Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Bateau

1. Hollands

Le Bateau

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 323 23 72

familiezanden

Ik heb laatst samen met mijn man bij Le Bateau gegeten en het eten was heerlijk!
De service geven wij een 10, want we zijn zo ontzettend vriendelijk geholpen, dat we ons heel speciaal voelden. We werden snel en vriendelijk geholpen en er werd vaak gevraagd of het naar ons zin was en of we nog iets nodig hadden. De sfeer in dit restaurant is heel goed.
Ik kom hier ook vaak na een wandeling met mijn honden en ook de koffie met gebak is hier heerlijk en dat ook nog voor een hele mooie prijs. De bediening is ontzettend klantvriendelijk. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.

Gegeten op 21 november 2014

simone99

Al 2 jaar lang bezoeken wij wekelijks dit restaurant van okt t/m maart op maandag ochtend. Service is meer dan uitstekend maar ook de cappuccino en appelgebak erg lekker en spotgoedkoop.
De honden krijgen altijd vers water en brokjes . Op welke A-locatie pal aan het strand kan je nog 4 x koffie en 2 appelgebak onder de 11,00 krijgen.
Ook de lunch en diner zijn heerlijk en vers en genoeg keus . Wij hopen nog heel lang met onze honden na een lekkere wandeling aan te kunnen schuiven.

Gegeten op 24 november 2014

G en J

Het eten, de saté en garnaaltjes smaakten goed, maar waar onze nekharen van overeind gingen staan, was het flesje spa-blauw, waar we maar liefst € 3.10 voor moesten betalen, nog meer dan 'n flesje bier, wat € 2,65 kost. Hoe is dit mogelijk? 1 liter fles water kost € 7.95, dus reken maar UIT!! Hallo...water is water hoor!! Ook valt het toilet tegen, zo nauw, je kan er niet met 2 personen staan, zo klein!!!

Gegeten op 23 november 2014

keesdelft

Het eten is er matig. service is vriendelijk, maar slordig. Eten kwam niet gelijk, bijgerechten waren matig. De aangeboden menu's buiten bleken opeens niet meer geldig op moment van bestellen. Nu twee keer geweest en 2x gebeurde er iets met de rekening. Men was nl een fleswijn vergeten. Werd handmatig bij het totaal opgeteld. Krijg hier een vreemd gevoel bij.

Gegeten op 30 september 2014

annemieke49

Wij gaan minimaal 1 keer per jaar naar Kijkduin. We starten altijd bij Le Bateau. In de jaren dat we komen, hebben we 1 maal een biefstuk gekregen dat doorgebakken was, maar we kregen direct een nieuwe toen we dit aangaven. Het eten is lekker. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij, wat maakt dat we hier (zullen) blijven komen. Zeker een bezoek waard als je hier in Kijkduin bent!

Gegeten op 24 oktober 2014

Rubstar01

Niet geschikt voor de culinaire fijnproever, maar ook niet voor de simpele eter.
Om te beginnen adverteerde Le Bateau met een drie gangen menu die volgens de ''onvriendelijke barbiepop" niet meer bestond, maar we toch mochten bestellen. Stokbrood besteld: ontzettend duur, en duurde erg lang.

Afijn, voorgerecht en hoofdgerecht duurde ook helaas behoorlijk lang. Geen bestek, bij beiden gerechten kwamen ze 5 minuten later pas bestek brengen. Er kwam er een salade wat je nog niet eens aan een konijn zou kunnen geven.
Sparibs extreem gekruid, net als de aardappeltjes.
Ondertussen al 4 keer drinken besteld, werd telkens vergeten, overigens net als de sausjes.

Na al deze dompers zouden we nog een stukje appeltaart krijgen (hoorde bij het menu) en bestelde we die met slagroom en de rekening.
Uiteindelijk na lang wachten drie stukjes appeltaart die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen en uiteraard geen rekening en geen slagroom. En nog steeds de drankjes niet waar we al 4 keer om hadden gevraagd.

Ik heb dit gemeld bij het betalen, en de ober keek er niet van op, en leek het allemaal wel prima te vinden. Erg jammer!

Gegeten op 15 september 2014

RvdW

In Kijkduin aangekomen kozen we voor een drankje bij Le Bateau. Gezien de zeer vriendelijke ontvangst en het gezellige restaurant besloten we daar ook te eten. Vooraf hadden we carpaccio, garnalen in knoflook en gerookte zalm. Als hoofdgerecht visschotel, rode zalmmoot en mixed grill. Als nagerecht diverse ijscoupes. Alle gerechten zagen er mooi en verzorgd uit, waren op de juiste wijze bereid en zeer smaakvol. Niet gek dat op een gegeven moment zowel het restaurant en het terras zo goed als vol zaten. Bent u op Kijkduin dan is Le Bateau zeker een aanrader! Wij gaar er zeker nog eens terug.

Gegeten op 6 september 2014

A_Khair

Samen met mijn vriendin ben ik bij Le Bateau gaan eten vorig weekend aan het begin van een gezellige avond. We waren zeer tevreden!

We hadden een tafeltje bij het raam gereserveerd om getuige te kunnen zijn van de prachtige zonsondergang. Het was een brilliant mooi tafereel.

De avond was veer romantisch mede doordat hij spekkeloos verliep, dat hebben we aan het personeel en de keuken te bedanken.

De surf en turf mix was onze keuze van de avond, en dat is zeker een aanrader.

Een mooi restaurant met een geweldige locatie dus. Probeer het zelf maar!

Gegeten op 2 augustus 2014

Opaenoma

Gegeten op 15 juli 2014

aad19

Uitgenodigd door de dochter van mijn vriendin ter gelegenheid van het door haar behaalde HBO-diploma zijn wij met een gezelschap van 11 personen gaan eten bij Le Bateau Kijkduin. Geregeld was het driegangen menu met diverse keuzes voor een bedrag van € 24,50. Het gezelschap bestond ook uit 2 kinderen (1 en 4 jaar); voor de jongste was een eigen potje hadden meegenomen en voor de andere was een kindermenuutje besteld. De rest had ook zijn/haar keuze gemaakt en het was wachten op de drankjes.
Intussen werd keurig door de keuken het potje verwarmd, dus die kleine kon "aan de slag" Inmiddels waren de eerste drankjes gelukkig ook gearriveerd en het wachten was op het voorgerecht. Maar voordat het voorgerecht er aankwam werd het kindermenuutje geserveerd. M.i. veel te vroeg. Maar oké we zeggen er wat van, serveerster kijkt wat beteuterd en loopt weg. Na lang wachten kwamen eindelijk de voorgerechten en oeps.... 1 tekort. Iedereen dus lekker eten op 1 na (kan dus echt niet) Toch maar even gecheckt of het hoofdgerecht van deze persoon wel was opgenomen; oké is door het personeel gecheckt en was in orde. Na een laatste voorgerecht geserveerd te hebben, had de persoon tijd genoeg om dit op te eten, want het opdienen van het hoofdgerecht duurde en duurde maar. En met 2 kleine kinderen wordt dit op een gegeven moment geen pretje. Een rondje drankjes hadden ze voor de "verandering" ook maar weer eens vergeten.
En opmerking richting het personeel hierover gaf mij niet het idee dat het daarna beter werd; een schouderophalend weglopende serveeerster bevestigde dat.
Al met al een teleurstellende ervaring bij Le Bateau, terwijl het eten toch goed was. Misschien nog een met een goede planner in de keuken en wat meer gemotiveerd personeel, dan wordt het misschien nog wat.

Gegeten op 14 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.