Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Blauwe Lotus

1. Chinees

De Blauwe Lotus

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 070 364 31 20

Chocodraak

Wij zijn hier met een grote groep gaan eten en hebben er van genoten. We hebben een rijsttafel genomen met zijn allen. Lekker eten, en prima service.

Gegeten op 21 april 2014

smaaktlekker

prima om lekker ouderwets te chinesen, lekkere knappig geroosterd vlees van de babi bangang met bami. sathe is wat minder, wat waterig.

Gegeten op 31 maart 2014

loois

Vreselijk buffet. We hadden het buffet besteld en er stond soep bij, beetje van genomen, bleek achteraf dat je voor soep 4,50 per portie extra moest betalen. het eten was koud en de lekkere gerechten waren op. de bediening was ronduit onvriendelijk. geen restaurant om twee keer heen te gaan. dus een zeer minimale beoordeling.

Gegeten op 13 maart 2013

Kaarin

Wij komen hier al jaren. Altijd zeer vriendelijke bediening, ook al mag de eigenaresse haar Nederlands wat minder beheersen. Ook het eten is zeker waard om voor om te rijden. Wij kiezen niet snel voor een andere 'Chinees'. Juist de speciale gerechten vinden wij de moeite waard. Uitstekende plek om met kinderen te gaan eten. Wij komen er altijd graag. Prijs/kwaliteit is prima.

Gegeten op 8 maart 2013

jammie2

schitterende vloer waaronder die vissen zwommen.. prachtig daarbij dus het buffet wat ik/wij wel zeer verzorgd vonden.. regelmatige bijvulling van krokante gerechtjes.. prijs/kwaliteit prima maar natuurlijk geen hoogstandjes.. niks uitzonderlijks.. gewoon standaard oke+typische chinees familie restaurantsfeer iedereen meedraaiend oud+jong, gewoon genoten bedankt..

Gegeten op 28 december 2012

ronaldmaar

Met z'n achten uit eten geweest. Was er super gezellig, heb het idee dat de mensen die vertellen dat het personeel geen aandacht geeft aan de klanten bij het verkeerde restaurant hebben zitten eten. We zelfs een rondleiding door het gehele restaurant gekregen. Bij het buffet stond de eigenaresse die ieder van ons uitlegde wat er in elke bak aan eten zat. Lekker gegeten, ons zien ze zeker terug!

Gegeten op 23 januari 2013

Kmiens

Vanavond wezen eten met 12 personen! En herken de reacties van de vorige twee recensies totaal niet. Waarschijnlijk dat ik niet met Grouponbonnen ben gegaan. Maar dat ter zijde! We hebben enorm genoten van het eten. Ook is de bediening zeer vriendelijk. A la carte is eigenlijk voldoende keus! Groupon gasten kunnen tegen een beperkte tarief genieten van een all you can eat buffet van een beperkte omvang. Dat lijkt mij logisch! Dat men ook bij zeer speciale gelegenheden ook gebruikt maakt van dergelijke acties is dan ook een keus. Maar laten we ook eerlijk zijn en niet door te hoge verwachtingen van een groupon actie een familie bedrijf van meer dan 30 jaar op zo een manier de grond in praten. Authentieke Chinees restaurants zijn nagenoeg uit de stadsdelen van Den Haag verdwenen. Laten we degene die een hart hebben voor het beroep niet op zo'n oneerlijke manier behandelen. We moeten ze juist koesteren.

terrasloesje

Wij zijn in dit restaurant gaan eten met een Groupon bon. bij het reserveren werd al moeilijk gedaan over de tijd. we kwamen daar, maar 3 tafeltjes bezet en dat bleef ook zo. Ik heb nog nooit zo'n klein buffet gezien. Op de bon stond dat het een buffet zou zijn met een waarde van 24 pp. het waren 10 bakjes en dan rijst en nasi en bami. daar zou ik amper 6 euro voor geven!
maar het was ook niet lekker, kip met spiertjes erin. het was doorgeprutteld. geen soep en als je kroepoek wilde moest je dat kopen. ook dure drankjes. Hier komen wij dus nooit meer. toen er werd gevraagd of het lekker was en wij ontkennend antwoorden, werden wij luid terecht gewezen. en ging eigenaresse bij andere tafel verhaal halen.. Bij het weggaan werden wij volkomen genegeerd. wat een afknapper, terwijl het uiterlijk van de zaak zo mooi is... Jammer, jammer.

Gegeten op 2 januari 2013

Peter1952

De eerste kennismaking, het reserveren, was al naar. Ik had gelijk moeten zeggen dat het om een Groupon aanbieding ging.
Het eten was buitengewoon slecht, doorgekookt voedsel dat geen smaak had. De bediening erg onvriendelijk, nauwelijks aandacht voor de komende en vooral de vertrekkende gast. Verder liep de eigenaresse met een rol servetten onder haar oksel de tafels opnieuw te dekken. Eet smakelijk!

Gegeten op 28 december 2012

xNaomi

Ben daar wezen eten met een groupon voucher de deal was: 'All You Can Eat Chinees buffet met 2personen voor 24eu'

Nou we kwamen binnen hartelijk ontvangen kregen een tafel aangewezen, ze vroegen wat we wilden drinken en konden eigenlijk meteen 'aanvallen'. Er werd niks uitgelegd behalve daar is het buffet en u kunt pakken en dan ook nog eens in heel slecht nederlands. Alles werd wel optijd bijgevuld maar het was echt een heeel kleine buffet. Eten was wel lekker maar het is niet waar ik naar terug zou komen.

Gegeten op 22 september 2012

Schrijf zelf een recensie over De Blauwe Lotus in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over De Blauwe Lotus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.