a TripAdvisor company

foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 1 foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 2 foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 3 foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 4 foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 5 foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 6 foto's van Le Bon Mangeur in Scheveningen - 7

Le Bon Mangeur

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 355 92 13
  2. www.lebonmangeur.nl

wilfr63

Weer uitstekend gegeten hier. De nieuwe chefkok Tom is een aanwinst. We hadden allebei het dagelijkse driegangenmenu. In de drie gangen die ons geserveerd werden viel steeds op dat er veel ingrediënten waren samengebracht die zorgden voor een complex, harmonisch en ook origineel samenspel van smaken. Dat viel vooral op in het voorgerecht van o.a. gemarineerde zalm, wakame en avocado, maar ook in het hoofdgerecht van entrecote met rodewijn-basilicumsaus, voorjaarsgroenten en berkenzwammen. Origineel waren ook de meringues van rode biet in een nagerecht, die ook echt naar rode biet smaken, maar tegelijk uitstekend passen bij een frambozenijs dat exact dezelfde kleur heeft als de meringues en bij een cheesecake. Ook het door gastvrouw Patricia Pronk geselecteerde wijnarrangement, waarbij steeds even vooraf werd overlegd waarnaar onze voorkeur uitging, was uitstekend.

Gegeten op 24 mei 2015

197777ww

Le Bon Mangeur ligt midden in het oude Scheveningen. Ik heb er heerlijk gegeten na een dagje Den Haag/ Scheveningen. Als eerste een verrassende garnalensalade perfect gecombineerd met komkommer. Het hoofdgerecht was vers gevangen zeebaars, je bent niet voor niets in Scheveningen, gecombineerd met asperges en peulvruchten op gort geserveerd. Een uitstekend gerecht. Met als afsluiting het dessert van de chef. Verder een ongedwongen bediening. Kortom het pareltje van Scheveningen!

Gegeten op 14 mei 2015

laura156

Heerlijk gangendiner gegoten met bijpassende wijnen. Zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Je voelt je hier echt thuis. Eten was fantastisch.Zeker een aanrader!!

Gegeten op 15 april 2015

robbertaf1

warme ontvangst, professioneel en vriendelijk
goede huiswijnen
gerechten zien er heel mooi uit zowel vis, vlees als vegetarisch.
prima voorgerechten oa bresaola
hoofdgerechten oa mooie zeebaars, het vegetarische hoofdgerecht gegrilde groenten in filodeeg, zag er ook prachtig uit en smaakte heerlijk.
het petit granddessert is ook niet te versmaden! heerlijke koffie als afsluiting.

Gegeten op 12 april 2015

iklakri

Lekker gegeten in een fijne ambiance. Alhoewel we met de nodige mensen waren, hadden de keuken en de bediening geen moeite om ons gezelschap tijdig en met aandacht te bedienen.

Gegeten op 31 januari 2015

Topproever999

Vanaf binnenkomst tot aan het vertrek voel je je welkom en word je met veel zorg en aandacht bedient. Het eten is voortreffelijk. Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht krijgen allen net dat ietsje meer mee, waardoor dit restaurant met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Gegeten op 9 januari 2015

Gjers

Prachtige avond gehad bij Le Bon Mangeur! Door het sfeervolle intieme restaurant en het uiterst vriendelijke kundige personeel durfde we te kiezen voor een 4 gangen surprise menu: een smaakvol afgestemd menu met perfect bijpassende wijn. De avond was zo perfect dat we uiteindelijk de trein miste en extra lang konden genieten van Scheveningen, het eten en de sfeer van Le Bon Mangeur en elkaar. ;-)

Gegeten op 20 december 2014

smaakpapilletje

Leuk en gezellig restaurant vlakbij het strand van Scheveningen. Wij hebben hier heerlijk Frans gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en hebben passie voor het vak. Ik kom graag weer bij Le Bon Mangeur.

Gegeten op 15 november 2014

Riessen1

Ergens waar je het niet verwacht, in een tussenwoning, is er een restaurant gesitueerd. De woonkamer is het restaurant met open keuken. Hoewel het niet groot is kunnen er toch circa 24 klanten in.
Het eten is goed, hierover geen enkele discussie. Alleen zijn de porties aan de karige kant. Wij hadden met 3 personen het menu Le Bon Mangeur waarbij het hoofdmenu een hertenbiefstuk was. De qua proporties normale biefstuk was in 6 plakken gesneden waarbij een ieder 2 plakken kreeg. Ook het voor- en nagerecht waren aan de kleine kant.
We werden bediend door 2 personen waaronder de eigenaresse die stijfjes overkomt. Haar mannelijke collega was een aardige jongeman die graag een praatje maakt met de klanten en dit op innemende wijze doet.

Gegeten op 25 oktober 2014

Tuur583

Al twee keer met veel plezier hier gegeten. Zeer prettig restaurant. Het eten is uitstekend en de bediening is bijzonder gastvrij. Prima wijnkaart. Prijs-kwaliteit is oké.

Gegeten op 24 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bon Mangeur in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Le Bon Mangeur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.