Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

El Python

1. BBQ/grill

El Python

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 043 351 05 91

nijlpaard

Tijdens onze onderbreking in Maastricht vonden we El Python. Met 4 personen daar gegeten en het was zo goed dat we 2 dagen later terugkwamen om het nog eens over te doen.
Het kipschoteltje-subliem
de lamskoteletjes-subliem
de steak, flensjes, kaasplank; alles was heerlijk. We reizen 3 weken met de boot door Nederland en Belgie, gaan overal uit eten maar deze springt er helemaal uit. Een eetcafe met meer dan restaurantkwaliteit!

Gegeten op 25 augustus 2014

JanWillemB

Vanavond neergestreken op het zonnige terras van El Python. Ik nam een "canard" met een stroperige saus, zomergroenten en aardappelballetjes. Ik vond het gerecht goed op smaak, mooi gepresenteerd en prima qua hoeveelheid. De groente was wellicht wat boterig, maar dat maakt het geheel al met al smaakvoller natuurlijk! Een typische eetcafe, maar wel een goede! Zou zeker terugkomen. Vriendelijke en kundige bediening.

Gegeten op 5 augustus 2014

ekmbeukers

Van vrienden uit Maastricht een supereetadres gekregen, maar zelfs op maandagavond zat dit stampvol. Toen kwamen wij dit eetcafé tegen en omdat dat vaak ook leuk uitpakt leek ons dit wel wat. Mijn vrouw had Tonijn, omdat die volgens de informatie zeer vers was, maar dan zou deze volgens haar informatie "Als biefstuk" moeten smaken, maar die gewaarwording had zij niet. Wel was de hoeveelheid tonijn meer dan toereikend. Ondergetekende koos hazenpeper, die wel lekker was, maar waarbij er op de hoeveelheid haas bezuinigd leek; kwam wel goed uit om niet teveel aan te komen.
Al met al niet verkeerd, maar niet om te herhalen.

Gegeten op 10 februari 2014

Van der Heijden

Op 29 november heb ik een verjaardagsfeest georganiseerd voor mevrouw Els Hupperets, die 65 jaar werd. De groep vriendinnen, die hiervoor was uitgenodigd, bestond uit ruim zestig dames!
Het feest ging die middag van start in Eetcafé El Python, waar voor de dames een voortreffelijke lunch werd geserveerd, die bestond uit een –perfect bij het seizoen passende- overheerlijke pompoensoep met daarbij schalen met sandwiches, rijkelijk belegd met serranoham en diverse soorten kaas. De keuze voor een drankje bij de lunch viel voor een groot aantal dames op een glas koele witte wijn! Het was hard werken voor het team van El Python, zowel in de keuken als in de bediening, maar alles verliep vlot en uitermate naar wens!
Chapeau dus voor het team van El Python voor deze uitstekend verzorgde lunch, die het geweldige begin werd van een supergeslaagd verjaardagsfeest voor Els Hupperets!

Arie van der Heijden.

Gegeten op 29 november 2013

jeroen87

We hebben hier ons diner genuttigd (waren met z'n 2en). De zaak zat gelukkig helemaal vol, nog wel een plekje voor ons en werden vriendelijk ontvangen. Beide hadden wij biefstuk met seizoensgroenten en huisgemaakte friet. Goede temperatuur en alles was op smaak. Er was alleen geen dessert of koffie gevraagd. Over het algemeen een gezellig café, goed eten voor een juiste prijs. Een aanrader.

inge59

Omdat we een weekend in Maastricht waren gingen we vrijdag opzoek naar een leuk eetcafe en die hebben we gevonden! Bij binnenkomst viel ons direct de gezellige sfeer op. Die avond hebben we slakken en biefstuk in pepersaus gegetenen het was heerlijk. De volgende avond was de keus snel gemaakt om weer naar El Python te gaan. Toen we binnen kwamen herkende het personeel ons van de vorige avond SUPER! Deze keer kozen we voor de huisgemaakte hamburger en de hertenrug met knapperige groenten, patat (homemade) en omdat ik dol ben op witlof werd er zelfs een heerlijke witlofsalade voor mij gemaakt! Vandaag zijn we weer naar huis gegaan maar weten 1 ding zeker....als we weer in de buurt van Maastricht komen gaan we in galop naar El Python! Een absolute aanrader!

Phoibos

Erg goed gegeten en een super (vriendelijke) service. een heerlijke Gaspazcho, bij 30 graden, maar ook het hoofd en nagerecht mocht er zijn. Wat ons betreft een aanrader.

lekker1962

Gegeten op 23 april 2013

SandraB

Gezellig eetcafé, met ook echt de drukte van mensen die even voor een biertje of wijntje na het shoppen neerstrijken. Wij hebben achterin gezeten bij de keuken, weg van de erge drukte bij de bar. Mijn Angus biefstuk was niet helemaal mals, maar het geheel was prima, wat je ervan kan verwachten. Je moest zelf vooral je hand opsteken als als je wat wilde, het personeel keek genoeg rond om de aandacht te kunnen trekken, dus oké en passend bij een eetcafé. Al met al prima om lekker neer te ploffen en een hapje te eten als je niet teveel poespas wilt en de rumoer van een café gezellig vindt.

Gegeten op 9 maart 2013

SemK

Hier neergestreken voor een snelle hap in Maastricht. Als geboren Maastrichtenaar had El Python niet echt een goede reputatie bij mij. Echter was ik zeer verrast door de kwaliteit van het eten.
Zoals ik al zei, het ging om een snelle hap. Dus ik at de poussin (van hun dagkaart) en dronk er een herfstbockje bij.
Ik had een droge poussin verwacht, maar blij verrast was deze mals en goed te eten. De vulling van paddenstoelen mocht van mij wel iets voller en hoger op smaak.
Al met al zeker de moeite waard en als inwoner van Maastricht, aanrader voor een snelle simpele hap!

Gegeten op 10 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over El Python in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over El Python. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.