Bon Vivant

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 383 75 27

theo99

Met een groep van 7 heerlijk gegeten en gedronken, geen minpuntje te bekennen .
Geduldige en deskundige bediening. Waar voor je geld. Ribroast aangeraden door medewerker is super. Spareribs lekker mals , pittig en gewoon bij bestellen .
Iedereen tevreden

Thans

edwin135

Zeer gezellige zaak. Entourage is gezellig, semi-modern, bistro. Bediening is goed, alert en informeel. Gisterenavond tournedos gegeten en tafelgenoten de tarbot en slibtong. Het was allemaal erg goed. Bon Vivant is zeker voor herhaling vatbaar.

nlheiji1

heerlijk gegeten bij bon vivant. Heerlijke zeetong gegeten. Service is prima en de bediening is prettig in de omgang. Decor is goed. Informele omgeving waar het goed toeven is. Prijs kwaliteitverhouding is prima.

jolanda1963

Dit is de tweede keer bij bon vivant en weer geweldig! Alex en marieke zijn top!! Bedankt voor de heerlijke avond! Vis vlees maakt niet uit alles is heerlijk!

brent3

Ik ben bij Bon Vivant nu al 2 keer geweest en alle twee de keren waren heerlijk. Alle twee de keren kwamen wij met het Groupon menu en dit is zeker een aanrader

Gegeten op 6 november 2014

margjem

Een gastvrije ontvangst en heerlijk gegeten! Lekkere huiswijn en meer dan voldoende groenten en frites en gebakken aardappeltjes bij de smakelijke lamskoteletjes en de malse kalfs-ribeye.
Als vanzelfsprekend werd er een bakje mayonaise bij de frites gezet. De mayonaise stond niet op de rekening: dit hoorde bij het menu. Waar vind je dat nog?! Wij vonden het een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding en komen vast en zeker nog eens terug.

Gegeten op 17 maart 2015

henny25

Wij komen al jaren bij de Bon Vivant eten.
Het is er altijd gezellig met vriendelijk personeel, dat alles goed in de gaten houdt.
Bij dit restaurant eet je de lekkerste spareribs. M.n. zijn wij gek op de spareribs van de chef.
De spareribs zijn onbeperkt en het personeel komt steeds uit zichzelf vragen of we er nog iets bij willen hebben. Dit geldt overigens ook voor het garnituur. Zeer klantvriendelijk!
Met mijn koolhydraatarme dieet kan ik ook de heerlijkste gerechtjes uitkiezen, het groentegarnituur en de salade zijn zeer uitgebreid. Helaas moest ik de gebakken aardappeltjes en de patates frites langs mijn neus voorbij laten gaan, maar mijn gezin heeft daar ook heerlijk van gesmuld.
Kortom, na al die jaren heeft het restaurant nog steeds dezelfde kwaliteit en aangename uitstraling.
Een aanrader!!

Gegeten op 15 maart 2015

jose4523

Ik heb bij restaurant Bon Vivant heel lekker gegeten. Een 3 gangen menu met voor elke gang 4 keuzes en als je zoals wij voor half 7 binnen bent betaal je €17,50 per persoon. De bediening is heel erg betrokken met de gasten en als je zoals wij regelmatig kom dan herkennen ze je en staat er een heerlijke amuse voor je klaar.dus ik ga al mijn kennissen dit leuk ingerichte restaurant aanraden.

Kaatje116

Afgelopen zondag hier voor het eerst gegeten. Kan niet anders zeggen dan dat het super was! Zeer vriendelijke bediening en een zeer sfeervol restaurant. We waren met z'n vieren en 2 van ons namen 2 spare-ribs. Deze waren overheerlijk, lekker mals en lekkere sausjes erbij. Zelf had ik een entrecote . Heel mals en sappig!! Moeders had een varkenshaas en ook dit was heel smakelijk. Lekkere friet en gebakken aardappeltjes en heerlijke salade. Kan niet anders zeggen dan: top !! Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 1 maart 2015

RoelenElisabeth

Gisteravond heerlijk gegeten, mijn man Rib Roast en ik een heerlijke kalfsribeye met een roquefortsaus. Op aanraden van vriendelijke dame geen saus bij RibRoast want zulk mooi vlees behoeft geen sier... en dat was een topadvies, je ziet dat het decor met zorg is uitgekozen met aparte snuisterijen, kortom een smaakvolle en gezellige avond, wij komen zeker terug !

Gegeten op 5 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Bon Vivant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bon Vivant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.