Quitje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed eten in een huiselijkse sfeer voor een zeer redelijke prijs. Huiselijk door het decor en de bijzonder gastvrije bediening.
En nu zaten we nog binnen met een Beukenplein waar aan gewerkt wordt. Kan je nagaan hoe het zometeen op het terras met een prachtig plein voor de deur zal zijn!

Gegeten op 2 april 2014

Niki70
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten, prima wijn, prima bediening, prima huiskamersfeer en prima prijs: prima de luxe dus ;). Geen driesterrenmenu, maar gewoon goeie soep, een lekker groentebordje en heerlijke carpaccio en friet. Tip 1: wij hadden ruim genoeg aan ieder twee voorgerechten. Tip 2: reserveer. Tip 3: kom na achten als geen zin hebt in kinderdrukte. Tip 4: probeer een van de fantastisch ogende houtovenpizza's (gaan wij ook doen volgende keer).

Gegeten op 28 maart 2014

boris10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de derde maal bij Bidou gegeten en wederom een positieve ervaring. De menukaart biedt een gevarieerde keuze en daarnaast is er het maandmenu met drie gangen voor een zeer schappelijke prijs (27,50). Deze keer bestond het maandmenu uit dungesneden zwaardvis en een heerlijk mals kippetje uit de oven. Ook de wijnkaart bevat een aantal leuke maar vooral betaalbare wijnen. Kortom, weer een prima ervaring voor een schappelijke prijs.

Gegeten op 1 maart 2014

Fritzke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik nam de soep van de week, linzensoep. Een stevige soep die misschien net wat te veel is. Ons gezelschap van 6 bestond uit grote en kleine eters, dus er werden 2 voorgerechten (Livar buikspek en carpaccio) gedeeld met 4 personen. De kleine eters waren er blij mee; fijn het delen geen probleem is. De bediening was de hele avond zeer vriendelijk, oplettend en flexibel. Prima.

Als hoofdgerecht had ik een ovengerecht, poussin (kuiken) met aardappels en groenten. Het gevolgelte was zeer mals en niet droog. Wat mij betreft hadden er meer groenten bij mogen zitten. Ook dit was overigens een ruime portie; een heel kuiken vult goed.

Als dessert had ik een gateau chaud, erg lekker. Ik had daar een koffie bij genomen; deze leek in orde, maar later werd duidelijk dat dit een dubbele espresso moest voorstellen. Daarvoor was deze te slap; dat gold voor alle koffie die werd geserveerd. Hopelijk is dit een eenmalige vergissing.

Bidou is een fijn restaurant waar goed gekookt en bediend wordt. Het echte minpunt zijn de stoelen: ze zijn veel te laag om er normaal op te kunnen zitten. Om rugklachten te vermijden moet dit echt worden verbeterd.

Gegeten op 23 februari 2014

kikieetgraaglekker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn Valentijnsdag/avond begon bij restaurant Bidou. Uit eten genomen door mij vriend en heerlijk gegeten. Ondanks dat het een drukke avond was, was de bediening vlot en vriendelijk en namen de tijd voor uitleg. Het eten, kloostervarken vooraf en als hoofd de Confit de Canard was ook heerlijk. Als nagerecht namen wij samen de kaas en nog een glaasje port. Dit bij elkaar maakte mijn avond zeer geslaagd! Wij komen zeker terug en nemen de kinderen mee. Ik zag dat zij namelijk zelf pizza aan tafel mochten maken!!

Gegeten op 14 februari 2014

hansvanzwieten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in dit leuke tentje in Amsterdam Oost.
Zelf had ik een Biefstuk, erg lekker en lekkere frietjes erbij met zelfgemaakte mayo.
De bediening was aan het rennen (Valentijnsdag), maar ze hadden alles prima onder controle en we werden steeds snel geholpen. Ook de pizza's waren goed, dunne bodem en rijkelijk belegd.

Gegeten op 14 februari 2014

devriesclaudia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten altijd heerlijk in Bidou en deze keer was niks minder waar. Nieuw op de kaart zijn frites even wennen maar de mayo erbij zelfgemaakt erg lekker. Ik had zelf kabeljauw. Erg lekker. Mijn tafelgenoot zwaardvis met een heerlijke pesto erbij de saus was zelfs niet nodig want d smaak van de koolgrill is al lekker zelf. Wij komen zeker terug al zullen we reserveren op de vrijdagen. Gelukkig was er nog plek maar het was erg druk. Gezellig en de bediening had het gelukkig onder controle en bleven hoe druk ook wel zeer vriendelijk. Sfeervol restaurantje op een gezellig plein.

s0njaa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren gegeten bij Bidou. Om eerlijk te zijn had ik alleen een hoofdgerecht gegeten, dus over de voor en nagerechten kan ik niks zeggen. Ik had gekozen voor de kalfsribeye van de houtskool grill en die was echt heerlijk. De beloofde friet werd er niet bijgeserveerd omdat er kortsluiting kwam door de frituur?? Raar verhaal, al zeg ik zelf..... Lijkt me dat je elke dag friet serveert.. ????? Moest vervolgens genoegen nemen met KOUDE rozeval aardappeltjes. Bediening was minder en vergaten regelmatig bestelde drankjes te brengen. Verder is het een gezellig sfeervol restaurantje, met leuke aankleding

Gegeten op 10 februari 2014

snelvin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuk tentje. Ben hier bij toeval terecht gekomen en was verbaasd over de kwaliteit van het eten. Alles vers en lekker op smaak. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Je krijgt echt waar voor je geld. Interieur is erg gezellig en er hangt een fijne sfeer.

Gegeten op 9 februari 2014

devriesclaudia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren afgelopen vrijdag in Bidou met z'n vieren. Vrienden van ons komen hier vaker en vinden het een heel gezellig sfeervol restaurant. Wij kunnen daar niet om heen. Mede door de spontane, vlotte bediening is de avond zeer geslaagd verlopen. Ik had zelf het maand menu gekozen met als hoofdgerecht het kippetje. Heel lekker en leuk geserveerd. De tiramisu als nagerecht vond ik persoonlijk te romig. Maar heerlijk van smaak. Wij zijn ook enthousiast over dit restaurantje geworden.

Schrijf zelf een recensie over Bidou in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bidou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!