a TripAdvisor company

foto's van Le Bon Mangeur in Den Haag - 1 foto's van Le Bon Mangeur in Den Haag - 2 foto's van Le Bon Mangeur in Den Haag - 3 foto's van Le Bon Mangeur in Den Haag - 4 foto's van Le Bon Mangeur in Den Haag - 5 foto's van Le Bon Mangeur in Den Haag - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 355 92 13

Verfijning en pure smaken

Le Bon Mangeur is gelegen in historisch Scheveningen. Eigenaren Theo en Patricia heten je hier van harte welkom en een uiterst gastvrij ontvangst is dan ook gegarandeerd. In de keuken staan pure smaken en verfijning voorop en dat proef je dan ook terug in de gerechten. Geniet in een laagdrempelige sfeer van voortreffelijke menu’s en smaakmakende wijnen. Een feest voor jou en je tafelgenoten!

nandosgouka

Via online reservering

Heerlijk eten en gezellige bediening. Erg lekkere wijnen in het arrangement. Fijne ambiance. Bedankt voor de gezellige avond!

Gegeten op 15 januari 2016

Ruurdo

Via online reservering

Het kerstmenu was verrassend origineel. Uitstekende porties en mooi opgemaakt. Wijnen pasten er prima bij. Zeer vriendelijke bediening.

Gegeten op 25 december 2015

Sannedv1989

Via online reservering

Voor ons 1-jarig huwelijk gegeten bij Le Bon Mangeur. Warm ontvangst door de gastvrouw, we voelden ons echt welkom. Alle gangen waren een genot, in combinatie met de heerlijke wijnen. Bij het dessert werd er zelfs een kaarsje in het taartje gedaan! Ze hebben er alles aan gedaan om ons een fantastische avond te bezorgen en dat is gelukt. Een goed adres, wij komen zeker terug!

Gegeten op 18 december 2015

sentauer

Via online reservering

Aanvankelijk werden we verrast door het feit dat er maar 1 menu was omdat we dit niet wisten en zelf niet alles eten. Na overleg waren er alternatieven en hebben we allemaal heerlijk gegeten. Varierend van zalm / venkel / artisjok en rib-eye carpaccio vooraf tot zeebaars , hert en entrecote als hoofdgerecht, en alles met verrukkelijke saus / jus en garnituur. Het nagerecht, een heerlijk chocolade taartje met passievrucht / mangomousse en een soort gecarameliseerde popcorn was een feestje. Dan ben ik de heerlijke amuse nog bijna vergeten. Kortom qua koken is het goed vertoeven.
Een aanrader op de wijnkaart is nog de witte macon.

Gegeten op 12 december 2015

EterMorshuijssen

Via online reservering

Afgelopen weekend met zijn vieren gebruik van de diner deal: een drie gangen all in menu. Op het eten was niets aan te merken, maar op de service des te meer. Er stond kennelijk een nieuwe medewerker in de bediening die werkelijk niets wist. De wijn werd aan de bar al ingeschonken en daarna aan tafel gebracht. Als je niet weet wat er in de glazen zit, schenk het dan aan tafel in, denk ik dan, zodat we het etiket kunnen bekijken. We namen het hem niet echt kwalijk, want hij was gewoon niet goed ingewerkt. Als klapper kregen we allen spetters van de koffie verkeerd over ons heen, die letterlijk verkeerd viel over de tafel. Excuses konden er niet af, behalve dat we de stomerijkosten evt konden declareren. Ook stonden de extra bestelde dessert wijntjes gewoon op de rekening. Naar het toilet gaan, gaat daar op de klok, niet gek, er is maar 1 toilet. Toen een tafelgenoot ongeveer 5 min weg was, werd gevraagd of ze even moest gaan kijken..???!! Toen wij tenslotte een welverdiende 0.00€ fooi gaven, werd er ook afstandelijk gedaan. Jammer. Wij komen hier niet terug.

Gegeten op 28 november 2015

genieter3

Via online reservering

Donderdagavond het Wildmenu gegeten bij Le Bon Mangeur en dat is absoluut een aanrader! De hele avond zijn wij verwend met lekkere gerechten en bijpassende wijnen. Het menu bestond uit een amuse, 4 gangen en 3 wijnen. Totaal voor € 49,50 p.p. dus de prijs-kwaliteitverhouding was dik in orde. Eén minpuntje: € 10,25 voor een biertje en een glaasje rosé met prik is een forse prijs. Dat is dan weer jammer.

Gegeten op 26 november 2015

Alexjohan

Via online reservering

We hebben echt heerlijk gegeten, alles was erg verfijnt, fantastische smaken en met grote zorg voorbereid, bij elke gang was een heerlijk glas wijn wat er perfect bij paste. Hoofdgerecht was echt super met heerlijke hertenbiefstuk, het dessert was ook super. Dit restaurant is absoluut een aanrader voor fijnproevers.

Gegeten op 27 november 2015

roos1912

Via online reservering

Heerlijk gegeten via iensdinerdeal. Alle drie de gangen erg goed, maar het dessert staat in m'n top 5 van lekkerste toetje ooit.
Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Gegeten op 21 november 2015

hgwillemsen

Via online reservering

We hebben enorm genoten van het vakmanschap van de kok en de bediening. Ons favoriet was het dessert, maar eigenlijk waren alle gerechten heerlijk.

Gegeten op 21 november 2015

Nico_V

Via de Iens-deal bij Le Bon Mangeur terechtgekomen. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Na een amuse volgden vier gangen. De gerechten zagen er steeds mooi uit en smaakten prima. Tot slot koffie met likeur en friandises.
De man die ons bediende leek nieuw in het bedrijf en daardoor soms wat onwennig. Enige minpuntje: De rekening liet nogal lang op zich wachten. Maar de vriendelijke gastvrouw en het goede eten zijn duidelijke pluspunten. Dankzij de Iens-deal prima prijs-kwaliteitverhouding.

Gegeten op 14 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Le Bon Mangeur in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bon Mangeur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.