Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 1

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 088 277 32 95
  2. www.askdechef.nl

LVZ87

Altijd een feestje om bij AdC te komen eten! De bediening hier moet niet vergeleken worden met de hardlopers bij de gemiddelde vreetschuur, maar met dat van een normala a-la-carte restaurant. Goed bereid kost even tijd :) Net als het commentaar op de voucheracties: goed lezen wat er nu daadwerkelijk in de lettertjes staat. Dit ligt niet aan het restaurant maar aan de persoon die enkel leest wat zij willen lezen.

Ik kom regelmatig en heel graag terug bij AdC. Sushi is heerlijk en ook de warme gerechten zijn van goede kwaliteit!

Gegeten op 20 november 2014

renske32

Zaterdag avond met z'n tweeën hier wezen eten. Kwamen om half 9 binnen lopen en de eerste indruk was goed. Het zag er gezellig uit en we kregen onze drankjes al snel. Ook werd er goed uitgelegd hoe het werkt en konden we direct onze eerste gang bestellen.

De porties waren naar ons inziens iets te klein en het zeewier was wat taai. De ronde hierna gekozen voor een surprise rol, helaas hebben we hier 35 minuten op moeten wachten. Na 20 minuten hier wat van gezegd, excuses werden aangeboden door het personeel en er werd ons verteld dat er wat mis was in de keuken. Ook op onze derde ronde hebben wij erg lang moeten wachten waardoor de 2 uur alweer om was. De mensen die naast ons zaten hadden hier ook last van, dus het lag niet aan onze tafel.

Ik vond het heel erg jammer dat het zo gelopen is. Eerste indruk was goed, we hadden niet verwacht dat we met honger en een verveeld gevoel naar huis toe gingen.

Ik hoop dat jullie hier wat mee doen!!

Gegeten op 29 november 2014

lotte46

Het eten: heerlijk! Weer andere dingen op de kaart en veel betere kwaliteit dan een aantal jaar geleden. Een grote plus: verschillende sausjes bij de verschillende warme gerechten.
De porties: de warme aan de grote kant, maar goed als je ze met zn tweeen deelt, zoals wij.
De service: erg vriendelijk, maar niet erg oplettend en niet erg snel. Het duurde echt even voordat we konden bestellen, meerdere keren liep de serveerster bij de mensen naast ons weg, zonder op te kijken en zonder ons te zien.
Het decor: prima, mooi ingericht, maar de banken zitten voor mij echt niet prettig. Ik ben erg klein en had het idee dat ik met mn kin op tafel zat. En als ik lekker ging zitten, zat ik te ver achterover om goed te kunnen eten.

Een erg groot pluspunt: we hebben er bijna 3 uur gezeten, voor de prijs van 2. De koffie en thee na hoefden we niet eens af te rekenen!

Gegeten op 29 november 2014

askdechef1980

Vandaag voortreffelijk met mijn vriendin gegeten. Het eten was erg lekker, sushi vers en werkelijke smaaksensaties. De service was ook voortreffelijk. Bedankt voor deze fijne avond. We komen zeker terug!

Gegeten op 16 november 2014

Proever52378

Zojuist terug gekomen van een gezellig avondje bij ask de chef. Het eten (all you can eat & drink) was super. Vers eten, het personeel kwam vaak langs om een nieuwe drankbestelling op te nemen etc. Het personeel is ook erg vriendelijk. Kortom, heerlijk genoten voor niet veel geld!

Gegeten op 16 november 2014

Linsey85

Al vaker bij Ask de Chef gegeten. Het eten is zoals heerlijk en vers. Wij vooral de sushi en dit zijn heerlijk vers bereid waarbij rijkelijke stukken vis. De bediening is erg aardig en werken hard om iedereen goed te kunnen bedienen. De entourage is er gezellig en informeel.

Gegeten op 20 oktober 2014

Hofstede

Toen we binnenkwamen was het nog niet zo druk en was het er best gezellig.

We bestelden als eerste de zalm en tonijn rollen en daar hoefden we niet echt lang op te wachten. Ze smaakten goed en de vis was vers.

Daarna de rest van de avond verschillende soorten sushi gegeten en net zoals de zalm en tonijn waren ze allemaal goed.

Het enige minpunt is dat zodra het drukker wordt de wachttijd al snel veel te lang wordt. Het personeel lijkt het niet aan te kunnen, er loopt te weinig bediening rond.

Omdat een avondje uit draait om de totale beleving is het jammer als die door gebrekkige bediening bij drukte niet helemaal top is.

Gegeten op 29 augustus 2014

ellenb74

Hier wezen eten met een kortingsbon. Personeel was zeer vriendelijk en snel in de bediening, heel prettig want ze werken niet met invullijstjes maar je kan rechtstreeks bestellen bij de serveerster. Nu ga ik zeer regelmatig sushi eten en ik was verbaasd in positieve zin over de smaak van de sushi erg goed maar helemaal ook over de andere warme gerechten de biefstukreepjes enorme porties maar zo mals dat je meteen denkt die wil ik de volgende ronde weer. Ook de anderen zaken waren erg smakelijk zoals de gefrituurde garnalen. Als ik toch een minpuntje mag noemen ik wis de mogelijkheid om een potje thee te drinken er waren alleen gewone nederlandse kopjes maar ja dat is geen reden om hier niet een volgende keer weer heen te gaan.

Gegeten op 11 september 2014

CarlaBosman

We maakten gebruik van een aanbieding en konden daardoor alleen om 17:30 terecht. Toch zat het al bommetjevol en dat zorgde helaas niet voor een goede ervaring. De tafels waren te klein (of de bediening te groot) waardoor de dames er maar met moeite tussendoor konden schuiven en de gerechten pasten maar ternauwernood. Dat was niet ontspannen zitten.

Maar eerst het eten. Voordat er gekozen kon worden werd er een 'surprise'-sushirol geserveerd en die was smakelijk. Daarna kwam de eerste ronde en die maakte een erg goede indruk omdat de gegrilde tonijn en de wortelsoep zeer goed van smaak waren. Vooral de versheid van de tonijn viel op en hij was ook prima gebakken. Bij een latere ronde kwam hij nog eens langs op de vissalade, dat was wat veel van het goede maar de smaak bleef perfect. De overige gerechten waren minder bijzonder, al viel er ook weinig op aan te merken. Vrij doorsnee sushi, prima te eten.

De service was vriendelijk maar na de eerste ronde ging het tempo er helaas helemaal uit. Wij zijn bescheiden bestellers die niet bij elke ronde vijf gerechten bestellen maar daar werden we hier voor gestraft, want het duurde zo een half uur of meer voordat we weer konden bestellen. Na het bestellen duurde het dan ook weer veel te lang voor het eten kwam, zodat je je al rammelend zat te vervelen. Het klagen met lotgenoten aan andere tafels bood nog enige afleiding. Dit probleem oplossen door bij het afleveren van een ronde meteen de volgende te bestellen werd door het personeel bits afgewezen: eerst opeten, dan bestellen! Tja, maar als dat dan niet lukt? Dan heb je als gast een probleem en kom je ondanks de heerlijke tonijn niet meer terug.

Gegeten op 20 augustus 2014

arnolda2

We hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten zowel koude als warme gerechten waren heerlijk.Omdat het druk was mochten we gewoon blijven zitten ondanks dat we kortingsbonnen hadden van social deal.We kregen een bolletje ijs met vruchten en slagroom erbij.En na afloop hebben we nog een lekker kopje koffie gedronken, dit is voor herhaling vatbaar.Ook de bediening was erg vriendelijk.

Gegeten op 21 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.