Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

MINOYU Asian Restaurant & Lounge

1. Restaurant
  2. Japans

MINOYU Asian Restaurant & Lounge

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 038 429 08 84

HeintjeD

Het eten is fantastisch echt een delicatesse. De service kan beter, met name het lange wachten op het eten viel tegen. Het restaurant zelf is een leuke moderne locatie, voorin zit een gezellige lounge bar waar je leuk kan borrelen en happen..

Gegeten op 1 november 2013

tom58

Bestel je eten, krijg je iets heel anders, moet je je goede eten ophalen, kan je een half uur wachten. Waardeloze tent! Pfff. Waardeloze klantenservice, geen oplossing, geen eten, helemaal niks...zou toch denken dat 1 vergeten bak eten zo even tussen door gemaakt kan worden?!

TiMaR

Wij hier echt al heel vaak gegeten, steeds topkwaliteit! Heerlijke sushi en andere gerechten. Bediening is vriendelijk en de gerechten komen vlot op tafel. Mooi interieur en uitzicht op het water. Binnenkort weer voor ons!

Gegeten op 6 juli 2013

Silch

Zojuist heerlijk gegeten bij dit restaurant. Keuze uit verschillende soorten gerechten, waaronder sushi, wokgerechtjes, lekkere salades en vlees- en visgerechtjes. Allemaal van goede kwaliteit. Het personeel was zeer vriendelijk en het restaurant ziet er modern uit. We komen hier zeker nog een keer terug!

wogand

Eten:
Gevarieerd en super lekkere sushi, ook een keuze uit enkele wokgerechten was voor ons een aangename verrassing.

Service:
We voelden ons welkom en werden enthousiast bediend. De eigenaar kwam achteraf nog een praatje maken, heel gastvrij.

Decor:
Ziet er chique uit en comfortabele stoelen met genoeg privacy en afstand van andere gasten.

Gegeten op 29 maart 2013

xxxMaverick

De tent oogt gezellig. Inrichting in mooie donkere stijl en open keuken. Wel erg vreemd dat voor zo'n groot restaurant er maar 1 toilet aanwezig is (naja, 1 man 1 vrouw) is toch echt wat te karig en leverde wachtrijen op.

eten is redelijk maar zeker niet goed. Ossehaas zit bijvoorbeeld veel vet aan en veel saus is hetzelfde waardoor alle dezelfde smaak krijgt. Vis was wel lekker (zalm) en dit red de boel nog wat

Service is echt het punt waar dit restaurant het op verliest. Van de 4 rondes die wij hebben gehad is er geen enkele ronde gekomen wat wij hadden besteld! Een foutje kan maar dit is echt te gortig. Meerder tafels om ons heen hadden hetzelfde probleem.

Al met al geen aanrader, er zijn betere alternatieven met een vergelijkbaar concept.

Gegeten op 23 februari 2013

Mar84

Zeer goed restaurant, heerlijke verse sushi en ook de andere gerechten zijn smaakvol en van goede kwaliteit, aardig personeel. De keuze is ruim. Het restaurant is tot 22u open, als je rustig wilt eten wel verstandig om op tijd te gaan eten. De sfeer is te omschrijven als gezellig en modern. Een aanrader!

Gegeten op 11 januari 2013

wilmavalk

Leuk even voor de voorstelling toch redelijk uitgebreid eten. Vlotte bediening en goed eten.
Heerlijke tapaschotel gehad.
Als ik nog eens weer in zwolle ben en meer tijd heb ga ik hier zeker nog eens langs.

Gegeten op 19 december 2012

Ms85

Meerdere malen in dit restaurant wezen eten. Ik vind de kwaliteit van het eten en het grote arrangement zeer aansprekend. Ook ben ik erg enthousiast over de bediening. De eigenaar is een ware gastheer, die precies de juiste hoeveelheid aandacht schenkt aan zijn klanten. De locatie ligt aan het water waardoor je eenmooi uitzicht hebt. Ik blijf er regelmatig komen.

ron14

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten met 2 personen, daarvoor een keer met een groep van 6. Keuze is iets beperkt maar het eten is uitstekend. (met uitzondering van de makreel, die was wat taai). De bediening is werkelijk super vriendelijk en attent!

Schrijf zelf een recensie over MINOYU Asian Restaurant & Lounge in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over MINOYU Asian Restaurant & Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.