Brasserie 't Crabbetje

• 8.3

• 7.8

Mirjamvdw
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben afgelopen zaterdag met z,n vieren heerlijk gegeten, hebben ons laten verrassen door de chef! Voorkeursgerecht was het voorgerecht, een variatie van allerlei soorten vis(hollandse garnalen, gerookte forelfilet, etc.) De overige gerechten waren ook zeer smakelijk, tot en met het kaasplankje en grand dessert. Ontvangst en bediening vriendelijk! Zeker een aanrader om nog eens terug te keren!

Gegeten op 1 februari 2014

MartinK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het blijft een heerlijk toegankelijk visrestaurant t'Crabbetje. De service in dit restaurant is werkelijk geweldig! Er wordt goed ingespeeld op de wensen van de gasten en men staat praatje niet in de weg als het kan.

De gerechten zijn van goede kwaliteit en prijs eerlijk. De zeetong was overheerlijk! Kortom voor vis in Delft ga je naar 't Crabbetje!

Gegeten op 27 december 2013

dvsbuschman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Enige tijd geleden heb ik bij Brasserie 't Crabbetje gegeten omdat ik mijn bachelor had behaald. Echt alles klopte, van de heerlijke bubbel en amuse waarmee wij ontvangen werden tot aan het laatste slokje port bij mijn kaasplankje. De gerechten worden tot in detail uitgewerkt en de service is fantastisch. In de keuken en aan de voorkant wordt er veel aandacht aan jou als gast en het eten geschonken.
Al met al, een heerlijke, verwen-avond gehad!!!

Gegeten op 30 oktober 2013

zijderups1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het menu met restaurantweek was verbluffend goed. Er was rijkelijk, de uitvoering artistiek. Vriendelijke ontvangst en bediening bleef gedurende de hele sessie zeer attent. Het was full house en zeker niet ten onrechte. Ik kan het restaurant van harte aanbevelen.

Gegeten op 28 augustus 2013

Buffeltje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van de visqualiteit en smaak had ik wat meer delicatie verwacht,
was erg middelmatig en weinig verassend.
Wat ik ook erg jammer vond is, dat er geen schijf citroen en maar drie sprietjes dille te bekennen waren.
Voor een vis specialiteiten restaurant kan het wat beter.
Bediening netjes en vriendelijk,maar een beetje cliche.

Gegeten op 10 augustus 2013

rehtse
  • Recensies in de laatste twee jaar

Teruggekomen omdat het de vorige keer zo goed beviel, de gerant had plek voor een ieder aan onze tafel en leek ook een gave te hebben de ander goed te kunnen lezen, zo kreeg n ieder, soms voor t gevraagd was, de passende spijzen/drank combinatie.
Hoe leuk is het, niets menselijk is ons vreemd, als hij je dan naar maanden weer herkent en aangeeft dat hij het leuk vindt dat we weer teruggekomen zijn.
Het was weer n succes, goede stevige vissen, lekkere wijnen, mooi uitzicht, ruimte voor noten op de zang van de gasten, etcetera.
Voor wie n mooie avond uit wil met goede vissen en passende wijnen is dit n aanrader.

Gegeten op 14 augustus 2013

frits15
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier woernsdag 14 augustus gegeten. We eten vaker bij vis restaurants maar deze hoort echt bij de TOP-restaurants. We hadden Chef’s proeverij gekozen. Heel veel vis voor een goede prijs. Het restaurant zag er vanbinnen mooi uit, maar wij zaten lekker buiten. Ook de bediening was TOP. Heerlijke wijn waarbij goed rekening werd gehouden met onze wensen. En de vis was zonder uitzondering verfijnd van smaak. Een Aaanrader !
Frits en Wil van Yperen, Alkmaar

Gegeten op 14 augustus 2013

BasenRoos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Donderdag 18 juli kwamen wij, Bas en ik, voor het eerst eten in Brasserie 't Crabbetje. We hadden gehoord dat dit een lekker en gezellig restaurant is, dus kwamen het beoordelen. Als amuse kregen we een tonijnsalade. Omdat het voor de verjaardag van Bas was, had ik van tevoren gevraagd of we een speciaal 6 gangen menu konden krijgen, wat geen enkel probleem was. Ook dat Bas niet veel vis lust, en ik grotendeels vegetarisch eet, was geen probleem. De eerste gang was een gazpacho, voor mij met verse tonijnblokjes, en voor Bas met een gedroogde hamsoort. Als voorgerecht had Bas een kalfcarpaccio, en ik een vegetarische salade met tapenade, gegrilde courgette, aalbessen en aardbeien. Als tussengerecht kregen we een ''visstick'' van gambafarce en langoustine, met een watermeloen jelly en gegrilde watermeloen met sojasaus. Als hoofdgerecht had Bas rib-eye en ik huisgemaakte loempia's. Als pre-dessert kregen we verse kersen in chocolade met slagroom, en het dessert was een meloensoepje, frambozenijs en hangop van mint en basilicum met rood fruit. Alle gangen waren super lekker! Bediening was vriendelijk, en de chef-kok kwam ook nog even vragen of alles naar wens was. Wat een toptent, wij komen zeker terug!

Gegeten op 18 juli 2013

Culinette
  • Recensies in de laatste twee jaar

Volgens de website een Brasserie.
Maar ik vond het toch meer een restaurant. Zo’n zeldzaam restaurant waar alles klopt. Gezellige sfeer en ondanks dat er redelijk wat gasten waren (goed teken!) toch rustig. Uitstekende bediening. Vriendelijk, attent en kennis van zaken.
Mooie kaart en superverse producten. En vooral, en daar gaat het toch om, uitstekende koks in de keuken. En dat voor een betaalbare prijs want een driegangenmenu is er al voor 29,50 en op sommige dagen van de week zelfs voor 25 euro.
Wij (drie personen) kozen voor het Chef’s menu. Een proeverij van vis (voor- en hoofdgerecht) inclusief een grand dessert of kaasplank voor 34,50. En als dat dan van zulke goede kwaliteit is en met zoveel zorg en liefde voor het vak bereid dan is dat een aanrader voor alle visliefhebbers.

Vooraf een amuse van tonijn met zeewier en sesamolie. Voorgerecht een keur van prachtige vis, waaronder huisgerookte zalm, paling met wat piment, hollandse garnalen met appel en bleekselderij, haring en een coquille met pesto. Daarbij een romig spinaziesoepje met een vleugje zalm en tonijn.
Hoofdgerecht drie soorten vis van enorme zaligheid (zeebaars, zeewolf en zwaardvis) samen met een heerlijke koolsla en mooie gebakken rosevalaardappeltjes.
Geweldige kaasplank en prachtig grand dessert en daarbij kozen wij een proeverij van port en dessertwijn. Krijg je 3 verschillende glaasjes. Heel leuk om die combinaties te proberen samen met de kaas en de zoete verleidingen.
Een hele fijne en goeie zaak.

Gegeten op 4 juli 2013

IMV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 2 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Tonijn en dorade waren heerlijk. Kindermenu was ook goed verzorgd. Kinderen mochten mee naar de keuken om hun dessert te helpen bereiden. Dat vonden ze erg leuk. Tafel naast homarium is zowieso een succes!

Gegeten op 30 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie 't Crabbetje in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie 't Crabbetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!