Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bon Vivant

1. Restaurant
  2. BBQ/grill

Bon Vivant

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 383 75 27

robertzandstra

Met vier personen op zaterdagavond hier gegeten. Vooraf gereserveerd via internet. Helaas bleek er wat mis te zijn gegaan met de bevestiging die wel was gedaan maar niet was aangekomen, werd keurig over gebeld. Werden hartelijk ontvangen en mochten zelf onze tafel kiezen. Keurig begeleid naar de door ons gekozen tafel. Gelijk wat te drinken besteld, 1x witte wijn, 1x rode wijn en 2x jusorange,,deze bleek vers geperst, heerlijk vers en niet uit een pak. Vervolgens kaart op gemak doorgenomen. Besteld 2x ossenhaas met oestersaus, 1x salade met kip en kerrie, 1x een vracht wagen champignons. Als hoofdgerecht besteld. 1x saté schotel,1x varkenshaas in pepersaus, 1x zalmmoot en 1x varkenslever met appel en spekjes. Waren allemaal mooie gerechten, goed bereid en goed van smaak. Als dessert 1x mascarpone met slagroom en advocaat, 2x geflambeerde kersen met ijs en 1x koffie. Helaas geflambeerde kersen viel tegen, leek net een blikje warme kersenvlaai vulling over het ijs gooien, dit kan echt beter en komt de ander gerechten zeker ten goede. Goede bediening met aandacht voor de gasten en niet storend aanwezig. Goed restaurant met een gemoedelijk sfeer.

Gegeten op 30 augustus 2014

Anouktak

We hebben een geweldig leuke avond gehad bij Bon Vivant! Het personeel was gezellig en vol met humor. Het eten heeft ons heel goed gesmaakt. Kortom, wij komen zeker terug!

Gegeten op 30 augustus 2014

rbrand1201

Prettige ontvangst en de keuze waar je wilde plaats nemen wordt je in vrij gelaten.
Snelle service met de drank en de kaart. Voldoende keuze op de kaart.
Gezellige sfeer door dat de entourage goed is afgestemd met het meubilair en verlichting.
Het eten was prima en voldoende.
We gaan zeker terug voor het eten maar ook voor de bediening.

Gegeten op 8 juli 2014

Janmetalleman

Een sfeervol restaurant met prettige bediening. Gezellig druk en waren iets vroeger dan onze reservering van zeven uur. Lekker even aan de bar een lekkere Merlot. Naarmate alle 12 van onze groep van vrienden binnen waren bleven we gewoon gezellig met elkaar praten bij de bar met een besteld drankje van de 'sommelier'. Toen de plaatsen voor onze groep vrij kwamen werden we uitstekend bediend. Eten was prima verzorgd. Ondanks de verschillende keuzes hadden wij allen tegelijkertijd onze maaltijden. Voldoende eten en dat voor een goede prijs. Voorgerecht van b.v. de gevulde avocado, de hoofdmaaltijd van asperges, rouleau en nog meer, goed en smakelijk. De toetjes en daarna nog koffie maakten de avond qua eten compleet. Complimenten naar de kok en bedienend personeel. Gewoon uit eten gaan zonder poespas. Het goede leven!

Gegeten op 16 mei 2014

Danielle_Berloth

Voor de 2e keer in korte tijd bij de Bon Vivant gegeten, ditmaal met 8 collega's. Bediening was snel, het eten prima. Menu van 15 euro is echt waar voor je geld (bestellen voor 18.30 uur!). Gebakken garnaaltjes vooraf, heerlijke asperges met zalm als hoofdgerecht en mascarpone met boerenjongens toe. Lekker roseetje erbij. Ook de collega's waren enthousiast. Een aanrader!

Gegeten op 20 mei 2014

veronica11

We hebben met een groep van 12 personen het 55 jarig huwelijk van mijn ouders bij Bon Vivant gevierd en het was in 1 woord geweldig. Iedereen had vrije keuze in eten en drinken. Ze vonden het allemaal lekker en er gingen lege borden terug naar de keuken. Het personeel was vriendelijk, netjes, gezellig en kwam ook steeds vragen of alles naar wens was, geen lege glazen op tafel dus. Ook het "grande dessert" met de vuurfonteinen was een succes. We hebben in de serre gezeten en we hebben een superavond gehad.
Kortom wilt u genieten van lekker eten in een gezellige, ongedwongen sfeer dan is Bon Vivant "The Place To Be".

Gegeten op 16 mei 2014

Lady-food

Wij kunnen ons niet vinden in de recensies hieronder....wij ( 9 dames) hebben heerlijk gegeten, hadden allemaal het keuzemenu. We hadden zga alle gerechten die op het menu stonden en alles was even smaakvol, netjes opgemaakt en goed van proporties. Bediening was attent, vriendelijk en opmerkzaam. Hebben geen lange wachttijden gehad en dat terwijl het restaurant toch goed gevuld was. Wij komen zeker nog eens terug en zullen bon vivant zeker aanraden bij vrienden, familie etc.

Gegeten op 15 mei 2014

nathalienathalie

Vanavond weer eens na lange tijd hier gegeten. Wat is de zaak achteruit gegaan. Portie flink minder geworden. Geen groentebakjes meer, (2 sperciebonen op mijn boord) geen koekje bij de koffie. Bediening was echt slecht. Duurde 2 uur voordat het eten doorkwam (waren 18:15 binnen en kregen pas 20:15 uur eten), wij hadden onze dochter van 4 bij ons. Die lag te slapen toen het hoofdgerecht kwam. Meerdere malen aangegeven. De reden was een tafel van 11??? Waarschijnlijk was de bediening dat niet gewend, wij komen er iig voorlopig niet meer. Jammer vroeger was het gezellig, lekker eten, leuke bediening.....

Gegeten op 25 april 2014

pvkampen

Leuke zaak in Bezuidenhout. Ouderwets interieur maar past prima bij de zaak. Aangename prijzen op de kaart. Vooraf gekozen voor carpaccio en zalm, was allemaal lekker en waar voor je geld. Spare-ribs daarna ook lekker. Bij het zien van mijn lege bord vroegen ze zelfs of ik nog een stukje extra wilde.
Puntje van aandacht: Sommige tafels staan wat uit de loop voor de bediening waardoor je zelf steeds de aandacht moet vragen als je nog drankje wil bestellen. Dit kan beter. Verder wel vriendelijk geholpen.

Gegeten op 4 april 2014

ammar2014

Met 17 collega's uit geweest, eerste indruk was goed qua inrichting ouderwets huiselijk. I.v.m. budget was een speciek menu samengesteld waaruit je kon kiezen (voorgerecht en hoofdgerecht). De toetje was reeds al bepaald. De gerechten waaruit je kon kiezen waren simpel, niet echt culinair, maar wat wil je voor 15 euro voor 3 gangen. Had gekozen voor een voorjaarssalade met asperges. Dit was zwaar teleurstellend, was simpelweg een combinatie van sla, komkommer en tomaat de asperges waren nergens te bekennen. Bij het afruimen was het personeel verbaast dat ik niets genutigd had, en toen ik aangaf dat ik dit niet verwachte was zij enigzins gepikeerd en beledigd. Heeft uiteindelijk wel gevraagd of ik iets anders wenste waarna ik een warm gerecht gekozen heb. Hoofdgerecht was ook simpel maar smakelijk. Personeel kwam sporadisch langs of "alles naar wens was" hierdoor waren de glazen vaker leeg dan gevuld. Ik persoonlijk zou hier niet terugkomen.

Gegeten op 10 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Bon Vivant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bon Vivant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.