a TripAdvisor company

foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 1 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 2 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 3 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 4 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 5 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 6 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 7 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 8 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 9 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 10 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 11

Ask de Chef (Arnhem)

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 088 277 32 95
  2. www.askdechef.nl

m1987

desondanks de drukte, want dat was het.
hebben wij heerlijk gegeten, en wat was die zalm lekker.
personeel bleef vriendelijk.
manager aan tafel gehad die zijn excuses kwam brengen dat het misschien even kon duren,
dat vonden wij erg netjes.
en wat was die man druk.
al met al top, ga zo door.

Gegeten op 2 mei 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Beste gast,
Top om te horen dat het ondanks de drukte toch een geslaagde avond was bij Ask de chef.
Bedankt voor de leuke reactie en hopelijk tot ziens.

Groetjes Team Ask de chef.

Hessel_Visser

Gegeten op 2 mei 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Hessel,
Heel leuk om te horen dat u een goede ervaring heeft met Ask de chef. Wij zijn bezig met een nieuwe kaart die er al snel aan zit te komen. Hopelijk komt u dan nog een keer bij ons eten om de nieuwe gerechtjes te proberen.
Bedankt voor de leuke reactie en hopelijk tot ziens.

Vriendelijke groet, Team Ask de chef

LM001

Eten was lekker, maar sommige zalm en tonijn waren taai met veel spiertjes.
De sfeer is leuk, maar wel druk. Service prima.

Gegeten op 23 januari 2015

Beste gast,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om een recensie te plaatsen. We vinden het fijn om te horen dat de sfeer en de bediening prima was. We hopen u snel weer een keer te zien.

Vriendelijke groet,
Team Ask de chef.

frank264

Afgelopen donderdag met een groep van 5 vrienden hier gegeten. Bij het ontvangst ging het al mis. Wij hadden gereserveerd maar pas 20 minuten later was onze tafel gereed. Vervolgens duurde het 25 minuten voordat wij ons eerste drankje kregen.
De bediening verliep voor de rest van de avond erg rommelig.
Hiervoor werd meerdere malen excuses aangeboden, er veranderde helaas niks.
Enkele gerechten waren koud toen die geserveerd werd.

Al met al komen wij nooit meer terug bij dit restaurant.

Gegeten op 2 april 2015

Geachte gast,
Wat vervelend dat de avond niet is verlopen zoals zou moeten. Graag zouden wij met u tot een oplossing willen komen, zou u daarom u gegevens willen mailen naar info@askdechef.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op met u.

Alvast bedankt.

team Ask de chef

roswitha3

Na dat wij een negatieve ervaring hebben gehad is er contact geweest met de eigenaar en heeft die zeker wat gedaan met onze op en aanmerkingen. Wij hebben er afgelopen week voortreffelijk gegeten. Er werd met veel zorg en verse producten gewerkt. Je merkt dat de ondernemer met liefde en passie werkt. Ook de bediening was erg vriendelijk. Wij hebben nu al verschillende sushi restaurants bezocht en wij vinden deze nog steeds de alle lekkerste uit de omgeving en zullen zeker nog vaak terug komen.

Gegeten op 31 maart 2015

Geachte gast,

Bedankt voor de leuke recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en hopelijk tot snel.

Team Ask de chef

Voorntje

Afgelopen donderdag hebben wij hier heerlijk gegeten. Alles is vers gemaakt, dat proef en zie je terug in de gerechten die op tafel komen. Wat een plus punt voor mij in het bijzonder was, is dat ze je precies kunnen vertellen wat je wel aan sushi mag eten als je zwanger bent. De bediening was vlot en vriendelijk, duidelijk georganiseerd. Ook bij aankomst een hartelijk welkom. Normale prijzen en de banken zitten heerlijk. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

Gegeten op 19 maart 2015

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw recensie. We stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw prettige ervaring met ons te delen.
We hopen u gauw terug te mogen zien in een van onze restaurants. Ook met Pasen zijn wij uiteraard gewoon geopend. Wellicht tot dan!
groeten, team van Ask de Chef

janine1987

Vanavond Sushi laten bezorgen.bezorging was goed de sushi was niet lekker was erg flauw en erg grote dikke stukken.

Gr janine

Gegeten op 24 maart 2015

Beste Janine,
Bedankt voor je reactie. We vinden het erg jammer dat de sushi niet naar wens was. Graag willen wij dit met je oplossen. Mag ik je verzoeken om je contactgegevens naar ons te mailen (info@askdechef.nl), we nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Alvast hartelijk dank.
Groeten, team Ask de Chef

richardhuissen

Gisteren hebben wij hier weer eens gegeten om de vernieuwde kaart te proberen. Wij gaan zeer regelmatig sushi eten je zou ons liefhebbers kunnen noemen.

Zoals gezegd door de vernieuwde kaart toch weer nieuwsgierig geworden naar Ask de Chef. Wij werden hartelijk ontvangen en de uitleg was prima.

Wij zijn begonnen met een verrassingsrol welke voortreffelijk was (in ons geval de crunchy).

De sushi hapjes alsmede de warme hapjes smaakten ons prima. Totdat wij de kip kokos probeerden, hierbij zat een stuk rauwe kip!! Toen wij dit aangaven bij de verdere prima bediening werd aangegeven dat dit doorgegeven zou worden aan de chef. Hier bleef het verder bij helaas. Enige terugkoppeling van de chef of iets dergelijks zou zeer welkom geweest zijn.

Voor ons is dit daarom de laatste keer geweest dat wij hier sushi zijn gaan eten, erg jammer aangezien het eten verder prima was.

Wij zijn erg benieuwd of en gelijkerijd hopen wij, dat wij een uitzondering zijn.

Een reactie van Ask de Chef zouden wij erg op prijs stellen

Gegeten op 22 maart 2015

Beste Richard,
We betreuren het zeer dat je avond bij Ask de Chef niet naar wens is verlopen. Ask de Chef heeft verse ingrediënten en service hoog in haar vaandel staan. We willen dan ook graag met u in contact komen om u een passende oplossing aan te bieden. Wilt u ons uw contactgegevens mailen op: info@askdechef.nl. Alvast bedankt. Groeten van het team van Ask de Chef.

Elmi2

Wij zijn op een donderdagavond met ons grote gezin gaan eten bij Ask de Chef. Wij hebben eerst van de standaardkaart besteld. Daarna zijn we voor de verrassingsronde gegaan. Dat was met recht een verrassing. Allerlei nieuwe gerechten werden gepresenteerd o.a. een ribeye steak die echt zo verrukkelijk was en eigenlijk alles wat er geserveerd werd! Complimenten aan de koks en de correcte bediening. Een gezellige avond gehad met heerlijk eten.

Gegeten op 5 maart 2015

mschouwenaar

Afgelopen weekend heb ik weer bij dit restaurant gegeten en wederom was het erg bijzonder. We kregen weer een aantal door de chef geselecteerde rondes en in dit geval waren het gerechten die hij uit wilde proberen voor de nieuwe kaart. Bij elk gerecht werd door de chef uitgelegd wat het was, waar het vandaan kwam en wat we er van konden verwachten. Heel erg leuk!

Het meest bijzondere was toch wel de (erg grote) schotel met zeebanket. Hier waren onder andere oesters, garnalen, kreeft en mosselen op terug te vinden. Wellicht niet voor iedereen geschikt, maar ik heb een aantal dingen kunnen proberen die ik nog nooit heb gehad en dat beviel mij heel erg goed!

Al met al heb ik weer een meer dan prima tijd gehad in dit restaurant. Het eten was weer geweldig en de bediening (waaronder de chef zelf) was erg persoonlijk en had veel kennis over wat er werd geserveerd. Dit restaurant is een echte aanrader!

Gegeten op 15 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.