Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis

Blue Lagoon

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Vis
  1. Toon telefoonnummer 070 350 12 25

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 350 12 25

mariamariamaria

Na een etentje elders nog een strandwandeling gemaakt en een paar wijntjes gedronken bij Blue Lagoon. We vroegen een wit wijntje, de jongeman die ons bediende vond dit prima en lichtte verder niet toe, huiswijn, op de fles, wijnkaart whatever. Zou mij ook niet uitgemaakt hebben ware het niet dat we voor 2 wijntjes p.p., 24 euro mochten betalen, dat is dus 6 euro per glas. Ik verwacht voor een dergelijke prijs van de bediening een toelichting en ook de vraag als niet een gewone doorsnee wijn voor een doorsnee prijs geserveerd wordt welke wijn je dan wilt. Overigens was de smaak van de wijn best, gezien de prijs verre van bijzonder. Thuis heb ik nog op de website gekeken of er een wijnkaart is, die is daar ook niet te vinden. Een typisch geval van "als je niet op je hoede bent dat stink je erin", ik kom hier dus nooit meer terug. Ik wil niet op mijn hoede zijn voor instinkertjes, ik wil genieten van zon zee strand en een wijntje !

Gegeten op 18 oktober 2014

SvDalen

Vandaag na heerlijke strandwandeling neergestreken in de Blue Lagoon. Hartelijke ontvangst in gezellige ruimte met vuur en kaarslicht. Sfeer was goed en bediening vriendelijk en gastvrij. Consumpties dik voor mekaar. Kortom: een warme ontvangst voor mij en mijn dochter. Volgende keer komen wij zeker weer terug!!

Gegeten op 21 oktober 2014

SDavids

Wat jammer dat het eind oktober weer is afgelopen voor dit strand-restaurant. De bediening is altijd in opperbeste stemming, het eten wordt met de nodige zorg klaargemaakt (prima pizza's!) en de wijnen zijn zeer acceptabel. Een heerlijk uitzicht op zee en strand complementeren dit geheel. Wat wil een mens nog meer ?

Gegeten op 18 september 2014

Chantal2606

We (10 personen) hebben hier veel uren op het terras doorgebracht van het weekend van 23/24 augustus. Hier hebben we dan ook volop genoten van de lunch, avondeten, diverse versnaperingen en vele drankjes. De bediening die er vroeg in de middag stonden waren s avonds laat nog net zo vrolijk, behulpzaam en vlot als die middag. S avonds kregen we voor de vuurwerkshow een flinke regenbui. Hier troffen ze ruim van de voren maatregelen en daarna ook alles netjes weer drooggemaakt.
Het eten, personeel en de fijne zitjes met openhaarden waren perfect!!! We komen hier begin oktober zeker weer terug.

Enige nadelen:
- wc was in pacht en moest je dus voor betalen, zelfs na 100-en euro's uitgegeven te hebben
- soms wat natte kussens

Petra167

Eten was oke. Tafels rondom ons was een drama. Pasta gerecht is 6 happen werd niet opgelost mevr had pech. Ijzer in de friet. Geen rauwkost willen maar het wel krijgen. Mossels op tafel maar borden ontbraken. Halvewege werden de prijzen omhoog gedaan ivm vuurwerkfestival zonder te melden.
Latte machiato kon niet geserveerd worden s'avonds maar een dessert was wel mogelijk. Personeel doet alsof ze bij je in de klas hebben gezeten en zijn ronduit onbeschoft en leggen de problemen bij de klanten neer. Personeel klaagt over hun baas en terecht hij ging er vandoor als er een klacht kwam. Kwam ook over alsof hij wel van alcohol hield. Eerste en laatste keer hier geweest.

imkevdw8

Nooit meer. Het eten was veel te duur en niet goed gemaakt, mijn eten moest terug genomen worden. Daarbij is het drinken ook veel te duur. Het was vuurwerk show en het begon hard te regenen, net 200 euro betaald en we mochten niet eens binnen schuilen! Belachelijke mensen en er word binnen gerookt, niet uitnodigend als je eet.

florence6

Kwamen hier terecht omdat we een dagje Scheveningen waren en nog diner bonnen hadden, die je hier kon inleveren en ons een leuk en goed restaurant leek. 1,5 u op ons hoofdgerecht moeten wachten! Na 3 x vagen en er op te wijzen dat we zo lang aan het wachten waren na een lange tijd eindelijk ons eten gekregen, gelukkig smaakte het wel. Maar geen excuses, tegemoetkoming helemaal niets! het is maar normaal en het was niet anders, en de volle mep gewoon betalen. We hebben betaald maar komen nooit meer terug, slechtste service die ik ooit heb mee gemaakt.

Gegeten op 16 augustus 2014

emre4

Na een wandeling door Scheviningen verschillende menukaarten van verschillende eetplekken bekeken, uiteindelijk keus gevallen op Blue Lagoon. Had er tijdens het eten en nu nog steeds zeer spijt van. Wij hadden de pasta gambarino en spaghetti bolognese genomen. Wij hebben deze na een aantal happen laten staan.
Helaas viel het zwaar tegen.

Gegeten op 18 augustus 2014

Lilau

Gisteren zijn we hier neergestreken voor een lunch. We hadden een lange wandeling over het strand gemaakt en de loungebanken op het terras waren daarom erg aanlokkelijk. Toen ik echter de prijzen op de kaart zag, werd het al iets minder aanlokkelijk. We gingen allebei maar voor een tosti, want die was het goedkoopste (€ 6,00) en voor 6 euro zou het vast een flinke tostimaaltijd zijn.

Niets bleek minder waar te zijn. We kregen 2 kleine, droge plakken brood met wat ham en een flinke bonk kaas er tussen. Geen saus erbij, geen salade, alleen een kaal bord met 2 tosti's.

We hebben er verder geen probleem van gemaakt en moesten een beetje lachen om het sneue aangezicht voor het bedrag wat ze er voor rekenen. Ik grapte nog tegen mijn partner dat we ergens anders ook zoveel moesten betalen voor een tosti, maar dat we daar nog nacho's en verschillende sauzen bij de tosti kregen. Nog geen minuut later stond er een jongeman voor ons met een groot blad nacho's. "Mijn excuses, dit hoorde er ook nog bij.", zei hij. "Ha! Dacht ik! toch nog nacho's!" en hij gooide hij 2 zakjes curry op onze tafel en liep met de nacho's naar een andere tafel. We zaten echter lekker, dus we hebben er wederom geen probleem van gemaakt en er hard om gelachen.

De rekening was niet mals. € 30 euro voor 2 sneue tosti's en 4 drankjes.
De bediening was wel snel en vrolijk, maar door het bovengenoemde verhaal zal ik hier niet meer terug komen.

Gegeten op 16 augustus 2014

loes93

Zaterdagavond zijn wij wat bij jullie komen eten. Het begon er al mee dat we 10 minuten hebben zitten wachten tot er iemand van de bediening kwam (personeel stond met elkaar te praten en rond te kijken). We bestelden wat te drinken en hebben gelijk doorgegeven wat we wilde eten. De drankjes kwamen vrij snel (al waren de prijzen vele malen hoger dan bij de meeste andere strandtentjes) Ook het breekbrood wat we als voorgerecht hadden gevraagd kwam redelijk snel. Toen dit op was hebben we vervolgens wel meer dan één uur zitten wachten op de hoofdgerechten, toen kwam de door één van ons bestelde pizza (maar half warm...) . Bleek dat onze gerechten niet klaar waren en dat onze bon kwijt was. De jongen die in de bediening stond kwam ons dit vertellen en mocht ons een gratis kopje koffie aanbieden (hij vertelde er ook bij dat dit héél bijzonder was...) maar degene met de pizza had deze al zowat op toen onze gerechten kwamen. Wat we uiteindelijk op ons bord kregen was goed te eten (De bak friet zou volgens de jongen uit de bediening genoeg zijn voor 4 personen... nou dat dus echt niet!) We hebben ons eten opgegeten, een kopje thee gedronken (de jongen die dit kwam brengen vertelde er ook bij dat hij nog nooit met een dienblad had gelopen...) en bij het afrekenen vroeg ik nog of ze wilde dat we de vragen achterop het bestekzakje invulden (feedback) waarop ik de reactie kreeg dat dit niet nodig was. Oh en trouwens naar dat ene drankje van toen we aankwamen en tussen het kopje thee in, is ons niet een keer gevraagd of we nog iets wilde drinken, die "super" bediening was er bij ons dus NIET. Dat er iets mis gaat kan overal gebeuren, het is vooral de manier waarop dit opgelost wordt en de manier waarop dit wordt gecommuniceerd naar de gast. Een kopje koffie/thee van het huis is fijn, maar onze avond was niet wat we er van voorgesteld hadden. Helaas! Volgende keer geen Blue Lagoon meer voor ons!

Gegeten op 9 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Blue Lagoon in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Blue Lagoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.