a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

miekekoolen

Via online reservering

Leuk restaurant gezellige ongedwongen sfeer.
Goed eten tegen een goede prijs, zodat je gezellig ook met het hele gezin kunt gaan.

Gegeten op 2 augustus 2015

Fren_D

Voor het eerst hier gegeten, was heerlijk! Leuke keuze uit speciaalbiertjes, een wisselende kaart en heerlijk eten. Voor mij iets 'prijziger' dan andere eetcafés, maar is het meer dan waard. Bediening was ook vriendelijk en goed. Ik kom hier graag weer!

Gegeten op 6 juni 2015

Gwn

Via online reservering

Het voorgerecht was het lekkerst (geitenkaas loempia's). De zeebaars daarna was niet heel bijzonder maar gewoon ok, de kip (van mijn tafelgenoot) was wel erg lekker geloof ik. Patat was lekker. Als dessert de tiramisu was ook prima, de bijbehorende scroppino-limoenijs was zelfs erg lekker.
Bediening vriendelijk en oplettend, alleen de outfits vind ik persoonlijk niks.
Zeker een herhaalbezoek waard!

Gegeten op 31 juli 2015

corrie.stijger

Via online reservering

De bediening was vriendelijk en goed. Hebben allemaal smakelijk gegeten. Zeker gezien de prijs. Voorgerechten allemaal lekker. Hoofdgerechten ook prima. Nagerechten vonden we het minst lekker, maar niet slecht.

Gegeten op 1 augustus 2015

Debby1987

Via online reservering

Super lekker gegeten. De courgette burgers zijn heerlijk. Bediening ook goed en gezellig.
Het dessert was helemaal top echt een aanrader

Gegeten op 29 juli 2015

masha7

Via online reservering

Lekker gegeten met twee van mijn kinderen van 9 en 6 op een zeer rustige zondagavond. De kinderen vonden de inrichting ook erg leuk, keken graag door het raam naar de bereidingen in de keuken en hadden door de hoge stellagekast al snel door waar de naam Pakhuis vandaan kwam.
Stokbrood met kruidenboter werd aangeboden en door mijn dochter van 9 gretig geaccepteerd. Ik vind het persoonlijk vervelend dat eetcafés dit standaard aanbieden (tegen betaling uiteraard). Maar vooruit, we waren toch niet van plan een voorgerecht te nemen...
Het brood was wel erg veel, dus de kinderen zaten nogal vol voor het hoofdgerecht. Mijn dochter had de kipsaté die ze echt heerlijk vond. Mijn zoontje de kinderhamburger die werd geserveerd zonder broodje. Hij had zich voorgesteld dat hij een burger zoals bij SpongeBob zou krijgen, maar met de helft van mijn hamburgerbroodje was dit opgelost. Erg lekker, maar dankzij het brood vooraf kreeg hij niet alles op. Frietjes waren prima, groente had meer gekund dan het ene blaadje sla en schijfje komkommer. Ik had zelf de gewone hamburger met cheddar en die smaakte heerlijk. Met wat zoete rode kool leek het, leuke touch.
Een dessert gaat er altijd in... Dochter had een dame blanche, zoon chocolademousse met pistache-ijs en ikzelf huisgemaakte tiramisu met limoncelloijs. Alles heerlijk, alhoewel ik moet zeggen dat ik de tiramisu zelf lekkerder kan maken. Minpuntje dat mijn cappuccino vóór het serveren van het dessert kwam en niet gelijktijdig. Bediening was door twee dames. De ene was erg vriendelijk en vrolijk, de ander keek voortdurend erg somber. Geen idee waar dat aan lag, maar vrolijk werd ik er niet van. Kortom: het eten was lekker, de inrichting sfeervol.

Gegeten op 19 juli 2015

tess15

Via online reservering

Sfeervol ingericht restaurant met een fijne bediening en goed eten. Verhouding prijs en kwaliteit is goed, wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 30 juni 2015

JosineV

Via online reservering

leuke sfeer, met name de 'eenvoudigere' gerechten (burgers, ribs etc.) goed geprijsd en van smaak! De frietjes mogen wat langer doorgebakken worden.

Gegeten op 17 juli 2015

Proever75388

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Pakhuis. De door ons bestelde medium gebakken biefstuk bleek well done te zijn. Zonder probleem kregen we een nieuwe biefstuk zoals we die besteld hadden.
Goede service en vriendelijke bediening.
Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 10 juli 2015

Jellezw

Via online reservering

Lekker eten voor een goede prijs. Super locatie en attente en vrolijke bediening. Een aanrader, zeker wanneer je lekker onbekommerd met elkaar wil kletsen. De akoestiek is prima.

Gegeten op 19 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.