Le Bateau

• 7.1

• 7.3

GerdeBaas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onze zoon werd 11 en wilde dat vieren door gezellig spare ribs te eten. Helaas een teleurstelling want de eerste keer was het redelijk lang wachten en waren ze grotendeels aangebrand de 2e portie was iets beter maar nog steeds onvoldoende. Toen de serveerster haar vinger aan een sterretje branden kwamen er luid een aantal Haagsche scheldwoorden die niet bestemd zouden moeten zijn voor kinderen. Het ijsje was lekker maar integenstelling tot de sparen ribs redelijk duur.

Gegeten op 4 maart 2014

Nedkozijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben zondag 23 maart 2014, afgelopen zondag dus, bij Le Bateau gegeten.

Wij hebben oprecht genoten! Het eten was verrukkelijk, alles was vers en mooi goed geserveerd. De bediening was goed. Deze mensen hadden tenminste aandacht voor je. Het was kortom een hele geslaagde avond! Een heel prettig restaurant om met vrienden of familie een heerlijk avondje te vertoeven. Lekker eten, goede bediening en een mooie zaak.

Le Bateau, bedankt voor deze fijne avond!

Z. Yildirim

Gegeten op 24 maart 2014

zchah5b
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb met een groep vrienden onlangs bij Le Bateau gegeten en de ervaring was om aan te raden! Had zelf de sliptongetjes besteld en was zeer tevreden. De sfeer was top mede dankzij de bediening en er is goed nagedacht over het interieur. Ik hou ervan om smaakvolle originele restaurants te zien die niet bij een gigantische keten horen, en Le Bateau is daar zeker één van!

Gegeten op 20 februari 2014

Romy14482
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb van de zomer regelmatig bij Le Bateau gegeten en bestel iedere keer de lekkere spareribs! De marinade is top en de kwaliteit van het vlees is ook erg goed. De wachttijd is vaak wel wat lang, maar dit zal hoogst waarschijnlijk door de zomerdrukte komen. De bediening is ook onwijs vriendelijk en mijn favoriete ober is Rick. Altijd spontaan en geïnteresseerd. Zeker een aanrader.

Gegeten op 13 december 2013

ellenenthea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wilden lunchen bij Le Bateau, we drinken er altijd koffie na strandwandeling. We hadden heel erg zin in iets pittigs, dus een sate besteld. Wat een afgrijselijke tegenvaller. Kwaliteit van vlees was prima maar aan de saus zat geen enkele smaak. Navraag bij de kok leverde op dat er geen sambal, geen ketchab en geen Indische kruiden meer werden gebruikt omdat mensen dat te pittig vonden. Zelf had ik het idee dat er zelfs geen pindakaas in zat. Noem het dan een kipspiesje en geen sate.

Gegeten op 7 februari 2014

Kiiim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier met 6 personen gegeten. Wij hebben een mixed grill vlees, een mixed grill vis/vlees en sliptongetjes genomen. Dit was allemaal erg lekker. De toetjes vond ik eerlijk gezegd niet erg lekker en zeker de 6 euro niet waard!! De bediening liet ook hier en daar te wensen over, bijvoorbeeld omdat zij pas na 20 min de mayonaise kwamen brengen. Hierna werd wel aangeboden verse fietjes te bakken, wat ik wel weer erg netjes vond. Het decor is er erg op vooruit gegaan sinds de laatste keer dat ik er was, erg mooi geworden!

Gegeten op 20 januari 2014

esmeralda6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom al jaren bij le bateau met vriendinnen voor een bakje koffie/ lunch. Het restaurant ligt aan de boulevard met uitzicht over de zee en met een beetje geluk een prachtige ondergaande zon. De service is prima en zelfs de laatste tijd verbeterd. Het interieur is pas volledig gerenoveerd en ziet er fris en warm uit. (Vooral nu met de kerstversiering.) De visschotel is zeker een aanrader! Gevarieerd en met lekkere groentes en krokante patat, maar ook de gerookte zalm en de goedgevulde belegde broodjes zijn lekker. Buiten de vele restaurants die aan de boulevard liggen blijf ik toch mijn voorkeur aan le bateau geven.

Gegeten op 1 december 2013

Didy1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekkere spareribs gegeten , zijn de volgende dag nog een keer geweest en ze weer besteld .....nog net zo lekker als de vorige dag !!!! Jammer dat we in Gelderland wonen .....

Gegeten op 22 november 2013

peter208
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo. En dan nu onze reactie vanuit Dordrecht! Wij..gaan speciaal naar Le Bateau..om spare-ribs te eten..Omdat deze werkelijk geweldig zijn. Na deze smullerij ervaring ..zijn de spare-ribs van de "beren"werkeijkl niet te "vr"eten ! Een aanrader na een stevige wandeling aan het strand..tegen de avond super gezellig om daar neer te ploffen..en onbeperkt te eten. Over de bediening is het een en ander gezegd maar vinden wij pertinent niet waar. Super gezellig en laagdrempelig..daar houden wij van !! Danny en Dami..en (weet zijn naam niet) toppie!! bediening..je weet tenminste hoe je cointreau moet schenken !Tot de volgende keer!groeten uit Dordrecht ;-)

Gegeten op 22 september 2013

Mammoet2013
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep collega's bij lebateau gegeten,super.genoten van vismix met gegrilde groenten van de spiegelplaat,lekker mals en zonder gebruik van vet of olie.dat is nieuw voor mij en ik ben een restaurant ganger.mijn collega's bestelden onbeperkte spare ribs ,goed gekruid en zeker een ervaren kok.de wrap met groenten voor de vegetarisch collega is een aanrader.

Service van danny en demi was topper,dank jullie wel voor de geslaagde avond.

Gegeten op 5 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!