a TripAdvisor company

1. Hotel-restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 033 467 87 50

sharda1970

Hele goede ontvangst, alleen veel trappen lopen dus voor minder valide niet toegankelijk.
Bediening in het resaurant heel mager, geen oog voor de klanten en de vis geserveerd bij hoofdgerecht met schol heel zoutig en zo ook terug laten sturen. Kregen veel later wederom een hele onsmaakvolle versie hiervan op ons bord. Weinig tot geen uitleg over de gerechten duidelijk om vragen en duurde erg lang. Bij verlaten van het hotel weinig tot geen aandacht meer voor de klanten.

Gegeten op 30 mei 2015

pipong

Net heerlijk gegeten in Het Klooster. Vol verwachting en die werden zeker waargemaakt.
Onze gastheer volgde de 2 jarige Hospitality entrepreneur/manager fasttrack opleiding en hij had duidelijk al wat (meer) ervaring en dat merkte wij aan alles.
Enthousiaste mensen, mooi opgemaakte borden en alles goed warm.
Ook hoefde wij helemaal niet erg lang te wachten tussen de gerechten door, de keukenbrigade had alles goed in de hand en had het ook daar blijkbaar goed voor elkaar.
Smaken verschillen, de op de graat gebakken schol viel minder in de smaak dan de enorm malse kalfsribeye. Als voorgerecht was met name de salade van de dag met makreel erg lekker en als nagerecht beviel de clafoutis van kersen het beste. De aardbeien variatie zag er prachtig uit alleen de combi met champagnegelei viel niet zo in de smaak maar nogmaals smaak is natuurlijk subjectief.

Gegeten op 30 april 2015

Jan_Net

Een heerlijk weekend gehad in Amersfoort. Super verwent in het Leerhotel Het Klooster. De ontvangst is vriendelijk en correct en de informatie volledig. De kamer is super, schoon en ruim. Het diner en ontbijt zijn goed verzorgt en er wordt duidelijk aandacht aan besteed. Dit is echt een aanrader voor een ieder.

Gegeten op 28 maart 2015

ria95

Prachtige locatie, enthousiaste bediening,
lekker eten, dus...........
zeker voor herhaling vatbaar!

Kees en Ria Wildenburg

Gegeten op 4 december 2014

Restaurant - 8 maanden geleden

Bedankt voor uw mooie aanbeveling heer en mevrouw Wildenburg! Daar worden wij en onze studenten blij van :)

katja10

Tijdens de Italiaanse week daar gegeten. De organisatie van de bediening was op een heel laag niveau: ze lieten niet alleen gebruikte borden staan sterker nog we moesten een half uur op de salade wachten (mozarella met tomaat, lijkt ons niet heel erg moelijk) en meer dan een uur (!) op een pastagerecht. Tijdens het wachten werden we niet eens geinformeerd wat er aan de hand was (werden volkomen genegeerd) tot we het zelf vroegen. Het bleek van alles mis te zijn gegaan in de keuken.
Het eten zelf was niet slecht, maar niet op het niveau van een degelijk italiaans restaurant. (bv. pasta was niet aldente, wat eigenlijk de basis van een goede pasta is). Vlees was goed gebakken maar zonder enige garnering.
Niet voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 7 juli 2014

Restaurant - 8 juli 2014

Beste Katja,
Hartelijk dank voor je feedback. Spijtig om te horen dat de avond niet naar wens is verlopen.
Wij koppelen dit zeker terug en zien dit als een belangrijk leermoment. Indien je het op prijs stelt staan wij je graag alsnog persoonlijk te woord. Wij wensen je een fijne avond.

daisy11

Genoten van een heerlijke lunch in de binnentuin van Het Klooster. Een groot pluspunt is zeker de sfeer van het hotel/restaurant, de oprijlaan en het decor.
Bediend door zeer vriendelijk personeel in opleiding, zij waren extra scherp wat betreft gastvrijheid en etiquette.
Prima verloop van gangen, kwaliteit broodjes en soep uitstekend! Aanrader voor iedereen die de standaard horeca tent zat is.

Gegeten op 24 juni 2014

Restaurant - 26 juni 2014

Bedankt Daisy voor deze prachtige review! Graag tot ziens bij Leerhotel Het Klooster :)

bert71

Gast geweest tijdens de "Amuseweek"!

Wat een feest. 12 amuses verdeeld over 4gangen met bij iedere gang een rode en witte, bijpassende wijn. Deze school heeft een docent van de wijnacademie Nerdland in dienst en dat is te merken. Verrassend, passend, verbluffend!

Wat een avond!

Gegeten op 17 april 2014

Mjammie

De eerste en direct ook de laatste keer dat we bij leerhotel het Klooster gegeten hebben. Veel dingen waren ronduit slecht. Natuurlijk weet je dat het een leerhotel is en er dus kleine foutjes gemaakt kunnen worden. Dat was voor ons geen probleem; er gingen echter grote dingen mis en dat kan echt niet.
Een kleine samenvatting van hetgeen er allemaal niet goed ging:
* bediening geen oog voor de gasten
* bediening laconiek bij klachten ipv voorkomend.
* Tafel onderaan de rolstoeltraplift geplaatst, zodat degene in de rolstoel de traplift niet kon verlaten (na al meerdere keren gemeld te hebben dat er iemand in een rolstoel bij zou zijn)
* Er werd geen rekening gehouden met allergie, terwijl dit al tevoren gecommuniceerd was.
* Gerechten waren niet compleet (brood zonder kaas geleverd)
* Als iemand iets niet luste, werd gewoon bij elke gang het gerecht van de eerste gang opnieuw geleverd.
* Bereidingswijze van gerechten viel ook nog eens tegen.
* Veel te weinig aansturing van de leerlingen.
Het enige waar we positief over waren waren de schone toiletten (vandaar nog een 2 ipv een 1).

Gegeten op 21 september 2013

Restaurant - 3 december 2013

Geachte meesterproever,
Ontzettend vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring bij ons heeft gehad. Wij komen graag in contact met u zodat wij hiervan kunnen leren. Zou u contact met ons kunnen opnemen op reserveringen@hetkloosterhotel.nl?

Bij voorbaat dank,

team Leerhotel Het Klooster

maghetietsjemeerzijn

Vooropgesteld moet worden dat het hier om een leerhotel/restaurant gaat. En de leerlingen doen hun best, dat is zeker. Wij vonden het vreemd dat er geen ervaren manager op de vloer was om de zaak te volgen en te evalueren. Maar ok, zal de policy van de school zijn.
Het eten was niet slecht, niet top.
De salade van de dag was een salade met kalfsmuis. Prima kalfsmuis, weinig salade. De gerookte tongschar was ons andere voorgerecht. Prima.
Dan de entrecote. Uitstekend stukje vlees. De medium was perfect, de welldone was erg veel overdone, maar ook hier kwalitatief prima vlees (compliment dus aan de vleesleverancier). Alleen...het had niets te maken met een entrecote, al vond desgevraagd de kok dat het echt entrecote was. Wel eens een entecote gezien zonder de vette randjes en de vette adertjes? Nee? Wij ook niet, maar de kok dus wel. Kortom: we kregen een prima stukje ossehaas (staat niet op de kaart) maar hadden liever gekregen wat we bestelden.
Tot slot het dessert: perentaartje. De peertje werden geserveerd in een hard deegbakje. Nee, geen krokant zanddeeg, geen knapperig bladerdeeg maar een deegbakje war iedere kok zich voor zou moeten schamen. Bolletje ijs er bij was ok, de peertjes trouwens ook wel.
We aten er gelukkig met een "2 voor 1 prijs" bon. Die prijs was het waard.
Kloosterlingen, jullie zijn best op de goede weg, maar iets meer vakkennis en warenkennis, weet wat je serveert en eet het zelf eerst zou helpen.

Gegeten op 24 september 2013

Bert1962

Wij waren hier tijdens de BBQ-week. Wat een feest. Uitstekende vlees-en vis gerechten door koks-in-opleiding "live" klaar gemaakt. Verder mooie salades, knappend vers brood en magistrale sauzen.

Bleek dat bij de prijs ook een geweldig dessert was inbegrepen. We hebben uitstekend gegeten in een bijzondere atmosfeer. Bediening was zeer voorkomend.

Als dit het niveau van onze toekomstige horeca-professionals is dan gaat ons land een gouden toekomst tegemoet.

Gegeten op 15 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Leerhotel Het Klooster in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Leerhotel Het Klooster. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.