a TripAdvisor company

foto's van Pakhuis in Leiden - 1 foto's van Pakhuis in Leiden - 2 foto's van Pakhuis in Leiden - 3 foto's van Pakhuis in Leiden - 4 foto's van Pakhuis in Leiden - 5 foto's van Pakhuis in Leiden - 6 foto's van Pakhuis in Leiden - 7 foto's van Pakhuis in Leiden - 8 foto's van Pakhuis in Leiden - 9 foto's van Pakhuis in Leiden - 10 foto's van Pakhuis in Leiden - 11 foto's van Pakhuis in Leiden - 12

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

1. 7,9 10 1 249

2. 7,9

3. 8,2

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Ramses

In de binnentuin gezeten alwaar je een echt vakantiegevoel krijgt. Het enige jammer is dat wanneer je aan de zijkant zit met de grote bomen boven je, er constant witte vliegjes uit vallen op je en dus af en toe ook op je bord. Maar ach, dat is de charme van het buiteneten zullen we dan maar zeggen. Begonnen met warm breekbrood met kruidenboter en aïoli, erg lekker. Mijn tafelgenoot nam daarna de fish n chips, de vis kwam als 1 groot stuk waar er meerdere kleinere stukjes vis werden verwacht, maar was erg lekker. Ik had zelf de 'special ' surf n turf, bord was mooi opgemaakt en smaakte ook erg goed. Als dessert beide de chocolade taart met yoghurt bosvruchtenijs. Het stuk taart was erg groot en lekker, maar wel ietsjes droog, dus ijs kwam goed van pas. De avond sloten we af met thee, waarbij we een beetje het gevoel kregen dat we weg moesten. Er waren nog maar enkele tafels bezet en er werd al opzichtig opgeruimd. Dat was beetje jammer. Maar mocht de pret verder niet drukken. Eten was gezien de prijs gewoon goed, en je zit er heerlijk buiten, dus voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 27 augustus 2016

lisanne_wiersma

Via online reservering

We zaten in de binnentuin wat erg gezellig was. Vooraf waren de salade met tonijn, de carpaccio en de geitenkaas loempiaatjes heerlijk! De service was heel goed, snel en vriendelijk. Wij gaan hier snel weer eten.

Gegeten op 25 augustus 2016

loes137

Via online reservering

Wij vonden het eten en de service heel goed. Wij zaten achterin op de verhoging, vond het wel erg schemerig (donker). Maar ik zeur er niet over, want we vinden jullie erg goed.

Gegeten op 21 augustus 2016

stcoral72

Via online reservering

Gisteravond voor het eerst gegeten bij het pakhuis. Het eten was goed evenals de wijn.
Bij het pakhuis kan je goed eten voor een goede prijs en is gelegen op een mooi plekje in Leiden.

Gegeten op 19 augustus 2016

schier

Wat een leuke plek!! We zijn vegetariërs en hadden meer dan genoeg keus. De ravioli met rode biet is werkelijk zalig en zou ik wel dagelijks willen eten. Bediening is scherp en goed op elkaar afgestemd. De sfeer in de binnentuin is romantisch. Wij komen terug!

Gegeten op 17 augustus 2016

mennomaas

Via online reservering

Heerlijk gegeten in het pakhuis
Altijd een gezellige locatie Bediening is goed was deze keer wat rommelig op punten
Verder niet heel erg

Gegeten op 10 augustus 2016

Gewooneten

Een mooi restaurant op een mooi plekje van Leiden. Echter, toen wij reserveerde werd erg moeilijk gedaan want het was al erg vol. Vervolgens waren er meer tafels nog vrij dan bezet. Maar oke. Op een gegeven moment was het erg koud omdat wij in een hoekje waren gepropt bij het raam. Met erg veel moeite is de verwarming aangezet. Het eten was redelijk; niet erg bijzonder. Geef het nog wel een kans door alle lovende recensies.

Gegeten op 26 mei 2016

stobal

Via online reservering

Verhouding prijs _ kwaliteit is in orde. Gezeten in de binnentuin. Niet onder de grote verwarmde parasol-plaatsen, maar juist lekker onder de blote hemel. Het weer was ernaar en dan moet je het er van nemen. Iets mee aandacht voor de stoelen en tafels onder de bomen (het schoonhouden ervan) zou mooi zijn. Voor, hoofd en nagerecht. Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk, maar in het begin van de avond zeker niet overtollig aanwezig. Al met al een adres om nog eens terug te komen.

Gegeten op 7 augustus 2016

judith88

Via online reservering

We vroegen om een rustig hoekje omdat mijn vader dement is. Dit kregen we ook in een aparte zaal op een verhoging waar ronde tafels stonden. Heel gezellig. Zo had je overzicht over de zaal maar toch ook heel rustig. Ik had geen voorgerecht maar het hoofdgerecht surf en turf was overheerlijk en glutenvrij. De bediening was geweldig.

Gegeten op 6 augustus 2016

mijntje_2

Via online reservering

Vriendelijke en vrolijke bediening, ruime bierkaart. Ga hier zeker vaker heen. Lekker op het terras gegeten. Op zoek naar een lekker eetcafe, ga dan naar het pakhuis

Gegeten op 5 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.