1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 88 50

oscar28

Wat een heerlijk fijn restaurant. We hadden de chef's proeverij en daar zitten heerlijke gerechten tussen. Prima bediening, heel attent en weten waar ze mee bezig zijn en staan voor wat ze doen.
Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen.

Gegeten op 28 februari 2015

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Een restaurant waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat, waar "met liefde!" wordt gekookt.
Wij hadden de chef's proeverij, met vooraf een keur aan lekkere hapjes, gevolgd door twee soorten vis, waaronder rogvleugel, nog nooit gegeten, maar o, wat lekker. Je zit in een rustige omgeving, een echt avondje uit. Ook de desserts zijn de moeite waard: kaasplankje met truffelhoning, wat een vondst. Kortom, wij komen terug

Gegeten op 26 februari 2015

linda283

Via online reservering

Voor het eerst geweest. Wij zijn zeer tevreden! Heerlijk eten, aardige mensen, goede bediening. Kortom wat wil je nog meer? We komen zeker terug.

Gegeten op 21 februari 2015

cheesemanp48

Via online reservering

Dit was ons 5de bezoek sinds wij 't Krabbetje ontdekten vorig jaar en geen een heeft ons teleur gesteld. Zeker dit keer niet want mijn favoriete vis, rog, stond op het menu.
De menu gourmand is een echte aanrader, met een uitstekende palet van diverse voorgerechten, gevolgd door 2 soorten vis. Ik neem altijd kaas toe en daar mogen de porties iets grote zijn.
Heel belangrijk voor een lastige eter zoals ik: men past het aanbod makkelijk aan - en onthoud het bij de volgende bezoek !
Ik lees dat het decor minder hoog scoort maar persoonlijk vinden wij het gemütlich.
Als wij een kleine verbetering zouden willen aangeven: de dranken worden erg koud geserveerd.

Gegeten op 8 februari 2015

811924

Via online reservering

Prima gegeten, goede prijs kwaliteitverhouding. Professioneel en vriendelijke bediening met gepaste humor.
Alleen het tafellaken ontbrak. Dit hoort bij de uitstraling van dit restaurant.

Gegeten op 15 februari 2015

adrimulder

Overheerlijk gegeten bij het Crabbetje vorige week. Ik houd zelf niet zo van vis - mijn gezelschap heeft genoten van heerlijke visgerechten - maar mijn voorgerecht met gegratineerde geitenkaas en sinaasappelsalade en de gegrilde kalfsentrecote daarna waren beide zeer smakelijk. En dan het toetje, huisgemaakte mangotaart...... ik heb zelden zoiets lekkers gegeten, top! De entourage is heel prettig, de bediening is vriendelijk, ontspannen en deskundig, totaal niet opgeprikt, hetgeen zorgt voor een fijne sfeer. Een avond Crabbetje is een feest!

Gegeten op 8 februari 2015

pkruger

Op Valentijnsdag met onze goede vrienden met z'n viertjes gegeten. Voor onze vrienden de eerste keer in dit restaurant. Het zal zeker niet de laatste keer zijn. Heerlijk de chefs proeverij gegeten. Mooi opgemaakte borden en lekker wijntje erbij. Wat opvalt is de uitstekende en vriendelijke bediening die ook goed uitlegd wat je op je bordje krijgt. Ook de kennis over de wijn en vooral de dessertwijn is leuk en leerzaam.

Gegeten op 14 februari 2015

rianne5

Het helemaal eens met de recensie van Charlotte (13-02-2015). Vanavond een heerlijk 'avondje uit' beleefd bij Brasserie 't Crabbetje.
Zeer vriendelijk personeel met goede uitleg over de gerechten en wijnkeuze. Ze namen alle tijd voor je, ondanks dat alle tafels bezet waren.
Het eten uit de kunst: mooi geserveerd, perfecte smaak (Chef's proeverij).
Goed zittende stoelen, ook niet onbelangrijk als je uit eten gaat.
Een aanrader! Wij komen zeker terug.
Complimenten voor de kok!

Gegeten op 13 februari 2015

Charlotte-Vijverberg

Van de week weer heerlijk gegeten!
De chefkok en gerant hadden onthouden wat wij de vorige keer hadden gegeten met de Chef's Proeverij, waardoor wij wéér meer dan blij verrast waren!
Het eten zag er weer niet alleen prachtig uit, maar smaakte ook perfect. Dit is wat men verstaat onder "fijnproeven"!
De gerant had alle tijd en rust voor ons, ondanks alle tafels bezet waren.
Zelfs de chefkok neemt de tijd om persoonlijk aan tafel te komen!
Fantastisch hoe kwaliteit met zoveel gezelligheid/ huiselijkheid gecombineerd kan worden.
Dit is geen avondje uit eten, maar een avond genieten. In de breedste zin van het woord.
Heerlijk!

Gegeten op 7 februari 2015

pauwelkwak

Decor weinig sfeervol en een beetje saai.
Eten niet bijzonder en weinig uitleg over de gerechten die werden geserveerd.
Bediening nogal chaotisch en had het idee dat er sprake was van een bepaalde stress factor. Moest ook lang wachten tussen de gerechten door.

Gegeten op 7 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Brasserie 't Crabbetje in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie 't Crabbetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.