Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pakhuis in Leiden - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Tebbo

Via online reservering

Het eten bij het Pakhuis was uitstekend. Genoeg keuze op het menu. De service was tip top. Vanaf het moment dat we kwamen binnenlopen stond er een onwijs vrolijke gastvrouw klaar om mensen te ontvangen. Daarnaast vind ik de outfit van de bediening erg leuk. Het decor was helemaar super; alles was helemaal op elkaar afgestemd om het in de stijl van een pakhuis te houden. Van de bar, tot het menu, de tafels en het bakje waar de rekening in wordt gebracht. Dit was onwijs leuk om te zien; dat er echt over het concept is nagedacht. Al met al geef ik dit restaurant een 9.

Gegeten op 13 september 2014

sandra148

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten! Het menu is qua keuze aan gerechten niet heel verrassend of origineel, maar het eten heeft een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! Service zeer vriendelijk. Wij hebben het 3 gangen menu gekozen, maar a la carte ook voldoende variatie. Komen zeker terug!

Gegeten op 9 september 2014

VanHarten

Via online reservering

Het was voor ons de eerste keer bij het Pakhuis. Het etablissement ziet er leuk uit van binnen. De bediening is aardig en attent. Flesjes kraanwater erbij, zonder extra kosten. Het eten viel ons ietsje tegen. De entrecote was een beetje taaiig en het aardbeiendessert was matig. De zalm was daarentegen erg goed, niet te gaar ook.

Gegeten op 30 augustus 2014

OkkiePepernoot

Via online reservering

Leuke drukke tent. Bediening is vriendelijk. Mijn gerechtjes waren echter niet zo bijzonder. De bruschetta vond ik matig, de beenham was iets te zout. Dessert was verder prima, maar standaard.

Gegeten op 28 augustus 2014

Disney30

Via online reservering

Het is een hele gezellige ambiance! De bediening was heel vriendelijk en het eten lekker. Alleen de nagerechten zouden wat beter mogen. Die vallen een beetje tegen, na een heerlijk voorgerecht en een prima hoofdgerecht. Dus dat is een verbeterpunt. Verder een top restaurant voor een super prijs!

Gegeten op 26 augustus 2014

Vonnetje

Via online reservering

Gezellige sfeer. Gevarieerd publiek. De portobello was erg lekker. De entrecote zeer mals bereid. De aardbij-Romanov heerlijk zoet en romig: perfect.
Kortom : goede keuken !
De inrichting erg toegankelijk en vernieuwend. Voldoende privacy hoekjes . Ongedwongen sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 23 augustus 2014

Fieke23

Via online reservering

Het pakhuis is een sfeervol restaurant. Het eten was ontzettend lekker en werd niet te snel na elkaar uitgeserveerd. Leuke inrichting van het restaurant en een gezellige plek om te dineren. Prijs kwaliteit verhouding is echt super. Hier kom ik zeker nog eens terug. Enig nadeel was dat het beneden een klein beetje tochtte.

Gegeten op 24 augustus 2014

annemarie1971

Via online reservering

Heel leuk en gezellig restaurant.
We hebben hier met z'n 7-en gegeten en vonden het allemaal erg lekker, de bediening was prima en ik vond het ook top dat de flessen kraanwater gratis zijn.
Alle gerechten lekker en leuk geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 23 augustus 2014

jessica45

Via online reservering

Het was weer erg gezellig bij Het Pakhuis. Dit keer familie meegenomen voor mijn verjaardag en die vonden het ook erg goed. Bediening was weer top en eten heerlijk. Goede kaart met voor ieder wat wils. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 22 augustus 2014

Killroy

Het terras in de binnentuin is een mooie locatie. Niet gehinderd door langs razend verkeer of mensen die langs uw tafel snellen. U kan hier prima zitten. Dan de bediening. Best vriendelijk, maar niet erg proffesioneel. Ze vergeten vaak een bestelling. Denk hieraan als u er gaat dineren: regelmatig nagaan of uw bestelling is doorgekomen dus. Dan de gerechten. Qua prijs/kwaliteit best okay. Let wel het is hier goedkoop; dit komt ook tot uiting in de gerechten. Groenten lagen er al de hele dag lijkt het. Friet is goed en ook de beenham die we kregen, maar dit gerecht zou ik ook zonder problemen kunnen maken. Of ik een moeilijker gerecht zoals een entrecote zou aandurven? Ik weet het niet. Maar heeft u niet veel te besteden of wilt u gewoon wat minder uitegeven dan is dit een goede keuze. Als u echter op zoek bent naar een culinair avontuur, laat dan maar.

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.