Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 88 50

uiteten78

Zeer gemeend persoonlijk onthaal door de gastheer. Service past precies in t plaatje van een top restaurant. We hebben ons wat eten betreft laten verassen door de kok en de wijnen door de gastheer. Het eten was heerlijk en op prachtig opgemaakte borden, de wijnen sloten perfect aan bij het eten. We hebben een geweldige avond gehad. Dit restaurant is echt een aanrader en we komen zeker terug.

Gegeten op 25 juli 2014

Culinette

We hebben weer eens bij 't Crabbetje Delft gegeten. Samen met vrienden. Eigenlijk moeten we dit adres zoveel mogelijk geheim houden. Maar nee, deze mensen verdienen het dat de zaak iedere avond vol zit. Alhoewel je er goed aan doet om te reserveren want de zaak is niet groot en het is snel vol. Maar nooit op een vervelende manier. Het is en blijft toch een topzaak. Deze keer mocht Bob de kok helemaal zijn gang gaan. Dat hebben we geweten. In tijden niet zo heerlijk gegeten. Bijpassende wijnen kun je ook rustig aan ze overlaten. Genoten!

Gegeten op 23 juli 2014

warmerdam

Altijd zeer persoonlijke service wat het erg gezellig maakt en aantrekkelijk om er vaker te gaan eten. Daarnaast is het eten altijd erg lekker. Het chef's menu is altijd erg goed en zeker aan te raden. Hier wordt je verrast door de leuke en afwisselende variaties van vis. We komen hier zeker nog vaker terug.

Gegeten op 23 maart 2014

Mirjamvdw

We hebben afgelopen zaterdag met z,n vieren heerlijk gegeten, hebben ons laten verrassen door de chef! Voorkeursgerecht was het voorgerecht, een variatie van allerlei soorten vis(hollandse garnalen, gerookte forelfilet, etc.) De overige gerechten waren ook zeer smakelijk, tot en met het kaasplankje en grand dessert. Ontvangst en bediening vriendelijk! Zeker een aanrader om nog eens terug te keren!

Gegeten op 1 februari 2014

MartinK

Het blijft een heerlijk toegankelijk visrestaurant t'Crabbetje. De service in dit restaurant is werkelijk geweldig! Er wordt goed ingespeeld op de wensen van de gasten en men staat praatje niet in de weg als het kan.

De gerechten zijn van goede kwaliteit en prijs eerlijk. De zeetong was overheerlijk! Kortom voor vis in Delft ga je naar 't Crabbetje!

Gegeten op 27 december 2013

dvsbuschman

Enige tijd geleden heb ik bij Brasserie 't Crabbetje gegeten omdat ik mijn bachelor had behaald. Echt alles klopte, van de heerlijke bubbel en amuse waarmee wij ontvangen werden tot aan het laatste slokje port bij mijn kaasplankje. De gerechten worden tot in detail uitgewerkt en de service is fantastisch. In de keuken en aan de voorkant wordt er veel aandacht aan jou als gast en het eten geschonken.
Al met al, een heerlijke, verwen-avond gehad!!!

Gegeten op 30 oktober 2013

zijderups1

Het menu met restaurantweek was verbluffend goed. Er was rijkelijk, de uitvoering artistiek. Vriendelijke ontvangst en bediening bleef gedurende de hele sessie zeer attent. Het was full house en zeker niet ten onrechte. Ik kan het restaurant van harte aanbevelen.

Gegeten op 28 augustus 2013

Buffeltje

Van de visqualiteit en smaak had ik wat meer delicatie verwacht,
was erg middelmatig en weinig verassend.
Wat ik ook erg jammer vond is, dat er geen schijf citroen en maar drie sprietjes dille te bekennen waren.
Voor een vis specialiteiten restaurant kan het wat beter.
Bediening netjes en vriendelijk,maar een beetje cliche.

Gegeten op 10 augustus 2013

rehtse

Teruggekomen omdat het de vorige keer zo goed beviel, de gerant had plek voor een ieder aan onze tafel en leek ook een gave te hebben de ander goed te kunnen lezen, zo kreeg n ieder, soms voor t gevraagd was, de passende spijzen/drank combinatie.
Hoe leuk is het, niets menselijk is ons vreemd, als hij je dan naar maanden weer herkent en aangeeft dat hij het leuk vindt dat we weer teruggekomen zijn.
Het was weer n succes, goede stevige vissen, lekkere wijnen, mooi uitzicht, ruimte voor noten op de zang van de gasten, etcetera.
Voor wie n mooie avond uit wil met goede vissen en passende wijnen is dit n aanrader.

Gegeten op 14 augustus 2013

frits15

We hebben hier woernsdag 14 augustus gegeten. We eten vaker bij vis restaurants maar deze hoort echt bij de TOP-restaurants. We hadden Chef’s proeverij gekozen. Heel veel vis voor een goede prijs. Het restaurant zag er vanbinnen mooi uit, maar wij zaten lekker buiten. Ook de bediening was TOP. Heerlijke wijn waarbij goed rekening werd gehouden met onze wensen. En de vis was zonder uitzondering verfijnd van smaak. Een Aaanrader !
Frits en Wil van Yperen, Alkmaar

Gegeten op 14 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie 't Crabbetje in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie 't Crabbetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.