Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Pakhuyzz

2. Internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 549 47 73

froukje15

Schoonvader werd 65 en gaf hier een feest. Voor die tijd het tapazz arrangement gedaan. Dat kon wel met start van feest om 20.30 uur werd er gezegd. Helaas duurde het echt te lang voordat het eten op tafel kwam en met max. 2 bestellingen per ronde p/p schoot dat niet op. Ook is er de laatste ronde vergeten de bestelling door te geven aan de keuken. De 2e ronde vermoed ik ook, dat duurde nl. een uur. laatste ronde mochten we p.p. dan 3 gerechten, maar dat wist de ober die het briefje kwam halen weer niet. Al met al een rommeltje daar en hadden we geen tijd meer voor de toetjes.

Als tegemoetkoming wel korting op de rekening gehad, maar het laat helaas een nare smaak achter. Ik zou hier echt nooit meer gaan eten. Volgens mij is de organisatie een rommeltje.

Het feest was top geregeld, dat mag dan ook wel gezegd worden!

Gegeten op 10 januari 2015

lvia

Soort van tapasrestaurant idee, maar dan kleine gerechtjes van de gewone keuken. Eten was over het algemeen prima. De geitenkaas met honing kan lekkerder en echt minpunt was de tiramisiu die in de verste verte niet op tiramisiu leek en smaakte ook niet naar iets anders lekkers.

We hadden een prijsafspraak inclusief drankjes speciaal voor kerstmis. 43,95 p.p. nog 2 keer bij het personeel gecheckt aan het begin van het etentje. Na het aperatiefje duurde het bijna een uur voor men weer een drankje kwam opnemen en toen nog alleen omdat we het gingen vragen. Vervolgens kwam het personeel wel vaak vaak langs.

Op het einde kregen we een rekening met de drankjes exclusief, dat was niet afgesproken. We konden ook alsnog incl. drankjes kiezen maar dan was het ineens 53,95 p.p. We waren met 10 personen en dan scheelt dat toch 100 euro. Na enige verbazing kwam er ineens het voorstel van de zaak om 50 p.p. af te rekenen. Dat was wellicht om ons tegemoet te komen maar wij hadden nu nog meer het gevoel dat het gewoon niet klopt. Achteraf blijkt er ook niets op de website te staan over de prijzen en ook niet in de bevestigingsmail. Alleen telefonisch en aan de tafel gehoord en de twee obers die het ons hadden gezegd hadden het fout gewoon jammer dan.

Het is mooi ingericht en is makkelijk bereikbaar met veel parkeergelegenheid voor de deur. Rokers staan buiten in de regen aan de voordeur dat doet enigszins afbreuk aan het decor en de klantvriendelijkheid mbt de rokers.

Wij komen er niet meer terug met dat vaag gedoe met de prijzen.

Aanvulling op bovenstaande. Mijn moeder die ons kerstdiner betaald had maar om medische redenen zelf niet meekon, kon het er niet bij laten zitten en heeft gebeld met Pakhuyzz met als resultaat een tegoedbon van 100 euro. Toch nog netjes afgehandeld daarmee scoren ze alsnog wat hoger op de service (achteraf dan) en natuurlijk gaan we die bon een keer opmaken.

Gegeten op 25 december 2014

anja92

Wij zijn met carnaval hier geweest en het menu was aangepast voor deze tijd, dus niet de tapas. Maar een heerlijk uitgebreid carnavals lopend buffet, met voor ieder wat wils. Stampotjes, varkenshaasje, lasanga, soepen en veel veel meer. Super aan te bevelen als je carnaval viert in Schijndel.

Gegeten op 2 juni 2014

Dice

Op vrijdag 12 september hier gegeten. Het is portioneel prima en warm. Het jammer was dat er in een van de garnalen een opgerold was etiket zat. Dit gemeld aan het personeel met de vraag het te communiceren met de eigenaar.
Later voor de eigenaar hoe we het vonden, prima met uitzondering van het etiket in de garnaal. Eigenaar was verbaasd wist van niets wederom jammer.
In mijn beleving heeft er niemand adequaat gehandeld we kregen één cola light van het huis en excuses en daarmee was de kous jammer.
Gemiste kans voor de voltallige firma er zal geen herhaling volgen.

Gegeten op 12 september 2014

Thom1234

Heerlijk met de familie Tapazz gegeten. De tapas waren erg lekker, beter dan een gemiddeld tapasrestaurant! Wat mij verder opviel is dat de hoeveelheid per gerecht is groter dan bij andere tapas restaurants waar ik heb gegeten. Een gezellig restaurant met voldoende parkeermogelijkheden voor de deur.

Gegeten op 25 juni 2014

fb54

Gisteren de wereldse tapaz gegeten. Superlekker en een heel goed restaurant. De kwaliteit van het eten was hoog en het werd op een leuke manier opgediend. De warme gerechtjes waren echt goed warm, zoals het hoort! Het pangarolletje en de 2 kleuren chocolademousse zijn echte aanraders!
Patrick & Marjolein

Gegeten op 7 februari 2014

margaret3

't Pakhuyzz is een gezellig restaurantje. De kaart is heerlijk uitgebreid, vol met kleine wereldgerechten (aanrader is de appelcake!), en de sfeer is informeel. Wij komen zeker een keer terug.

Gegeten op 3 oktober 2013

chantal1

Heerlijk gegeten, doordat je telkens 2 gerechtjes kiest zit je niet meteen vol maar kun je gezellig de hele avond doortafelen! Leuk restaurant, topbediening en heerlijk eten, kortom alles wat je verwacht van een avondje lekker uit eten!

Gegeten op 4 juli 2013

Lyran

Heerlijk gegeten bi 't Pakhuys. Ruimtelijke opgezet restaurant waardoor je gezellig kunt tafelen en geen last hebt van anderen. Service is goed, concept erg leuk en het eten lekker.
Zeker een restaurant om terug te komen!

Gegeten op 19 december 2012

limpd

• Goed

• Goed

Leuk concept met onbeperkt kleine hapje bestellen. Bediening is vriendelijk en druk voor je in de weer. Eten is goed en veel keuze. Kortom een echte aanrader. Wel reserveren want in de weekende meestal volgeboekt

Schrijf zelf een recensie over 't Pakhuyzz in Schijndel

Schrijf hieronder je recensie over 't Pakhuyzz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.