spc1973

• Slecht

Heel vaak in dit restaurant gegeten, was in het begin absoluut een topper, maar heb het in jaar tijd zien afglijden naar slecht.
Vleesgerechten ooit vers en heerlijk van smaak, nu proef en zie je duidelijk dat er mee gerommeld word, afgelopen zaterdag geweest en dat was de druppel, ik kom er nooit meer.
Eten is smakeloos en bediening is te onervaren en slecht.

merelvandijke

• Slecht

Vandaag gegeten met 12 man (studenten) bij Zinnia. Bij binnenkomst hebben we allen onze studentkaart laten zien voor de 10% studentenkorting. 2 waren die vergeten dus lieten hun OV-chipkaart zien. Dit was geen probleem voor de korting werd ons gezegd. Vervolgens het eten: ruim voldoende maar niet HEEL lekker. De bediening verschilde heel erg: sommigen waren heel goed en snel en anderen gooiden het eten bijna op tafel en wisten niet wat er op hun eigen kaart stond qua drinken. Aan het einde van de avond betaalden we allemaal apart. We moesten opeens weer onze kaart laten zien en de korting bleek opeens niet meer te gelden voor de mensen met een OV-chipkaart, terwijl dat ons wel was toegezegd. We moesten €5,50!!!!! Betalen voor een fles water die niet is opengemaakt. En als laatste terwijl op de kaart stond dat de witte wijn €3,10 was kregen we een rekening van €3,50 per glas - €3,10 gold alleen voor de zoete wijn en de wijn die wij kregen was van de wijnkaart (die wij nooit gezien hebben) en was dus duurder. In plaats van hun fout in te zien voor al deze issues is er geen enkele compensatie getoond. Absoluut dus geen manier om je klanten te binden. Mijn advies: Ik zou het niet doen.

DeutrechtseFleur

• Goed

Afgelopen dinsdag lekker gegeten. We kregen een ronde tafel in de hoek wat erg fijn was met 7 personen. Lekkere sushi en ook erg genoten van de warme gerechten. De gegrilde zalm is echt een aanrader! Alleen het toetje viel tegen. Na een avond van heerlijke verse gerechten zit ik niet te wachten op diepvriessoesjes en fruit uit blik. Bediening was vriendelijk.

Ricardo

• Goed

leuk restaurant met grote groepen of met de hele familie, wij waren er op zaterdag toen het topdruk was, het wachten op gerechten duurde dan ook wat langer, wat verder geen probleem is, maar we daardoor wel een aantal keer koud/lauwe gerechten kregen (die waarschijnlijk al klaar lagen te wachten tot dat de overige gerechten klaar waren.
het concept van de losse hapjes per gang kiezen is erg prettig, zo wordt er ook niets onnodig weg gegooid.
het enige nadeel vond ik dat de gerechten redelijk naar westerse standaard is aangepast (veel gebruik van mayonaise) en weinig rauwe vis in de standaard gangen (enkel tegen bijbetaling)

hier een prima avond gehad, en voldaan naar huis gegaan.

Liesbeth81

• Goed

Leuk concept, all you can eat. Te weinig restaurantjes in de buurt, Zinnia is een aanwinst. Lekkere sushi.
Alleen de muziek.....sky radio-achtige nummers op de achtergrond....niet echt aziatisch of lounge. Daar is zeker (en makkelijk) verbetering in aan te brengen.

goosens

• Uitstekend

vorige week zaterdag weer eens bij zinnia geweest
heerlijk! de sushi word te alle tijde vers bereid is ook zelf te zien in de open keuken van de koks.
tepanyaki was ook heerlijk, goede service zeer vriendelijke mensen
ik snap niet dat mensen slechte recenties schrijven over dit restaurant.
ze komen er allemaal vaker maar als het een keer niet goed is word er gelijk slecht over bericht.
en goed restaurant met veel verschillende gerechten een aanrader!

Jeroen Krak

• Uitstekend

Vandaag (zondag avond) op herhaling bij Zinnia en het was weer uitstekend. Zowel de sushi als kushi prima bereid, alle vis was perfect vers en de warme gerechten warm en smakelijk. Kan niet helemaal begrijpen dat er over dit restaurant negatieve recensies gegeven worden, wij komen hier nu al een jaar, zijn kritische sushi eters en genieten iedere keer opnieuw. Misschien ligt het aan de volgeboekte zaterdagavonden, maar de kwaliteit is normaal gesproken hoog!

henkrolvink

• Goed

Tussen de middag, lunch met een collega. Het was héél stil, we waren de enigen. De sushi lunch met extra sashimi. Prima klaargemaakt, lekker van smaak.

MarliekeSon

• Slecht

Een paar weken terug heb ik een heel lovende recensie over dit restaurant geschreven maar deze moet ik helaas herzien.
Ben vorige week weer eens geweest (sinds een paar maanden) en de kwaliteit van het eten is echt dramatisch verslechterd. Het overgrote deel van de sushi is niet meer vers bereid. Je kunt zo proeven dat het lange tijd van te voren al is klaargemaakt. De sushi met tonijn had een hele sterke vissmaak en de sushi met krabsticks hadden echt een hele rare sterke smaak. De aardappelkoekjes waren ronduit vies. Smaakten heel erg naar bedorven olie, soort van chemische smaak. De eendenborst die altijd superlekker was, was nu heel droog. De edamame boontjes vielen uit elkaar in je mond. De champignons waren helemaal verschrompeld en zwart omdat ze te lang gebakken waren en tot overmaat van ramp had het ijs echt zo'n "koelkast" smaak.

Vind het echt heel jammer want was heel vaak in dit restaurant geweest en vond het altijd superlekker. Vond een deel van de gerechten vorige week echt vies en ga hier dus ook niet meer eten. Echt heel jammer!

MarliekeSon

Prima restaurant!
Zit bij mij tegenover dus ben er inmiddels een keer of 8 geweest...
Lekkere sushi en hele uitgebreide kaart met vanalles en nog wat.
Over het algemeen vind ik alles heel lekker maar heb wel een keer gehad dat alles net iets minder smaakte dan normaal....kok had zeker zijn dag niet.
Verder is de bediening prima. Het is een groot restaurant dus daar verwacht ik ook niet echt dat het helemaal vlekkeloos verloopt. Het komt weleens voor dat ze wat gerechten vergeten of dat je het dubbel krijgt, maar vind dat zelf niet zo'n ramp.

Schrijf zelf een recensie over Zinnia in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Zinnia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!