Caf-Vino

• 8.5

• 7.8

Amarie57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met een vriendin heerlijk gegeten in dit restaurant. We hadden de jodenhaas en een vegetarisch stoofpotje. Beide gerechten waren heerlijk. De toetjes (worteltaart en chocolademousse met cointreau) vonden we allebei zeer de moeite waard. Het was erg leuk om in de buurt waar we beiden wonen ook uit eten te gaan. Een prima plek om uit te proberen!

Gegeten op 7 maart 2014

Priuwer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met vriendin heerlijk en gezellig gegeten!!
Wij kozen als hoofdgerecht voor de jodenhaas met pittige worst, lekker pittig en de zalm op met spinazie gevulde tortellinismaakte smaakte ook prima. Als toetje namen wij de overheerlijke monchou- en wortel- en amandelen taart.
De bediening was heel vriendelijk en de sfeer warm.
Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 19 februari 2014

vanhekken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via social deal bij Caf-vino terecht gekomen; leuk ingericht restaurant.
als voorgerecht de gamba's gekozen een die waren prima op smaak; (een bakje water voor de het schoonmaken van vingers was wel handig geweest.) mijn vrouw had al hoofdgerecht "pollo a la plancha" ; prima gegrilde kip; zelf had ik "Pique Macho" (jodenhaas) prima gerecht en meer dan voldoende alleen iets pittiger dan ik had verwacht. Met een dame blanche als toetje kan er dan nog weinig fout gaan. prima menu dat meer waard is dan de aanbiedingsprijs van 14 euro. ook de huiswijn was prima. jammer dat het restaurant op het toch wat stille Krugerplein zit. de eigenares en de kok doen er alles aan om te laten genieten van een lekker diner. Wij gaan eerdaags nog een keer langs en nemen dan meteen de kinderen mee; Er zijn nog wel een paar gerechten die wij willen proberen

Gegeten op 25 januari 2014

femmex
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond hier samen met mijn vriend gegeten via social deal. We verwachtte er beiden niks van aangezien 14 euro p.p. behoorlijk goedkoop is voor een drie gangen menu. Daarnaast komen wij nooit in dat gedeelte van Amsterdam dus ook dat was een nieuwe ervaring.
Bij binnenkomst loop je een klein, leuk restaurantje in die nog versierd was met kerstversiering. Het zag er prima uit, gewoon netjes.
We hadden een tafeltje bij het raam en de serveerster (wat de eigenaresse is) kwam aan met de wijnkaart. Een heerlijke biologische temperanillo gekozen, goed van smaak.
Vervolgens het 3 gangen menu: mijn vriend carpaccio (hert) en ik carpaccio (rund) als voorgerecht, was lekker en mals vlees. Als hoofdgerecht had mijn vriend de jodenhaas met worst en ei etc. die hij ook goed op smaak vond, en ik het stoofpotje met rijst. Wederom erg lekker en ruim voldoende.
Bij het nagerecht was het ijs op maar we wilden allebei koffie met likeur dus daar kan natuurlijk weinig aan fout gaan.
De eigenaresse was erg vriendelijk en we hebben daar dan ook een praatje meegemaakt.
Zaken lopen allemaal wat minder, aangezien de buurt niet erg aantrekkelijk is. Jammer, want het is de moeite waard om daar een keer heen te gaan.

Gegeten op 3 januari 2014

Laila1976
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit knusse restaurant ligt helaas niet op de gebruikelijke routes, maar is de moeite waard om voor om te fietsen. De kerstversiering was erg leuk, meteen een feestelijk gevoel. Als voorgerecht gamba's, daar zat een heerlijke saus bij, met een stukje brood alles op gesmikkeld. Het hoofdgerecht was vis, die was prima, helaas met veel paprika, dit lust ik niet. Mijn tafelgenoot had zalm met tortellinie, deze was volgens haar zalig, bij nader inzien had ik dat gerecht liever gehad.
Als dessert taart en een proeverij, allebei erg lekker, met name de crème caramel vond ik heerlijk, een aanrader.
Kortom, lekker eten met een knus interieur, een aanrader wanneer je in Oost bent!

Gegeten op 18 december 2013

sschotman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met onze in Amsterdam studerende zoon heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. De ontvangst is heel hartelijk. Het voorgerecht bestond uit lekker pittig gekruide gamba's voor mijn zoon en man. Ik zelf had een heerlijke warme geitenkaas met een frisse salade. Het hoofdgerecht bestond een goede hoeveelheid gekruide rijst met een stoofpotje rundvlees. Opnieuw goed van smaak en gaarte. Ik zelf kreeg de overheerlijke gamba's met een goede portie groenten erbij. Het toetje maakte het eten echt af. De lemon taart smolt op je tong en ook de chocoladetaart was lekker van smaak. De bediening hield goed rekening met onze langzaam en volop genietend etende zoon. We hadden een heerlijke avond en komen zeker een keer terug!

Gegeten op 28 november 2013

Turkeystick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was gewoon top in alle opzichten.
Een wow-ervaring bij 1ste kennismaking gedurende happy hour (50% korting bij internetreservering tussen 17:00 en 18:00 uur via andere diner-site); alles klopte, decor; hartelijke en warme ontvangst door de eigenaresse/gastvrouw Ariena.

Heel kindvriendelijk, knus, mooi decor en toiletten brandschoon en gemaakt van moderne materialen.
Ook de open keuken zag er schoon, verzorgd en overzichtelijk uit.

Gerechten waren top, vooral gezien de prijzen en ook de originaliteit, waarmee deze bereid worden.
Geitenkaassalade heerlijk, lekker veel rucola; wellicht een klein tikje aan de zoetere kant door de honingdressing, maar overall gewoon goed.
Hoofdgerechten:
- Pasta met in knoflook gebakken gamba's, voor de prijs hoef je t niet te laten; goede middenkwaliteit voor de prijs en lekker (pittig) gemarineerd.
- Zalm met spinazie gevulde tortellini, heerlijk.
Voor mij een toetje na.

En de lezer zal snappen, dat wij hier (happy hour of niet) vaker zullen langskomen, lekker dichtbij de uitvalswegen richting snelwegnet en goede parkeergelegenheid.
Deze plek ga ik aanmerken als een van mijn favorieten.

Gegeten op 23 november 2013

SigridM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ellendige tocht door de regen van mijn werk. Laat. Geen zin om te koken. Lekker op de rode bank onderuit met krantje en biertje. Daarna de daghap (€10) met een wijntje. Heerlijk gegeten en lieve en attente bediening. Dat is pas ontspannen na een zware dag. De aankleding is warmer en gezelliger geworden. Precies waar je behoefte aan hebt als het buiten nat en guur is. Ik had er al vaker met vrienden gegeten, maar je kan er dus ook prima in je eentje zitten.
Ga zo door Ariena.

Gegeten op 11 oktober 2013

Vanessa1980
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier met een bon van NuDeal gegeten en bediening was ontzettend aardig! ( denk dat de eigenaresse ons heeft geholpen)
Voor en na gerecht was heerlijk, alleen hoofdgerecht (vegetarisch) had iets kruidiger gemogen.
Vriendin had vis als hoofdgerecht en die vond het wel erg lekker!

Gegeten op 10 oktober 2013

Faytjuh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuke zaak! Hier met twee vriendinnen gegeten. Een aantal dieetresticties werd helemaal niet moeilijk over gedaan, er werd meegedacht over een combinatie gerecht, heel attent!
Gastvrouw en rest van de bediening zeer aardig en hardwerkend.
En dan de taart. WAUW de taart. We hebben taarten gedeeld met elkaar en ze waren allemaal even fantastisch. Ik zou alleen al voor het toetje terug komen.

Gegeten op 30 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Caf-Vino in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Caf-Vino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!