• foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 1

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 355 92 13
  2. www.lebonmangeur.nl

iklakri

Lekker gegeten in een fijne ambiance. Alhoewel we met de nodige mensen waren, hadden de keuken en de bediening geen moeite om ons gezelschap tijdig en met aandacht te bedienen.

Gegeten op 31 januari 2015

Topproever999

Vanaf binnenkomst tot aan het vertrek voel je je welkom en word je met veel zorg en aandacht bedient. Het eten is voortreffelijk. Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht krijgen allen net dat ietsje meer mee, waardoor dit restaurant met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Gegeten op 9 januari 2015

Gjers

Prachtige avond gehad bij Le Bon Mangeur! Door het sfeervolle intieme restaurant en het uiterst vriendelijke kundige personeel durfde we te kiezen voor een 4 gangen surprise menu: een smaakvol afgestemd menu met perfect bijpassende wijn. De avond was zo perfect dat we uiteindelijk de trein miste en extra lang konden genieten van Scheveningen, het eten en de sfeer van Le Bon Mangeur en elkaar. ;-)

Gegeten op 20 december 2014

smaakpapilletje

Leuk en gezellig restaurant vlakbij het strand van Scheveningen. Wij hebben hier heerlijk Frans gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en hebben passie voor het vak. Ik kom graag weer bij Le Bon Mangeur.

Gegeten op 15 november 2014

Riessen1

Ergens waar je het niet verwacht, in een tussenwoning, is er een restaurant gesitueerd. De woonkamer is het restaurant met open keuken. Hoewel het niet groot is kunnen er toch circa 24 klanten in.
Het eten is goed, hierover geen enkele discussie. Alleen zijn de porties aan de karige kant. Wij hadden met 3 personen het menu Le Bon Mangeur waarbij het hoofdmenu een hertenbiefstuk was. De qua proporties normale biefstuk was in 6 plakken gesneden waarbij een ieder 2 plakken kreeg. Ook het voor- en nagerecht waren aan de kleine kant.
We werden bediend door 2 personen waaronder de eigenaresse die stijfjes overkomt. Haar mannelijke collega was een aardige jongeman die graag een praatje maakt met de klanten en dit op innemende wijze doet.

Gegeten op 25 oktober 2014

Tuur583

Al twee keer met veel plezier hier gegeten. Zeer prettig restaurant. Het eten is uitstekend en de bediening is bijzonder gastvrij. Prima wijnkaart. Prijs-kwaliteit is oké.

Gegeten op 24 mei 2014

hairos2

we zijn verleden week hier voor het eerst wezen eten het ontvangst was erg goed je voelde je meteen thuis
een 4 gangen surprise menu
begonnen met een goed stukje vis daarna hele goede coqillles en als hoofd erg goed gebakken iers entercote met een goed rode wijn saus het dessert was goed maar niet spektakuler

Gegeten op 16 augustus 2014

Elizabeth-de-bles

Voor mijn verjaardag een etentje gekregen en via Iens dit restaurant gevonden.
Wij gaven aan visliefhebbers te zijn en lieten ons verrassen, zowel het eten als de wijnen.
Ik kan me de laatste keer niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo heerlijk heb zitten genieten van dit waanzinnig lekkere eten en de meesterlijk bijpassende wijnen.
Bedankt! Wij komen zeker snel weer.

Gegeten op 28 juni 2014

Rutgerbremer

Bij binnenkomst een warm onthaal van zeer vriendelijke personeel. We hebben het verassing menu genomen en zijn echt verrast; coquilles als voorgerecht en kregen echt een heel malse tournedos met cantarelle als hoofdgerecht. Het dessert was een chocolade trio met verschillende soorten ijs. En omdat we voorkeur hadden naar een ander dessert kregen we naderhand een dubbele portie. Verder gepassioneerde bediening en goede tips voor de wijn in een huiselijke sfeer. Fantastische eet ervaring!

Gegeten op 28 juni 2014

kique

het was weer genieten van een heerlijke 4 gangen suprise menu. Als enig aandachtspunt van de hele avond kan ik de beetje lauwe witte port bedenken. iets koeler was nog lekkerder geweest. Voor de rest lof en we komen echt snel weer terug !

Gegeten op 15 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bon Mangeur in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Le Bon Mangeur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.