Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pakhuis

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

Tweede 2-gangenlunch gratis bij Pakhuis

Bekijk de deelnemende restaurants

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

lisanne25

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Het was erg gezellig. Jammer dat het, met buiten winterse temperaturen, erg koud is bij de voorste vier tafels in het restaurant. Ik denk dat dit door het enkel(?) glas komt. Misschien bij het reserveren een tip geven om een warme trui mee te nemen of een klein kacheltje boven de tafel ophangen. Verder is het eten betaalbaar en zeer smakelijk. De riogga wijn is overigens een echte aanrader, erg lekker! :)

Gegeten op 23 januari 2015

Yes2014

Bij Pakhuis gegeten met twee vriendinnen. We kozen alledrie voor het 3 gangenmenu voor € 25. Carpaccio vooraf, biefstuk als hoofdgerecht en alledrie een verschillend dessert. Carpaccio was lekker maar wel echt standaard niet bijzonder. Biefstuk was heerlijk, lekker mals. Lekkere frieten erbij. Ook de toetjes vielen in de smaak. Verwacht geen culinaire hoofdstandjes maar gewoon goed en lekker eten voor een prima prijs. Zeker een restaurant om nogmaals terug te komen!

Gegeten op 14 januari 2015

Emveebee

Goed eetcafé. Gerechten goed bereid, schappelijke prijs en goede bediening.
Aardig druk, zo vlak na Kerstmis. Leuk adres in Leiden.

Gegeten op 29 december 2014

Niekschef

Lekkere, ongedwongen sfeer.
Bediening vriendelijk.
Eten erg goed, maar vond de hoeveelheid varkenshaasmedaillons wat weinig/klein.
Smaak was wel super hoor!

Gegeten op 13 januari 2015

proever0311

Leuk restaurant, zorg wel dat je binnen in het restaurant zit bij de bar is het altijd erg koud.
We hadden gekozen voor een drie gangen menu. Zalmtataar was lekker..maar wel heel weinig vis en de opmaak van het bord kon beter. Biefstuk was prima, lekkere frietjes erbij en groenten. Appeltaart was ook lekker. Prijs/ kwaliteit is bij dit restaurant top. Daarom zou ik hier nog een keer naartoe gaan.

Gegeten op 27 december 2014

Loekepoek

Een mooi grand café, waar ik alleen voor de lunch ben geweest, niet voor het diner. Ik was met 2 andere tafelgenoten en we hadden allemaal wat anders: een tosti (prima), een broodje carpaccio (flinke portie en rijk belegd), en ik had een caesar salade met kip.
De broodjes zijn de aanraders qua prijs-kwaliteit verhouding, de salade was smakelijk maar aangezien het meeste ervan uit stukken ijsbergsla bestaat vond ik 9,50 euro nogal aan de hoge kant.
De bediening was attent, fijne sfeer ook.

Gegeten op 4 januari 2015

Joya1989

Via online reservering

Fijne sfeer, erg lekker eten. Jammer dat we vlakbij de deur en dus in de kou zaten iedere keer als de deur geopend werd. Relaxte en ontspannen bediening. Prettige ervaring!

Gegeten op 12 december 2014

Chantal-D

We hadden hier onze afscheidsborrel. Prima geregeld. Over de hapjes geen commentaar, die had ik namelijk zelf gemaakt. Aan het einde van de borrel besloten we aan tafel te gaan. De bediening was hier erg strikt in. Ergens netjes, maar als je met zo een grote groep bent (en er ook gespeecht word) gaat het niet zo vlot. Je merkte bij het eten de integreert bij de bediening. Jammer. Gelukkig maakte het eten veel goed. Ik had hier al eerder gegeten, maar in kleiner verband. Dat beviel mij een stuk aangenamer! :)

Gegeten op 11 december 2014

O-laf

Via seatme kon ik niet meer reserveren voor 6 personen, dus even naar de zaak zelf gebeld en toen was er wel plek. Met 6 man uit eten bij het Pakhuis, voor de eerste keer. Leuke mooie zaak, erg strak, leuke plek daar in dat steegje We zaten gelijk bij de ingang, buiten was het koud en de deuren sloten niet goed, de bediening letten daar niet echt op dus wij liepen vaak van tafel om zelf de deuren weer te sluiten. De meiden in de bediening waren vrolijk en grappig, de jongens kunnen nog wel een lesje gastvrijheid gebruiken. Zeker die ene die de drankjes kwam brengen, alsof het verplicht was. De gezellige sfeer maakte een hoop goed. We hadden voor, hoofd, na. Voor een aantal de vitello, gewoon goed! 1x carpaccio, niet bijzonder, wel lekker. Hoofd wat burgers, die niet rood doormochten?? Terwijl ik ze altijd med/rare eet, ok vreemd.. Maar goed burger was prima. Tongschar, leuk gerecht! De cheesecake zeker een aanrader! Biertjes werden snel bijgevuld en de fles Chardonnay was goed weg te drinken. Prima avond, leuke zaak, wel echt wat aandachtspuntjes maar ik kom zeker terug!

Gegeten op 28 november 2014

Marije1976

Via online reservering

Het pakhuis is een leuk restaurant met een grand café uitstraling. Wij zaten echter weg gestopt naast te wc terwijl er nog meer dan genoeg ruimte was en we ook al 4 weken van te voren gereserveerd hadden. Beetje jammer. Verder lekker gegeten.

Gegeten op 22 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.