Pakhuis

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

joop57

Via online reservering

Lekker ggeten, maar toen we aankwamen, was het erg druk. Daardoor kwam bijvoorbeeld de wijn nadat de voorgerechten waren geserveerd. Een klein slordigheidje. Verder vriendelijke bediening. Gerechten waren smaakvol, prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed.

Gegeten op 24 maart 2015

doortje7

Via online reservering

Waren afgelopen zondag bij jullie voor een high wine!
Personeel was aardig, maar niet echt oplettend... moest een paar keer zelf naar bar om iets te bestellen...Eten was goed, mistte alleen een warm gerechtje...
Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 maart 2015

ClintonZ

Modernistische restaurant Camino Real is met veel hout omgetoverd tot Het Pakhuis (in het midden staan nog wel overgebleven aluminium stoelen en zwarte tafels). De mooie, hoge ruimte doet het nog goed. Op een rustige zondagavond was de bediening attent.
De kaart toont niet de ambitie het eetcafé te ontstijgen. Saté, spareribs, rib-eye en burger. Bij de voorgerechten is het iets avontuurlijker. Ons gezelschap had als vooraf goede geitenkaasloempia en garnalenkroket, maar ook zeeduivelspies die wel sappiger had gemogen. De zeebaars was wel mals en kruidig. Het vlees van de spareribs gleed van de botten. De friet was degelijk. De tiramisu is een bruin-witte variant met weinig pit.
Voor wie het graag simpel houdt of een menuutje van 25 euro zoekt, is Het Pakhuis zeker geschikt.

Gegeten op 22 maart 2015

DanielleC

Via online reservering

Met z'n vieren gegeten in Het Pakhuis. Mooie tent, goede sfeer. Echter het eten bleef achter bij onze verwachtingen. Het vegetarisch pakketje was flauw, smakeloos. De tzatziki die erbij zat was eerst op (volgens de bediening), daarna toch weer beschikbaar. Op ons bord leek het alsof de tzatziki even snel in elkaar geflanst was, smakeloos, en waterig. De bediening was oke, maar niet opvallend vriendelijk. Voegde in ieder geval niets toe aan de sfeer. Toen we vroegen of de airco lager mocht, hebben ze daar overigens wel snel wat aan gedaan. Volgende keer gaan we hier niet meer eten, alleen borrelen.

Gegeten op 21 maart 2015

patricia49

Groot! Ruim opgezet en hoog, dat was onze eerste impressie. Met 4 buurvrouwen uit gaan eten. Super gezellig, veel geklets en dat werd gewoon getolereerd, rustig werd gekeken en weer doorgelopen als we nog niet zover waren.
Het hele restaurant is opgedeeld in verscheidene "kamers" op verschillende niveaus. Daardoor heb je niet snel een gevoel dat het druk is. Ook door de hoge plafonds, kan het geluid makkelijk dimmen.
Aangezien een van de meiden vegetarisch eet (gelukkig wel vis) en geen melkproducten mag, was er niet veel keuze op de kaart te vinden, maar voordat we die conclusie zelf konden trekken, stond er al een dame die uitlegde wat wel mogelijkheden waren. Met een beetje aanpassingen in de keuken, kwam alles goed! Twee meiden hebben "op de huid gebakken zeebaars" gegeten, de twee anderen hadden "varkenshaas medaillon met een saus van gepofte parika" om dit compleet te maken hadden we een fles "Donna Terra" (siciliaanse chardonnay/pino grigio). Alles was even heerlijk.
Ook voor het dessert was al vooruit gedacht en werd een sorbet aangeboden, hoewel die niet op de kaart stond. Ook de tiramisu en de cheescake waren lekker, ik weet niet of het bolletje ijs daar een aanvulling op was.
De herinnering aan een heerlijke avond in een warme ambiance en lekker eten is wat we mee naar huis mochten nemen. En dat voor 27 euro per persoon.

Gegeten op 15 maart 2015

petra106

Via online reservering

Vrijdagavond gegeten met z´n tweeën. Was aardig druk, maar alsnog was de bediening snel. Een lekkere hamburger gegeten en tiramisu. Aardige bediening en een leuke sfeer. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 6 maart 2015

bjorn25

Via online reservering

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag bij het pakhuis in leiden.
Goeie sfeer. Mooi pand met een leuke inrichting.
Bediening zoals het wezen moet.

Aanrader

Gegeten op 7 maart 2015

jan417

Via online reservering

Leuke inrichting. Prima service. De voorgerechten zoals de garnaalkroketten waren prima. De met kaas gevulde bladerdeeg stengel zeker niet. Slap, bleek en een onvoldoende smaak. Ook het hoofdgerecht een kipsate was uitermate slecht. Zeer droog (gegaard in een magnetron?). Evenals de eendeborst, die taai en uitgedroogd was. De burger was overigens wel okee, maar zeker niet uitstekend. Kortom al met teleurstellend.

Gegeten op 1 maart 2015

PaulFrank

Via online reservering

Heerlijk gegeten, maar ik begrijp nog steeds niet dat het hier niet mogelijk is om frites te bestellen die glutenvrij zijn. Hoe moeilijk is het om een steelpannetje met polie op te zetten om een portie frites te bakken. Verder prima prijs-kwaliteitverhouding, gerechten goed op smaak en goede bediening.

Gegeten op 25 februari 2015

ineke102

Via online reservering

We hebben er heerlijk gegeten, zelf heb ik de eendenborst gegeten met als voorgerecht het zalmtataartje. Echt een aanrader.

Gegeten op 28 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.