a TripAdvisor company

Le Bateau

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 323 23 72

jolanda159

We hebben spareribs gegeten, omdat Le Bateau er specialist in is ( volgens eigen zegge), Teleurstellend was het, Smaak was lekker, maar ze waren verschrikkelijk taai ( niet gaar )
Bij volgende ronde hoopte we op verbetering, maar helaas, de sausjes moeten we nog krijgen, de sla was voor 4 personen, maar zelfs voor 1 persoon nog te weining, 1 servetje bij het eten. niet een bakje water voor je handen, Mayonaise voor de patat, kwamen ze brengen, moeten nog komen, waar ze wel snel mee waren is vragen of je nog iets wilde drinken, Werkelijk teleurstellend, heel jammer, terwijl je toch genoeg afrekend op het eind. Als er niets veranderd kom ik er echt niet terug

Gegeten op 23 augustus 2015

anneke167

Er wordt binnen NIET geserveerd wat buiten op de borden wordt aangekondigd; geen kruidenboter bij de biefstuk!!!
Frites en sla zijneenpersoons porties, waarmee je het met z'n 2-en moet doen.
De bestelde wijn wordt niet geleverd!

Kortom we gingen ontevreden weg. Voorlopig geen Le Bateau meer voor ons.

Gegeten op 30 juli 2015

monschipython

Klein tentje aan de Deltapleinin Kijkduin. Omdat het op zondag altijd druk is op Kijkduin hier toevallig geland. De inrichting is okay maar niet boeiend. De service is afhanggelijk van de bediening. Jammer dat een drankje bijna vergeten was. En de bittergarnituur bestaat alleen uit bitterballen. Maar voor een hapje en een drankje wel goed.

Gegeten op 8 maart 2015

maltie1

Ik ben voor het eerst geweest , maar vond het slecht. Moest lang wachten op het eten, kregen voor 5 personen 2 kleinen schaaltjes met friet. Net genoeg voor 2 personen, geen saus en als je om saus vroeg werd ,kreeg je voor 5 personen 3 kuipjes met mayonaise. Vervolgens werd die ook nog fors in rekening gebracht € 3,75 voor 3 kleine kuipjes mayonaise. Echt niet meer voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 juli 2015

Irene74

Zeer tegenvallende ervaring. Ongeïnteresseerde bediening, slechts met veel moeite de aandacht te trekken.
Eten zeer matig. Spareribs hard en taai. De spareribs werden geserveerd zonder sausjes. Toen we daar om vroegen kregen we voor drie personen een schoteltje met 3 minieme plastic cupjes met 2x mayonaise en 1x knoflooksaus. Deze werden ook nog eens apart in rekening gebracht. Geen bakje water of extra servet om de handen te reinigen.
De mixed grill stond binnen 5 minuten op tafel, maar droog en hard vlees, alsof het eerder was bereid en net even snel was opgewarmd. Voor de hele tafel één klein bakje met friet (net voldoende voor 1 kleine eter) en nog kleiner bakje sla. De extra frietjes waar we om gevraagd hebben zijn nooit gekomen.
Heel jammer. Nadat we waren uitgegeten werd gevraagd of het gesmaakt had. Toen we aangaven dat het eigenlijk niet naar wens was geweest werd daar vervolgens niets mee gedaan.
Jammer, vroeger heel leuk restaurant, nu zwaar teleurstellend.

Gegeten op 12 juli 2015

moushimoushi

Vriendelijke en attente bediening. We werden vrijwel direct geholpen bij binnenkomst, ook de kinderstoel werd er bij gezet nog voordat we er om hoefden te vragen. Eten was prima. Ruime porties en de grillsmaak zat er goed in. De sfeer was relaxed, interieur wat verouderd. Al met al, prima tent.

Gegeten op 7 juni 2015

robert226

Het eten was perfect,de drankjes sloeg ik stijl van achter over,dit is te duur,5 cola,5 ice thee, 1 sinas betaalde ik bijna €40 voor,dit gaat nergens over,geld moet wel op een eerlijke manier verdiend worden,bediening kan ook wel iets beter wachttijd is te lang,nogmaals het eten is perfect

Gegeten op 2 mei 2015

Expatt

Lekker gegeten, vriendelijke personeel en interieur was vernieuwd.
Ossenhaas met garnalen is mijn favoriet bij lebateau, mals en goed gekruid.
De schoolfilet was perfect gegaard. Mijn vrouw bestelt altijd LA LUNA, het was heerlijk.ons zoon ging voor d spareribs.
Het was super druk,wij mochten een plaats nemen bij het openhaard. Binnen 10 minuten zatten wij aan een tafel.

Dat vuur toren voor het terras geeft een welkom gevoel.
Het is zeker een aanrader.
Wij komen zeker nog een keer.

Gegeten op 4 april 2015

Biekje

Wij hebben afgelopen zondag koffie gedronken in Le Bateau. Mijn zoon van 10 had enorme dorst en vroeg om het grootste glas (kraan)water wat er bestond...Vervolgens kwam een heel vriendelijke meneer een bierpul met een halve liter water brengen.. Groot plezier bij mijn zoon! Koffie was prima met een lekker snoepje er bij. Sfeer in de zaak: gezellige drukte .En het glas water werd niet gerekend! Kom daar maar eens om bij menig restaurant!!

Gegeten op 4 januari 2015

mvluggen

Met een gezelschap van 25 personen verjaardagsfeestje gevierd bij Le Bateau. Geweldig!! Het eten was zeer goed. De bediening zeer vriendelijk en gastvrij. De sfeer in het restaurant prima. Gasten waren allemaal tevreden.
Een aanrader.

Gegeten op 27 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Le Bateau in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Le Bateau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.