Blue Lagoon

• 6.5

• 7.6

kobage
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerst heerlijk geborreld, toen heerlijk gegeten. Het is een mooie tent die het net even anders doet dan de omliggende strandtenten. Ik had zelf de tonijn die perfect rosé gebakken was en m'n vriendin had de xxxl burger, die ook echt xxxl was. Heerlijk op smaak. Tevens het broodje vooraf was even net wat anders dan anders. Al met al een heerlijke avond gehad!

Gegeten op 13 april 2014

TEDS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het gebak en de koffie waren wel lekker, maar toen we wilden afrekenen werd het bedrag door de bediening gewoon afgerond naar boven. Of ik een fooi wil geven bepaal ik zelf wel!
Dat vind ik echt niet kunnen.
Blue Lagoon, niet doen!
Een afrader/afknapper

Gegeten op 7 september 2013

marko1990
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond na een tijdje de boulevard afgestruind te hebben, besloten om hier te dineren. Aan de decoratie is veel aandacht besteed en zag er mooi uit. De bestelde drankjes kwamen snel..perfect. Toen het eten, we hadden allebei rund besteld(tournedos en entrecote) beide uitstekend gebakken(gegrild en rare zoals gevraagd) en smaakvol. Enigste klein minpuntje is de luide muziek, en dat het gewezen toilet op slot zat. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 2 september 2013

ofwegen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren hier met 6 gasten uit het buitenland, waaronder 4 kinderen. Het was niet erg druk (het regende), maar er liepen maar 2 personen te bedienen, we moesten dan ook lang op het eten wachten (pizza's, salades en pasta). Tijdens en na het eten niemand van de bediening gezien. Toen maar naar de balie gelopen om nog iets te bestellen en te vragen of de ijsjes (behorende bij de kinderpizza's) konden worden gebracht. Na een kwartier nog maar eens naar voren gelopen (antwoord: ja, ja, we zijn bezig). Na nog een kwartier kwamen eindelijk de ijsjes. Om de rekening gevraagd, maar uiteindelijk zelf maar naar voren gelopen om af te rekenen. Op onze opmerking dat er wat weinig personeel was kregen we als antwoord: je hebt toch alles gehad? Ongelofelijk! We schaamden ons voor onze gasten. Gelukkig hebben zij niet geweten dat we ook nog eens 127 euro moesten afrekenen!

Gegeten op 15 augustus 2013

jvernooij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een goede vriend naar Den Haag geweest. Prachtig weer, dus naar Scheveningen. Voor een strandtent viel het ons toch nog mee. Het voorgerecht was eenvoudig, maar toch goed van smaak. De hoofdgerechten waren ook beter dan verwacht. Alleen erg jammer dat je voor friet en zelfs groente apart moet betalen. En de gerechten waren al niet goedkoop. Zodoende is de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal in evenwicht. De bediening was op zich aardig, alleen bij het afrekenen maakte ze een grote fout. Het kostte 72,35 euro en we gaven 100. Toen vroeg ze wat we wilde geven, of we nog wat extra wilde geven in verband met het teruggeven van het geld... Zelf om fooi vragen is niet echt handig.

Gegeten op 20 juli 2013

Vitum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je schrikt wel als je bij Blue Lagoon aankomt en er staat een matige band nogal luid te spelen. Maar gelukkig zijn er nog heel wat plekken om rustiger te zitten. Pal aan het strand zelfs, een mooie plek! Jammer dat je in een onaantrekkelijk hok naar de wc moet.
De kaart ziet er goed uit. Onze vissen - vier verschillende - smaakten goed, maar drie ervan waren eigenlijk te droog. Verder geen gerechten genomen.
Van een Scheveningse strandtent verwacht je qua service niet meteen iets geweldigs. Maar dat viel dus alleszins mee: vriendelijke mensen die het je echt naar de zin willen maken. Wel gek dat er iemand werkt die geen Nederlands beheerst.

Gegeten op 27 juli 2013

milan7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik en mijn vriendin zijn vandaag wezen dineren bij Blue Lagoon. Allereerst wil ik zeggen dat ze absurd duur zijn. We hadden allebei de Kipsaté besteld, deze was rauw. De kip was roze, en smaakte niet goed. Toen ik dit melde bij de ober, vertelde hij mij dat het zo hoorde te zijn, met een waardeloze verklaring. Hij zei: "als je het niet wil, dan niet", en haalde mijn bord weg. Ik pakte nog snel mijn rijst eraf, en die smaakte naar sigareten rook (asbak smaak). Mijn vriendin had precies hetzelfde probleem, en we kregen niet eens iets ter composatie aangeboden. Ik raad iedereen aan hier nooit te gaan eten.

BS85
  • Recensies in de laatste twee jaar

We kwamen om lekker mosselen te eten, deze waren jammer genoeg op. Toen we vervolgens vroegen of er nog meer dingen op waren om niet weer bedrogen uit te komen na een keuze te hebben gemaakt kregen wij het antwoord: "Nee voor de rest is alles er wel". Vervolgens verder gekeken en besloten een schnitzel te bestellen, maar helaas ook deze bleek op te zijn. Eenmaal de voorgerechten te hebben gekregen bleken de dames in ons gezelschap beide de gamba's te hebben besteld waarvan een bord aanzienlijk groter was dan de ander. En ja hoor, terwijl exact hetzelfde besteld was had de een 6 gamba's, de ander 11. Probeer dan op z'n minst gelijke bakjes te serveren zodat het niet direct opvalt chef. Dit gemeld bij het personeel, die overigens alles behalve vriendelijk waren, duurde het pak hem beet 15 minuten voordat er nieuwe gerechten werden geserveerd. Het hoofdgerecht werd gezien de beperkte voorraad maar een tournedos van €25,-, waar je voor die prijs toch wel wat frietjes bij verwacht, maar nee, deze moesten apart worden besteld blijkbaar. Totaal voor 215,- gegeten met alleen een voor en hoofdgerecht en slechts een paar drankjes (stonden continu lege glazen op tafel vanwege de bedroevende bediening). En wil je naar de wc? Prima, dat is dan 50 cent, ook als je voor meer dan €200,- zit te eten.. Excuses of een tegemoetkoming kon er na ons beklag te hebben gedaan ook niet vanaf; ik citeer de serveerster: "Wat wil je dat ik zeg? Sorry dat ik hier werk". Erg jammer dat we hier ons geld hebben zitten vergooien.

Gegeten op 7 juli 2013

Fairplay
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met Bongo Cadeau kaart voor leuk ontbijt voor 2 bij blue Lagoon gegeten. Lang wachten op bestelling Werd gesuggereerd dat je compleet ontbijt kreeg met verse Jus d orange. Toen we weggingen werd ons nog even %u20AC12 euro voor 2 glaasjes sap in rekening gebracht. Italiaanse toestanden hier. Eigenaar gaf toe dat het verwarrend was maar moest wel betaald worden.

Gegeten op 7 april 2013

Wfluks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Allereerst zijn de prijzen absurd hoog en is niets inclusief. Als je een hoofdgerecht besteld betaal je de hoofdprijs en moet je frietjes, saus, groente, sla, etc allemaal los bijbestellen en betalen.
Als je gamba's besteld dan lijkt het wel alsof je de goedkoopste variant noorse garnalen krijgt. De tournedos van ossehaas had de kwaliteit nog niet van een gewone biefstuk. Als je een rare tournedos besteld met pepersaus dan krijg je er een met champigonsaus eroverheen (en er was een stukje uit de tournedos gesneden). Als je die terugstuurt naar de keuken krijg je het blijkbaar even later terug maar dan met pepersaus erover, want hetzelfde stukje was er nog uit. Het was ook niet rare maar medium. Kortom inmiddels niet meer te eten.
De bestelde sla was niet bezorgt maar stond wel op de rekening. en er staat een chocolademelk op de rekening die we niet hebben besteld.
Kortom eens maar nooit weer !!

Gegeten op 10 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Blue Lagoon in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Blue Lagoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!