a TripAdvisor company

Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis

Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 070 350 12 25

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 350 12 25

Scheveningen15

De bediening was traag en rommelig en niet echt geinteresseerd. Prijzen voor de gerechten veel te hoog. Bij de hoofdgerechten moest je de frietjes en zo nog apart bij bestellen. Ook moet je als klant van Blue Lagoon nog apart betalen voor het toiletgebruik.
Dit was echt de laatste keer dat we hier gegeten hebben.

Gegeten op 18 juli 2015

Kabouterp

Hele aardige bediening, vriendelijk en snel.
Binnen een uur klaar met eten, heerlijke carpaccio! Top!
En lekkere lounge banken :-)

Gegeten op 27 juni 2015

sharony1

Leuke tent om te zien maar verder niet aan te raden. Bediening duurde lang, voor de toilet moet je betalen en bij een hoofdgerecht krijg je alleen 2 sate of schnitzel en moet je de patat oid extra bij betalen terwijl de prijzen al hoger liggen dan de andere strandtenten. Nog nooit meegemaakt en ga er ook zeer zeker niet meer terug.

Gegeten op 30 juni 2015

veenendaal621

Lekker weer dus op naar Scheveningen, deze zaak zag er trendy en mooi uit dus kozen we hier te gaan zitten (wat een spijt). Beide sliptongetjes besteld die veel te droog waren en smaakten alsof ze rechtstreeks uit de frituur kwamen. Aan tafel gekomen zat er niks bij van friet of salade of dergelijk, dat kon allemaal apart besteld worden, aangezien de sliptong al niet smaakten niks besteld erbij. Bediening die je pas na 15 minuten ziet zitten en eenmaal drank besteld je nog eens 15 min kan wachten, heel jammer aan het strand in zo een mooi paviljoen. Zonde, zo te lezen zijn erg geen leidinggevenden die het iets uitmaakt. Jammer...

Gegeten op 11 juni 2015

reemie

Tent ziet er mooi uit maar de bediening.. Geen woorden voor hoe ik en mijn vriendinnen zijn behandeld. Aan een van de werknemers gevraagd of er een drank menu is ( op de tafel stond er een dine menu) krijg k als antwoord " ja pak dan daar ligt die voor u"
Vervolgens onwijs lang gewacht op onze drankjes plus en voor überhaupt dat er iemand kwam om onze bestelling op te nemen. Zeer teleurgesteld en k kom er zeker nooit meer want dit is al de 2e keer dat k zo onbeschoft behandeld ben!! Belachelijk!!

Gegeten op 10 juni 2015

jaime2

Terras ziet er prachtig uit en we wilden dan ook een kopje koffie nemen. Hier is het niet van gekomen tijdens het lange wachten op de bediening wilde ik gebruik maken van het toillet. Dat is dus ook voor klanten betaald gebruik maken van het toillet!!! Schandalig maar dat is hier heel gewoon mevrouw, nou voor mij niet. We zijn dan dus ook ergens anders een kopje koffie gaan drinken waar het zeer normaal is dat je als gast hiervan gebruik kan maken.

Gegeten op 7 juni 2015

Casv

Na een leuke dag strand bij Blue Lagoon beland. De avond begon leuk met ontvangst van een vriendelijke ober waarna we al snel onze gerechten gekozen hadden. Voor carpaccio en bruchetta's en als hoofd gamba's en een slibtong.

Voorgerecht werd uitgeserveerd wat op het oog er prima uit zag.
Bij het kijken naar de cappacio bleken er ingrediënten in te zitten die daar niet echt in thuis horen. Nachoresten, een stukje kip, deel van een ei, wortel en kruimels brood.. Teruggestuurd, waarna we hetzelfde bord, maar dan met de ingrediënten eruit gevist, terug kregen. Stel je voor dat je allergisch bent voor ei en een veilige carpaccio besteld. Om over de gevolgen nog maar de zwijgen. Bruschetta was karig maar veel mag je ook niet verwachten van een strandtent.

Op naar het hoofdgerecht. De slibtong en gamba's. Welgeteld 6 (mini) gamba's, te lang gegrild waardoor ze lichtelijk verbrand waren. Over de slibtong valt te twisten, aangezien het ook zo voor een andere vis had door kunnen gaan of hij is direct na geboorte uit de zee gehaald. De seizoensgroenten vielen ook een beetje tegen, of je moet een handje vol peultjes en 3 haricot verts daarvoor in aanmerking laten komen.

Na de rekening van 100 euro zijn we met onze laatste 2 euro een euroknaller gaan halen.

Hopelijk leest de chefkok dit zodat hij vanaf dit diepte punt alleen nog maar beter kan worden.

Gegeten op 24 mei 2015

mischa13

Vanavond bij de blue lagoon beland na een gezellige strand wandeling met de vrouw, we hoefden niet lang te wachten op de bediening een vrolijke jongeman genaamd nico, hij vertelde ons dat er een lekkere vangst van de dag was, tarbot op een bedje van lamsoortjes en wortel met witte wijnsaus, dit klonk mij wel goed in de oren en heb hiervoor gekozen, mijn vrouw had trek in een pizza en koos voor de pizza frutti di mare, beide gerechten waren van zeer hoge kwaliteit en we hebben hier uitermate van genoten, wanneer we weer in de buurt zijn komen we zeker weer terug

Gegeten op 22 mei 2015

Nenzzz

Ik herken veel van voorgaande recensies, wou alleen dat ik ze gelezen had voordat we besloten hier te gaan eten. Voor ons komt er ook geen tweede keer.

Onze bestelling bestond uit 2x de kippendij sate. En toen de bestelling werd gebracht zag t er op t eerste gezicht goed uit totdat ik een van stokjes omdraaide... De onderkant was helemaal aangebrand, echt een heel plakaat zwart verschroeid vlees... Hierop hebben de ober erbij geroepen en laten zien wat de staat van de sate was. Hij trok een vies gezicht en zei: "oeh die neem ik wel even mee terug." Op zich netjes.. maar geen excuus, geen vraag wat er met het andere bord moest gebeuren.. niks.. Hij liep gewoon weg en daar zaten we, één persoon met een bord warm eten en de andere met niets... We zijn samen maar begonnen aan de stokjes vd één. Na zo'n 30-40 minuten kwam mijn bord weer terug, persoonlijk gebracht door een, smoezelige en onverzorgde kok met de sarcastische woorden: "Zo, hier een lichtere voor mevrouw" M.a.w. Ik was een zeikerd....
Toen waren we er echt klaar mee, het eten is echt duur, óók voor de locatie en niet goed van kwaliteit. Mijn stukje kroepoek bijvoorbeeld was helemaal nat van de olie en niet volledig uitgebakken. Ook klopt de prijs tov de kwantiteit niet.. Twee satestokjes, een schepje zoetzure komkommer, mini bakje ingedroogde rijst voor 17,50 en dan moet je dus idd nog eventueel patat of aardappeltjes bij bestellen. Wij hadden de Roseval aardappeltjes voor €5,50, deze waren helaas ook gefrituurd(!) en het waren géén roseval maar gewone aardappels..

Dat t eten niet geweldig was, oke.. Maar als je volledig in je recht staat en zwart verschroeid vlees terug stuurt en dan zo'n opmerking van de kok krijgt.. dat is ronduit onbeschoft...

Dat was dus eens maar nooit meer.

Tobias_Campleroni

deel de mening van anderen totaal niet. ben vele malen doorgezakt op een strandtent in Scheveningen en ben zonder uitzondering slecht bediend. dit meer aangenaam verrast door hoe attent en snel er gereageerd is. prijzen zijn duur eten is naar verwachting, wat je mag verwachten aan het strand. wel chille banken

Gegeten op 2 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Blue Lagoon in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Blue Lagoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.