De Bruine Boon

• 6.7

• 6.6

suikerbuikje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ok toegegeven het is gewoon maar een eetcafe, maar ik moet toch echt even kwijt dat je hier heerlijke entrcote kan eten tegen een zeer redelijke prijs. Snelle service, decor rommelig.

Gegeten op 8 november 2013

kees4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben hier gelunched, eten was redelijk eenvoudig niets bijzonders, bediening vond ik wel erg casual, hoog studentengehalte en weinig gastvriendelijk. Er werd slecht opgelet. Broodje oude kaas tomatensoep en uiensoep, oke, maar niets bijzonders. Prijzen redelijk, maar voor dit niveau eigenlijk te hoog.

Gegeten op 8 november 2013

MCWA
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk hier, eenvoudig maar prima voor een kop koffie en lunch. Vandaag startte ons dagje Leiden hier. Na de koffie kozen we allebei voor de soep, was prima hoor, niets bijzonders maar gewoon lekker. Bediening best vlot en vriendelijk, interieur iets gedateerd.

Gegeten op 7 november 2013

leo26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rommelige interieur. Vriendelijke bediening, maar bepaald niet vlekkeloos. Het bestelde eten werd aan eerst aan twee verkeerde tafels aangeboden en was al bijna koud toen het eindelijk bij ons kwam. Tafelgenoten waren overigens wel positief over hun eten.

Gegeten op 14 september 2013

factotum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n drieën gegeten: Sliptong, tonijnsalade en konijnenbout.
Vlotte, vriendelijke en snelle bediening. Een karaf kraanwater is geen probleem. Alle drie de gerechten waren goed. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Er mag iets aan geluiddemping worden gedaan, want het was soms moeilijk om je tafelgenoten te verstaan vanwege het omgevingsgeluid (andere gasten)

Gegeten op 30 januari 2013

gourmette

De Bruine Boon is typisch zo,n tent voor-en door studenten

De Bruine Boon is een typische tent voor studenten en gerund door studenten niks mis mee.Als je dit weet moet je je verwachtingen niet al te hoog stellen.Wij kwamen met een gezelschap van 7 mensen tijdens het spitsuur en zonder problemen werd er door een vriendelijk meisje een tafel geregeld.Met het eten was niets mis,vlot opgediend en de bediening was vriendelijk.Wil je voor een redelijke prijs hier eten dan kan dit,mits je geen Haute Cuisine verwacht.

Gegeten op 25 november 2012

Cameron_Clark
  • Recensies in de laatste twee jaar

Oct 3 and what else can we do except eat hutspot ? According to the guides this was the most expensive in the area ( 12.50 !!), but it did come with a bit of beef. Great ? Well not exactly. More like old fashioned comfort food. It was exactly what we were looking for though and it was well worth the money. Also helped to prepare my stomach from the terror of the Mighty Mouse that was to follow soon after.

Gegeten op 3 oktober 2012

lekkerleiden
  • Recensies in de laatste twee jaar

ben hier de de laatste maand 2 keer geweest en allebei de keren was teleurstellend. eerste keer wezen lunchen werd geholpen door een zeer onbeschofte ober die totaal geen ervaring en respect heeft voor zijn gasten. rade me aan om maar naar de buren te gaan als ik geen zin had om te wachten op me broodje, nou dit raad hij zeker meer mensen aan want het cafe aan de overkant zat helemaal vol in tegenstelling tot de bruine boon. Ondanks dat het niet al te druk was heb ik ruim 20 min gewacht op een broodje jammer. Nog maar eens proberen nu samen met een vriend dineren. Nou dit avontuur liep ook niet heel goed af taai en half koud eten en niet verse groenten en dat voor de prijs dat er gerekend wordt. na hierover een opmerking gemaakt te hebben bij de bediening werd mij wederom geadviseerd om dan maar ergens anders te gaan eten. Nou kan dus wel vertellen voor mij en mijn vriend nooit meer de bruine boon en zal dit ook verder vertellen aan mijn relaties dat ze dus beter ergens anders kunnen gaan eten. Onprofessioneel aangepakt in een ooit zo goede eettent

annekedv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vroeger kwamen we hier vaker, namelijk heerlijk gemarineerde spareribs. Ook nu dus weer spareribs, mmm jammer geen heerlijke marinade en de ribs waren taai en hard. De Bruine Boon leent zich prima voor een broodje en een kopje koffie, volgende keer eten we ons diner elders.

onlinedennis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nieuwe kaart (juli 2012), maar gelukkig is de saté gebleven. Was weer ouderwets lekker. Ruime porties. Gezellig eetcafe, zonder poespas. Personeel maakt dat je je thuis voelt. 3 gangenmenu voor 22,50. Wel was de muziek storend (zeer wisselende jaren 90 hits)

Gegeten op 15 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over De Bruine Boon in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Bruine Boon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!