a TripAdvisor company

1. Fusion
  1. Toon telefoonnummer 030 288 88 00
  2. www.restaurantzinnia.nl

JReinhardNL

Wij hebben hier gegeten op Valentijnsdag. Een drukke avond maar je zou niet verwachten dat je drie kwartier op de kaart moet wachten om vervolgens nog drie kwartier te moeten wachten op het eten. De bediening loopt als een kip zonder kop rond en er is totaal geen structuur. Eten was oké maar vis was niet vers. Wij gaat hier nooit meer naar toe.

Gegeten op 14 februari 2013

Classyfoodlover

Ik ben hier een keer samen met mijn vriend wezen eten. En dit was de eerste en laatste keer. De ontvangst was rommelig, we moesten zelf uitkijken naar iemand van de bediening. Vervolgens werd er gevraagd wat we wilden drinken en kregen we de bestellijst, zonder enige uitleg. Ook was er geen kaart met daarop de regels of iets
dergelijks, dus namen we maar aan dat er geen regels waren.
Het eten viel erg tegen. De sushi was van zeer slechte kwaliteit
en viel uit elkaar. Voor de rest was het eten niet zo bijzonder.
Bij de Japanse zeewiersalade zat teveel groente, 30% was zeewier en voor de rest overdreven veel groente.
Beetje jammer, want ik was alleen ge?nteresseerd in de zeewier. De bediening was chagarijnig en leek er geen zin te hebben. Het was rustig die dag, maar desondanks werd mijn bestelde drankje vergeten. Later kreeg ik dit drankje tweemaal op de rekening. Ik irriteerde me ontzettend aan de bediening.
Toen ik vroeg om de rekening kreeg ik ook zo'n antwoord.. 'uhh.. ja.' waarbij een strak gezicht mij aan keek. Het enige wat ik top vond was het interieur en het dessertbuffet, dat was echt geweldig. De bediening is echt een grote afknapper, jammer want Zinnia is een hele mooie zaak en zou echt een groot succes kunnen worden als de service beter zou worden en de sushi. Ik kom hier zeker niet meer terug.

Gegeten op 22 januari 2013

papa piet

Voor het eerst hier gegeten met de kinderen. Deze vonden het super, veel keus in hapjes en dessertbuffet met chocoladefontein. Wij hebben ook goed gegeten vlees en vis van de bakplaat echt prima. Sushi wat minder. Bediening was heel wisselend. Ontvangst was schuchter en onhandig. Wat verder op de avond was de bediening uitgebreider en redelijk vlot, vraag over het zwarte sesamijs kon echter niet beantwoord worden, het ijs smaakte overigens heerlijk.
De ruimte waar je zit is vrij groot en heeft geen hoekjes, maar het uitzicht is prachtig (zinnia ligt in park Transwijk). Bijkomend voordeel van deze all you can eatformule is voor ons dat je zelf kan bepalen hoe snel en hoe lang je eet.
Kortom, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 30 januari 2013

Proever78259

Top "all you can eat "concept..erg goed pas vernieuwde kaart zeker aan te raden toppertje.prijs kwaliteit erg goed vers gemaakte sushi en bakplaat produkten

Gegeten op 20 december 2012

Truffel53

Eten is lekker. veel variatie ook.
Waar je op afknapt is de bediening. Totaal ongeïnteresseerd, geen contact als ze je iets brengen. Ze kijken je ook niet aan. Bij binnenkomst geen uitleg over hoe en wat. Zoek het maar uit dus. Hangend personeel bij de bar nodigt niet uit om nog eens terug te keren. Echt een afknapper.

Gegeten op 6 december 2012

Milouvr

Laatst bij Zinnia geweest. De nigiri's smaakten eigenlijk nergens naar, behalve die met paling. De rolls waren wel lekker. De hapjes waren okee. De bediening vond ik niet geweldig, het duurde lang voordat de tafel was afgeruimd. Het restaurant zelf was ongezellig. Een grote zaal met heel veel tafeltjes, waar je ongezellig tegen de all you can eat-buffettafels aankijkt. De hoofdober had geen idee wie Jiro uit de documentaire 'Jiro dreams of sushi' is. Antwoord: de beste sushichef ter wereld. Dat geeft al wat aan, vind ik.

AM85

Ik heb al een aantal keer bij Zinnia gegeten en elke keer is het eten weer heerlijk. De maki's zijn super, gegrilde kip, ossenhaas en garnalen heerlijk. Het restaurant ligt op een mooie locatie, heel sfeervol is het er binnen inderdaad niet. Maar als je heerlijk aan het eten bent en gezellig zit te kletsen merkt je hier weinig van niet waar? All you can eat is niet voor niets ook zo leuk geprijsd. Het dessert is geen aanrader maar na al die heerlijke sushi heb ik daar ook geen behoefte aan.

Kishan44

Prima all-you-can-eat restaurant, maar verwacht geen hoogstandjes. Het restaurant is wat massaal en groot opgezet, dat kan wat warmer. Het personeel presteert wisselend, soms attent, soms wat laks.

roosjoos1979

Het eten wordt soms slordig geserveerd. Je moet lang wachten op je eten, maar de porties maken het dan weer meer dan goed. Om je honger te stillen, kun je wel tijdens het eten, gebruik maken van de dessertbar.

bfonville

Mooie locatie in het park om sushi te eten. Het personeel werkt erg hard en zorgt dat je het naar je zin hebt. Drankjes worden bijtijds bijgeschonken en je hoeft niet lang te wachten op je gerechtjes. Het menu is weinig vernieuwend en de sushi is van wisselende kwaliteit. Er is altijd een gezellige bedrijvigheid en er heerst een ongedwongen sfeer.

Gegeten op 26 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Zinnia in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Zinnia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.