• foto's van Pakhuis in Leiden - 1

Toon telefoonnummer 071 513 66 66

• 7.7 10 20

• 7.7

• 7.8

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

alexleiden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is eenvoudig maar wel van goede kwaliteit. Ik vond de sfeer gezellig. De bediening bestaat voornamelijk uit jonge en onervaren mensen. Er gingen dan ook een paar dingen mis (zoals iemand die bij het opruimen van ons voorgerecht vroeg of we nog de dessertkaart wilden zien.). Maar de bediening was wel erg vriendelijk en we hoefden nooit lang te wachten en dat compenseerde weer de onervarenheid. Al met al vond ik het leuk en ga er weer naar terug als ik voordelig wil eten.

Gegeten op 5 april 2014

GerdeBaas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prijs kwaliteit verhouding Prima! De stake en Vitello waren heerlijk de cheese cake wel wat droog. Gezellige omgeving en vriendelijk personeel. Mooie zaak ga zeker een keer terug.

Gegeten op 1 maart 2014

sanne53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding meer dan goed. Bruschetta en geitenkaassalade op, waren beiden heerlijk! Vooral de sfeer, vriendelijk personeel en de gezellige ambiance maken geven mij een heel goed gevoel. Hier ga ik zeker vaak terugkomen!

Gegeten op 24 januari 2014

Manjana
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ongeveer een maandje na de opening hier gegeten.
Absoluut een aanrader als je niet veel zin hebt om te koken.
De keuken is niet hoogstaand maar dat maakt niet uit. De gerechten zijn prima bereid en voor eindelijk een realistische en mooie prijs.
Ik had zelf de rib-eye die heerlijk mals en rood was, zoals ik het bestelde.
De bediening was vriendelijk maar kon wel iets opmerkzamer zijn, waarschijnlijk is dat nu prima in orde, nu iedereen zijn draai heeft gevonden.

Ik heb het maar bij een biertje gehouden tijdens het eten omdat het wijnaanbod niet heel aantrekkelijk was. Tip voor in de toekomst.

Al met al een leuke aanwinst in Leiden door goede gerechten aanbiedt voor een mooie prijs. Dat kom je weinig tegen in Leiden.

Gegeten op 27 november 2013

Narm01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon simpel eten voor een goede prijs. Burger is erg lekker. In de salades mag wel wat meer dressing/ smaak. Nu is het gewoon sla met gambas. Zelfde voor de salade met geitenkaas loempia s. Mist erg aan smaak. Het smaakt nu gewoon naar warme geitenkaas met honing. Kan ik zelf ook. Geen groente er doorheen, geen kruiden niks. Maar decor is prachtig. Service hetzelfde als bij van Buuren. Gemiddeld.

euskadi
  • Recensies in de laatste twee jaar

De slogan: goed, gezellig en betaalbaar wordt helemaal waargemaakt. Ik zou snelheid er nog aan toe willen voegen. Het team van bediening en keuken klopt. Waardoor je hier niet lang hoeft te wachten ondanks de drukte. Het gaat hier voor mij om het eten en niet om uitgebreid een avond te dineren. De standaard kaart geeft voor iedereen wat wils. De kwaliteit van het team en de prijs/kwaliteit verhouding maken het dat ik er zeker terug kom voor een biefstukje en een glas wijn(verbeterpunt!)

Gegeten op 4 januari 2014

Manonn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaak ziet er mooi en gezellig uit.
Maar is wel heel erg rumoerig, zelfs als in de loop van de avond minder tafels bezet zijn.
Eten is okee maar niet bijzonder.
Had als hoofdgerecht baramundi, leuk om een keer te eten maar niet bijzonder klaargemaakt.

Gegeten op 19 december 2013

ESmit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zelf ben ik altijd op zoek naar nieuwe restaurants ed. Mijn eetgezelschap gaat het liefst elke keer naar hetzelfde restaurant. Het Pakhuis was net geopend en dus een grote gok.

Het restaurant is rolstoel toegankelijk; er zat precies genoeg tijd tussen alle gerechten; er was voor ieder wat wils en we hebben allemaal heerlijk gegeten. Pasta, vlees en de vegaburger! Jummie. Ook de desserts vielen in de smaak.

Voor ieder wat wils in dit sfeervolle restaurant.

Gegeten op 29 september 2013

Emveebee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Keurig eetcafé. Goede prijzen, porties zijn voldoende. Kleine maar efficiënte kaart, geen gerechten die de kok niet zou kunnen bereiden. Allemaal pluspunten voor een eetcafé.
Veel verschillende leden van de bedienende garde aan tafel. Is niet efficiënt... Had u al iets te drinken besteld....ja...
Druk op de maandagavond. Leuk als je even een hapje wilt eten.

Gegeten op 30 december 2013

hemilaem
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gezellig gezeten en heerlijk gegeten. We hadden een bon van ticketveiling. Er werd gelukkig geen onderscheidt gemaakt met de overige gasten. Echt een aanrader.

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!