Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bon Vivant

1. Restaurant
  2. BBQ/grill

Bon Vivant

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 383 75 27

scrapelle

Gister uit eten met 5 volwassenen en een kind. We hadden van te voren gereserveerd en alles stond netjes klaar. Erg jammer alleen dat we een uur later pas ons voorgerecht kregen en weer een uur later ons hoofdgerecht. Uiteindelijk hebben we ruim 3 uur in het restaurant gezeten, hadden geen tijd meer voor koffie/thee want voor voor de kleine meid (1,5 jaar) werd het veels te laat. Snap werkelijk niet dat als je ziet dat er een klein kind mee is dat het eten zo lang op zich moet laten wachten bij elke ronde. Het eten zelf en de prijs waren goed hoor, maar iets meer service met een klein kind aan tafel was fijner geweest. Voorlopig komen we hier dus niet meer.

Gegeten op 18 september 2014

sylvia54

Zo net thuis van weer een heerlijk diner. We komen al zeker 15 jaar bij de Bon Vivant en blijven dat hopelijk nog minstens 15 jaar doen.
De ontvangst is altijd hartelijk hoe druk het ook is.
Het menu gevarieerd en gewoon LEKKER.
Bediening is ondanks drukte hartstikke goed.
Kortom gewoon een aanrader !
Ga zo door Bon Vivant.

Gegeten op 16 september 2014

bertkaasjes

Eerste en laatste keer. Bij aankomst leek het erop dat alles goed georganiseerd was. We werden keurig naar onze tafel gewezen en konden direct een drankje en een voorafje bestellen. Dit bleek echter heel veel werk te zijn aangezien we hier veel te lang op hebben moeten wachten, daarbij was de bestelling niet compleet. Een foutje is menselijk dus niets te klagen. Later bleek al snel dat dit hier de gang van zaken is, aangezien we na de bestellen van ons eten dik anderhalf uur hebben moeten wachten. Daarnaast zat er totaal geen sfeer in de ruimte waar we zaten. Voor ons dus geen tweede keer meer.

Gegeten op 1 augustus 2014

robertzandstra

Met vier personen op zaterdagavond hier gegeten. Vooraf gereserveerd via internet. Helaas bleek er wat mis te zijn gegaan met de bevestiging die wel was gedaan maar niet was aangekomen, werd keurig over gebeld. Werden hartelijk ontvangen en mochten zelf onze tafel kiezen. Keurig begeleid naar de door ons gekozen tafel. Gelijk wat te drinken besteld, 1x witte wijn, 1x rode wijn en 2x jusorange,,deze bleek vers geperst, heerlijk vers en niet uit een pak. Vervolgens kaart op gemak doorgenomen. Besteld 2x ossenhaas met oestersaus, 1x salade met kip en kerrie, 1x een vracht wagen champignons. Als hoofdgerecht besteld. 1x saté schotel,1x varkenshaas in pepersaus, 1x zalmmoot en 1x varkenslever met appel en spekjes. Waren allemaal mooie gerechten, goed bereid en goed van smaak. Als dessert 1x mascarpone met slagroom en advocaat, 2x geflambeerde kersen met ijs en 1x koffie. Helaas geflambeerde kersen viel tegen, leek net een blikje warme kersenvlaai vulling over het ijs gooien, dit kan echt beter en komt de ander gerechten zeker ten goede. Goede bediening met aandacht voor de gasten en niet storend aanwezig. Goed restaurant met een gemoedelijk sfeer.

Gegeten op 30 augustus 2014

Anouktak

We hebben een geweldig leuke avond gehad bij Bon Vivant! Het personeel was gezellig en vol met humor. Het eten heeft ons heel goed gesmaakt. Kortom, wij komen zeker terug!

Gegeten op 30 augustus 2014

rbrand1201

Prettige ontvangst en de keuze waar je wilde plaats nemen wordt je in vrij gelaten.
Snelle service met de drank en de kaart. Voldoende keuze op de kaart.
Gezellige sfeer door dat de entourage goed is afgestemd met het meubilair en verlichting.
Het eten was prima en voldoende.
We gaan zeker terug voor het eten maar ook voor de bediening.

Gegeten op 8 juli 2014

Janmetalleman

Een sfeervol restaurant met prettige bediening. Gezellig druk en waren iets vroeger dan onze reservering van zeven uur. Lekker even aan de bar een lekkere Merlot. Naarmate alle 12 van onze groep van vrienden binnen waren bleven we gewoon gezellig met elkaar praten bij de bar met een besteld drankje van de 'sommelier'. Toen de plaatsen voor onze groep vrij kwamen werden we uitstekend bediend. Eten was prima verzorgd. Ondanks de verschillende keuzes hadden wij allen tegelijkertijd onze maaltijden. Voldoende eten en dat voor een goede prijs. Voorgerecht van b.v. de gevulde avocado, de hoofdmaaltijd van asperges, rouleau en nog meer, goed en smakelijk. De toetjes en daarna nog koffie maakten de avond qua eten compleet. Complimenten naar de kok en bedienend personeel. Gewoon uit eten gaan zonder poespas. Het goede leven!

Gegeten op 16 mei 2014

Danielle_Berloth

Voor de 2e keer in korte tijd bij de Bon Vivant gegeten, ditmaal met 8 collega's. Bediening was snel, het eten prima. Menu van 15 euro is echt waar voor je geld (bestellen voor 18.30 uur!). Gebakken garnaaltjes vooraf, heerlijke asperges met zalm als hoofdgerecht en mascarpone met boerenjongens toe. Lekker roseetje erbij. Ook de collega's waren enthousiast. Een aanrader!

Gegeten op 20 mei 2014

veronica11

We hebben met een groep van 12 personen het 55 jarig huwelijk van mijn ouders bij Bon Vivant gevierd en het was in 1 woord geweldig. Iedereen had vrije keuze in eten en drinken. Ze vonden het allemaal lekker en er gingen lege borden terug naar de keuken. Het personeel was vriendelijk, netjes, gezellig en kwam ook steeds vragen of alles naar wens was, geen lege glazen op tafel dus. Ook het "grande dessert" met de vuurfonteinen was een succes. We hebben in de serre gezeten en we hebben een superavond gehad.
Kortom wilt u genieten van lekker eten in een gezellige, ongedwongen sfeer dan is Bon Vivant "The Place To Be".

Gegeten op 16 mei 2014

Lady-food

Wij kunnen ons niet vinden in de recensies hieronder....wij ( 9 dames) hebben heerlijk gegeten, hadden allemaal het keuzemenu. We hadden zga alle gerechten die op het menu stonden en alles was even smaakvol, netjes opgemaakt en goed van proporties. Bediening was attent, vriendelijk en opmerkzaam. Hebben geen lange wachttijden gehad en dat terwijl het restaurant toch goed gevuld was. Wij komen zeker nog eens terug en zullen bon vivant zeker aanraden bij vrienden, familie etc.

Gegeten op 15 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Bon Vivant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bon Vivant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.