Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Burgemeester van Dieren

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0313 413 433

hilda11

Via online reservering

Wij zijn hier, met vrienden, geweest. We maakten gebruik van de AH aktiekaart. Het was echt verrassend goed. Vriendelijke bediening en heerlijk eten op mooi verzorgde borden.

Gegeten op 17 oktober 2014

dini9

Via online reservering

Zeer verrast , heel lang geleden in deze gelegenheid gegeten. Alles verfrissend, heerlijk eten en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!!

Gegeten op 11 oktober 2014

MvdD2014

Via online reservering

Na binnenkomst en aan tafel gaan zitten gevraagd naar wijnkaart; werd gebracht, maar vervolgens ruim 20 minuten moeten wachten totdat men de bestelling op kwam nemen; weer 10 minuten later pas de 'echte' menkaart gekregen. Wachten op eten duurde niet heel lang. Vlees (ossehaaspuntjes) waren afwisselend mals en taai.

Gegeten op 11 oktober 2014

mieke56

Via online reservering

Super lekker gegeten. Mijn vriendin een gerookte kip carpaccio, op verzoek zonder noten. Ik een gevulde zalm bonbon met garnalen met truffelsaus.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaaspuntjes in rode wijnsaus, een echte aanrader.
Het nagerecht, een huisgemaakte tiramisu. Echt verrukkelijk.
De service (bediening) was meer dan vriendelijk en zeer behulpzaam. De kok kwam persoonlijk vragen of alles voldoende was en of het smaakte.
De entourage van het restaurant is gezellig en huiselijk, maar wel professioneel.
Een restaurant dat zeker aanbevelingswaardig is.

Gegeten op 7 oktober 2014

jose90

Via online reservering

Eten was heerlijk. Mooi opgemaakte borden! Bediening vriendelijk en informatief. Leuke sfeer in een mooie omgeving. Overal kaarsverlichting. Leuke stijl. In serre veel licht en mooi uitzicht op oud Dieren en terras. Binnen sfeervol, knus en meer besloten sfeer.
Een aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2014

cwonn

Via online reservering

Heerlijk gegeten, vooral het voor- (carpaccio) én nagerecht (tiramisu) waren héérlijk!
De ossenhaaspuntjes (hoofdgerecht) waren soms wat droog, dat was jammer.
Al met al was het lekker en zou ik er zo weer gaan eten!
Bediening was vriendelijk.

Gegeten op 3 oktober 2014

corry11

Via online reservering

De ontvangst was hartelijk. Het eten was erg lekker. Zowel de carpaccio van kip als het hoofdgerecht de ossehaaspuntjes en het dessert, de dame blanche was verrukkelijk! Extra compliment voor de dame die ons een tip gaf over de wijn. Bovendien onthield ze dat ik haar gevraagd had bij ons aan de linkerkant vd tafel te staan om te praten omdat mijn man rechts niets hoort. De lokatie was namelijk wel erg lawaaiig. Maar we zouden er zeker weer gaan eten!

Gegeten op 19 september 2014

JohnS58

Via online reservering

Het eten en drinken was lekker en prima verzorgt. Door de aanbieding die wij hadden konden we kiezen uit 2 voor, 2 hoofd en 2 nagerechten en daar was niets mis mee.
Het decor was matig mede door de hele simpele schoolstoelen die niet erg lekker zaten en door een vrijgezellenfeest wat daar gevierd werd was het een behoorlijk "gehorige" bedoening en kon je niet echt met elkaar praten.
Maar het eten is een aanrader.
Het personeel was zeer vriendelijk en huiselijk, en ondanks de drukte goed bezig.

Gegeten op 14 september 2014

BenBenBen

Via online reservering

Het eten was goed, de bediening redelijk, maar de wachttijden te lang en hier werd door het personeel niet goed mee omgegaan. Toch een leuke avond gehad door mijn gezelschap en het lekkere eten.

Gegeten op 13 september 2014

ChantalH89

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij De Burgemeester. We hadden het AH-menu en konden kiezen uit 3x2 gerechten: voorgerecht vis/vlees, hoofdgerecht vis/vlees en twee nagerechten. Alles was goed van smaak en had de juiste portie.

Hoewel hij in zijn eentje was, kwam de bediening kundig over en kon hij alles goed aan.
De inrichting van dit eetcafé is modern maar toch gezellig. Oude schoolstoeltjes passen bij de sfeer, maar zitten niet zo lekker als je wilt natafelen. Maar er zijn ook kuipstoeltjes en een bank met kussens. Bij binnenkomst vonden we de muziek erg aanwezig, maar eenmaal aan het eten viel het niet meer zo op.

De prijzen van de gewone kaart zijn goed te doen en er staan lekkere dingen op. Hier komen we vast nog een keer terug!

Gegeten op 11 september 2014

Schrijf zelf een recensie over De Burgemeester van Dieren in Dieren

Schrijf hieronder je recensie over De Burgemeester van Dieren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.