a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 383 75 27

ceeshond

Me laten verleiden door de menu kaart
Om met een groep vrienden te gaan eten. Helaas kwam ik tijdens het voor gerecht er achter dat het niet gaat zoals moet.
Sjefs keuze, voor gerecht paté.
De groep was reeds klaar waarna men mijn toast kwam brengen -1 toast was half geroosterd.
Hoofdgerecht: hert.
Matig, erg droog.
Na gerecht: griesmeel, redelijk.
Hoofd gerecht van 2 vrienden was uitgeserveerd dus dacht het personeel zonder overleg we doen wat anders na gerecht van 2 andere vrienden kwam 10minuten later.

Wel koffie en een liqor van het huis maar dat is een minimale compensatie.

Gegeten op 10 december 2015

henneke21

Van tevoren voor een grote groep (15 man) gereserveerd. Omdat de tijd nogal beperkt was i.v.m. terugreizen naar diverse uithoeken in Nederland, hebben we gekozen voor een Tapasmenu. Vooraf was ons gevraagd of er een voorkeur was voor bepaalde dingen of dat iemand iets niet lustte of dat er vegetarische gerechtjes bij moesten zijn. Heel attent. Desondanks moest er toch op het laatste moment nog geimproviseerd worden omdat iemand niet vooraf z'n voorkeur had kenbaar gemaakt. Dat was geen enkel probleem. Grote klasse!!
De tafels waren leuk aan elkaar geschoven.... we werden heel gezellig ontvangen... . de voorafjes waren op het bezoek afgestemd, het eten was super... veel te veel van alles ....
Voor het nagerecht konden we uit drie gerechtjes kiezen.... Iedereen was zeer tevreden . Helaas hadden we geen tijd meer voor de koffie... Iedereen moest weer met de trein terug naar huis.... Een heerlijke Tapasavond in een gezellige en huiselijke sfeer.

Gegeten op 29 augustus 2015

keesgroenendaal

Bij Bon Vivant voel je je direct thuis mooie ambiance vriendelijk personeel Ik heb er gegeten met mijn vrouw en twee vrienden. Voor we bestelde kregen we een amuze zalm gevuld met kleine garnalen Mijn bestelling (voorgerecht) Trio vis zalm paling en garnaaltjes Met een heerlijke garnering hoofd gerecht pannetje grote mosselen
Met een woord heerlijk gegeten
Ik was kwijt voor vier personen 137€

Gegeten op 2 september 2015

Zuidhof

We hebben heerlijk gegeten bij Bon Vivant.
Er was net een nieuwe menukaart en daar hebben
we twee menu's van uitgezocht nl. een kipgerecht en een varkenskotelet.
Dat was echt een succes.
De bediening was goed. Het is een gezellige restaurant om te zitten en je krijgt er voldoende eten.
Het is zeker een restaurant om terug te komen.

Gegeten op 3 september 2015

Zuidhof

We hebben heerlijk gegeten bij Bon Vivant.
Er was net een nieuwe menukaart en daar hebben
we twee menu's van uitgezocht nl. een kipgerecht en een varkenskotelet.
Dat was echt een succes.
Het is zeker een restaurant om terug te komen.

Gegeten op 3 september 2015

LB18

Over de hoeveelheid eten (het voorgerecht van de ossenhaaspuntjes met taugé kon makkelijk als hoofdgerecht doorgaan.) en de kwaliteit ervan niets negatiefs te melden, de smaak daarentegen was niet om over naar huis te schrijven. Dit had ik thuis ook kunnen maken.
De bediening deed hun best, maar de vragen of het smaakte kwamen erg gemaakt over. De reactie op ons antwoord leek wel ingestudeerd en ongemeend.
Positief punt van eten in de serre aan de voorzijde van het restaurant: je hebt geen zicht op / last van andere gasten. Negatieve punten: de tocht en de rooklucht die via het raam naar binnen kan komen als andere gasten eronder staan.

Gegeten op 28 augustus 2015

marcel293

Amuse vooraf..lekker..3 gangen menu voor 17.50...trio van vis...kalfslever...en crème brulde na...goede wijn..het was super voor 57 euro..met zijn tweeën. .Zo kan t ook

Gegeten op 27 augustus 2015

Edwin V

Gisteren met zijn 3en in dit gezellige, huiselijke restaurant gegeten. Eerst aan de bar gezeten en daar kregen we een aan lekkere amuse en de Carpaccio. Daarna aan tafel met biefstuk, Lamskoteletten en tonijn, allemaal van de gril uitgeserveerd met een grote salades, frites, groente en gebakken aardappeltjes. Buiten de lamskoteletten, die vond ik een 5, was het allemaal goed. Hier kan je betaalbaar lekker en vooral gezellig eten. We kregen nog een mooi glas Monbazillac - zoete witte wijn- van de baas.

Gegeten op 1 augustus 2015

Marc1974

Gisteravond met een collega bij Bon Vivant gegeten. Het was zoals altijd weer heerlijk. Het ontvangst was gezellig, daarna een amuse van de chef, hierbij de huis Chardonnay en een Westmalle Trapiste voor mijn collega.

Als hoofdgerecht hadden we de Mixed Grill en de Spareribs. Ook weer erg vertrouwd lekker, wij kwamen bijna niet toe aan de bijgerechten, maar ook deze waren lekker en zeker voldoende. Er werd een paar keer gevraagd of ik genoeg spareribs had, en ik had zeker genoeg aan de gegeven portie, wat een service!

Een dessert kon er niet meer bij, afgesloten met een cappuccino en thee. Ook deze werden vergezeld met wat lekkers.

Ik kom snel weer terug!!

Gegeten op 15 juli 2015

chantal136

Gisteren heel gezellig en lekker gegeten bij Bon Vivant.

Leuke, goede en gezellige bediening, mooie restaurant en goed eten voor een betaalbare prijs.

Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat mijn biefstuk iets te gaar was, maar goed verder was al het vlees helemaal top en ook de bijgerechten waren heerlijk. Alles in overvloed en dus veel te veel uiteindelijk. Ook een leuke bierkaart waar je lekker uit kan kiezen.

Mijn avond was meer dan geslaagd en ik ga zeker nog een keer eten bij Bon Vivant

Gegeten op 15 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Bon Vivant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bon Vivant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.