a TripAdvisor company

foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 1 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 2 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 3 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 4 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 5 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 6 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 7 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 8 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 9 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 10 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 11 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 12

1. Brasserie

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0313 413 433

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

toonbrunsveld

Via online reservering

Fijn eetcafe, prima sfeer, goede keuken. De AH menu keuze is beperkt, voor en nagerecht de helft minder dan allacarte, hoofdgerecht prima. Gaan we zeker weer doen.

Gegeten op 23 juli 2016

jeroencarla

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, alles was smakelijk en werd aantrekkelijk opgediend. We hebben echt zitten smullen. Lekkere mosterdsoep, smakelijk vegetarisch hoofdgerecht en een toetje dat gelukkig niet al te groot was.

Gegeten op 7 juli 2016

Melk

Via online reservering

Gegeten bij DBVD met de spaarkaart van de AHrestaurantactie. We kregen een behoorlijk uitgeklede menukaart waaruit we konden kiezen. Dit was niet vermeld op de actie-site.
De bijgeleverde groeten was slecht een bakje met komkommer in t zuur. Erg karig dus.

Gegeten op 9 juli 2016

marianneduykers

Via online reservering

Het eten was prima maar de entourage, vooral buiten , was luidruchtig en veel geschreeuw van mensen met een laag niveau
Dat was eer jammer want het deed afbreuk aan het goede eten.
Binnen zag ik dat het veel beter was en de aankleding was er goed

Gegeten op 10 juli 2016

Mharda

Gelogeerd bij Villa Veertien en op aanraden hier gegeten. Daar hebben wij zeker geen spijt van!
Brood met een prima aiolie en vervolgens carpaccio en kip in tempura. Misschien raar om te melden, maar de porties zijn echt aan de (te) grote kant. Zoveel brood krijg je met nog geen vier man weg en dit was één portie! Idem voor de salade bij de voorgerechten. Ook de hoofdgerechten, biefstuk, waren goed maar te overvloedig.
Prima wijnadvies, lekkere port en goede koffie. Bediening vriendelijk maar soms wat onervaren. Als ik naar onze jassen vraag verwacht ik dat die gehaald worden ipv ' gang door en dan rechts'... Maar ze deed verder haar best, en was erg vriendelijk. Geen halszaak. Rekening viel mee, dus prijs/prestatie prima in orde!

LZ1974

Ohohoh wat heerlijk gegeten, feelgoodfood noemen wij dit. Mijn man had geluk dat er nog 1 ribeye van de green egg was en wauw, perfecte garing. Zelf had ik de varkenshaas met brie en die was ook heerlijk. Patat was wel iets donker gebakken maar het was allemaal zo lekker dat dat vergeven is. Wellicht zijn stukken aardappel met schil met knoflook, olijfolie en citroen uit de oven ook passender bij dit soort oerlekkere maaltijden ;-). Zelfgemaakte kruidenboter was ook zalig wat steviger oerbrood had ook heerlijk daarbij geweest maar het brood wat erbij zat was ook prima.

Gegeten op 2 juli 2016

david1234

Via online reservering

Heerlijk gegeten met vier personen. Vriendelijke bediening en meer dan genoeg keuze op de kaart. De hamburger bvvd is een aanrader heerlijk!

Gegeten op 12 juni 2016

Theet

Via online reservering

De bediening is vriendelijk, maar soms wat chaotisch. Misschien omdat het erg druk was. De mosterdsoep mag best wat warmer worden opgediend. Alle hoofdgerechten waren smakelijk. Ik had als nagerecht huisgemaakte tiramisu, maar dat bleek niet de tiramisu die ik in het Italiaanse restaurant had gegeten. Blijbaar zijn hier variaties op mogelijk.

Gegeten op 4 juni 2016

9hawk

Via online reservering

DBVD: verrassend leuk restaurantje in Dieren. Zoveel gelegenheden zijn daar niet.
Aardige en correcte bediening.
Kaart met voldoende keus, ook voor vegetarier is enige keus.
Voorgerechten waren goed. Hoofdgerechten waren ok.

Gegeten op 14 mei 2016

ETOPY

Ah actie hier gegeten, prima bediening en 3 gangen menu was ook lekker.
Wijnen per glas zalig bij de gerechten en prima k/W verhouding in dit sympathieke restaurant

Gegeten op 28 april 2016

Schrijf zelf een recensie over De Burgemeester van Dieren in Dieren

Schrijf hieronder je recensie over De Burgemeester van Dieren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.