Grand Café Arnhems Meisje

2. Hollands
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 446 40 40

salleke

Heerlijk gegeten en gezeten bij het Arnhems meisje.
Wat een leuke, vriendelijke en snelle service. Complimenten voor het personeel.
Eerst een heerlijke tomatensoep met lekker vers brood en daarna een kleine maaltijdsalade met kip en rozemarijn. Daarna nog een lekkere kopje koffie.
We voelen ons hier altijd welkom:)

Gegeten op 4 december 2014

Monica97

Na een gezellige middag winkelen met mijn man waren we toe aan een lekkere lunch ! We hebben besloten om bij dit cafe hapje te eten ! Heb geitenkaas salade besteld !mijn favoriet altijd. maar het spijt me dit was echt niet lekker ! De samenstelling van salade klopt gewoon niet ! Te veel compote ! Enorm overheersend ! Ik proefde echter de geitenkaas niet en de walnoten die waren nauwelijks te vinden .prijs-kwaliteitverhouding klopt niet na mijn mening ! ik ben iemand die wil wel iets meer betalen geen probleem maar dat wil ik terug zien op mijn boord ! En dat was het geval niet !

Gegeten op 12 november 2014

Lisette79

Arnhems meisje is dan misschien wat prijzig maar het eten is van goede kwaliteit. Ik heb er een paar keer geluncht. Erg lekker. Ook de koffie met kaneel is een aanrader, voor de liefhebber.

Gegeten op 4 augustus 2014

ambervb

Afgelopen week hebben wij tijdens een bezoek aan Arnhem geluncht in het gezellige Arnhems Meisje. Het Grand Café is zeer sfeervol ingericht, complimenten daarvoor! Bij binnenkomst werden wij meteen warm ontvangen. De clubsandwich en de boerenomelet zijn echte aanraders! Lekker eten, ruime porties en leuk opgediend. De bediening is zeer vriendelijk en snel, en nam zelfs de tijd om één en ander over het monumentale pand te vertellen. De locatie fantastisch, met een gezellig terras voor deur. De lunch bij het Arnhems Meisje was voor ons het hoogtepunt van ons bezoek aan Arnhem!

Gegeten op 9 juli 2014

Yun

Wij kennen Arnhem niet, maar dit terras zat erg vol, dus zal het wel goed zijn. We bestelden voor de lunch een kipsate en een salade met geitenkaas en cranberrycompote. De salade was rijk gevuld met olijven, komkommer, sla, tomaat, rode ui en croutons. Het enige minpunt was dat er heel veel cranberrycompote overheen zat. Daarnaast combineert de compote niet echt lekker met de smaak van olijven. De kipsate met patat was lekker en eigenlijk beter dan we verwachtten.

Gegeten op 31 mei 2014

Knoopc01

Ondanks de drukte een leuk tafeltje gekregen van de bediening. Lunch is heerlijk. Lekkerbekje gaan gepaard met heerlijke frieten. De omelet is erg lekker en de uitsmijter rosbief is een aanrader. Goede service, vriendelijke bediening en snelle uitservering. Kijk ook eens in de toiletten, daar staan hele leuke spreuken op de wanden!

Gegeten op 30 mei 2014

christiaan14

Hier vandaag gezeten van 11 tot 16 uur. Foccacio geitenkaas met gember was erg lekker. Later op de middag nog een schoteltje met kleine zoete versnaperingen genomen. Bij de lunch een lekker glas bananensmoothie en daarna nog een groot glas fruitsap (vers). Erg smakelijk allemaal. Met daarbij de andere drankjes kwam dat gezamenlijk op 56 euro. Vind ik goed te doen voor een middagje. Erg vriendelijke bediening en daar gewoon ook erg prettig gezeten.

Gegeten op 8 april 2014

Jeroen_O

Gisteren met mijn vriendin een hapje gegeten bij Arnhems Meisje en wow, wat een mooie zaak is dit! We zijn al eens eerder in Arnhem geweest, maar hadden dit restaurant hadden we nog niet ontdekt. Het eten was echt super. Ik had zelf de clubsandwich met zalm en mijn vriendin had de salade geitenkaas. Erg smaakvol (zalm precies goed, is bij veel restaurants niet het geval) en mooi opgediend. Wat hadden niet veel tijd, dus extra pluspunt dat de dames in de bediening zo snel en attent waren. Kan het iedereen aanraden, zeker ook voor zo'n scherpe prijs.

Gegeten op 25 maart 2014

nienke19

Heerlijk geluncht bij Arnhems Meisje vanmiddag. Ik had de foccacia besteld met tonijn, kappertjes, rode ui en paprika: heerlijk zacht frisse tonijnsalade in knapperig vers brood. Onze verse muntthee bevatte een steranijs die net dat extra gaf aan de thee: net dat beetje extra doen. Bedankt voor het lekkers, we komen zeker nog een keer terug voor het avondeten!

RRS64

Een dagje Arnhem. Best een leuke stad om te winkelen. Daar hoor natuurlijk ook een lunch bij en omdat het naastgelegen restaurant helemaal vol was neergestreken bij het Arnhems Meisje. Ik had best trek dus ik bestelde een uiensoep met kaasstengel en clubsandwich hummus, tomaat & rode ui. Toen de soep kwam kon ik mijn ogen niet geloven: een grijze bouillon die deed denken aan grachtenwater. Het leek alsof de uien niet eerst waren gebakken maar gewoon in de bouillon gekookt. Ik kan er helaas niets anders van maken dan dat het ronduit vies was. De clubsandwich was op z'n zachtst gezegd smakeloos. Nou valt er over smaak te twisten maar als een klant de gehele soep weer weg laat halen en zegt het oneetbaar te vinden hoort dat gerecht niet op de rekening te staan. Het mogen dan jonge Arnhemse meisjes zijn die hier bedienen maar dat vind ik echt onvergeeflijk. Er zijn vast veel betere plekken om te lunchen in Arnhem, volgende keer zoek ik nog even verder.

Gegeten op 15 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Arnhems Meisje in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Arnhems Meisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.