Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bastille

1. Frans

Bastille

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 015 213 23 90

Narim

Gister heb ik hier gegeten ter gelegenheid van een verjaardag. Het eten was erg lekker, vooral de duivelse garnalen en de stroganoff (die aan tafel bereid wordt) zijn echte topgerechten. Heel veel smaak, goed bereid en presentatie was ook in orde. De eigennaren zijn erg sympathieke mensen met hart voor de zaak. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 5 oktober 2013

Rick-Veerle

Na alle lovende recensies op Iens bij Bastille gegeten, om een dagje Delft lekker af te sluiten. Hoewel de aankleding redelijk deprimerend overkwam, waren we erg benieuwd naar het eten. Uiteindelijk was geen van de gerechten memorabel. De eend was prima bereid maar de verdere opmaak van de borden en het niveau van het eten was erg ondermaats. Verkoolde pijnboompitten, kaiserbroodjes leken duidelijk niet huisgemaakt met een bonk boter, vette lauwe patat en onge?nspireerde salade. De liefde voor eten waarover wordt gesproken was dus ver te zoeken. Verder een bediening die op de rand van een depressie wankelde en een kok die enkel naar een bekend stel ging om gezellig te doen, dat in een zaak waar maar 2 tafels bezet waren...
Kortom: laatste keer Bastille voor ons. :)

Gegeten op 25 mei 2013

Proeversss

Echt een topper van een kok in deze keuken. Komt gezellig tussen het koken door ook eens aan tafel. Ouderwets gezellige inrichting. Goede wijnen in huis zowel op de kaart als ernaast. En dan de huisgemaakte likeuren. Het is hier voor mij altijd feest aan tafel.

Gegeten op 23 december 2012

anoukr

In het kader van Delf Culinair waren we hier terechtgekomen voor een aperitief. Eerste indruk was een beetje 'saai' restaurant, maar we werden wel vriendelijk ontvangen. Het gerecht dat we kregen was vitello tonato en een kalfstartaartje, en voor de viseters gamaba's op 3 wijzen bereid. Het was heerlijk! Ik had het vleesgerecht, en dat was heerlijk, hoewel ik het kalfstartaartje heb moeten laten staan ivm mijn zwangerschap (en op het moment van serveren wisten mijn tafelgenoten nog niet dat ik zwanger ben, dat kregen ze tijdens het eten pas te horen). Ik weet niet of ik hier snel nog een keer heen zou gaan, maar dat zou dan meer aan de entourage liggen dan aan het eten!

Gegeten op 22 september 2012

braban

• Uitstekend

Wij hebben nu meerdere malen in De Bastille gegeten en er is maar één conclusie op zijn plaats: Dit is een TOP-restaurant waar alle gerechten met liefde worden bereid. Sfeer in het restaurant is "huiselijk". Bediening is kundig én gezellig. Heerlijke en betaalbare wijnen (de Chileense Montgras is een echte aanrader).
Dit restaurant verdient nog veel meer klandizie ! Wij kijken nu al weer uit naar ons volgende bezoek.

bartjantje

• Uitstekend

Eergisteren weer bij de Bastille gegeten en dat was een genoegen: heel veel Wild op de kaart, echt een specialiteit van het restaurant. Ideaal om rustig een avondje te tafelen met een heerlijk flesje wijn en attente bediening.

angelinak

• Redelijk

• Redelijk

Met delft culinair hier het nagerecht gehad. Persoonlijk luste ik er niets van maar medetafelgenoten smaakte het wel. Inrichting is zeer oud bollig, personeel niet echt attent, oplettend.

kckees

• Goed

Hier het voorgerecht gegeten op onze Delft Culinair toer. Intrieur is wat oubollig. Bediening wat gehaast en kortaf. Voorgerecht was echer heerlijk, de wijnsuggestie, mousserende Oostenrijkse rosé, verrassend lekker.

Fam. Proeverij

• Uitstekend

Tot nu toe vonden wij alles wat wij besteld hebben even lekker. Het eten is met grote zorg bereid (alles is huisgemaakt).De inrichting is gezellig (en 's winters brandt de open haard). Uitgebreide collectie wijn en port. De bediening is gastvrij en professioneel. Uitermate goede prijs-kwaliteitverhouding. De kwaliteit is continu.

bartjantje

• Goed

Twee keer bij de Bastille wezen eten. Zeer tevreden. De chefkok maakt er iets persoonlijks en bijzonders van. Met name het wild op de kaart was prima en een ruim assortiment aan wijnen aanwezig. De duivelse garnalen zijn inderdaad een aanrader, maar ook de salade van eendenborst beviel mij prima.

Schrijf zelf een recensie over Bastille in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Bastille. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.