a TripAdvisor company

foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 1 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 2 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 3 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 4 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 5 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 6 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 7 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 8 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 9 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 10 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 11 foto's van De Burgemeester van Dieren in Dieren - 12

1. Brasserie

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0313 413 433

Eten als een burgemeester in Dieren

Bij De Burgemeester van Dieren geniet je van een vorstelijk maal in een sfeervolle ambiance. De vriendelijke en alerte bediening zorgt voor een gastvrij onthaal en is altijd in voor een praatje. Op de kaart staat voor ieder wat wils, van heerlijke biefstuk tot een delicaat stukje zalm.

Margaklumper

Via online reservering

We zaten op een landalpark en hebben op Iens gekeken wat er in de buurt was aan restaurantjes. Nou, dit is een prettige plek, uitstekende bediening en lekker eten.

Gegeten op 25 april 2015

janwillem21

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Hadden het lente menu en alles was even lekker. Alle lof voor de kok. Bediening wat minder helaas. Eerst dat we niet hadden gereserveerd voor lentemenu. Hadden we dus wel nog speciaal over gebeld. Ja maar staat niet in het boek. Tja ik denk niet dat je in discussie moet gaan met de gast maar moet kijken waar t intern dan fout gaat. Bediening kan op klantvriendelijkheid service en gast welkom voelen nog wel cursus gebruiken. Als dit ook nog klopt dan is dit een super restaurant. Verder goede pr want na 2x met ah bon nu wederom terug. En we komen zeker graag nog een keer!

Gegeten op 11 april 2015

lee8

Buitengewoon lekker gegeten in een heerlijke rustige sfeer met prima bediening. De categorisering "eetcafé" wekt bij mij (ex-Rotterdammer) een beeld op van spareribs uit de steamer met lauwe friet, het liefst op de pooltafel geserveerd... Niet is minder waar bij De Burgemeester. Op de kaart verfijnde gerechten, lekker vers en met vakmanschap bereid. De aankleding is iets 'soepeler' dan een formeel restaurant, maar dat vinden wij juist fijn. We werden door twee vlotte en vriendelijke dames bediend en die wisten precies een fijne balans te behouden tussen gezelligheid en ongedwongenheid enerzijds en je 'bijzonder en gewaardeerd voelen als gast' anderzijds.
Het eten was erg goed (de saté heeft een heel erg lekkere pindasaus en mijn 'zo bloederig als het kan'-steak was werkelijk perfect bereid). De wijnkaart is klein maar goed uitgekiend; leuke mix van landen en wijnstijlen, dus bij elk gerecht is wel iets lekkers uit de wijnkaart te vinden. En de prijzen van de wijnen zijn netjes.
We hebben een erg fijne avond gehad en komen hier zeker weer. Eigenlijk zouden hier drie tienen moeten staan, maar is natuurlijk altijd een klein puntje te vinden. Maar die noem ik hier niet, want ik wil met alleen lof afsluiten! Bovendien komen we graag nog een keertje kijken, of het misschien nóg beter kan... Voor nu: dikke pluim!

Gegeten op 11 april 2015

Netto

Op het laatste moment gekozen om gebruik te maken van de AH restaurant actie. Geen probleem voor dit restaurant. Compleet verrast door de kwaliteit en kwantiteit! Heerlijk gegeten en voor ons zeker een reden om nog een keer terug te komen.

Wvangiessen

Via online reservering

Alle 3 gangen waren uitstekend. De bediening was prima. De huiswijn goed en niet duur. De ambiance was prettig. Zeker komen we nog terug bij "de burgemeester van Dieren". Het is een aanrader.

Gegeten op 14 januari 2015

Ferdical

Via online reservering

Leuk gezelschap, heerlijk gegeten en gezellige bediening, top avond dus!! Wij komen zeker nog eens een vorkje prikken!!!

eric134

Via online reservering

Zeer klantvriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Inrichting is erg gezellig en ongedwongen.
Klasse eetgelegenheid !!

irma39

Via online reservering

Heerlijk gegeten en top verzorgd. Keurig ontvangen , lekkere wijnen bij het geserveerde eten.
Bij de rode wijn werd er ook netjes een glas water aangeboden.
Borden keurig verzorgd en opgemaakt.
Een echte aanrader. Ik ga er zeker vaker eten!

Gegeten op 7 januari 2015

Casey

Als je niet zo in je hum bent, is er meestal van alles aan te merken op het restaurant. Jammer voor mij, maar dat zat er deze keer niet in. DBVD zier er 's avonds bijzonder uitnodigend uit. Een vriendelijke dame van de bediening deed de eerste poging om mijn humeur wat op te krikken en dat lukte wonderwel, maar ik bleef toch argwanend. Je weet het maar nooit. Dat veranderde met de komst van het voorgerecht; een ballonnetje van zalm met wat garnituur en voor mijn wederhelft carpaccio van gerookte kip. De bordjes waren net niet afgelikt. De vraag, of het gesmaakt had, verbaasde me dan ook een beetje. En dan heb ik het nog niet gehad over het glaasje van Sauvignon blanc. Ons hartje begon intussen sneller te kloppen; wat zou de toekomst ons brengen? Dat werd voor mij een stoofpotje van wild en voor mijn tafeldame puntjes van ossenhaas. Hoera! Om te beginnen was alles goed heet. Iets wat ik persoonlijk heel belangrijk vind. En dan de rode kool! Heeft de chef in Duitsland gewerkt? Voor rode kool moet je een specialistencursus hebben gevolgd. Er wordt zo dramatisch mee geknoeid, of maar achterwege gelaten, omdat ze er toch niks van bakken. Koks, als je achter het geheim van de rode kool wil komen, maak dan met een afspraak met je collega. Een klassiek stoofpeertje, likje puree. Niks mis mee. 't Stoofpotje, was heel lekker, maar ik ben nog uit de tijd, dat de fazanten aan hun staart werden opgehangen en als ze vielen pas in de keuken belandde. De typische wildsmaak ontbrak, maar wat wil in een tijd dat zelf het wild gefokt wordt. De krakende frietjes waren volgens mijn gade 'hemels'. De Tiramisu was een regelrechte aanslag op mijn vaatstelsel. Dus loop ik de kans dit ondermaanse een paar uur eerder te verlaten, maar dat had ik er graag voor over. Wat we mochten bijdragen aan de onderneming ga ik u niet vertellen, anders hebben die mensen nooit meer een vrije dag. Kort gezegd; 'Dank voor het aangenaam verpozen en hou de vlag in top!'

Gegeten op 21 december 2014

dick80

We werden als gasten ontvangen, vriendelijk personeel.
Zowel voor- als hoofdgerecht keuze uit 3 gerechten en dessert keuze uit 2 gerechten.
Prima gegeten, zalmbonbon en wildstoofpotje smakelijk en voldoende, dessert dame blanche met lekkere chocoladesaus.
Dranken niet overdreven duur qua prijs gelijk aan andere locaties.
Aanrader!!

Gegeten op 13 december 2014

Schrijf zelf een recensie over De Burgemeester van Dieren in Dieren

Schrijf hieronder je recensie over De Burgemeester van Dieren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.