Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 88 50

reinier18

Via online reservering

Chef's proeverij is een weldaad van verschillende soorten vis en zeevruchten. Alles is goed bereid en zeer smakelijk. Bediening is professioneel en gastvrij. Aanrader is ook de gigantische zeetong.

Gegeten op 28 januari 2015

Charlotte-Vijverberg

Intèns genoten vanavond: het eten, de sfeer, de opmaak, de bediening/ service, de kennis over het eten en de wijnen...! Ongelofelijk zo lekker en gezellig!
Er wordt van ieder gerecht, amuse en wijntje een feestje gemaakt. Ontzettend ongedwongen en gezellige lange avond aan tafel!
De volgende keer staat al in de agenda!

Gegeten op 22 januari 2015

wimrad

Via online reservering

Afgelopen zondag gegeten bij t Crabbetje en het was een super ervaring. Een heerlijk menu van de chef met een zeer uitgebreide proeverij van warme en koude voorgerechten en meerdere soorten vis als hoofdgerecht. Als dessert een kaasplank en en grand dessert met wederom vele verschillende smaken. Alles erg goed bereid door de chef. Ook de bediening was super. Erg vriendelijk en enthousiast over het eten maar zeker ook over de wijn. Leuke was dat we verschillende wijnen konden uitproberen, alvorens een keuze te maken. Dus zowel het eten als de wijn, maar wellicht meer nog de beleving zijn voor ons reden genoeg hier vaker terug te gaan.

Gegeten op 18 januari 2015

Jolanda2211

Via online reservering

Wij hebben er heerlijk gegeten, de Chefs proeverij met een wijnarrangement!!! Wat wij het lekkerst vonden? ALLES!!!! De gastheer had verstand van zaken, wijn en spijs worden aangepast zoals bij ons: wij wilden een chardonnay en de kok paste daar de saus bij aan. Hadden het met de gastheer over hoe krijg je bitter lemon iets minder bitter (wij gaven aan dat dat met zout moet) en hij ging onmiddelijk de proef op de som nemen. Fantastisch zoals hij zijn gasten het gevoel kon geven welkom te zijn/naar je te luisteren!

Gegeten op 15 januari 2015

Yvonneenmartin

Via online reservering

Hier kun je proeven dat dit geen werk maar een hobby voor de chef en de eigenaar is. Grote klasse bij iedere gang wordt met passie voor eten verteld waaruit het gerecht bestaat. Uitstekende wijnkeuze, iedere gang was een smaaksensatie en aangename verrassing. Wij komen zeer zeker terug! Prima kwaliteit. De aankleding is wat eenvoudig maar belangrijker is de sfeer en de kwaliteit van het eten, die zijn top! dan maar geen linnen tafelkleed.

Gegeten op 28 december 2014

pkruger

Met z'n zessen heerlijk gegeten. Chefs proeverij, krab, kreeft en al la Carte. De bediening was heel vriendelijk en gaf een goede uitleg wat we kregen. Vorige keer liet de chef ons kennis maken met ijswijn. Nu bij het nagerecht ook besteld. Was super!!! Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten!

Gegeten op 19 december 2014

ilroberto

Via online reservering

Een avondje met mijn geliefde naar 't Crabbetje was een goede zet. We hadden de proeverij en kregen een varieteit aan vissoorten te proeven en eten (zalm, paling, schol, kabeljauw en rivierkreeftjes). De eigenaar heeft liefde voor zijn vak en probeert altijd de juiste combinatie van vis en wijn te bewerkstelligen, hetzij door de juiste wijn te selecteren of door de kruiden van het eten aan te passen bij de gekozen wijn.

Ik zou hier graag nog eens eten; het decor zou een puntje hoger hebben als het aquarium wat gevulder was ;-)

Gegeten op 30 november 2014

f_hopman

Via online reservering

De bijzonder prettige bediening vergrote het genot en de smaak van de visgerechten. Kabeljouw op huid gebakken en Slibtong
De huiswijn (chardonnay) is van goede kwaliteit.
Het interieur is rustig/sober maar met prettig zittende stoelen voor de tijd van het diner.

Gegeten op 30 november 2014

nadine28

Via online reservering

we vonden het gezellig vertoeven. Het eten was lekker maar bij de warme/koude voorgerechten hoorde misschien wel een stukje brood/boter ?

Gegeten op 29 november 2014

riets

Via online reservering

Goed restaurant, kwaliteit van het eten prima. Prijs/kwaliteit goed. Service en bediening vriendelijk en gastvrij. Inrichting kan wat eigentijdser.

Gegeten op 12 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie 't Crabbetje in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie 't Crabbetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.