a TripAdvisor company

foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 1 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 2 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 3 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 4 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 5 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 6 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 7 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 8 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 9 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 10 foto's van Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem - 11

Ask de Chef (Arnhem)

Hessel_Visser

Gegeten op 29 april 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste meneer Visser,
Fijn dat u uw ervaring met ons hebt willen delen met deze puntjes van kritiek kunnen wij zeker iets. We hopen u zeker nog eens terug te zien in een van onze restaurants.
Vriendelijke groet, Team Ask de chef.

carolaenbart

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd bij Ask the Chef gegeten om de nieuwe formule uit te proberen. Het was echt super. De kwaliteit van het eten is er enorm op vooruit gegaan, de service was uitstekend en de uitleg over het menu gebeurde uiterst vriendelijk. Heerlijke sushi op een speciale manier geserveerd en het vlees uit de green egg maken dat wij heel snel weer terug komen. Een heerlijke avond gehad. Bart en Carola

Gegeten op 22 april 2016

nadine95

Heerlijk gegeten!
We hadden gereserveerd en kregen een gratis diner voor 2 via een facebook actie. We hadden geen hoge verwachtingen en lieten ons verassen. Eenmaal aangekomen werd uitgelegd dat we 3 gangen mochten kiezen naar wens (voor-, tussen-, hoofdgerecht of een combinatie met een nagerecht). We kozen voor het voor-, tussen en hoofdgerecht en hebben echt heerlijk gegeten! Het voorgerecht was niet veel maar wel heerlijk van smaak. Bij het tussengerecht kozen we voor sushi en dat was juist het leuke, want je kan hier nu veel beter eten als je niet van sushi houdt. Je kan elke combinatie maken die je wilt (3 keer sushi, 3 keer vlees, 3 keer vis, van alles wat) en dat maakt het aantrekkelijker voor een breder publiek. Ook is het allemaal erg leuk en creatief opgediend.

Het nieuwe concept spreekt me erg aan en de kwaliteit van het eten is er zeer zeker op vooruit gegaan. Het was niet druk en ondanks dat we de actie hadden gewonnen en dus gratis mochten eten, kregen we toch leuke aandacht.

De drankjes moesten we wel afrekenen, maar ikhad ook niet anders verwacht (en gewild). Ik heb heerlijk gegeten en raad het zeer zeker aan!

Gegeten op 13 april 2016

Siri87

Gegeten op 24 februari 2016

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste gast,
Wij betreuren de gang van zaken ten zeerste. Het spijt ons dat u niet datgene heeft gekregen waar Ask de Chef voor staat. Inmiddels heeft het management passende maatregelen getroffen en de betrokken medewerkers erop aangesproken. Graag zouden wij u voor deze avond een compensatie willen aanbieden. Zou u uw contactgegevens kunnen sturen naar info@askdechef.nl ? Wij hopen van u te mogen horen.
Chiel Verheij
Directie Ask de Chef

iris158

Altijd met liefde bij de ask the chef gegeten tot valentijn. Blijkbaar is er geen all you can eat meer, hetgeen waar we voor gekomen waren. De sushi was lekker niks op aan te merken, maar in verhouding veel duurder. Het leuke aan het all you can eat was vond ik keuze uit veel verschillende sushi en warme gerechten, dus vond ik het erg jammer datdit veranderd was en niet aan ons doorgegeven vtv. Nu alleen keuze uit een paar platters, geen individuele keuze uit sushi. En in verhouding veel minder. Mij zul je helaas niet terug zien.

Gegeten op 14 februari 2016

Restaurant - 7 maanden geleden

Beste Iris,
Fijn dat het eten wel naar wens is geweest. We snappen dat dit concept heel iets anders is dan all you can eat, we hopen dan ook als u een keer geen all you can eat wilt toch aan ons zult denken.
We hopen u nog eens te zien in een van onze restaurants. Vriendelijke groet, Team Ask de chef

wayes2000

Na er lang niet gegeten te hebben, vandaag weer eens geprobeerd. Zijn afgestapt van het all you can eat concept hetgeen uiteraard kan. Werd netjes van tevoren aangegeven. Helaas duurde het drie kwartier voor de bestelling doorkwam. Toen na nog eens drie kwartier de volgende bestelling er nog niet was zijn we maar gegaan. Er kon amper een sorry van af. T lijkt alsof de bestellingen die bezorgd moeten worden belangrijker zijn dan de gasten in huis. Jammer. We zullen hier niet meer komen.
Overigens was hetgeen we hebben gegeten wel erg lekker maar service en klantvriendelijkheid zijn minstens zo belangrijk.

Gegeten op 14 februari 2016

Restaurant - 7 maanden geleden

Geachte gast,
Heel erg jammer dat het niet naar wens is geweest. Heel erg jammer dat de bediening niet naar wens is geweest. Graag zouden wij met u tot een oplossing willen komen. Stuur uw gegevens naar info@askdechef.nl, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op. Vriendelijke groet, Team Ask de chef

niels188

Ask de chef differentieert zich in Arnhem en omstreken door haar andere soorten sushi en het unieke chefs table concept! De kwaliteit van de sushi is altijd goed en naast dat serveren ze heerlijk mals vlees! Kortom mijn favoriet

Gegeten op 9 januari 2016

Restaurant - 8 maanden geleden

Geachte Gast,
Heel erg leuk om te lezen dat u tevreden bent over Ask de Chef. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. We hopen u nog eens te zien in een van onze Restaurants. Vriendelijke groet, Ask de chef.

Youpculinair

We komen hier vaker, dus soms druk en soms rustig in het restaurant. Wat mij opvalt is dat de bediening over het algemeen zeer goed bezig is. De negatieve recensies hierover heb ik nog niet meegemaakt.
"Yes" doet het zeker goed en kan de gasten alles vertellen over de vele verschillende gerechten. Het door ons genoten vier-gangen-menu was TOP. Ik ben een grote eter, maar een T-bone van 400 gram, tussen alle sushi gerechten, was zelfs mij bijna teveel. Gelukkig hebben we ruim drie uur lang ongedwongen met vrienden kunnen tafelen...
Enige minpunt: de skai-banken met een te diepe zitting zorgen voor ongemak. De volgende keer gaan we dus voor de hoge stoelen!

Gegeten op 12 november 2015

Restaurant - 10 maanden geleden

Geachte Gast,
Heel erg leuk om te horen dat alles naar wens is geweest, en dat u een geslaagde avond heeft gehad. Bedankt dat uw de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. We hopen uw nog eens te zien in een van onze Restaurants. Vriendelijke groet, Ask de chef.

rob483

We hebben 'n heerlijke avond gehad bij Asksechef. De bediening was zeer vriendelijk en uitgebreid in uitleg, interesse en gastvrijheid. De gangen volgde elkaar op een zeer fijn tempo op. Van de kwaliteit en hoeveelheid van al het heerlijke eten waren we onder de indruk. Alvorens de tomahawk steak in de green-egg ging werd hij ons getoond op zijn reusachtige grootte en wanneer er bij het desert nog ruimte was voor 'n extra bolletje frambozenijs en fruit werden deze ons geserveerd op op rekening van het huis. Een topavond met zeer gewaardeerde aandacht van de serveerder, reusachtige eigenaar en bijna gepensioneerde topkok met heerlijke kwaliteit in de vingers. Zeer gewaardeerd en heerlijk genoten! Wij komen terug.

Met vriendelijke groet,

Rob Zeegers

Gegeten op 31 oktober 2015

Restaurant - 11 maanden geleden

Beste Rob,
Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met ons restaurant. Wij doen er alles aan om iedereen zo tevreden naar huis te laten gaan. Bedankt dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen. Tot ziens in een van onze restaurant. Vriendelijke groet, Ask de chef.

rianne-laura

Afgelopen weekend in Arnhem wezen eten. Na een aantal keer geklaagd te hebben dat het erg lang duurt waren we er klaar mee!! 2.5 uur gezeten en pas 2 rondes verder.... Uiteindelijk is er een kopje koffie doorheen gedrukt, van het huis, omdat we verder niks meer hoefden. Blijkt bij het afrekenen de koffie op de rekening te staan!?! Na uitgelegd te hebben dat we deze toch echt niet gingen betalen is deze van de rekening gehaald. Geen succes deze keer!!

Gegeten op 2 oktober 2015

Restaurant - 6 oktober 2015

Geachte Gast,
Heel vervelend om te horen dat de avond niet is verlopen zoals u verwacht had.
Graag zouden wij samen met u tot een oplossing willen komen. Mail uw gegevens naar info@askdechef.nl en wij nemen spoedig contact op. Vriendelijke groet, Team Ask de chef

Schrijf zelf een recensie over Ask de Chef (Arnhem) in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ask de Chef (Arnhem). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.