Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bidou in Amsterdam - 1

1. Restaurant
  2. Frans
  3. 62% Duurzaam

Karinjo76

Sfeervol tentje, met zeer vriendelijk personeel. De Black Angus Steak bereid in de Green Egg smolt op de tong. Jammer alleen van de slappe frietjes. Porties zijn ruim voldoende en van huisgemaakte mayonaisse word ik altijd heel gelukkig. Kortom: Goed eten tegen een redelijke prijs

Gegeten op 29 augustus 2014

Sue

Goede prijs kwaliteit verhouding: vitelllo tonato en parmigiano als voorgerecht, dorade en ribye met goede bijgerechten als hoofdgerecht, creme brulee en perzik soep (laatste was naar mijn smaak iets minder lekker ) als nagerecht, vriendelijke bediening, fijn terras en toen het te koud werd, binnen de desserts in niet te ingewikkeld, maar prima interieur.

Gegeten op 30 juli 2014

Michiel_1092

Gegeten op 20 juli 2014

Tess82

Leuke tent met lekker eten (de pizza met truffel!) en goede wijnen en vooral een heerlijk groot terras, het beukenplein wordt steeds leuker!! Nette bediening.

Gegeten op 5 juli 2014

WietskeMH

Weer heerlijk gegeten bij Bidou! We begonnen met een drankje op het nieuwe (grote!) terras en hebben daarna uitgebreid getafeld in het restaurant zelf. De gerechten van de Green Egg zijn heerlijk! Ik ging voor een dorade en mijn tafelgenoten voor de brochette de boeuf (onderdeel van het maandmenu, maar ook los te bestellen). Grote porties, verrassende combi's, goede bediening... we hebben genoten!

Gegeten op 18 mei 2014

MKrom

Aardig restaurant. Meer ook niet.
Maandmenu (3 gangen voor 27,50) en Pizzamenu (3 gangen voor 21,50). Wij namen pizzamenu. Vooraf keuze tussen carpaccio (eenvoudig) of soep van de dag in dit geval gazpacho (fris, compact en lekker). Iets anders bestellen is onmogelijk. Beetje starre opstelling van dit restaurant. Vervolgens namen we (hier wel alle keuze mogelijk) een pizza Zucchini (geitenkaas en gegrilde courgette) en Tartufo (truffel, mascarpone en parmaham). Lekker in de houtoven gebakken. Sprong er toch niet echt uit. Dessert was crème brûlée (erg koud, kennelijk zo uit de vriezer): Matig.
Halve liter huiswijn (13,50): Rood en rosé prima. Ook fijn dat er 3 biertjes van de tap zijn. Lekker Grimbergen.
Bediening bestaat uit vriendelijke jonge dames. Zagen later dat andere gasten broodmandje kregen. Bij ons vergeten.
Inrichting is eenvoudig. Harde stoelen. Groot buitenterras. Veel loslopende kinderen waar niets van wordt gezegd maakt het wat onrustig allemaal.

Gegeten op 14 juni 2014

brenda28

Gisteravond heb ik met drie vrienden bij Bidou gegeten. Ik eet daar regelmatig en altijd heerlijk. Deze keer voor het eerst op het nieuwe terras gezeten. Ook dat ziet er weer mooi en knus uit. Omringt doorplaatsen en op de hoek een ouderwetse straatlantaarn.
Ik had vooraf wilde gamba's op een bedje van groentensalade, supersmaak. Een van mijn tafelgenoten nam de vegaterische melanzane, mooi opgebouwde melanzane, zoals ie hoort te zijn. Als hoofd een brochette van de Greenegg met parelgort en gegrilde groenten, de anderen hadden parelhoen en Black Amgus steak. Ook mijn tafelgenoten hebben zeer smakelijk gegeten. De biefstuk precies medium naar wens en ook weer uit de green egg.
De bediening was allervriendelijkst en zeer attent. Wij voelden ons gezien en gewaardeerd. Kortom, binnenkort zitten we weer bij Bidou

Gegeten op 8 juni 2014

jjhh

De pizza was echt niet zoals die hoort. Te weinig mozzarella, te weinig tomatensaus, te weinig belegd. En dat voor 12€ per pizza...

Wel hele aardige bediening.

Gegeten op 23 mei 2014

Johanna32

Heel leuk tentje met een uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding!
Je eet in een hele gezellige, huiselijke sfeer. Het menu is uitgebreid, met keuze uit pizza's (die net wat gewaagder en meer culinair zijn dan die van de Italiaan, met een heerlijke dunne bodem - vooral die met rauwe ham en truffel is een aanrader), tot uitgebreidere vlees- en visgerechten, deels van de Green Egg. De gerechten zijn goed op smaak (ook de langzaam gegaarde lam met couscous is zeker een aanrader). De huiswijn drinkt ook goed weg, en de bediening is aardig.
Leuke bijkomstigheid is de prijs; je krijgt werkelijk uitstekend eten voor een alleszins redelijke prijs! Echt een aanrader!

Gegeten op 1 mei 2014

ranonkeltje

Op t plein buiten gegeten; gezellig geroezemoes. Amsterdam Oost wordt steeds leuker :)
We namen het dagmenu. De kok is erg enthousiast met peper en zuur in veel saus op de Hollandse garnalen en gamba's. Ook de saus van de asperges was (te) zuur. We komen zeker terug, maar dan eten we gewoon een pizza.

Gegeten op 23 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Bidou in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bidou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.