a TripAdvisor company

Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis

Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 070 350 12 25

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 350 12 25

Casv

Na een leuke dag strand bij Blue Lagoon beland. De avond begon leuk met ontvangst van een vriendelijke ober waarna we al snel onze gerechten gekozen hadden. Voor carpaccio en bruchetta's en als hoofd gamba's en een slibtong.

Voorgerecht werd uitgeserveerd wat op het oog er prima uit zag.
Bij het kijken naar de cappacio bleken er ingrediënten in te zitten die daar niet echt in thuis horen. Nachoresten, een stukje kip, deel van een ei, wortel en kruimels brood.. Teruggestuurd, waarna we hetzelfde bord, maar dan met de ingrediënten eruit gevist, terug kregen. Stel je voor dat je allergisch bent voor ei en een veilige carpaccio besteld. Om over de gevolgen nog maar de zwijgen. Bruschetta was karig maar veel mag je ook niet verwachten van een strandtent.

Op naar het hoofdgerecht. De slibtong en gamba's. Welgeteld 6 (mini) gamba's, te lang gegrild waardoor ze lichtelijk verbrand waren. Over de slibtong valt te twisten, aangezien het ook zo voor een andere vis had door kunnen gaan of hij is direct na geboorte uit de zee gehaald. De seizoensgroenten vielen ook een beetje tegen, of je moet een handje vol peultjes en 3 haricot verts daarvoor in aanmerking laten komen.

Na de rekening van 100 euro zijn we met onze laatste 2 euro een euroknaller gaan halen.

Hopelijk leest de chefkok dit zodat hij vanaf dit diepte punt alleen nog maar beter kan worden.

Gegeten op 24 mei 2015

mischa13

Vanavond bij de blue lagoon beland na een gezellige strand wandeling met de vrouw, we hoefden niet lang te wachten op de bediening een vrolijke jongeman genaamd nico, hij vertelde ons dat er een lekkere vangst van de dag was, tarbot op een bedje van lamsoortjes en wortel met witte wijnsaus, dit klonk mij wel goed in de oren en heb hiervoor gekozen, mijn vrouw had trek in een pizza en koos voor de pizza frutti di mare, beide gerechten waren van zeer hoge kwaliteit en we hebben hier uitermate van genoten, wanneer we weer in de buurt zijn komen we zeker weer terug

Gegeten op 22 mei 2015

Nenzzz

Ik herken veel van voorgaande recensies, wou alleen dat ik ze gelezen had voordat we besloten hier te gaan eten. Voor ons komt er ook geen tweede keer.

Onze bestelling bestond uit 2x de kippendij sate. En toen de bestelling werd gebracht zag t er op t eerste gezicht goed uit totdat ik een van stokjes omdraaide... De onderkant was helemaal aangebrand, echt een heel plakaat zwart verschroeid vlees... Hierop hebben de ober erbij geroepen en laten zien wat de staat van de sate was. Hij trok een vies gezicht en zei: "oeh die neem ik wel even mee terug." Op zich netjes.. maar geen excuus, geen vraag wat er met het andere bord moest gebeuren.. niks.. Hij liep gewoon weg en daar zaten we, één persoon met een bord warm eten en de andere met niets... We zijn samen maar begonnen aan de stokjes vd één. Na zo'n 30-40 minuten kwam mijn bord weer terug, persoonlijk gebracht door een, smoezelige en onverzorgde kok met de sarcastische woorden: "Zo, hier een lichtere voor mevrouw" M.a.w. Ik was een zeikerd....
Toen waren we er echt klaar mee, het eten is echt duur, óók voor de locatie en niet goed van kwaliteit. Mijn stukje kroepoek bijvoorbeeld was helemaal nat van de olie en niet volledig uitgebakken. Ook klopt de prijs tov de kwantiteit niet.. Twee satestokjes, een schepje zoetzure komkommer, mini bakje ingedroogde rijst voor 17,50 en dan moet je dus idd nog eventueel patat of aardappeltjes bij bestellen. Wij hadden de Roseval aardappeltjes voor €5,50, deze waren helaas ook gefrituurd(!) en het waren géén roseval maar gewone aardappels..

Dat t eten niet geweldig was, oke.. Maar als je volledig in je recht staat en zwart verschroeid vlees terug stuurt en dan zo'n opmerking van de kok krijgt.. dat is ronduit onbeschoft...

Dat was dus eens maar nooit meer.

Tobias_Campleroni

deel de mening van anderen totaal niet. ben vele malen doorgezakt op een strandtent in Scheveningen en ben zonder uitzondering slecht bediend. dit meer aangenaam verrast door hoe attent en snel er gereageerd is. prijzen zijn duur eten is naar verwachting, wat je mag verwachten aan het strand. wel chille banken

Gegeten op 2 mei 2015

josejansen46

Prachtige zaak dat is wat ons heeft doen besluiten hier te gaan zitten. Echter de service en het eten liet nogal op zich wachten, bedienend personeel dat lang op de drankjes laat wachten en ook om bij te bestellen. Slibtongen gegeten, wel goed van smaak, maar de prijzen zijn rondom absurd hoog, en dan te bedenken dat je dan ook nog eens de garnituur apart moet bestellen en afrekenen. Mooie zaak goed ingericht maar de prijzen lijken toch meer op die van Canes .

Gegeten op 23 april 2015

kevin58

Geluncht bij Blue Lagoon, samen met mijn vriendin heerlijk in het zonnetje gezeten en lekker gegeten. We hadden beide de XXXL burger besteld, die zijn naam zeker eer aan deed want hij was echt van een flink formaat. Zelfs beetje onhandig eten maar smaakte erg goed. Personeel was vriendelijk en Blue Lagoon ziet er heel netjes en gezellig uit met de lounge banken. Wel begon er na een tijdje een kinderfeestje wat erg veel lawaai met zich meebracht, en kids die heen en waar aan het rennen waren voor onze tafel.
Ook vond ik het vrij prijzig voor een lunch, voor hetzelfde geld kan je ook leuk gaan dineren.

Gegeten op 19 april 2015

Jordy1975

Menu schotels zijn redelijk, verhouding met de prijs niet helemaal. Maar ik begrijp het wel, op het strand is het allemaal veel duurder.

Service is slecht, je moet de bediening zelf opzoeken, jammer terwijl het niet eens druk is. De eigenaar moet denk ik iedereen die er werkt aanspreken. Is jammer voor zo een mooie zaak die al jaren bestaat. We komen wel een keer terug en hopen dat ze hier verbetering in zullen brengen.

Gegeten op 19 april 2015

Tessaa07

Gegeten op 14 april 2015

mariamariamaria

Na een etentje elders nog een strandwandeling gemaakt en een paar wijntjes gedronken bij Blue Lagoon. We vroegen een wit wijntje, de jongeman die ons bediende vond dit prima en lichtte verder niet toe, huiswijn, op de fles, wijnkaart whatever. Zou mij ook niet uitgemaakt hebben ware het niet dat we voor 2 wijntjes p.p., 24 euro mochten betalen, dat is dus 6 euro per glas. Ik verwacht voor een dergelijke prijs van de bediening een toelichting en ook de vraag als niet een gewone doorsnee wijn voor een doorsnee prijs geserveerd wordt welke wijn je dan wilt. Overigens was de smaak van de wijn best, gezien de prijs verre van bijzonder. Thuis heb ik nog op de website gekeken of er een wijnkaart is, die is daar ook niet te vinden. Een typisch geval van "als je niet op je hoede bent dat stink je erin", ik kom hier dus nooit meer terug. Ik wil niet op mijn hoede zijn voor instinkertjes, ik wil genieten van zon zee strand en een wijntje !

Gegeten op 18 oktober 2014

SvDalen

Vandaag na heerlijke strandwandeling neergestreken in de Blue Lagoon. Hartelijke ontvangst in gezellige ruimte met vuur en kaarslicht. Sfeer was goed en bediening vriendelijk en gastvrij. Consumpties dik voor mekaar. Kortom: een warme ontvangst voor mij en mijn dochter. Volgende keer komen wij zeker weer terug!!

Gegeten op 21 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Blue Lagoon in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Blue Lagoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.