Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bidou in Amsterdam - 1

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0203624390
  2. www.restaurantbidou.com

keeshu

Ik heb nu verschillende keren bij Bidou gegeten, zowel binnen als op het terras en zowel alleen als met anderen. Tot nu toe is het me elke keer prima bevallen; de bediening is vlot en vriendelijk, het eten is van goede kwaliteit. Ik ben zelf verzot op de Angus steak uit de Green Egg; zelden zulk lekker mals vlees gegeten! Vegetarische partners van me waren ook telkens te spreken over de keuzes die zij hadden en over de smaak van het gebodene. Hier blijf ik terugkomen.

Gegeten op 2 september 2014

Rak

Eetcafé met een groot terras op het vernieuwde Beukenplein. De keuze voor gerechten is breed, maar wij gingen voor de pizza met dunne bodem uit de houtoven, zucchini en tartufo. Deze waren ok, maar de bodems waren soms iets te veel doorbakken. Ondanks dit hadden we wel een gezellige avond en komen we hier gewoon terug.

Gegeten op 19 september 2014

Tessadeboer

Vrijdagavond, lekker weer, lekker uit eten. Nergens gereserveerd, maar bij Bidou konden we terecht. Al was dat in het begin niet duidelijk aangezien we een tijdje ongezien stonden te wachten of we aan een tafel mochten plaats nemen. Drie medewerkers waren achter de bar en bij de kassa bezig maar wij werden niet opgemerkt. Dan merk je meteen hoe belangrijk gastvrijheid is, en hoe goed dat tegenwoordig in andere restaurants gaat. Zeker vriendelijk konden we zelf een tafel uitzoeken waarna we gingen bestellen. Dat ging niet allemaal even makkelijk, water dat niet werd gebracht, glazen wijn die leeg waren, maar geen contact met medewerkers mogelijk, dus geen wijn. Daarna vergeten de bestelling van de wijn vergeten die dus kwam nadat we het eten al op hadden. Het eten was niet verkeerd, de steak was erg lekker, en mijn pizza was niet verkeerd. Er zaten gasten op het terras en misschien was het te druk voor de medewerkers, maar het was vooral dat ze geen contact met ons maakten. Ook de rekening vragen duurde erg lang, terwijl we eigenlijk echt wel weg wilden. Al met al geen fijne ervaring en dat is toch jammer want de avond leek meer in petto te hebben dan er nu uit is gekomen. Volgende keer beter gaat niet lukken want er is geen reden voor ons om er hier nog een keer naar toe te gaan.

Gegeten op 12 september 2014

PauladeVries

Met 5 personen zaterdag jl. bij Bidou gegeten. 4 van ons namen het weekmenu. Als eerste kregen wij vissoep die goed smaakte. Maar wat jammer dat de garnalen en de bleekselederij er al uren in leken te liggen, dus die waren slap en bepaald niet smakelijk. De in de soep gedane rouille verpestte helaas de smaak van de soep: die was heel scherp. Een van ons had heel veel brood en heel veel mosselen. De ander 1 mossel en een paar stukjes brood. Jammer toch!
De poussin met groenten en gebakken aardappelen smaakte prima evenals de appel/bramen crumble. Maar geen van ons is een braam tegengekomen.
Heel vervelend was dat de muziek hard stond, wij konden niet goed met elkaar praten. Ook heel vervelend was dat alles maar duurde en duurde. Wij waren er om 19.00 uur en om 22.00 uur was het dessert nog niet geserveerd. Tip: geen eters op het terras en een grotere keuken bouwen.

Gegeten op 20 september 2014

Karinjo76

Sfeervol tentje, met zeer vriendelijk personeel. De Black Angus Steak bereid in de Green Egg smolt op de tong. Jammer alleen van de slappe frietjes. Porties zijn ruim voldoende en van huisgemaakte mayonaisse word ik altijd heel gelukkig. Kortom: Goed eten tegen een redelijke prijs

Gegeten op 29 augustus 2014

Sue

Goede prijs kwaliteit verhouding: vitelllo tonato en parmigiano als voorgerecht, dorade en ribye met goede bijgerechten als hoofdgerecht, creme brulee en perzik soep (laatste was naar mijn smaak iets minder lekker ) als nagerecht, vriendelijke bediening, fijn terras en toen het te koud werd, binnen de desserts in niet te ingewikkeld, maar prima interieur.

Gegeten op 30 juli 2014

Michiel_1092

Gegeten op 20 juli 2014

Tess82

Leuke tent met lekker eten (de pizza met truffel!) en goede wijnen en vooral een heerlijk groot terras, het beukenplein wordt steeds leuker!! Nette bediening.

Gegeten op 5 juli 2014

WietskeMH

Weer heerlijk gegeten bij Bidou! We begonnen met een drankje op het nieuwe (grote!) terras en hebben daarna uitgebreid getafeld in het restaurant zelf. De gerechten van de Green Egg zijn heerlijk! Ik ging voor een dorade en mijn tafelgenoten voor de brochette de boeuf (onderdeel van het maandmenu, maar ook los te bestellen). Grote porties, verrassende combi's, goede bediening... we hebben genoten!

Gegeten op 18 mei 2014

MKrom

Aardig restaurant. Meer ook niet.
Maandmenu (3 gangen voor 27,50) en Pizzamenu (3 gangen voor 21,50). Wij namen pizzamenu. Vooraf keuze tussen carpaccio (eenvoudig) of soep van de dag in dit geval gazpacho (fris, compact en lekker). Iets anders bestellen is onmogelijk. Beetje starre opstelling van dit restaurant. Vervolgens namen we (hier wel alle keuze mogelijk) een pizza Zucchini (geitenkaas en gegrilde courgette) en Tartufo (truffel, mascarpone en parmaham). Lekker in de houtoven gebakken. Sprong er toch niet echt uit. Dessert was crème brûlée (erg koud, kennelijk zo uit de vriezer): Matig.
Halve liter huiswijn (13,50): Rood en rosé prima. Ook fijn dat er 3 biertjes van de tap zijn. Lekker Grimbergen.
Bediening bestaat uit vriendelijke jonge dames. Zagen later dat andere gasten broodmandje kregen. Bij ons vergeten.
Inrichting is eenvoudig. Harde stoelen. Groot buitenterras. Veel loslopende kinderen waar niets van wordt gezegd maakt het wat onrustig allemaal.

Gegeten op 14 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Bidou in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bidou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.