a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 383 75 27

uiteten29

Met 4 volwassenen en 2 kinderen gingen wij hier eten. Het eten was prima, de kleine meid (6 jr) had zo haar wensen en die werden blijmoedig door het personeel vervuld. Hier komen wij graag weer terug.

Gegeten op 24 mei 2015

carindegoijer

vanavond heerlijk gegeten bij bon vivant den haag.ook de hond was geen probleem dus heel fijn,
wijn lekker, prijs kwaliteit geweldig bediening zeer vriendelijk voor ons voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader

Gegeten op 27 mei 2015

rodi10

We hebben net gegeten bij Bon Vivant met 22 personen, ter gelegenheid van het 55 jarig huwelijk van o,pa en o,ma.
Het eten was heerlijk en de bediening super gezellig.
Een echte aanrader.

Gegeten op 25 mei 2015

Marc1974

Op zaterdag 9 mei 2015 gegeten bij de Bon Vivant met mijn vriendin en mijn 2 kinderen. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden we de Carpaccio en de kinderen de tartaar van zalm. De Carpaccio was erg mooi, vers en lekker, de kinderen waren weg van de zalm. De witte huiswijn (echt een topper) erbij maakte het helemaal af. Als hoofdgerecht hebben mijn zoon en ik de spare ribs van de chef genomen. Deze waren ouderwets goed!! Toen we bijna het bord leeg hadden kwam het meisje van de bediening al vragen of we nog meer wilde. Echt een goede en vriendelijke service. Bij de spare ribs dronk ik de rode huiswijn (ook een aanrader) en mijn vriendin ging door met de witte wijn.
Mijn vriendin wilde het hoofdgerecht uit het keuzemenu: de asperges met gekookte krieltjes en beenham. Ook dit gerecht zag en goed uit en was tot aan het laatste krieltje op. Mijn dochter heeft als hoofdgerecht het voorgerecht uit het menu genomen: Trio van gerookte zalm, paling en Hollandse garnalen. Ook dit was geen probleem daar we buiten de a la carte kaart omgingen. Alles kon geregeld worden.
Als dessert hebben we alle 4 de befaamde Dame Blanche genomen. En als afsluiting een heerlijke cappuccino. Al met al was het een heerlijk avond, in een restaurant waar we al heel lang en graag komen, met een goede service, gezellige sfeer, warmte en niet te vergeten een geweldige keuken

Gegeten op 9 mei 2015

katinka15

Het lekkerste zijn hier de overheerlijke spare-ribs!!! We komen hier al 25 jaar!!
Dus als je van spare-ribs en gezelligheid houdt kan je hier terecht! Vaak ook leuke maand menu's voor normale prijzen! Een echte aanrader!!

Gegeten op 11 mei 2015

irene129

Heerlijk gegeten bij Bon Vivant. Zat te twijfelen tussen asperges en tonijn... Toen zei de aardige tafeldame.. je kan het ook alle twee krijgen. Dat liet ik me geen twee keer zeggen natuurlijk! De tonijn was supervers en goed gebakken... Vond ik wel knap van de kok want als er iets vies is dan is het wel doorgebakken tonijn maar dat kan hij goed! Lekkere verse patat en heerlijk veel groente. Mijn tafelgenoot was ook helemaal tevreden met zijn entrecote. Dus ik kom zeker vaak terug. Alles kan bij Bon Vivant..

julia45

Heerlijk gegeten!
Een doordeweekse dag, erg gezellige bediening gezellig mee gepraat
Het eten is erg lekker! We hadden een 3 gangen menu, we kregen een amuse erbij(een stokbroodje met huisgerookte zalm)
Als voorgerecht een trio van zalm hollandse garnalen en huisgerookte paling(de paling was echt zalig)
Als hoofd de sparribs, heerlijk gegemarineerd met frietjes en salade
En als desert een creme brulee(echt zooo lekker!)
Voorderest hele gezellige zaak, super bediening en gewoon top!

Zeker een aanrader, en ga er zelf zeker nog een keer heen!!

jacqueline183

Heerlijk gegeten. De spare ribs waren zalig en een leuke en fijne bediening. Het drie gangen was voortreffelijk. Als voorgerecht had ik een trio vis bestond uit garnalen paling en zalm en het dessert aardbei Romanoff. De moeite waard????

jacir

Gezellig restaurant met goede spareribs.

De medewerkers zijn erg gastvrij en zorgen ervoor dat je je goed op je gemak voelt.

Een absolute aanrader!

justin24

Heerlijke ribs, goede service en gewoon normale prijzen.

Een no-nonsense restaurant met een gezellige inrichting. Het personeel geeft je het gevoel welkom te zijn en de prijzen zijn gewoon redelijk.

Aanrader in de regio!

Schrijf zelf een recensie over Bon Vivant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bon Vivant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.