Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ask de Chef (Arnhem)

3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 088 277 32 95

Mngr

Beste mede-sushi-fanaten,

Volgens ons is dit de beste sushibar van nederland. De kwaliteit, smaken, en combinaties zorgen voor een niet allerdaagse smaakbeleving. De sushi is perfect gerold, samengesteld en geserveerd.
Zowel de zalm als tonijn varianten zijn met grote passie samengesteld. Vooral de verrassingsrollen zijn een aanrader. Deze kom je nergens anders tegen. Ook de warme dishes en desserts zijn met zorg bereid,

Kortom, als je echt sushi-liefhebber bent, moet je hier gewoon heen !!

Gegeten op 19 augustus 2014

kellyarnhem

Wij komen hier al jaren graag en met veel plezier. We hebben hier (2 weken geleden) met de trouwdag van m'n ouders weer overheerlijk gegeten.
We werden zeer goed bediend, verrast met allerlei verschillende soorten sushi en vlees.
Echt een aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2014

Marjanca

Lekkere sushi's hier, vooral de Crunchy-special-roll van de Chef. Heerlijk zacht en nog lauw-warm, zo vers gemaakt. Ook de rundvlees gerechtjes zijn goed mals en op smaak. Het soepje wordt helaas een beetje anders opgediend dan op de foto'tjes staat en is wat aan de waterige, dunne kant. Bediening is lijkt enigszins ongeorganiseerd maar is wel vriendelijk. De zaak is mooi ingericht met fijne stoelen en banken en ondanks dat alles redelijk dicht op elkaar staat heb je geen last van je buren.

Gegeten op 6 augustus 2014

Renate84

Voor de tweede keer naar Ask the chef, de teleurstelling was nog groter dan de eerste keer.
Na 2uur hadden we pas 2rondes ontvangen. Omdat het de eerste ronde bijna een uur duurde voordat we iets te eten hadden wilden we tijdens de 1e ronde gelijk de volgende bestellen, dit kon echt niet want je mag pas bestellen als je alles op hebt.
De kwaliteit van de sushi's was ook vreselijk. We zijn echte sushi liefhebbers maar dit hebben we nog nooit meegemaakt, de verhouding vd sushi's kloppen niet, ze bevatten zoveel rijst dat het soms lijkt of je gewoon een rijstbal eet. Ook zijn de sushi's smakeloos, je proeft weinig verschil tussen de verschillende soorten.
Qua warme gerecht vonden we de keus ook minimaal en was er voornamelijk varkensvlees. Ook miste we de zogenaamde desserts/zoetigheden op de kaart. Als toetje kregen we een bolletje ijs (bediening kon vantevoren niet vertellen wat voor smaak) met aardbei en onrijpe meloen.
Voor ons echt nooit meer Ask the Chef, al mag ik gratis. Gelukkig is Arnhem veel betere sushi-restaurants rijk.

Gegeten op 18 augustus 2014

trescasa43

De kokoskip was goddelijk! Ook de sushi verrassingrollen waren heerlijk! Bediening top en snel!
Zeer hulpvaardig aangezien ik in een rolstoel zit!
1 minpuntje dan? Ze hadden telefonisch beloofd mn partner te verrassen aangezien het onze trouwdag was..., maar kennelijk vergeten

Gegeten op 8 augustus 2014

DavidV

Heerlijke sushi gegeten, vriendelijke bediening, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Bij navraag blkee de yellowfin tuna MSC gecertificeerd te zijn, top! Bediening is idd niet enorm vlot, wie weet wat onderbezetting, maar als je haast hebt, waarom ga je dan uit eten?

Gegeten op 1 augustus 2014

winniefred1

Gisteravond bij ASK de Chef in Arnhem gegeten.
Het was heerlijk wij hebben het aan de kok overgelaten en echt alles gehad. En het was echt lekker. Voor een aantal weken geleden was het helaas niet goed nu waren wij opnieuw uitgenodigd kan niet anders zeggen dat het klasse was en zo hoort het ook. Nu een ander beeld gekregen en gaan beslist nog een keer terug.

Winniefred Polman

Gegeten op 21 juni 2014

eline20

M'n man en ik zijn allebei gek op sushi en zijn al bij een heleboel sushi restaurants wezen eten om het een beetje af te wisselen. Sinds dat we een keer bij ask the shef in Arnhem zijn wezen eten zijn we ook nooit meer ergens anders heen gegaan.
De sushi is heerlijk, het ziet er mooi uit, en vooral de bediening is super vriendelijk!!!
Ik ben zwanger en daar houdt het personeel goed rekening mee. Ik hoef nergens meer over na te denken wat ik wel en niet mag want dat weten ze net zo goed.
Kortom, top! !

Gegeten op 20 juni 2014

Ncz1989

Vaak gegeten omdat de sushi erg goed is. Helaas is de service niet snel, eten laat soms op zich wachten en drinken is een ramp. We zijn 1 keer weg gelopen omdat het te lang duurde.

Gegeten op 10 mei 2014

ArMiGeurts

Mooi ingericht restaurant, en het AYCE concept is prima. De bediening is vriendelijk maar heeft niet echt het overzicht, het duurt best lang tot iemand bij je tafel komt. De sushi heeft wat ons betreft te veel Nederlandse tint, er zijn betere en lekkerere Sushi restaurants.

Gegeten op 23 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.