Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bidou in Amsterdam - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Op kerstavond hier gegeten, helaas geen kerstmenu, maar van de kaart was ook erg lekker. Vooraf aangegeven dat we met aan baby en dus een kinderwagen zouden komen. Hier hadden ze netjes rekening me gehouden, want we konden de kinderwagen bij ons in de buurt neer zetten, zonder dat het in de weg stond.

Vooraf hadden mijn eetpartners soep, deze was erg lekker.
Ikzelf had de carpaccio, te veel saus, daardoor was de smaak van de carpaccio erg op de achtergrond.

Als hoofdgerecht hadden we allemaal black angus steak van de green egg. Heerlijk mals, als was die van mij niet helemaal medium, maar meer medium rare. Bij gerechten waren netjes. Keuze uit gepofte aardappel of frietjes en lekker salade op het bord.

Als toetje hadden we onder andere het warme chocolaatje, die werd als heerlijk ervaren.
Ikzelf had crème brulee, deze was helaas niet op kamertemperatuur zoals het hoort, maar wel erg lekker.

Al met al erg lekker gegeten en leuke bediening.

Gegeten op 24 december 2014

ranonkeltje

Terug gekeerd naar Bidou in de winterse kou is het binnen druk en knus met ook gasten met kleine kinderen. Gezellige drukte, bijna te lawaaiig voor een goed gesprek. De pizza's Tartufo en Zuchinni waren smakelijk en ook de eendenbout was goed. De crème brulee smaakte zoals het hoort. De witte huiswijn was fris en lekker droog.

Gegeten op 29 november 2014

Buutvrij4life

Heerlijk gegeten op een koude woensdag. Steak bidou en pizza tartufo gingen er makkelijk in! Heeeeeeerlijk! Debbie, die ene met die bril, is een topper in de bediening! Erg gezellig aan tafel en meer dan gastvrij. Chocoladetaartje was ook weer lekker..

Gegeten op 26 november 2014

anouk63

Wij gaan regelmatig naar Bidou, de Pizza Tartufo is geweldig! De bediening is erg vriendelijk en weet inmiddels al voordat we iets zeggen, wat we gaan bestellen. Dat noem ik nog eens gastvrij en klantenbinding.

Gegeten op 23 oktober 2014

Lunaamsterdam

Gegeten op 31 oktober 2014

roel8

Eten was voortreffelijk. Als voorgerechten de courgette soep en de gerookte makreel. Hoofdgerecht de black angus steak en de zwaardvis van de grill. Maar ook de pizza's waren goed. De rode huiswijn, een Languedoc was niet geweldig. De witte wijn (ik ben de naam even kwijt) was goed, maar een 2e fles was niet meer koud voorradig. Hoewel het een gezellige atmosfeer heeft vond ik het erg rumoerig. Maar wel iets om terug te komen.

Gegeten op 2 november 2014

keeshu

Ik heb nu verschillende keren bij Bidou gegeten, zowel binnen als op het terras en zowel alleen als met anderen. Tot nu toe is het me elke keer prima bevallen; de bediening is vlot en vriendelijk, het eten is van goede kwaliteit. Ik ben zelf verzot op de Angus steak uit de Green Egg; zelden zulk lekker mals vlees gegeten! Vegetarische partners van me waren ook telkens te spreken over de keuzes die zij hadden en over de smaak van het gebodene. Hier blijf ik terugkomen.

Gegeten op 2 september 2014

Rak

Eetcafé met een groot terras op het vernieuwde Beukenplein. De keuze voor gerechten is breed, maar wij gingen voor de pizza met dunne bodem uit de houtoven, zucchini en tartufo. Deze waren ok, maar de bodems waren soms iets te veel doorbakken. Ondanks dit hadden we wel een gezellige avond en komen we hier gewoon terug.

Gegeten op 19 september 2014

Tessadeboer

Vrijdagavond, lekker weer, lekker uit eten. Nergens gereserveerd, maar bij Bidou konden we terecht. Al was dat in het begin niet duidelijk aangezien we een tijdje ongezien stonden te wachten of we aan een tafel mochten plaats nemen. Drie medewerkers waren achter de bar en bij de kassa bezig maar wij werden niet opgemerkt. Dan merk je meteen hoe belangrijk gastvrijheid is, en hoe goed dat tegenwoordig in andere restaurants gaat. Zeker vriendelijk konden we zelf een tafel uitzoeken waarna we gingen bestellen. Dat ging niet allemaal even makkelijk, water dat niet werd gebracht, glazen wijn die leeg waren, maar geen contact met medewerkers mogelijk, dus geen wijn. Daarna vergeten de bestelling van de wijn vergeten die dus kwam nadat we het eten al op hadden. Het eten was niet verkeerd, de steak was erg lekker, en mijn pizza was niet verkeerd. Er zaten gasten op het terras en misschien was het te druk voor de medewerkers, maar het was vooral dat ze geen contact met ons maakten. Ook de rekening vragen duurde erg lang, terwijl we eigenlijk echt wel weg wilden. Al met al geen fijne ervaring en dat is toch jammer want de avond leek meer in petto te hebben dan er nu uit is gekomen. Volgende keer beter gaat niet lukken want er is geen reden voor ons om er hier nog een keer naar toe te gaan.

Gegeten op 12 september 2014

PauladeVries

Met 5 personen zaterdag jl. bij Bidou gegeten. 4 van ons namen het weekmenu. Als eerste kregen wij vissoep die goed smaakte. Maar wat jammer dat de garnalen en de bleekselederij er al uren in leken te liggen, dus die waren slap en bepaald niet smakelijk. De in de soep gedane rouille verpestte helaas de smaak van de soep: die was heel scherp. Een van ons had heel veel brood en heel veel mosselen. De ander 1 mossel en een paar stukjes brood. Jammer toch!
De poussin met groenten en gebakken aardappelen smaakte prima evenals de appel/bramen crumble. Maar geen van ons is een braam tegengekomen.
Heel vervelend was dat de muziek hard stond, wij konden niet goed met elkaar praten. Ook heel vervelend was dat alles maar duurde en duurde. Wij waren er om 19.00 uur en om 22.00 uur was het dessert nog niet geserveerd. Tip: geen eters op het terras en een grotere keuken bouwen.

Gegeten op 20 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Bidou in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bidou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.