a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 513 66 66

De hele dag door genieten

Genieten, daar draait het om in deze moderne, robuuste zaak. 's Middags geniet je van rijkelijk belegde broodjes, een goed gevulde pasta of warm je jezelf op met een soepje. 's Avonds eet je bekende klassiekers, tot in de perfecte bereid en vol van smaak. Sla ook de wijnkaart niet over, deze is net zo vriendelijk geprijsd als het eten.

Grompel

Via online reservering

Na de masteruitreiking van mijn zoon hebben wij met 8 personen perfect gegeten. De sfeer was top en de bediening zeer vriendelijk, kundig en efficient, zonder opdringerig te zijn. Alle gerechten waren goed op smaak en vooral de visgerechten werden zeer positief ervaren. Zeker een aanrader en dan helemaal voor die prijs.

Gegeten op 27 augustus 2015

erikvanloo

Via online reservering

Een leuk restaurant. Een industriele look maar toch erg warm door het gebruik van veel hout. De bediening is attent zonder opdringerig te zijn, je krijgt rustig overal de tijd voor.
Het eten was van goede kwaliteit, vooraf geitenkaasloempia's waren voortreffelijk, als hoofdgerecht de ribeye die helaas iets te ver was maar nog steeds erg mals. Het nagerecht, Tiramisu met Scroppino-Limoen ijs, was heerlijk!
Een leuk restaurant, zeker een aanrader!

Gegeten op 26 augustus 2015

Christian1969

Via online reservering

Informeel restaurant in een sfeervolle setting. De kaart bevat veel klassiekers, maar de presentatie van de gerechten is verrassend en creatief. De kwaliteit was prima.

Gegeten op 24 augustus 2015

Neman

Via online reservering

Mooi restaurant, de bediening is aardig en iedereen heeft erg lekker gegeten. Het bedienen had hier en daar wél wat vlotter gekund.

Gegeten op 24 augustus 2015

ouderpaarleiden

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten met het Iensmenu (€19.50) maar het 'gewone' menu is zeker ook de moeite waard en maar iets duurder. We konden ons eigen menu samenstellen van de gehele kaart. Zeker geen kleine porties. De bediening was attent en onze wens om buiten te zitten werd gehonoreerd. Een mooie avond. Een aanrader.

Gegeten op 22 augustus 2015

mirjam64

Via online reservering

Voor de tweede keer deze zomer zaten wij met de Iens-deal op het mooie en gezellige terras in de tuin van het Pakhuis. Drie gangen voor 19,95 à la carte betekent dat je keuze genoeg hebt. De bediening is jong en vlot, precies snel en attent genoeg. Oók als je tafeltje niet helemaal in het zicht staat. Wij aten de salade met rode mul en makreeltartaar vooraf. Wensen als 'dressing apart' of 'graag wat extra groente in plaats van friet' worden niet vergeten en zijn nooit een probleem. De hoofdgerechten waren een haantje en zeebaars. Zowel de vis als het gevogelte was prima bereid en lekker gaar, maar niet té. Een dessert paste er niet voor beide gasten bij maar er werd één dame blanche besteld. Je ziet de vanille in het goede roomijs en de slagroom komt niet uit een bus, maar is vers geklopt. De prijs-kwaliteitverhouding is daarmee zeer goed (vooral met zo'n Iens deal) en we hebben een tientje fooi achtergelaten voor de méér dan adequate en leuke bediening. En dus hier ook nog eens een tien :-).

Gegeten op 21 augustus 2015

wilma_tromp

Via online reservering

Het eten was prima. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het terras is gezellig en door bomen geheel van de rest van de wereld gescheiden. Hoewel de prijs van de fles wijn bij het afrekenen hoger bleek dan op de kaart (vergeten aan te passen), bleven we positief. Het pakhuis had gewoon alles wat je wenst als je uit eten gaat en goede service is tegenwoordig een zeldzaamheid. Bij het Pakhuis beseffen de jongens en meisjes van de bediening dat hun houding bepalend is voor een herhaling!

Gegeten op 21 augustus 2015

jl.krabbendam

Via online reservering

Gevarieerd menu, originele gerechten, vooral de ribs, maar ook vegetarische keuzen. Prima gegeten, snel bediend, rustig kunnen praten. We kregen gelijk extra water toen we daarom vroegen.

Gegeten op 19 augustus 2015

tontonzon

Via online reservering

Buiten gegeten, onder de beukennoten boom, gelukkig stond de parasol open maar af en toe viel er toch nog één op tafel. De vis, helaas alleen filet verkrijgbaar, geen echte vis, smaakte op zich prima, geen grote portie, spare ribs was wel een flinke portie. Met de Iens diner deal al met al wel goed en voordelig gegeten

Gegeten op 12 augustus 2015

Familie_de_W

Via online reservering

Het was het eerste bezoek van ons gezin aan dit restaurant. We zaten leuk aan 1 van de ronde tafels met ronde bank. De sfeer was ongedwongen, iets waar we van houden. Onze kinderen viel de bedrijfsoutfit meteen op: jeans, overhemd en rode bretels. Leuk.
De bediening was vlot en attent. De kaart is gevarieerd, voor ieder wat wils.
We namen een drie gangen menu. De kinderen genoten van een uitstekende Vitello Tonnato als voorgerecht. Wij van een lamsspies die goed smaakte met de couscous.
Het hoofdgerecht kwam ook weer vlot. De biefstuk, varkenshaas medaillons en zeebaars waren uitstekend gegaard. Erg jammer waren de 'soepgroenten' onder elk stuk vlees en vis. Het smaakte ook naar soepgroenten en ze hadden te weinig bite. Het kwam erg makkelijk over, zeker samen met de frietjes erbij. We zouden liever zien dat er een samenhangend gerecht werd geserveerd waarbij groenten en vlees of vis echt bij elkaar passen.
Erg positief was dat er gewoon kraanwater bij de gerechten werd geserveerd!

Het nagerecht werd weer snel geserveerd, brownie met cocosijs en voor de anderen cheescake met een bolletje aardbeienijs. Het smaakte uitstekend maar de porties waren te groot naar onze smaak, maar een kniesoor die daar..........

Overall een prima restaurant. We komen hier graag nog eens terug om iets anders te proberen. De wijnen waren overigens ook prima en ook fijn geprijsd.

Gegeten op 15 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Pakhuis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.