Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sashimi

1. Japans

Sashimi

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 043 321 13 39

kiimmetjee95

Heerlijk gegeten bij sashimi. Gezellige sfeer en leuk personeel. Zeker de moeite waard als je in maastricht bent. Niet alleen sushi maar ook de anderen gerechten zijn heerlijk.
In ieder geval een aanrader voor een lekker avondje genieten of in de middag lekker te lunchen.

Gegeten op 19 oktober 2014

Pernille

Afgelopen zaterdag (18-10) hebben we bij sashimi gegeten, en ik ben zeer tevreden! Het decor is super mooi , vooral met die grote boeddha in het midden van de zaal. Het eten was erg lekker en ondanks dat het hele restaurant vol zat hadden wij vrij snel ons eten. De bediening is vriendelijk en netjes. Kortom hier ga ik graag nog een keer eten. Top!

Gegeten op 18 oktober 2014

jor1

Het is een mooi restaurant met een gezellige sfeer. De bediening moet véél beter, dat is bij de concurrentie anders. Je hebt in principe 2,5 uur de tijd om onbeperkt te bestellen(in rondes), maar door de trage bediening en het niet doorgeven van bestellingen mis je een hoop en eet je niet ontspannen. Ik heb een keer een klachtenbrief geschreven en er nooit antwoord op gehad. Het is een soort Sushi-snackbar, meer moet je er niet van verwachten.

Gegeten op 24 mei 2014

gerdirix

verschrikkelijk restaurant, gaan veel uit eten maar hier wordt je niet als gast behandeld je zit in een vreetschuur. Alles wordt op je tafeltje gekwakt, nadat we de eerste gang besteld hadden hebben we een half uur gewacht, terwijl andere na ons binnengekomen mensen al van eten voorzien waren, toen maar eens gevraagd of de bestelling nog kwam. De ober kwam binnen 30 seconden met het bestelde eten dat eigenlijk niet de naam sushi verdiende alles plakte aan mekaar toch maar opgegeten. De tweede gang werd wel sneller opgediend. Bij de derde gang wederom zeer lang moeten wachten hier niet meer opgewacht zijn opgestaan ons ongenoegen geuit en gezegd dat we dit niet in zijn geheel zouden betalen. De baas wou ons afschepen met een fles wijn. Dit niet geaccepteerd. We hebben toen voor maar een persoon hoeven te betalen. Voor ons nooit meer er zijn in Maastricht veel beter sushi restaurants.

Gegeten op 14 augustus 2014

Sophieee

Ik heb vorige week samen met een vriendin bij Sashimi geluncht. We wilden graag sushi eten in Maastricht en ik vond de recensies op Iens best aardig dus besloten we bij Sashimi te gaan eten.
Ik vond het echt een vreselijk slecht restaurant. De sushi's waren echt liefdeloos op de bordjes neergekwakt. Sushi's die ik thuis rol zien er nog mooier uit. Daarbij kwam dat de vis niet vers smaakte. Over de wakame salade zat zo'n grote berg saus (mayonaise achtig) gekwakt dat je met moeite de zeewier hierin terug kon vinden. En de tempura leek gemaakt van pannekoekenbeslag. In dit soort restaurants verwacht ik meestal maar niet teveel van de wijn maar deze leek zelfs aangelengd met water.
En op de vraag van mijn tafelgenoot of ze iets kon krijgen zonder sesamzaadjes ivm dieetwensen werd ze gewoon echt afgeblaft door de serveerster dat zij heus wel wist wat sesamzaadjes waren en dat dat daar zeker niet in zat.
Tijdens de laatste ronde die we wilden bestellen waren we de laatste tafel in het restaurant en hebben we geloof ik wel een half uur moeten wachten.
Toen ik ging pinnen bij de kassa voorin het restaurant stond daar een schaal met pepermuntjes waar de serveerster me niets van aanbood (wat ik opzich niet erg vind) maar zelf stopt ze wel compleet ongeinteresseerd zo'n snoepje in haar mond terwijl ik sta te pinnen.
Na het afgeblaft worden over een dieetvraag en de serveersters op hun telefoon kijkend door de zaak te zien gelopen hebben kan ik niet anders dan concluderen dat service bij Sashimi niet hoog in het vaandel staat.
De zaak ziet er verder wel mooi uit alleen in een van de damestoiletten miste een toiletbril(?)
Nee, Sashimi, daar zul je mij echt NOOIT meer zien

Gegeten op 30 juli 2014

peter277

Na een jaar weer eens gegeten bij Sashimi. Wat een enorme terugval op alle gebied: sushi heel slordig gemaakt en de Tempuragerechten op elkaar gefrommeld in een plastic bakje. Wat je wordt aangesmeerd als echt Ikura is volgens mij gewone viskuit. Lange wachttijden, norse bediening door personeel en management. Een rustig gesprek met tafelgenoten is door de oorverdovende omgeving onmogelijk.Dit in Chinese handen zogenaamde Japanse restaurant is een aanfluiting voor de echte Japanse keuken. Echter, het onverdiende succes van dit uitvreethuis wordt mogelijk gemaakt door het bezoek van onwetenden.
Jean-Pascal Gabriëls

Gegeten op 2 mei 2014

heutsie

Ik begin mijn beoordeling met de mededeling dat mijn beoordeling wellicht niet helemaal objectief is, aangezien ik ten tijden van het etentje wat ziekje was, iets dat de beoordeling wellicht in negatieve zin beoordeeld. Na vaak uitgenodigd te zijn door vrienden om er eens te gaan eten zijn we er dan toch uiteindelijk terecht gekomen. In eerste opzicht ziet de zaak er heel netjes uit. Wel erg groot en daar ben ik persoonlijk niet zo een voorstander van. Het werd me snel duidelijk hoe het er te werk gaat. Je kunt voor een bedrag dat zeer zeker in verhouding staat met de hoeveelheid 5 rondes eten bestellen. Ik ben maar tot 2 rondes gekomen, waarschijnlijk doordat ik niet helemaal mezelf was.
Het eten was goed, maar ook jiet meer dan dat. Ik heb al bij veel betere zogenaamde sushi restaurants gezeten. (Maar die waren dan wel ook meteen weer wat duurder.) Wat me vooral tegenstond was de gehorigheid in de zaak. Het leek af en toe wel alsof ik in een voetbalkantine zat kwa lawaai. Ook de bediening vond ik (op uitzondering van 2 medewerkers) totaal niet vriendelijk en attent. Gerechten werden vergeten etc. Ik heb teveel gerechten gehad om ze allemaal te benoemen. De gegrilde een was wel een topper alsmede de pittige gebakken gamba's. Al met al vind ik sashimi een vreetschuur en dan weet je ook meteen waarom personeel niet altijd even vriendelijk is. Tafels worden door klanten soms als een puinhoop achter gelaten en personeel wordt vaak als voetveeg benaderd. Erg jammer. Neemt niet weg dat je bij Sashimi voor niet veel geld (in verhouding tot de hoeveelheid eten) een leuke avond kunt hebben met een groep. Met mijn partner alleen, zal ik er niet snel meer heen gaan. Voor die gelegenheden zoek ik toch liever de wat intiemere, knussere zaakjes.

Gegeten op 14 maart 2014

danique5

Wij hebben erg genoten van ons diner bij Sashimi. Wij hebben hier gegeten op een woensdag avond en wat ons opviel was dat het erg druk was, alle tafels waren bezet. De bediening was erg aardig, maar omdat het erg druk was, duurde het vrij lang voordat het eten er was. Het eten was erg lekker en het restaurant zag er erg verzorgd uit. Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 26 februari 2014

josnienc

De bediening was erg slecht. Een serveerster liet een bakje saus over de tafel vallen wat we vervolgens zelf maar moesten opruimen met ons servet. Geen excuses of niks. We moesten zeker wel 45 minuten wachten op een ronde eten, zodat we de 4e ronde niet meer konden eten ivm de tijd. Toen we dit meldden bij het betalen was de reactie: "ja dat is dan helaas." De bediening had ook geen idee wat ze serveerden, of het nou eend of varkenshaas was, dat wisten ze niet. De bediening zei ook niks als ze een drankje of eten afgaven, niet eens alstublieft of een glimlachje. Bij het betalen werd onze rekening ook dubbel gerekend. Als we niet hadden opgelet hadden we dit zo betaald. Dit was de eerste en zeker de laatste keer dat we hier gegeten hebben, absoluut geen aanrader.

Josnatan

Vanavond bij Sashimi geweest en niet voor de eerste keer. Zeer teleurgesteld. Wij moesten 45-60 minuten per ronde wachten en meerdere gerechten zijn uiteindelijk niet gearriveerd. Kers op de taart was de reactie van de manager op onze klachten " wij hebben voldoende tevreden klanten ". Laatste keer dus.

Schrijf zelf een recensie over Sashimi in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Sashimi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.