a TripAdvisor company

Sashimi

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 043 321 13 39

erwin88

Wat een prachtig restaurant qua inrichting! Je kunt meerdere rondes kleine Aziatische gerechtjes bestellen.
Als je er eenmaal zit merk je dat het vrij massaal is, veel mensen die in en uitlopen, vrij populair dus.
De Sushi en Sashimi hapjes zijn OK.

Gegeten op 3 oktober 2014

meneerM2

Na vele keren lekker gegeten te hebben, viel het deze keer tegen: de eend was taai, de curryrijst was zonder curry en de biefreepjes bleek een compleet biefstuk te zijn; met als gevolg dat je al na 1 gerecht vol zat, iets dat bij Sushi niet hoort te zijn (allemaal KLEINE gerechtjes). Toen we klaar waren met eten werd direct de tafel afgeruimd, zonder te vragen of we nog iets wilde drinken. Ook het serveren van de gerechten werd door sommige serveersters gewoon op tafel gezet, zonder mededeling van wat het was. Als ik de overige recensies lees is Sashimi erg achteruit gegaan, volgende keer maar ergens anders eten.

Gegeten op 14 maart 2015

Mxtytte

All-you-can-eat sushi voor 23,50 pp na een dagje Maastricht viel erg tegen. De stukjes ribeye, champignons en courgette waren lekker maar daar ga je toch geen sushi voor eten...
De sashimi viel tegen (veel rijst, heel weinig vis), de sushi rolls vielen tegen (veel rijst, weinig vulling, waaronder tonijn die smaakte alsof het uit blik kwam!), de tempura garnalen vielen tegen (slap, dun en vet) en de zeewier salade bestond uit een bakje coleslaw (met veel mayo) met een klein "toefje" zeewier er bovenop.
De bediening was op zich niet onvriendelijk, maar hadden geen flauw benul wat ze aan het serveren waren ("ik weet niet wat het is en de rest van de bediening ook niet, want niemand is Japans")
Maar ja...wie gaat er dan ook Sushi eten als ze een dagje in Maastricht zijn? Volgende keer nemen we een patatje zuurvleesch.

Gegeten op 27 februari 2015

zuidlimburgse

ben hier al meerdere keren geweest met mijn zoon van 13.
gisteravond weer, gistermiddag gereserveerd, we werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel geleid.
ik had trek en focuste me bij ronde 1 voornamelijk op vlees, dat op zich erg mals en goed bereid is, als je echter bij ronde 2 en 3 nog een paar vleesgerechten neemt merk je dat al het vlees met dezelfde saus bereid is, die lekker is, daar niet van.
zelfs de gebakken courgette smaakte naar diezelfde saus.
maar goed afgezien daarvan smaakt alles prima, de sushi ziet er mooi uit en is het voor de prijs van 23,50 per persoon prima in orde.
dit keer ook gerechten met bijbetaling besteld, tonijn tataki, die was echt heerlijk en spicy mosselen, zeker de bijbetaling van respectievelijk 4 euro en 2,50 waard.
wij vinden de inrichting van dit restaurant erg mooi, een beetje sober maar zeker niet saai.
in totaal, met frisdrank en koffie inbegrepen, 63,50 betaald, voor een enorme variatie aan goed bereid eten, ik vind de prijs/kwaliteitverhouding hier zeker goed.
alleen wat de vleesbereidingen betreft zou ik aanraden wat meer variatie in smaken aan te brengen maar dat is misschien persoonlijk.

Gegeten op 20 februari 2015

marc150

Hier gegeten met een vriendin. Zeer mooi interieur en zonder te reserveren is het kansloos om hier te kunnen eten. De zaak was helemaal vol. De verschillende sushi waren lekker en smaakvol gepresenteerd. Er wordt totaal niet op de tijd gekeken, na 3,5 uur verlieten we de zaak. Ze zouden alleen wat vaker mogen vragen of er nog iets van drank gebracht moet worden.

Gegeten op 8 januari 2015

Bartbroeders

Sashimi is een restaurant dat het populaire all you can eat concept hanteerd. De sushi is best lekker maar niet bijzonder echt de standaard sushi hapjes en niet bijzonder goed uitgevoerd. Dat zelfde geldt voor de warme gerechten wel lekker maar niet bijzonder. Qua eten een beetje een middenmoter. Service was niet erg goed en vrij onpersoonlijk maar je bestelt ook hier met een lijst waardoor er weinig interactie met de gasten is. Maar dat is nou eenmaal het concept. Het interieur is erg mooi vooral de 4 meter hoge boedha die beneden staat maar op de begane grond nog steeds prominent in het testaurant te zien is.

Gegeten op 20 december 2014

FamMulders

Met mijn dochter gaan lunchen. Ontvangst was hartelijk het was niet druk in de zaak. Men hanteert het All You Can Eat concept ook voor de lunch. Eten was goed . Hoewel ik zelf geen sushi eet was er voldoende keuze. De inrichting is super, in het midden van de zaak staat een enorme budha. Deze is 2 verdiepingen hoog. Wij zijn niet verder gekomen 7 minigerechtjes p.p. De bediening vroeg of er iets mis was met de smaak omdat we niet de volle 2,5 uur bleven eten. Dus voor de grote eters onder ons hier kun je voor 17 euro uitgebreid heerlijk lunchen.

Gegeten op 6 december 2014

bernou1

Sashimi doet het altijd goed bij mijn vrienden en mij. Het eten is gewoon goed. Alhoewel ik de teppanyaki gerechten minder vind dat de sushi. De bediening is altijd ontzettend vlot. Wel kan er dat sprankje van: ja ik vind het leuk om hier te mogen werken en u te bieden, bij. Dat mist bij ieder personeelslid. Enfin, Eten is goed, bediening is snel, gezelschap altijd goed en de inrichting is ook prima (alleen onder zitten is niet gezellig, boven wel). Een plek om vaker te eten dus.

Gegeten op 5 november 2014

kiimmetjee95

Heerlijk gegeten bij sashimi. Gezellige sfeer en leuk personeel. Zeker de moeite waard als je in maastricht bent. Niet alleen sushi maar ook de anderen gerechten zijn heerlijk.
In ieder geval een aanrader voor een lekker avondje genieten of in de middag lekker te lunchen.

Gegeten op 19 oktober 2014

Pernille

Afgelopen zaterdag (18-10) hebben we bij sashimi gegeten, en ik ben zeer tevreden! Het decor is super mooi , vooral met die grote boeddha in het midden van de zaal. Het eten was erg lekker en ondanks dat het hele restaurant vol zat hadden wij vrij snel ons eten. De bediening is vriendelijk en netjes. Kortom hier ga ik graag nog een keer eten. Top!

Gegeten op 18 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Sashimi in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Sashimi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.