Bon Vivant

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 383 75 27

Johanna40

Er staat geen enkel vegetarisch gerecht op de kaart. Uiteindelijk gekozen voor witvis op pasta. Verwachtte een stukje kabeljauw (of eventueel schelvis), maar kreeg pangasiusfilet... Een vissoort die vol gif- en afvalstoffen zit en niet thuishoort in een restaurantkeuken. De pasta was veel, heel droog en werd geserveerd op koude borden. De extra saus die ik vroeg kwam pas toen ik al klaar was met eten (driekwart van de pasta laten staan). De bediening was vreselijk ongeïnteresseerd en net zo koud als het eten. Je werd nog net niet toegesnauwd. Voorlopig maar overslaan, dit restaurant...

Gegeten op 26 februari 2015

JohnVerheggen

Speciaal voor de spare-ribs. En die waren redelijk. Ik was wat teleurgesteld. Bediening is beter af met een robot want de treurige blik verziekt al snel de sfeer. Stokbrood met kruidenboter wordt flink berekend en dat vind ik zo vals! Als het dan nog een lekker broodje was met smeuïge boter......bah! Omzet, daar gaat het om en de klant merkt dat. Een slimme klant zal niet snel nog een keer gaan!

Gegeten op 11 januari 2015

Marcelfm

Speciaal voor de spareribs bij Bon Vivant gaan eten. We komen hier al jaren, maar vonden het dit maal een beetje tegenvallen. De spaeribs waren ok, maar niet goed. Vlees was grotendeels taai en moeilijk te snijden. Marinade van de chef was lekker, maar er zat teveel op. Dezelfde avond en volgende dag een ontzettende nadorst. Hiernaast waren we gewend dat er bij het hoofdgerecht warme groenten werden geserveerd, maar nu was het niet meer dan 1 klein bakje sla en patat voor twee personen. Wel kon er zonder probleem extra worden bijbesteld.

Gegeten op 6 januari 2015

Yvette62

We hebben wederom hier heerlijk gegeten. We hadden een Groupon aanbieding en de keuze was prima. Bediening was erg goed en gezellig! Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 31 oktober 2014

Callmemarco

Gisteren hier geprobeerd om te eten, wat een drama zeg. Na 1.5 uur wachten nog geen hoofdgerecht, zonder hoofdgerecht dus naar huis. Voorgerecht bestelt en hoofdgerecht bestelt. Voorgerecht kwam na 50 minuten. Een uiensoep en escargots. Escargots klein en volgens ons zo uit de magnetron, alle sappen eruit smaakte naar gummiebal. Nog eens 50 minuten wachten, gebeurde niks ook geen signaal vanuit de bediening dat er iets niet goed ging. Twee keer om dezelfde glas wijn moeten vragen. Kom hier nooit meer, zwaar overschat dit restaurant.

Gegeten op 28 november 2014

sonne

Bij aanmelden op de site stond dat je bij online boeking een gratis amuse kreeg. Men vroeg of we stokbrood wilde hebben, maar ik dacht dat we een amuse zouden krijgen, daarom geen stokbrood. Helaas hebben we die niet gekregen, jammer.

Verder vond ik het erg vervelend dat ik toch paddenstoelen in mijn voorgerecht had, terwijl ik heel nadrukkelijk had gevraagd of dit eruit kon, anders wilde ik een ander voorgerecht bestellen. Het zou geen probleem zijn, maar zoals gezegd, zat mijn lauwwarme salade vol paddenstoelen.
Niemand kwam tijden het voorgerecht vragen of alles naar wens was, dus kon niets zeggen. De dames hadden het druk, dat is waar.
Het meel om de slibtong (waarom trouwens, een slibtong is zonder meel net zo goed te bakken en is lekkerder) was niet echt goed gebakken, was wat slapjes en bleek, heb het eraf geschraapt.

De wachttijd tussen de gangen was behoorlijk lang.

Of het aan onze verwachting voldeed, tja dat weet ik niet, misschien toch niet helemaal en ik weet ook niet of we nog terug komen.

Gegeten op 10 november 2014

deproever1

Mooi ingerichte zaak, prettige bediening, goed eten en prima wijnen. Voor een 3 gangenmenu á la carte inclusief drank en koffie ben je rond de € 60,00 p.p. kwijt.

Gegeten op 6 november 2014

melkhagelslag

Wij komen hier al jaren als we zin hebben in spareribs. Nergens eet je ze zo lekker als hier! Het decor geeft je het gevoel dat je een intiem thuis dineer hebt. Mensen zijn altijd vriendelijk en herkennen ons vaste klanten ook al komen we er slechts 1 a 2x per jaar. Een echte aanrader wat mij betreft!!

Gegeten op 13 september 2014

scrapelle

Gister uit eten met 5 volwassenen en een kind. We hadden van te voren gereserveerd en alles stond netjes klaar. Erg jammer alleen dat we een uur later pas ons voorgerecht kregen en weer een uur later ons hoofdgerecht. Uiteindelijk hebben we ruim 3 uur in het restaurant gezeten, hadden geen tijd meer voor koffie/thee want voor voor de kleine meid (1,5 jaar) werd het veels te laat. Snap werkelijk niet dat als je ziet dat er een klein kind mee is dat het eten zo lang op zich moet laten wachten bij elke ronde. Het eten zelf en de prijs waren goed hoor, maar iets meer service met een klein kind aan tafel was fijner geweest. Voorlopig komen we hier dus niet meer.

Gegeten op 18 september 2014

sylvia54

Zo net thuis van weer een heerlijk diner. We komen al zeker 15 jaar bij de Bon Vivant en blijven dat hopelijk nog minstens 15 jaar doen.
De ontvangst is altijd hartelijk hoe druk het ook is.
Het menu gevarieerd en gewoon LEKKER.
Bediening is ondanks drukte hartstikke goed.
Kortom gewoon een aanrader !
Ga zo door Bon Vivant.

Gegeten op 16 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Bon Vivant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bon Vivant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.