Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Zinnia

1. Fusion

Zinnia

1. Fusion
  1. Toon telefoonnummer 030 288 88 00
  2. www.restaurantzinnia.nl

roosjoos1979

Het eten wordt soms slordig geserveerd. Je moet lang wachten op je eten, maar de porties maken het dan weer meer dan goed. Om je honger te stillen, kun je wel tijdens het eten, gebruik maken van de dessertbar.

bfonville

Mooie locatie in het park om sushi te eten. Het personeel werkt erg hard en zorgt dat je het naar je zin hebt. Drankjes worden bijtijds bijgeschonken en je hoeft niet lang te wachten op je gerechtjes. Het menu is weinig vernieuwend en de sushi is van wisselende kwaliteit. Er is altijd een gezellige bedrijvigheid en er heerst een ongedwongen sfeer.

Gegeten op 26 augustus 2012

Martijnsushi

Grote eetschuur qua layout en opzet. Bediening druk, en rennen erg rond. Eten was niet het beste wat ik ken. Sushi kan beter klaargemaakt worden en de warme gerechten ook. Stukjes beef niet heel mals bijvoorbeeld.
Wij zaten naast de bakplaat en roken nog weken lang naar de baklucht in onze kleren...

Gegeten op 12 juni 2012

Leonibus

Verwacht geen culinaire hoogstandjes. De sushi met sesam, zalmmousse en avocado was erg lekker. Verder weinig verrassends. Onbeperkt eten is ook op zijn Japans niet het meest aantrekkelijke concept. Ook de redelijk massale opzet is niet zo aantrekkelijk. De bediening was erg netjes en vriendelijk.

Sushi101

• Matig

• Matig

Mijn vriend en ik hadden een leuke avond samen ingepland. Wij zijn allebei druk en genieten van een avond uit, helaas kon Zinnia dit ons niet bieden. De sushi was heel lekker, maar de vleesgerechten vielen niet in de smaak. De bediening was niet gemotiveerd en leek constant geirriteerd, dit is een punt ter verbetering.

nathalie7

• Uitstekend

• Uitstekend

Supergoed restaurant! Heb hier nou al meerdere malen gegeten en het is altijd top, als er iets verkeerd ging was er altijd wel iemand die het goed kon regelen en het eten was top! Je kan de koks bekijken als ze bezig zijn met het eten, superleuk! De sfeer in het restaurant was ook super en je krijgt veel service voor de lage prijs.

Inari

• Redelijk

• Redelijk

Het decor ziet er lekker modern en stijlvol uit en het eten is ok, maar verder niets speciaals. De bediening is soms een beetje chaotisch, niet altijd even oplettend en je moet af en toe iets langer wachten op je eten. Ik kreeg een keer een gerecht op tafel die ik niet besteld had en bij drukte zit je wel eens dicht tegen andere mensen aan. Niet de beste, maar ook niet de slechtste all-you-can-eat-tent.

LiesR

• Goed

• Goed

Sushi op loopafstand, ik ben blij! In de buurt zijn te weinig leuke restaurants!
Restaurant ziet er leuk uit, maar tafels staan wel dicht op elkaar (btje vreetschuur gevoel)..
De sushi's en andere gerechtjes zijn lekker (zeker met de prijs in het achterhoofd), als bijgerecht moet je zeker de gourgette proberen.
Heb overigens alleen nog maar het 'all you can eat-pakket' geprobeerd en ik verzeker je, je kan meer bestellen dan je op krijgt! Wel opletten met te teveel bestellen, je hebt kans dat ze wat in rekening brengen, alhoewel ik me afvraag of ze dat echt doen..?

spc1973

• Slecht

Heel vaak in dit restaurant gegeten, was in het begin absoluut een topper, maar heb het in jaar tijd zien afglijden naar slecht.
Vleesgerechten ooit vers en heerlijk van smaak, nu proef en zie je duidelijk dat er mee gerommeld word, afgelopen zaterdag geweest en dat was de druppel, ik kom er nooit meer.
Eten is smakeloos en bediening is te onervaren en slecht.

merelvandijke

• Slecht

Vandaag gegeten met 12 man (studenten) bij Zinnia. Bij binnenkomst hebben we allen onze studentkaart laten zien voor de 10% studentenkorting. 2 waren die vergeten dus lieten hun OV-chipkaart zien. Dit was geen probleem voor de korting werd ons gezegd. Vervolgens het eten: ruim voldoende maar niet HEEL lekker. De bediening verschilde heel erg: sommigen waren heel goed en snel en anderen gooiden het eten bijna op tafel en wisten niet wat er op hun eigen kaart stond qua drinken. Aan het einde van de avond betaalden we allemaal apart. We moesten opeens weer onze kaart laten zien en de korting bleek opeens niet meer te gelden voor de mensen met een OV-chipkaart, terwijl dat ons wel was toegezegd. We moesten €5,50!!!!! Betalen voor een fles water die niet is opengemaakt. En als laatste terwijl op de kaart stond dat de witte wijn €3,10 was kregen we een rekening van €3,50 per glas - €3,10 gold alleen voor de zoete wijn en de wijn die wij kregen was van de wijnkaart (die wij nooit gezien hebben) en was dus duurder. In plaats van hun fout in te zien voor al deze issues is er geen enkele compensatie getoond. Absoluut dus geen manier om je klanten te binden. Mijn advies: Ik zou het niet doen.

Schrijf zelf een recensie over Zinnia in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Zinnia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.