Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis

Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 070 350 12 25

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 350 12 25

kevin58

Geluncht bij Blue Lagoon, samen met mijn vriendin heerlijk in het zonnetje gezeten en lekker gegeten. We hadden beide de XXXL burger besteld, die zijn naam zeker eer aan deed want hij was echt van een flink formaat. Zelfs beetje onhandig eten maar smaakte erg goed. Personeel was vriendelijk en Blue Lagoon ziet er heel netjes en gezellig uit met de lounge banken. Wel begon er na een tijdje een kinderfeestje wat erg veel lawaai met zich meebracht, en kids die heen en waar aan het rennen waren voor onze tafel.
Ook vond ik het vrij prijzig voor een lunch, voor hetzelfde geld kan je ook leuk gaan dineren.

Gegeten op 19 april 2015

Jordy1975

Menu schotels zijn redelijk, verhouding met de prijs niet helemaal. Maar ik begrijp het wel, op het strand is het allemaal veel duurder.

Service is slecht, je moet de bediening zelf opzoeken, jammer terwijl het niet eens druk is. De eigenaar moet denk ik iedereen die er werkt aanspreken. Is jammer voor zo een mooie zaak die al jaren bestaat. We komen wel een keer terug en hopen dat ze hier verbetering in zullen brengen.

Gegeten op 19 april 2015

Tessaa07

Gegeten op 14 april 2015

mariamariamaria

Na een etentje elders nog een strandwandeling gemaakt en een paar wijntjes gedronken bij Blue Lagoon. We vroegen een wit wijntje, de jongeman die ons bediende vond dit prima en lichtte verder niet toe, huiswijn, op de fles, wijnkaart whatever. Zou mij ook niet uitgemaakt hebben ware het niet dat we voor 2 wijntjes p.p., 24 euro mochten betalen, dat is dus 6 euro per glas. Ik verwacht voor een dergelijke prijs van de bediening een toelichting en ook de vraag als niet een gewone doorsnee wijn voor een doorsnee prijs geserveerd wordt welke wijn je dan wilt. Overigens was de smaak van de wijn best, gezien de prijs verre van bijzonder. Thuis heb ik nog op de website gekeken of er een wijnkaart is, die is daar ook niet te vinden. Een typisch geval van "als je niet op je hoede bent dat stink je erin", ik kom hier dus nooit meer terug. Ik wil niet op mijn hoede zijn voor instinkertjes, ik wil genieten van zon zee strand en een wijntje !

Gegeten op 18 oktober 2014

SvDalen

Vandaag na heerlijke strandwandeling neergestreken in de Blue Lagoon. Hartelijke ontvangst in gezellige ruimte met vuur en kaarslicht. Sfeer was goed en bediening vriendelijk en gastvrij. Consumpties dik voor mekaar. Kortom: een warme ontvangst voor mij en mijn dochter. Volgende keer komen wij zeker weer terug!!

Gegeten op 21 oktober 2014

SDavids

Wat jammer dat het eind oktober weer is afgelopen voor dit strand-restaurant. De bediening is altijd in opperbeste stemming, het eten wordt met de nodige zorg klaargemaakt (prima pizza's!) en de wijnen zijn zeer acceptabel. Een heerlijk uitzicht op zee en strand complementeren dit geheel. Wat wil een mens nog meer ?

Gegeten op 18 september 2014

Chantal2606

We (10 personen) hebben hier veel uren op het terras doorgebracht van het weekend van 23/24 augustus. Hier hebben we dan ook volop genoten van de lunch, avondeten, diverse versnaperingen en vele drankjes. De bediening die er vroeg in de middag stonden waren s avonds laat nog net zo vrolijk, behulpzaam en vlot als die middag. S avonds kregen we voor de vuurwerkshow een flinke regenbui. Hier troffen ze ruim van de voren maatregelen en daarna ook alles netjes weer drooggemaakt.
Het eten, personeel en de fijne zitjes met openhaarden waren perfect!!! We komen hier begin oktober zeker weer terug.

Enige nadelen:
- wc was in pacht en moest je dus voor betalen, zelfs na 100-en euro's uitgegeven te hebben
- soms wat natte kussens

Petra167

Eten was oke. Tafels rondom ons was een drama. Pasta gerecht is 6 happen werd niet opgelost mevr had pech. Ijzer in de friet. Geen rauwkost willen maar het wel krijgen. Mossels op tafel maar borden ontbraken. Halvewege werden de prijzen omhoog gedaan ivm vuurwerkfestival zonder te melden.
Latte machiato kon niet geserveerd worden s'avonds maar een dessert was wel mogelijk. Personeel doet alsof ze bij je in de klas hebben gezeten en zijn ronduit onbeschoft en leggen de problemen bij de klanten neer. Personeel klaagt over hun baas en terecht hij ging er vandoor als er een klacht kwam. Kwam ook over alsof hij wel van alcohol hield. Eerste en laatste keer hier geweest.

imkevdw8

Nooit meer. Het eten was veel te duur en niet goed gemaakt, mijn eten moest terug genomen worden. Daarbij is het drinken ook veel te duur. Het was vuurwerk show en het begon hard te regenen, net 200 euro betaald en we mochten niet eens binnen schuilen! Belachelijke mensen en er word binnen gerookt, niet uitnodigend als je eet.

florence6

Kwamen hier terecht omdat we een dagje Scheveningen waren en nog diner bonnen hadden, die je hier kon inleveren en ons een leuk en goed restaurant leek. 1,5 u op ons hoofdgerecht moeten wachten! Na 3 x vagen en er op te wijzen dat we zo lang aan het wachten waren na een lange tijd eindelijk ons eten gekregen, gelukkig smaakte het wel. Maar geen excuses, tegemoetkoming helemaal niets! het is maar normaal en het was niet anders, en de volle mep gewoon betalen. We hebben betaald maar komen nooit meer terug, slechtste service die ik ooit heb mee gemaakt.

Gegeten op 16 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Blue Lagoon in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Blue Lagoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.