a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 88 50

JarigeJet68

Via online reservering

Als afsluiting van een leuk dagje Delft bij t Crabbetje gegeten. Nog net op tijd een on-line reservering gemaakt. We waren een van de eersten en troffen een vlotte bediening. Mijn partner had een heerlijke garnalensalade met rucola als vooraf en ik een chef's special (meerdere voorgerechtjes in kleine portie) omdat ik niet kon kiezen tussen al het lekkers. Ondertussen druppelden de rest van de gasten binnen en waren alle tafels bezet. We kozen beiden de tonijnbiefstuk als hoofdgerecht. Hij was heerlijk en de hoeveelheid flink. We hadden zelf graag iets meer groenten of grotere salade erbij gezien. Grand desert met koffie toe maakte de avond compleet. Twee uur later stonden we weer buiten. Het was misschien niet het goedkoopste restaurant maar zijn geld meer dan waard.

Gegeten op 24 mei 2015

peter527

Via online reservering

De ambiance was gezellig en er is voldoende ruimte tussen de tafels, waardoor je gezellig kon praten zonder anderen te storen.
De prijs vs kwaliteit vind ik matigjes, de kwaliteit is goed, verse vis niks mis mee, maar qua prijs aan de hoge kant.

Gegeten op 19 april 2015

angela9

voor de 2e keer bij Daan gegeten en was wederom weer een feestje. Hij praat met zoveel plezier over zijn gerechten en wijnen daar kunnen hoop horeca ondernemers nog van leren. we hebben gekozen voor de Chef's proeverij met bijpassend wijnarrangement.. dat was fantastisch!

Gegeten op 18 april 2015

Reitsmavos

Via online reservering

Wij hebben hier heerlijk genoten van Chef's proeverij. Tussendoor tweemaal een amuse met bijbehorend glaasje wijn. Erg attent en lekker allemaal.

Gegeten op 16 april 2015

ilse3

Gister eindelijk 't Crabbetje bezocht en alle verwachtingen zijn waar gemaakt! Eten is geweldig, de wijnen zijn top en de service is helemaal goed. Bedankt Daan!!

Gegeten op 11 april 2015

Marc-sch

Via online reservering

Toprestaurant! Lekker gegeten, goede hoeveelheden en echt kwaliteit voor je geld. Bediening kwam soms wat geforceerd amicaal en gespannen over, maar niet te storend.

Gegeten op 9 april 2015

Proever83519

Via online reservering

Fantastisch gegeten bij het Crabbetje Delft. In eerste instantie was er iets mis met de reservering via seatme, maar na een telefoontje werd dit keurig opgelost. Wat een fijne avond was dat, we aten van de kaart en hebben genoten, heerlijk voorgerecht, chefs proeverij en coquilles. Tussengerecht slibtong en scampi's. Daarna gegrilde kreeft, nog nooit ergens zo lekker gegeten, perfect en skreie met zeevruchten, heerlijk. Vergezeld van een heerlijk Meursault. Gevolgd door portproeverij met kaasjes. Prettige sfeer, relaxed en zeer gastvrij. Kortom zeker doen als je van vis houdt en in Delft bent!

Gegeten op 28 maart 2015

Aartstrang

Via online reservering

Fruits de mer: geweldige variëteit aan zeedieren, geen schelpdieren. Goede porties met goed op smaak gebrachte gerechten. Ruime opzet van simpel decor geeft rust.

Gegeten op 28 maart 2015

ericenjanet

Via online reservering

Een heerlijke avond gehad bij 't Crabbetje. Zoals ze het zelf verwoorden op hun website: passie, kwaliteit en gezelligheid, beter kan het niet samengevat worden! Heerlijk eten, verse producten, mooie wijnen. Én echte aandacht voor de klant, op een ongedwongen maar toch professionele manier waaruit inderdaad de passie voor het vak spreekt. Wij hadden gekozen voor Chef's Proeverij en vonden vooral de gerookte heilbot, de rivierkreeftjes met venkel en de proeverij van port bij het kaasplankje verrassend. Bedankt, team van 't Crabbetje, voor een prima avondje uit! We komen zeker een keer terug.

Gegeten op 20 maart 2015

Culinette

Het blijft een feest. Iedere keer weer. En geweldig om onze gasten, die voor het eerst aten bij 't Crabbetje, zo enthousiast te zien. Fantastisch vonden ze het. Uiteraard het Chef's menu gekozen want laat de kok vooral zijn gang gaan. Prachtige bijpassende wijnen. Zoals gewoonlijk was alles weer top. Het is een samensmelting van zaken die allemaal even goed zijn. De kwaliteit van de gerechten. Om over de wijze van opmaak en opdienen nog maar niet te spreken. De bediening. De ontspannen sfeer. De muziek die er is maar er eigenlijk ook niet is. De acoustiek die ervoor zorgt dat zelfs bij een vol huis nog een normaal gesprek gevoerd kan worden. Reserveren absoluut noodzakelijk want steeds meer mensen ontdekken 't Crabbetje in Delft en op zo'n avond worden heel wat mensen teleurgesteld omdat er geen plaats meer is. Topzaak.

Gegeten op 20 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Brasserie 't Crabbetje in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie 't Crabbetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.