Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 1

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 088 277 32 95
  2. www.askdechef.nl

askdechef1980

Vandaag voortreffelijk met mijn vriendin gegeten. Het eten was erg lekker, sushi vers en werkelijke smaaksensaties. De service was ook voortreffelijk. Bedankt voor deze fijne avond. We komen zeker terug!

Gegeten op 16 november 2014

Proever52378

Zojuist terug gekomen van een gezellig avondje bij ask de chef. Het eten (all you can eat & drink) was super. Vers eten, het personeel kwam vaak langs om een nieuwe drankbestelling op te nemen etc. Het personeel is ook erg vriendelijk. Kortom, heerlijk genoten voor niet veel geld!

Gegeten op 16 november 2014

Linsey85

Al vaker bij Ask de Chef gegeten. Het eten is zoals heerlijk en vers. Wij vooral de sushi en dit zijn heerlijk vers bereid waarbij rijkelijke stukken vis. De bediening is erg aardig en werken hard om iedereen goed te kunnen bedienen. De entourage is er gezellig en informeel.

Gegeten op 20 oktober 2014

Hofstede

Toen we binnenkwamen was het nog niet zo druk en was het er best gezellig.

We bestelden als eerste de zalm en tonijn rollen en daar hoefden we niet echt lang op te wachten. Ze smaakten goed en de vis was vers.

Daarna de rest van de avond verschillende soorten sushi gegeten en net zoals de zalm en tonijn waren ze allemaal goed.

Het enige minpunt is dat zodra het drukker wordt de wachttijd al snel veel te lang wordt. Het personeel lijkt het niet aan te kunnen, er loopt te weinig bediening rond.

Omdat een avondje uit draait om de totale beleving is het jammer als die door gebrekkige bediening bij drukte niet helemaal top is.

Gegeten op 29 augustus 2014

ellenb74

Hier wezen eten met een kortingsbon. Personeel was zeer vriendelijk en snel in de bediening, heel prettig want ze werken niet met invullijstjes maar je kan rechtstreeks bestellen bij de serveerster. Nu ga ik zeer regelmatig sushi eten en ik was verbaasd in positieve zin over de smaak van de sushi erg goed maar helemaal ook over de andere warme gerechten de biefstukreepjes enorme porties maar zo mals dat je meteen denkt die wil ik de volgende ronde weer. Ook de anderen zaken waren erg smakelijk zoals de gefrituurde garnalen. Als ik toch een minpuntje mag noemen ik wis de mogelijkheid om een potje thee te drinken er waren alleen gewone nederlandse kopjes maar ja dat is geen reden om hier niet een volgende keer weer heen te gaan.

Gegeten op 11 september 2014

CarlaBosman

We maakten gebruik van een aanbieding en konden daardoor alleen om 17:30 terecht. Toch zat het al bommetjevol en dat zorgde helaas niet voor een goede ervaring. De tafels waren te klein (of de bediening te groot) waardoor de dames er maar met moeite tussendoor konden schuiven en de gerechten pasten maar ternauwernood. Dat was niet ontspannen zitten.

Maar eerst het eten. Voordat er gekozen kon worden werd er een 'surprise'-sushirol geserveerd en die was smakelijk. Daarna kwam de eerste ronde en die maakte een erg goede indruk omdat de gegrilde tonijn en de wortelsoep zeer goed van smaak waren. Vooral de versheid van de tonijn viel op en hij was ook prima gebakken. Bij een latere ronde kwam hij nog eens langs op de vissalade, dat was wat veel van het goede maar de smaak bleef perfect. De overige gerechten waren minder bijzonder, al viel er ook weinig op aan te merken. Vrij doorsnee sushi, prima te eten.

De service was vriendelijk maar na de eerste ronde ging het tempo er helaas helemaal uit. Wij zijn bescheiden bestellers die niet bij elke ronde vijf gerechten bestellen maar daar werden we hier voor gestraft, want het duurde zo een half uur of meer voordat we weer konden bestellen. Na het bestellen duurde het dan ook weer veel te lang voor het eten kwam, zodat je je al rammelend zat te vervelen. Het klagen met lotgenoten aan andere tafels bood nog enige afleiding. Dit probleem oplossen door bij het afleveren van een ronde meteen de volgende te bestellen werd door het personeel bits afgewezen: eerst opeten, dan bestellen! Tja, maar als dat dan niet lukt? Dan heb je als gast een probleem en kom je ondanks de heerlijke tonijn niet meer terug.

Gegeten op 20 augustus 2014

arnolda2

We hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten zowel koude als warme gerechten waren heerlijk.Omdat het druk was mochten we gewoon blijven zitten ondanks dat we kortingsbonnen hadden van social deal.We kregen een bolletje ijs met vruchten en slagroom erbij.En na afloop hebben we nog een lekker kopje koffie gedronken, dit is voor herhaling vatbaar.Ook de bediening was erg vriendelijk.

Gegeten op 21 september 2014

mindblowing

Erg drukke zondagavond. Wellicht was 1 extra personeelslid extra voor vanavond goed geweest. Wel blijft het personeel vriendelijk.
Het eten is wel van goede kwaliteit, formaat van de porties ruim genoeg. Na 3 ronden zaten wij al vol. De gefrituurde champignons zijn zeker aan te bevelen.

Gegeten op 21 september 2014

EtenmetLotte

Vanavond echt fantastisch gegeten bij Ask de chef! Waren met vijf vrouwen, waarvan een aantal echte sushi-liefhebbers en een aantal beginners. Het viel de liefhebbers op dat de kwaliteit van de sushi echt uitmuntend was, supervers en mooi opgemaakte borden. Een top entree voor de beginners dus!
De beginners waren helemaal "om" na het proeven, maar genoten minstens zoveel van de heerlijke "side-dishes" die ook de liefhebbers ontzettend goed vonden. Groentes die echt vers waren en met liefde bereid, calameres en gamba's die knapperig en met heerlijke sausjes werden geserveerd; echt opvallende kwaliteit als je de doorsnee "all you can eat" gewend bent.
De bediening was erg vriendelijk en de eigenaar kwam af en toe langs om te vragen of alles naar wens was, heel erg leuk die bijzondere behandeling!
De entourage klopt; fijne stoelen, grote tafels, voldoende privacy en een stijlvolle aankleding.
Kortom; wij komen zeer zeker nog eens terug en zouden ook iedereen dit restaurant aanraden!! Zowel de echte sushi-liefhebber als de Bourgondiër.

Gegeten op 19 september 2014

Mr-critic

Personeel is wel vriendelijk, maar met te weinig.
Als het drukker word moet je lang wachten op je eten.
Drankjes vergeten.
Als je eten komt krijg je alles tegelijk zodat je tafel compleet gevuld is.
De warme gerechten zijn extreem groot.
We zaten naar 3 rondes al vol, en konden dus niet alles proeven wat we wilde.
Prijs/kwaliteit verhouding kan beter.

Gegeten op 16 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.