Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 1

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 088 277 32 95
  2. www.askdechef.nl

arnolda2

We hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten zowel koude als warme gerechten waren heerlijk.Omdat het druk was mochten we gewoon blijven zitten ondanks dat we kortingsbonnen hadden van social deal.We kregen een bolletje ijs met vruchten en slagroom erbij.En na afloop hebben we nog een lekker kopje koffie gedronken, dit is voor herhaling vatbaar.Ook de bediening was erg vriendelijk.

Gegeten op 21 september 2014

mindblowing

Erg drukke zondagavond. Wellicht was 1 extra personeelslid extra voor vanavond goed geweest. Wel blijft het personeel vriendelijk.
Het eten is wel van goede kwaliteit, formaat van de porties ruim genoeg. Na 3 ronden zaten wij al vol. De gefrituurde champignons zijn zeker aan te bevelen.

Gegeten op 21 september 2014

EtenmetLotte

Vanavond echt fantastisch gegeten bij Ask de chef! Waren met vijf vrouwen, waarvan een aantal echte sushi-liefhebbers en een aantal beginners. Het viel de liefhebbers op dat de kwaliteit van de sushi echt uitmuntend was, supervers en mooi opgemaakte borden. Een top entree voor de beginners dus!
De beginners waren helemaal "om" na het proeven, maar genoten minstens zoveel van de heerlijke "side-dishes" die ook de liefhebbers ontzettend goed vonden. Groentes die echt vers waren en met liefde bereid, calameres en gamba's die knapperig en met heerlijke sausjes werden geserveerd; echt opvallende kwaliteit als je de doorsnee "all you can eat" gewend bent.
De bediening was erg vriendelijk en de eigenaar kwam af en toe langs om te vragen of alles naar wens was, heel erg leuk die bijzondere behandeling!
De entourage klopt; fijne stoelen, grote tafels, voldoende privacy en een stijlvolle aankleding.
Kortom; wij komen zeer zeker nog eens terug en zouden ook iedereen dit restaurant aanraden!! Zowel de echte sushi-liefhebber als de Bourgondiër.

Gegeten op 19 september 2014

Mr-critic

Personeel is wel vriendelijk, maar met te weinig.
Als het drukker word moet je lang wachten op je eten.
Drankjes vergeten.
Als je eten komt krijg je alles tegelijk zodat je tafel compleet gevuld is.
De warme gerechten zijn extreem groot.
We zaten naar 3 rondes al vol, en konden dus niet alles proeven wat we wilde.
Prijs/kwaliteit verhouding kan beter.

Gegeten op 16 september 2014

marcella14

Traag, veel verkeerde bestellingen op tafel, rijst te zoet, vis smaakt nergens naar en de banken zitten absoluut oncomfortabel!

Gegeten op 12 september 2014

lieke26

gister heerlijk gegeten bij ask de chef. heerlijke sushi en ook de warme gerechten waren erg lekker.
er wordt gebruikt gemaakt van mooie producten. de vis salade was goed gevuld.
de warme gerechten zijn wel wat groot. prima om met zijn tweeën te delen.

Gegeten op 1 september 2014

david54

Afgelopen zaterdag voor de tweede keer bij Ask de Chef geweest. Een eerder bezoek liep uit op een teleurstelling. Dit kenbaar gemaakt middels een recensie waarna Ask de Chef dit op een keurige en adequate manier heeft opgelost.

Nu dus voor de tweede keer te gast. Na binnenkomst werden wij al vlot van een drankje voorzien en werd de eerste bestelling opgenomen. De gerechten - voornamelijk sushi voor mijn partner en warme gerechten voor mij - smaakten weer uitstekend. Niets dan lof voor de kookkunsten van de chef(s) in de keuken.

Ook het vriendelijke en opgewekte personeel loopt de benen onder haar lijf vandaan om de gasten van een leuke avond te kunnen voorzien.

Helaas hebben wij echter moeten constateren dat er gewoon te weinig personeel in dienst is bij Ask de Chef. Dit zorgt voor (te) lange wachttijden, met name bij het bestellen van eten en drinken. Je betaalt een bepaald bedrag voor de All You Can Eat formule, dan moet de service daar ook naar zijn. Nu wisten wij van de vorige keer al dat het wat langer kan duren bij Ask de Chef en zijn bepaald niet ongeduldig, maar het lijkt erop dat het lange wachten meer regel dan uitzondering is. Dit zorgt voor zichtbare irritatie bij de gasten. Zo besloten de gasten naast ons op te stappen om bij de concurrent te gaan eten.

Bij een volgend bezoek aan een restaurant met een dergelijk concept zal onze keuze absoluut niet weer op Ask de Chef vallen. Zonde! Met twee of drie meer personeelsleden erbij heb je gewoon een goed lopende tent met heerlijk eten, maar vanwege het personeelstekort vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding niet in orde en krijg je bij concurrenten gewoon meer waar voor je geld.

Gegeten op 30 augustus 2014

Mngr

Beste mede-sushi-fanaten,

Volgens ons is dit de beste sushibar van nederland. De kwaliteit, smaken, en combinaties zorgen voor een niet allerdaagse smaakbeleving. De sushi is perfect gerold, samengesteld en geserveerd.
Zowel de zalm als tonijn varianten zijn met grote passie samengesteld. Vooral de verrassingsrollen zijn een aanrader. Deze kom je nergens anders tegen. Ook de warme dishes en desserts zijn met zorg bereid,

Kortom, als je echt sushi-liefhebber bent, moet je hier gewoon heen !!

Gegeten op 19 augustus 2014

kellyarnhem

Wij komen hier al jaren graag en met veel plezier. We hebben hier (2 weken geleden) met de trouwdag van m'n ouders weer overheerlijk gegeten.
We werden zeer goed bediend, verrast met allerlei verschillende soorten sushi en vlees.
Echt een aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2014

Marjanca

Lekkere sushi's hier, vooral de Crunchy-special-roll van de Chef. Heerlijk zacht en nog lauw-warm, zo vers gemaakt. Ook de rundvlees gerechtjes zijn goed mals en op smaak. Het soepje wordt helaas een beetje anders opgediend dan op de foto'tjes staat en is wat aan de waterige, dunne kant. Bediening is lijkt enigszins ongeorganiseerd maar is wel vriendelijk. De zaak is mooi ingericht met fijne stoelen en banken en ondanks dat alles redelijk dicht op elkaar staat heb je geen last van je buren.

Gegeten op 6 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.