De Burgemeester van Dieren

• 7.1

• 7.2

arinda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag gingen we geocachen in de omgeving Dieren en na afloop kozen we dit restaurant uit om te gaan dineren. We hebben hier heerlijk gegeten, vooral de spare ribs waren erg lekker. Het oerbrood is ook echt een aanrader om te bestellen, kortom een aanrader als je in Dieren bent.

Gegeten op 16 maart 2014

stientje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom in Dieren, op doorreis, kozen wij dit keer voor een lunch.
In het grand-café "De burgemeester van Dieren" was 's middags volop plaats.
Ik bestelde gerookte zalm met brood en gemengde salade, zag er mooi uit op het bord en smaakte ook goed.
Mijn metgezel kreeg soep en nam daarna een uitsmijter.
De gerechten werden begeleid door heerlijk knapperig brood.
Klein minpuntje was de wat smoezelige en vlekkerige stoelbekleding.
Niet erg fris om op plaats te nemen.
Toiletten daarentegen zagen er weer piekfijn uit.
Na een prima, niet al te dure lunch vervolgden wij onze reis.

Gegeten op 29 januari 2014

proefster1985
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier heerlijk gegeten. Goede gerechten, mooi bereid en voor een hele goede prijs. Ook de wijnen waren goed. Echt een aanrader

Gegeten op 13 september 2013

chris4444
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op één van de pleintjes van Dieren ligt het bistro de Burgemeester van Dieren met een mooi terras. Je kunt er een prima maaltijd gebruiken, maar het heeft geen uitzonderlijke keuken. Hoewel de tong goed gebakken was en bijna van de graat viel, waren de als "bijzonder" aangeprezen spareribs niet van een uitzonderlijke kwaliteit. In Dieren zijn ze lekkerder te krijgen. De bediening was vriendelijk, maar moest tot 2 keer terugkomen om navraag te doen over wat er nu exact was besteld.

Gegeten op 15 augustus 2013

Wibo54
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een grouponvoucher hier gegeten. De keuze was geheel vis, geheel vlees of een mix. Wij kozen voor alleen vlees en daarvoor kregen we een werkelijk heerlijke tournedos. Prachtig gegaard: bijna knapperig aan de buitenkant en mooi rosé van binnen. En denk niet dar er karig werd gedaan met het garnituur. Alles erop en eraan. Dessert erbij besteld, wat ook weer iets meer was dan alleen maar een crème brulee. Nee, netjes aangekleed met een bolletje ijs wat vers fruit stukjes en een toefje slagroom. Gewoon een leuke tent waar je lekker eet voor een zeer acceptabele prijs. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 24 maart 2013

NinaV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een uitstekend restaurant om met een groepje te komen eten. Het eten is van goede kwaliteit en de hoeveelheden zijn precies goed. Service is prima! Bediening brengt je op de hoogte van het 'week-menu' en 'Vangst van de dag'. Kleine tip: wel belangrijk om de prijs er eveneens bij te vermelden (betreft de vangst). als je aangeeft dat je graag een glaasje wijn wilt informeert de bediening naar de keuzes in wijn die mogelijk zijn. voor 1 gerecht aangegeven dat het glutenvrij moest zijn, hier werd prima rekening mee gehouden gedurende de avond! We hebben een gezellig avond gehad en komen hier zeker terug.

Gegeten op 17 november 2012

bjorn2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super gegeten en daarnaast een zeer leuke bediening, leuke entourage en een verrassende kaart. Kortom, ik kom zeker terug.

Gegeten op 15 januari 2013

ppt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is prima in orde maar als je op een zaterdagavond binnen komt met 4 man en men zegt dat er gewoon plek is, verwacht je ook dat je binnen een uur in ieder geval je bestelling door hebt kunnen geven. De ober kon er niet veel aan doen maar er was simpelweg te weinig personeel.

Op een gegeven moment kwam er nog wel een ander personeelslid binnen maar die kwam enkel kijken wanneer ze moest werken en was vervolgens weer weg!

gerhard-peter
  • Recensies in de laatste twee jaar

we hebben hier gegeten met 8 mensen. het restaurant ziet er gezellig uit en de sfeer is goed. de menukaart is niet groot maar met genoeg te kiezen, vlees vis en zelfd goed g=vegetarisch. er is een 3 gangen weekmenu van € 21,95 maar eigenlijk is het 2 gangen met koffie of thee na. enkele namen de 'vangst van de dag' maar er was net 1 pangafilet te kort. benieuwd wie dan de aangevulde tilapia is gaan vangen... het eten was prima, de enthourage oogde niet echt schoon en de afwasmachine is aan vervanging toe: gestreepte borden. verder hebben we lang moeten wachten. goed maar verbetering gewenst

Gegeten op 20 oktober 2012

FreekG
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van andere afgelopen zondag weer eens gegeten met vrienden. Het is er echt nog beter op geworden! Gezellige, warme ongedwongen sfeer en het zat er vol. Ondanks dat geen lange wachttijden en servicegerichte bediening. Ook de kok ging halverwege de avond alle tafels langs. Traditionele, vooral Franse, keuken van goede kwaliteit en niet te duur. We hadden ale vier een ander gerecht en vlees was bij iedereen uitstekend. De Italiaanse Primitivo wijn was nieuw op de kaart en paste prima bij ons gerecht. Aanrader! Ik kom hier terug.

Gegeten op 29 september 2012

Schrijf zelf een recensie over De Burgemeester van Dieren in Dieren

Schrijf hieronder je recensie over De Burgemeester van Dieren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!