Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 1

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 088 277 32 95
  2. www.askdechef.nl

Hessel_Visser

Na 5 jaar langs Ask de Chef te zijn gelopen zonder ook maar te overwegen naar binnen te stappen, trokken we afgelopen oktober voor het eerst de stoute schoenen aan. Met een leuke Social Deal durfden we 'het' aan. The rest, as they say, is history..
Inmiddels heeft 'Ask' ons 4 keer gezien en kan ik gerust zeggen dat wij verslaafd zijn. Verslaafd aan sushi en ook verslaafd aan 'Ask'.
Het uitnodigende interieur biedt heerlijke ruime stoelen en is creatief neergezet. Hier is men gelukkig niet in de valkuil van de lange-banken-maffia getrapt, waarbij ik het gesprek van de mensen naast mij woordelijk kan volgen. Nee hoor, bij 'Ask' zit je op jezelf in een intieme sfeer en toch in een ontzettende drukke omgeving. Een typisch voorbeeld van smaakvol design, zonder verlies van sfeer. Geen neonlichten en pasteltinten of obligate limegroene wegwerpkunst op canvas.
De geserveerde sushi is van goede kwaliteit. Niet te koud en ook niet te warm. Zelf ben ik groot fan geworden van de Beef Teriyaki, de simpelste Nigiri's (bijvoorbeeld die met zalm en ui), de creatiefste Maki's (die met tonijn is persoonlijk favoriet!) en de delicate zeewiersalade. Begeleid door de geserveerde Saké, genieten mijn vrouw en ik altijd weer van de ultieme smaakbeleving. Of de Saké op de correcte temperatuur van 37 à 40 graden geserveerd wordt, kan ik niet beoordelen. Smaken doet hij wel.
Punten van aandacht zijn er natuurlijk altijd wel. De bediening is vriendelijk maar de communicatie met de keuken lijkt soms in ruis te verkeren. Gevolg is niet zelden een bij drukte nèt iets te lange wachttijd. Dit heeft bij ons nog niet geresulteerd in chagrijn, maar het team dient hier wel op te letten. Wij, mijn vrouw en ik, komen graag heel snel bekijken of hier gunstige ontwikkeling in zit. Want dat is zeker: 'Ask' heeft er met ons twee nieuwe vaste gasten bij!

Gegeten op 24 januari 2015

Marco7180

In het verleden hier weleens gegeten, maar dit keer op oudjaarsdag gebruik gemaakt van de brengservice van ADC. Doorgegeven en om 17.30 zou de bestelling gebracht worden, kwamen ze al om 17.15! Kijk, dat is pas snel.
Eten was erg lekker, de porties leken kleiner dan als je ze in het restaurant zou eten (kan me natuurlijk vergissen). Keurig met stokjes, wasabi en sojasaus geleverd.
Qua brengservice een dikke voldoende!

Gegeten op 31 december 2014

roswitha3

Wij komen hier vaker maar de laatste tijd gaat het steeds slechter wat betreft klantvriendelijkheid en service.
Zeker de laatste keer was de druppel die de emmer deed overlopen. Wij hadden een tafel gereserveerd om 16:45 uur en gingen pas weg om 19:45 uur doordat er in de keuken en bediening van alles mis ging. Kregen vaak niet wat wij bestelde en moesten heel lang wachten. Bediening op aan gesproken maar ondernemen niks. Tot overmaat van ramp naar div. malen te hebben geklaagd kwamen ze ook nog melden dat wij eigenlijk het toetje niet meer konden krijgen omdat de tafel al weer was besproken terwijl zij er een rommeltje van maken zodat wij niet binnen twee uur klaar waren! Toen op aandringen naar de Chef zelf gevraagd en die kwam uiteindelijk wel, heeft ook wat van de rekening afgehaald als vergoeding maar er gingen ook steeds meer pers. klagen. Tevens zou hij telefonisch nog contact opnemen maar dat is tot op heden nog niet gebeurd.
Wij komen er nooit meer terug, wel jammer dat hij er niks aan doet want het eten is wel goed.
Bediening zal die zeker wat aan moeten doen want anders zullen er steeds minder mensen nog terug komen.

Gegeten op 30 december 2014

madeleine14

Na in november hier prima gegeten te hebben, gisteravond terug gekomen met vriendinnen. We hadden een tafel om half acht gereserveerd, maar waren tien minuten te laat: tafel vergeven! Echt raar, en nog nooit meegemaakt. Geen excuses gemaakt. Niks. De ober zou het oplossen, na tien minuten genegeerd te worden, kwam een tafel vrij. Zelf maar gaan zitten. Niemand die ons kwam vertellen dat we konden gaan zitten. Bediening dramatisch, duurde super lang tot elke ronde kwam. Eten verder goed.

Gegeten op 2 januari 2015

miss-jansen

Vandaag bij ask de chef Arnhem geweest. Ontvangst en gerechten waren goed. Tot dat het na een uurtje drukker werd. Consumpties kwamen niet. En na 2 keer vragen en 3 kwartier wachten om iets te mogen bestellen zijn we gegaan. Jammer , het was voor ons geen 2 uur all you can eat .

Gegeten op 29 december 2014

Miep78

We zijn hier al vaker geweest, met wisselende ervaringen. Vanwege een uitstekende social deal hier weer gegeten.
De sushi is lekker, maar erg groot. Niet prettig om te eten, hapjes nemen is altijd onhandig bij Sushi. De eerste ronde kip teriyaki was aangebrand, inclusief de saus.

Na de eerste ronde bleef het stil aan de kant van de bediening. Onze lege bordjes bleven staan, die van de buren werden opgehaald. Na een half uur mochten we dan toch bestellen. Ik merkte op dat we waarschijnlijk in een uithoekje zaten omdat niemand naar ons toe kwam. Oh, maar ik zag jullie wel hoor, was het antwoord. Fijn.. Maar waarom kom je dan niet?

De rest van de avond verliep redelijk. De kip was alsnog goed en de sushi was prima.
Vrij onverwacht kregen we, net als onze buren, nog een gratis gerechtje, om het lange wachten (moesten daarna nog een half uur op drankjes wachten) en onze minder goede ervaring die avond goed te maken. Zeker attent!

Mijn volgende sushi avond zal echter niet meer hier zijn. Ik ben er afgelopen jaar 4 keer geweest, en het is elke keer raak. Sushi prima, bediening en onderlinge communicatie met de keuken niet goed. Informeer je personeel dat er bepaalde gerechtjes niet te bestellen zijn ipv dat je gasten moeten vragen waar hun gerecht blijft.

Gegeten op 28 december 2014

Lens3103

Voor een tweede keer hier gegeten dankzij de social deal actie. 2 uur lang onbeperkt eten en drinken voor een vaste prijs.

Om half 6 was het rustig wat denk ik fijn was qua snelheid van de bediening. Drankje hadden we snel, en ook eerste bestelling werd snel opgenomen. Toch vind ik het een gemis geen kaartje of tablet oid te hebben om de bestelling door te geven. Dat maakt ADC wel anders dan andere restaurants, maar toch niet erg praktisch.

We vonden de eerste ronde matig. De sushi's waren slecht opgerold, vielen half uit elkaar. Alsof er niet voldoende aandacht aan werd besteed. In de keuken stonden allerlei thuisbezorgd zakjes klaar. Waren de chefs te druk met die bestellingen? Ben persoonlijk van mening dat het restaurant altijd voor gaat... Qua sushi opmaak was de 2e ronde al beter, en de 3e ronde waren ze al strakker opgerold. Sushi's smaken trouwens prima. Gewoon wat we gewend zijn. Ook de andere warme gerechten waren lekker!

Al met al prima gegeten dankzij de actie, maar ik denk niet dat ik hier terug kom en zelf de volle mep betaal. Dan ben ik bij andere sushi restaurants denk ik beter af.

Gegeten op 24 december 2014

JEO

Lekkere sushi, maar niet heel veel keus. De menu kaart is vrij beperkt in vergelijking met andere sushi ketens. Toch heb ik hier heerlijk gegeten, want wat er op de kaart staat is ook echt lekker. Ik vond de gerechten van goede kwaliteit. De bediening hielp je redelijk goed en was vriendelijk maar niet zo alert. Vaak moest je flink zwaaien voor ze door hadden dat je nog iets wilde bestellen. De bestellingen kwamen vrij snel, dus dat was goed. De tafels stonden helaas wel erg dicht op elkaar, het is ook niet zo groot binnen. Al met al een goede avond gehad en lekker gegeten, ik vond het voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 december 2014

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw leuke reactie! Fijn te horen dat u zo genoten heeft. We gaan aan de slag met uw positieve kritiek
Tot ziens!
Vriendelijke groeten, team Ask de Chef.

LVZ87

Altijd een feestje om bij AdC te komen eten! De bediening hier moet niet vergeleken worden met de hardlopers bij de gemiddelde vreetschuur, maar met dat van een normala a-la-carte restaurant. Goed bereid kost even tijd :) Net als het commentaar op de voucheracties: goed lezen wat er nu daadwerkelijk in de lettertjes staat. Dit ligt niet aan het restaurant maar aan de persoon die enkel leest wat zij willen lezen.

Ik kom regelmatig en heel graag terug bij AdC. Sushi is heerlijk en ook de warme gerechten zijn van goede kwaliteit!

Gegeten op 20 november 2014

renske32

Zaterdag avond met z'n tweeën hier wezen eten. Kwamen om half 9 binnen lopen en de eerste indruk was goed. Het zag er gezellig uit en we kregen onze drankjes al snel. Ook werd er goed uitgelegd hoe het werkt en konden we direct onze eerste gang bestellen.

De porties waren naar ons inziens iets te klein en het zeewier was wat taai. De ronde hierna gekozen voor een surprise rol, helaas hebben we hier 35 minuten op moeten wachten. Na 20 minuten hier wat van gezegd, excuses werden aangeboden door het personeel en er werd ons verteld dat er wat mis was in de keuken. Ook op onze derde ronde hebben wij erg lang moeten wachten waardoor de 2 uur alweer om was. De mensen die naast ons zaten hadden hier ook last van, dus het lag niet aan onze tafel.

Ik vond het heel erg jammer dat het zo gelopen is. Eerste indruk was goed, we hadden niet verwacht dat we met honger en een verveeld gevoel naar huis toe gingen.

Ik hoop dat jullie hier wat mee doen!!

Gegeten op 29 november 2014

Restaurant - 2 maanden geleden

Geachte Gast,
We betreuren dat de avond niet geheel naar wens is verlopen. Graag komen wij met u in contact om met u een passende oplossing hiervoor te bespreken. Zou ik u mogen vragen om telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 088-277 32 95 (na 15:00 uur).
Alvast hartelijk dank!
Team Ask de Chef.

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.