Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 1

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 355 92 13
  2. www.lebonmangeur.nl

Riessen1

Ergens waar je het niet verwacht, in een tussenwoning, is er een restaurant gesitueerd. De woonkamer is het restaurant met open keuken. Hoewel het niet groot is kunnen er toch circa 24 klanten in.
Het eten is goed, hierover geen enkele discussie. Alleen zijn de porties aan de karige kant. Wij hadden met 3 personen het menu Le Bon Mangeur waarbij het hoofdmenu een hertenbiefstuk was. De qua proporties normale biefstuk was in 6 plakken gesneden waarbij een ieder 2 plakken kreeg. Ook het voor- en nagerecht waren aan de kleine kant.
We werden bediend door 2 personen waaronder de eigenaresse die stijfjes overkomt. Haar mannelijke collega was een aardige jongeman die graag een praatje maakt met de klanten en dit op innemende wijze doet.

Gegeten op 25 oktober 2014

Tuur583

Al twee keer met veel plezier hier gegeten. Zeer prettig restaurant. Het eten is uitstekend en de bediening is bijzonder gastvrij. Prima wijnkaart. Prijs-kwaliteit is oké.

Gegeten op 24 mei 2014

hairos2

we zijn verleden week hier voor het eerst wezen eten het ontvangst was erg goed je voelde je meteen thuis
een 4 gangen surprise menu
begonnen met een goed stukje vis daarna hele goede coqillles en als hoofd erg goed gebakken iers entercote met een goed rode wijn saus het dessert was goed maar niet spektakuler

Gegeten op 16 augustus 2014

Elizabeth-de-bles

Voor mijn verjaardag een etentje gekregen en via Iens dit restaurant gevonden.
Wij gaven aan visliefhebbers te zijn en lieten ons verrassen, zowel het eten als de wijnen.
Ik kan me de laatste keer niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo heerlijk heb zitten genieten van dit waanzinnig lekkere eten en de meesterlijk bijpassende wijnen.
Bedankt! Wij komen zeker snel weer.

Gegeten op 28 juni 2014

Rutgerbremer

Bij binnenkomst een warm onthaal van zeer vriendelijke personeel. We hebben het verassing menu genomen en zijn echt verrast; coquilles als voorgerecht en kregen echt een heel malse tournedos met cantarelle als hoofdgerecht. Het dessert was een chocolade trio met verschillende soorten ijs. En omdat we voorkeur hadden naar een ander dessert kregen we naderhand een dubbele portie. Verder gepassioneerde bediening en goede tips voor de wijn in een huiselijke sfeer. Fantastische eet ervaring!

Gegeten op 28 juni 2014

kique

het was weer genieten van een heerlijke 4 gangen suprise menu. Als enig aandachtspunt van de hele avond kan ik de beetje lauwe witte port bedenken. iets koeler was nog lekkerder geweest. Voor de rest lof en we komen echt snel weer terug !

Gegeten op 15 juni 2014

boris13

Met een glimlach en aandacht bediend. Eerlijkheid en vakmanschap is wat hier hoog in het vaandel staat. Mooie suggesties zonder pretentie. Verdienen de aandacht, een schittering in Scheveningen vlak achter de dijk.

Gegeten op 26 juni 2014

dennis105

We hadden een tafel voor twee personen gereserveerd
we werden gastvrij onthaald onze jassen aangenomen
en een leuke ruime tafel vlak bij de keuken.
we begonnen met een klein amuse een glaasje gazpacho
erg lekker

Als voorgerecht een terrine van eendelever met in armagnac gewelde pruimen en portsiroop.goed op temperatuur en erg lekker met een huisgemaakt broodje en fleur du sel boter.

Daarna gebakken coguilles met kaviaar gebakken lamsoren en kreeftenschuim.

daarna in ras el hanoud kruiden gebakken zeeduivel met ratatouille en tomatensaus met basilicum

Als hoofdgerecht ierse ossehaas gebakken met kantarellen flagioletboontjes doperwten puree een schaaltje aardappel gratin apart en een heerlijk glaasje rode pinot noir.

als dessert gemarineerde aardbeien met sabayon en ijs .

Alles was lekker en in balans goede prijs kwaliteit

Gegeten op 14 juni 2014

SuzieB

Twee weken geleden op een zaterdag hier gaan eten. Bij binnenkomst werden wij zeer hartelijk ontvangen in dit intieme restaurant. Wij hadden niet gereserveerd, maar na een half uurtje werd het wel duidelijk dat dit de volgende keer wel raadzaam is. Na het huisaperitief (Lingot Martin) te hebben gedronken begon gelijk het feestje al, want we kregen een amuse in de vorm van een tartaartje van ossenhaas met zongedroogde tomaat en mayonaise met gerookte paprika. Supervers en superlekker. Daarna kwam de gastvrouw ons het menu vertellen. Dit bestaat altijd uit een a la carte kaart, surpisemenu's en het 3-gangen menu Le Mangeur. Aangezien ik zeer gecharmeerd was van het 3-gangen menu met Hollandse garnalen, lamsfilet en aardbeien met sabayon gegratineerd was mijn keuze snel gemaakt. Mijn vriendin koos voor de huisgemaakte terrine van eendenlever (smolt op de tong), gegrilde tonijn met roergebakken asperges en sesamvinaigrette (twist naar Azie) en het chocoladedessert (waaarbij het chocotaartje natuurlijk favoriet was) met heerlijk frambozensorbetijs. Hierbij hebben wij een wijnarrangement gevraagd, maar de wijnkaart laat ook een ruime keuze aan open zien. Nadat de bestelling was doorgegeven aan de keuken volgden er huisgemaakte broodjes met gezouten boter. Heerlijke koffie na afloop met friandises en nog meer lekkers erbij maakte onze avond een super avond.
Dit is een restaurant dat ik iedereen van harte kan aanbevelen met aandacht voor het eten en de gast. Top!

Gegeten op 7 juni 2014

Christine-DHaag

Heerlijk gegeten, top! Vriendelijk en professioneel personeel. Je gaat met een VOLdaan gevoel naar huis :-)
De coquilles met truffelbotersaus (voorgerecht) is een aanrader, heerlijke combinatie.

Gegeten op 10 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bon Mangeur in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Le Bon Mangeur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.