Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pakhuis in Leiden - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Joya1989

Via online reservering

Fijne sfeer, erg lekker eten. Jammer dat we vlakbij de deur en dus in de kou zaten iedere keer als de deur geopend werd. Relaxte en ontspannen bediening. Prettige ervaring!

Gegeten op 12 december 2014

Chantal-D

We hadden hier onze afscheidsborrel. Prima geregeld. Over de hapjes geen commentaar, die had ik namelijk zelf gemaakt. Aan het einde van de borrel besloten we aan tafel te gaan. De bediening was hier erg strikt in. Ergens netjes, maar als je met zo een grote groep bent (en er ook gespeecht word) gaat het niet zo vlot. Je merkte bij het eten de integreert bij de bediening. Jammer. Gelukkig maakte het eten veel goed. Ik had hier al eerder gegeten, maar in kleiner verband. Dat beviel mij een stuk aangenamer! :)

Gegeten op 11 december 2014

O-laf

Via seatme kon ik niet meer reserveren voor 6 personen, dus even naar de zaak zelf gebeld en toen was er wel plek. Met 6 man uit eten bij het Pakhuis, voor de eerste keer. Leuke mooie zaak, erg strak, leuke plek daar in dat steegje We zaten gelijk bij de ingang, buiten was het koud en de deuren sloten niet goed, de bediening letten daar niet echt op dus wij liepen vaak van tafel om zelf de deuren weer te sluiten. De meiden in de bediening waren vrolijk en grappig, de jongens kunnen nog wel een lesje gastvrijheid gebruiken. Zeker die ene die de drankjes kwam brengen, alsof het verplicht was. De gezellige sfeer maakte een hoop goed. We hadden voor, hoofd, na. Voor een aantal de vitello, gewoon goed! 1x carpaccio, niet bijzonder, wel lekker. Hoofd wat burgers, die niet rood doormochten?? Terwijl ik ze altijd med/rare eet, ok vreemd.. Maar goed burger was prima. Tongschar, leuk gerecht! De cheesecake zeker een aanrader! Biertjes werden snel bijgevuld en de fles Chardonnay was goed weg te drinken. Prima avond, leuke zaak, wel echt wat aandachtspuntjes maar ik kom zeker terug!

Gegeten op 28 november 2014

Marije1976

Via online reservering

Het pakhuis is een leuk restaurant met een grand café uitstraling. Wij zaten echter weg gestopt naast te wc terwijl er nog meer dan genoeg ruimte was en we ook al 4 weken van te voren gereserveerd hadden. Beetje jammer. Verder lekker gegeten.

Gegeten op 22 november 2014

WijSamen

Leuke inrichting met die aparte zaaltjes. het zat helemaal vol wat het wel erg rumoerig maakte, er zou wel iets aan geluiddempende maatregelen gedaan kunnen worden :-) zodat je je tafelgenoten beter kan verstaan. Het eten was prima en vooral ook voor die prijs. 3 gangen incl meerdere wijntjes, frisdranjes en irish coffee voor 75,- met z'n 2tjes. Da's leuk!

Gegeten op 19 november 2014

thuigsloot

Via online reservering

De gerechten op de menukaart zijn nogal standaard. Wacht maar tot je de gerechten op je bord hebt......verrassend en echt lekker!

Gegeten op 15 november 2014

Johan19730

Lekker gegeten in een goede ambitie het was gezellig druk en de bediening was correct op enkele kleine missers na het eten is goed geen hoogstandje maar dat verwacht je ook niet gewoon gezellig restaurant.

Gegeten op 30 oktober 2014

bart172

Via online reservering

Heerlijk eten voor een goede prijs. Gezellige sfeer. Wel even reserveren want het zit snel vol. Goed mals vlees. Ik heb in dit restaurant een topavond gehad!

Gegeten op 1 november 2014

Rudy_K1986

Mooi aangekleed restaurant. Modern maar toch sfeervol.
Als voorgerechten bestelden we carpaccio en vitello tonato. Beiden erg lekker, alleen jammer van erg veel rode ui bij de vitello. Hoofdgerecht was entrecote en biefstuk. Ik vond de kwaliteit vd biefstuk mager. Het kwam op mij over alsof hij uit de diepvries kwam, beetje n vreemde bijsmaak zat er aan. Wel lekker groentes bij t hoofdgerecht en friet die iets langer gebakken had mogen worden.
Toetje Dudok appeltaart en dame blanche. Het is was voor n groot deel al gesmolten bij t opdienen, jammer.
Eten al met al daarom een zesje.

Bediening varieerde. Een aantal jongens deed zijn best maar waren erg onervaren. Anderen kwamen te gehaast over en namen niet de tijd om je even rustig te informeren over de soep van de dag. Zonde want zo verkoop je hem ook niet. Bediening liep ook n aantal keren tegen onze stoelen aan en dan kon er geen excuses vanaf.

Al met al n mooi restaurant waar je heerlijk kunt zitten met redelijke prijze, maar waar zeker nog wat te verbeteren valt.

Gegeten op 1 november 2014

DianadeMooy

Via online reservering

De eendenborst filet was verrassend lekker! Verder hebben wij een heerlijke gezellige avond gehad met een leuke bediening. De sfeer die het pakhuis uitstraalt is rustiek en aangenaam. Een echte aanrader! Groetjes Diana& Joey

Gegeten op 25 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.