De eigenaar was zeer gastvrij ...we kunnen ons totaal niet vinden in eerdere recensie....Roberto is een echte italiaan en dol op kinderen..maar dit terzijde.
Wij kregen een heerlijke bruschetta met een schaaltje olijfolie met balsamico. als voorgerecht een zalige carpaccio vers gesneden.
Mijn man had als hoofdgerecht kalfsvlees met een heerlijke gorgonzola saus en spaghetti aioli ik had vis doradefilet met aardappeltjes uit de oven, de vis was bereid in folie met allerlei kruiden heerlijk! We kregen echte italiaanse garnituur erbij aardappel met groenten in olijfolie.

Als dessert hadden wij de huisgemaakte tiramisu zoals je dat alleen bij hun eet.
Kortom als je van echt italiaans eten houdt ben je hier op je plek .

De sfeer is top er staan verse roosjes op tafel ...de tafels zijn opgedekt met mooi linnen kleden en servetten...daar kunnen een hoop restaurants wat van leren.
Niet in de laatste plaats wordt de sfeer bepaalt door de eigenaar hartelijk en flamboyant en erg attent.

Hij vraagt ook steeds ( zonder opdringerig te zijn) of alles naar wens is en voor de kleintjes heeft hij altijd een lief verhaaltje ....
Wij komen hier graag ......

Gegeten op 25 juni 2016

Debge

Afg zaterdag hier met vrienden en onze kinderen voor de eerste keer gegeten. Wij werden vriendelijk onthaald door een serveerster. Wat ons bevreemden was dat wij gelijk een menukaart kregen. Lijkt mij meer voor de hand te liggen eerst een drankje te nuttigen. De eigenaar kwam op ons over als gemaakt vriendelijk en was nogal opdringerig. Wij vroegen aan de serveerster om een mandje stokbrood met wat tapenades. Toen kwam de eigenaar gelijk en zei ons eerst te bestellen. Wij wilden eerst wat borrelen vertelde ik en onze kinderen, en wij ook, hadden daar trek in. Nou dat kon écht niet want de menukaarten werden anders vies. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt en vind dit heel klantonvriendelijk. We werden als een stel kleine kinderen behandeld! Het eten viel ook tegen. De zeetong werd verpest door een vieze bruine saus waar niet om was gevraagd. En bij de ossobuco zat veel vet en weinig eetbaars. Kortom, hier eten wij nooit meer!

Gegeten op 27 februari 2016

rachelle7

Wederom bij Terra Sara gegeten. Genoten van een heerlijke avond met zijn vieren. Wij kozen 3 maal het menu en 1 maal carpaccio en pizza. We kregen een apatizer met heerlijk brood en kozen voor een lekkere Sardijnse huiswijn erbij. Bij het menu was vooral de zeetong uitmuntend, maar de ossenhaas was ook perfect mals en heerlijk op smaak. Voorgerechten en dessert waren goed en alles mooi geserveerd. Koffie na, goede kwaliteit, met wat zoets. Was weer genieten. Het enige minpuntje is het moeilijke parkeren op zaterdagavond.

Gegeten op 6 februari 2016

reinier27

Gastvrij welkom geheten in Terra Sarda. Dit was de vierde keer dit jaar dat ik hier kwam eten, en ik wordt almaar vrolijker. Vorige keren onder andere de heerlijke gnocci en ossobuco genomen. Vandaag de kastanjechampignons in knoflook en olijfolie. Als hoofdgerecht kalf met aubergine en gorgonzola, nagerecht een kaasbordje. De gerechten smaken goed, wijn is lekker en de gastheer vriendelijk. Kan iedereen die van Italiaans houdt aanbevelen om bij Terra Sarda te eten!

Gegeten op 27 december 2015

gserban

Heden avond hier gegeten omdat mijn andere favo restaurant om de hoek helaas vol geboekt was.
Ik vond de ontvangst top en de antourage en uitstraling van dit etablissement ook erg mooi, dat beloofde wat.

We hadden 2 simpele gerechten genomen, spaghetti aolie en scalopini met gorgonzola
Helaas was de spaghetti met rode pepers niet pittig en was de knoflook bitter dit gebeurt enkel als de knoflook oud is, erg jammer.
De saus van de scalopini was voortreffelijk enkel de kalfsvlees was droog en taai, dit hoort botermals te zijn.
Wat ik al voorbij zag komen, het groente schaaltje met aardappels is voor verbetering vatbaar en smakeloos
En toch gaan wij het nog een keer proberen hier, ik lees zoveel goede recensies en denk dat wij gewoon pech hadden deze avond.

Dus hoop dat volgende keer beter is zodat ik ook een mooie recensie kan achterlaten

Gegeten op 18 december 2015

joanne13

Heerlijk gegeten, kleinschalig en sfeervol restaurant. Personeel zeer vriendelijk!!
Zeker een aanrader!! Hier komen we zeker nog eens een keer terug!

Gegeten op 28 november 2015

wybe2

We hebben hier meermaals gegeten de afgelopen jaren. De gerechten zijn prima, goed verzorgd en betaalbaar. De kaart wisselt per seizoen. De eigenaar Roberto zou iets meer mogen doen om vanaf de straat op te vallen. Veel Rijswijkers kennen Terra Sarda niet, laat staan de niet-Rijswijkers.

Gegeten op 15 oktober 2015

bkros

Wederom genoten en heerlijk gegeten bij Terra Sarda!
Het nieuwe seizoensmenu mogen voorproeven, het was super. Het is zo lekker vers allemaal en de combinaties van de producten zeer smakelijk
Een 3 gangen menu met bv Zeetong (een hele grote mooie!) voor nog geen €35,- dat is toch ene mooi prijsje.
Wij genieten van de kennis en bijzondere verhalen van Roberto we hebben een heerlijke avond gehad.

M1980

Na een bijzonder slechte ervaring bij een Italiaans restaurant in Rijswijk kwamen we terecht bij Terra Sarda en dat was een verademing!
Hier spreekt men Nederlands (met uiteraard een Italiaans accent) en kun je ook uitleg krijgen bij de gerechten .
Ook de gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Echt op z’n Italiaans.
Hier eet je ook spaghetti zoals spaghetti hoort te zijn, echt heerlijk!
Ik zelf had een ossenhaas gerecht met een echte Italiaanse kaassaus; in één woord geweldig!
Mijn vrouw had een visgerecht. Verser dan vers bestaat er niet. Volgens mijn vrouw absoluut top.

Gegeten op 12 augustus 2015

iovj

Ik had het restaurant tot nu toe gemist, omdat het niet zo goed zichtbaar en daardoor wat moeilijk te vinden is. Maar het heeft me verrast. We hadden niet zo veel tijd, dus we hebben het eenvoudig gehouden. De pizza's waren uitstekend, de pasta was echt voortreffelijk. De bediening is zeer hartelijk en warm. Het was een fantastische ervaring en we gaan hier nog vaak terugkomen.

Gegeten op 18 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Terra Sarda in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Terra Sarda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.