Ask de Chef (Arnhem)

• 6.8

• 7.2

jetvdkerk
  • Recensies in de laatste twee jaar

2 dagen geleden hier met ons gezin gegeten en viel ons erg tegen het eten was lauw en bepaalde gerechten taai.het duurde ook erg lang voor we de gerechten hadden en dit is met kinderen niet erg fijn.het was erg warm binnen in de drukte en de bediening was erg onvriendelijk(waarschijnlijk door de drukte)en wij gaan als gezin niet vaak uit eten dus hadden ons er erg op verheugd en viel dus erg tegen voor ons jammer genoeg

dennie1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een rampzalig eerste bezoek (25 jan. 2014, zeer lang wachten op eten wat ook niet echt lekker was) hebben we in overleg met Ask de Chef besloten om de avond over te doen.

En eerlijk is eerlijk, deze keer was het een stuk beter.
Er liep meer personeel en de bestelde gerechten kwamen lekker snel op tafel.
De kaart had wel wat minder keus (voor met name de warme gerechten) als de vorige keer maar de gerechten smaakten uitstekend en waren van betere kwaliteit als bij ons eerste bezoek. Dit is absoluut een goede verbetering.

Het personeel is zeer vriendelijk en komt regelmatig langs om te kijken of alles smaakt en of je nog wat wenst te bestellen.

Het enige kleine minpuntje wat we hadden is dat de temperatuur in het restaurant erg hoog is, de airco's die er hangen zouden wat hoger gezet mogen worden.

Al met al een uitstekende avond gehad en heerlijk gegeten.

Gegeten op 12 april 2014

John-Jansen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hebben we weer heerlijk gegeten bij Ask de Chef. Onze favoriete sushi restaurant. De geweldige gastvrijheid en de overheerlijke gerechten maakt een bezoek aan Ask de Chef voor ons een echt avondje uit.

Gegeten op 5 april 2014

MwEeuwes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tot mijn grote verbazing lees ik bij andere dat het eten slecht zou zijn. Ik ben 2dagen geleden bij Ask de Chef geweest om te genieten een heerlijke avond en dit lukt ons ook altijd. We zijn al meerdere keren geweest en is ons altijd perfect bevallen. Qua service, kwaliteit en sfeer vind ik Ask de Chef veruit het beste sushi restaurant in Arnhem. De open keuken is hartstikke leuk en de koks zijn altijd, ook al het heel druk is, bereid om hun passie en liefde voor hun vak met je te delen. De slogan "vers bereid kost even tijd" is niet voor niks bedacht. Natuurlijk duurt het soms even,maar na mijn mening gaat een avond uit eten ook om de gezelligheid en alles erom heen. Op drukke avonden wordt er gezorgd voor een amuse en de drankjes zijn er vlot.Voor een goed prijs kun je je absoluut helemaal vol eten met overheerlijke producten die met zorg bereid zijn. Alles word voor je neus gemaakt en de warme gerechten waar mijn vriend gek op is, zijn ook heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en zorgt voor een "thuis" gevoel. Wij komen hier vaker en dat zullen we ook blijven doen!! De eigenaar hebben wij ook recent gesproken, dit is een uiterst aardige man met passie voor zijn zaak. (hij heeft er niet voor niks onlangs weer een geopend in Doetinchem). Voor iedereen die hier nog nooit geweest is echt een aanrader!!!

Gegeten op 19 maart 2014

Mr-Magic
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons bezoek aan askdechef was super. We kregen een lekker voorafje en daarna zijn we aangevallen op de Sushi. Leuk vanuit de open keuken, kan je zien dat alles vers wordt gemaakt. De bediening vonden we erg aardig, en vooral attent. Kortom een onvergetelijke avond.

Gegeten op 20 maart 2014

MariekeFransen
  • Recensies in de laatste twee jaar

8 februari voor de tweede keer wezen eten bij Ask de Chef Arnhem. Deze keer was de ervaring anders. We werden goed ontvangen, gangen werden snel geserveerd, bediening was vriendelijk en minder gestrest, en als toetje kregen wij een volledige proeverij van nagerechten. Bij het verlaten van het pand de eigenaar nog even gesproken, zeer prettige persoonlijkheid. Na deze avond zullen wij zeker nog een keer terugkomen.

Gegeten op 8 maart 2014

mschouwenaar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heb ik bij dit restaurant gegeten met een groep van 7 man. We mochten plaatsnemen aan de Chef Table, waarbij je vlak naast de keuken zit en dus kunt zien hoe het e.e.a. klaar wordt gemaakt.
We werden in een tweetal rondes verrast met verschillende hapjes en de smaak daarvan was bijzonder goed. Het is niet "zomaar" sushi en de fusion elementen geven een hele nieuwe dimensie aan de verschillende gerechten. We kregen ook grote porties, wat gecombineerd met de ontzettend goede smaak tot tevreden gezichten leidde.

Een aantal recencies hier spraken over de slechte service, maar daar was bij ons bezoek niets van te merken. Voordat we goed en wel op de stoel zaten hadden we drankjes en we zaten binnen no-time te smullen van de eerste gerechten. Wellicht was het dit keer minder druk, maar van de zogenaamde slechte service hebben wij niets gemerkt.
Doordat we bij de keuken zaten konden we af en toe ook babbelen met de gezellige kok, die een aantal leuke verhalen had om te vertellen. Al met al hebben wij een topavond gehad en kan ik dit restaurant van harte aanraden.

Gegeten op 16 maart 2014

david54
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag met 2 personen gegeten bij Ask the Chef. Het eten was smaakvol en vers, zeker een vermelding waard.
Echter vanwege de slechte service zal ik hier niet meer terugkeren.
Er loopt gewoonweg te weinig bedienend personeel op de vloer. Twee heren die de bestellingen opnamen en twee dames die de borden ophaalden. Bij deze dames kan dan echter weer geen drinken of eten worden besteld. Na drie (!!!!) keer bestellen kregen we eindelijk (na 45 minuten!!) ons eerste drankje. Ook het stel naast ons, moest enorm lang wachten alvorens er besteld kon worden. De twee obers die wel bestellingen opnamen konden de druk maar moeilijk aan, maar bleven vriendelijk en positief. Hulde. Na vijf keer te horen hebben gekregen "ik kom zo bij jullie" zakt de moed mij echter wel in de schoenen. Voor mij geen Ask the Chef meer. Zij moeten beseffen dat ze door kosten te besparen op personeel, straks een lege zaak hebben ivm wegblijven van klanten.

Ask the Chef is een prima restaurant qua eten en ingredienten maar gezien het gebrek aan personeel geen fooi gegeven. De bedrijfsleider achter de kassa liet zelfs al blijken dit niet verwonderlijk te vinden door met een moeilijk gezicht vertwijfeld te vragen of alles naar wens was geweest. Schijnbaar is het bij Ask the Chef gewoonte dat klanten ontevreden de door uit lopen en legt men zich hier maar bij neer.

Gegeten op 15 februari 2014

ythm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier en een geweldige avond gehad! Gerechten zijn supervers en worden voor je neus klaargemaakt, vooral de chef table is aan te raden. Bediening is netjes en legt duidelijk uit wat de gerechten zijn.

Gegeten op 7 februari 2014

MariekeFransen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week vrijdag wezen eten bij Ask The Chef Arnhem. Na smeken om een tafel, mochten we plaatsnemen. Dit was overigens het enige pluspunt, aangezien alle sushi restaurants in Arnhem overvol zaten. De bediening is zeer onvriendelijk op het moment dat het druk is. Kan geen lachje van af. Rondes duren verschrikkelijk lang en de gerechten vallen tegen. Wat ook erg tegenviel, is de manier van adverteren buiten. €17,50 all you can eat! Tot je de kleine lettertjes leest. We houden tegenwoordig allemaal van duidelijkheid, zeker als het om geld gaat. Kortom, een grote tegenvaller!

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!