Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tarantella

1. Restaurant
  2. Italiaans

Tarantella

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 075 684 48 09

ikgalieverlopen

Tarantella is een klein, knus Italiaans restaurant in Oostzaan. Ondanks het beperkte oppervlak zit je er niet krap, staat de tafels niet hutje-mutje en zit je ook niet meteen 'in de loop'. Dat is een pluspunt.

Ons diner begon heel aardig met een prima uiensoep en een leuk opgemaakte insalata mista. Het enige minpuntje aan die 'insalata' was de halve puntpaprika: die was nog echt te hard. Geroosterd had 'ie het beter gedaan. Desondanks een netjes begin.

Het hoofdgerecht echter viel erg tegen. De pizza Sardiniera bleek belegd met zeevruchten uit de vriezer en tonijn op water (uit blik) die veel te nat (niet afgegoten waarschijnlijk) op de pizza was gelegd. Gevolg: bij het aansnijden van de pizza stroomde het water over het bord en werd de bodem klef en doorweekt. Ook bleef van de smaak van de tomatensaus door al dat vocht niets over. Enorm jammer!

Jammer was ook dat het bedienend personeel, dat voor de rest overigens erg vriendelijk en attent was, niet reageerde op de opmerking daarover toen gevraagd werd of het allemaal smaakte. Gemiste kans!

De desserts (coppa amarena en de semifreddo met pistache) maakten iets goed, want die waren dan weer helemaal prima, maar de kater van de pizza (en het gebrek aan reactie daarop) zorgen toch voor een magere beoordeling.

Gegeten op 9 november 2013

sassiebon

Wij komen regelmatig bij dit altijd gezellige en leuke restaurantje,
Wij waren er een week geleden op Maandagavond en er was live-
muziek, erg gezellig. Het eten is altijd lekker en de bediening is
altijd aardig en attent. De pizza s zijn goed en de menukaart is erg
gevarieerd. Dus de moeite waard! Wij komen zeker nog terug!

Gegeten op 29 juli 2013

azwiebel

• Uitstekend

• Uitstekend

Komregelmatig bij Tarrantella en niet voor niets,echt heel goed italiaanseten[ siciliaans] de bediening is vriendelijk en gastvrij.Zeker een aanrader als je van de italiaanse keuken houdt.

moussie

• Matig

• Matig

Gisterenavond wezen eten, het restaurant zat helemaal vol, 2 personen in de biediening. Ze waren heel vriendelijk maar ook heel erg traag. Lang wachten op je eten (ruim een uur), steeds lege glazen...Verbrand toast bij het voorgerecht. Pasta's en salades zijn oke, maar voor een echt lekkere pizza, moet je hier niet wezen!

Schrijf zelf een recensie over Tarantella in Oostzaan

Schrijf hieronder je recensie over Tarantella. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.