Grand Café Arnhems Meisje

• 7.8

• 7.8

christiaan14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier vandaag gezeten van 11 tot 16 uur. Foccacio geitenkaas met gember was erg lekker. Later op de middag nog een schoteltje met kleine zoete versnaperingen genomen. Bij de lunch een lekker glas bananensmoothie en daarna nog een groot glas fruitsap (vers). Erg smakelijk allemaal. Met daarbij de andere drankjes kwam dat gezamenlijk op 56 euro. Vind ik goed te doen voor een middagje. Erg vriendelijke bediening en daar gewoon ook erg prettig gezeten.

Gegeten op 8 april 2014

Jeroen_O
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met mijn vriendin een hapje gegeten bij Arnhems Meisje en wow, wat een mooie zaak is dit! We zijn al eens eerder in Arnhem geweest, maar hadden dit restaurant hadden we nog niet ontdekt. Het eten was echt super. Ik had zelf de clubsandwich met zalm en mijn vriendin had de salade geitenkaas. Erg smaakvol (zalm precies goed, is bij veel restaurants niet het geval) en mooi opgediend. Wat hadden niet veel tijd, dus extra pluspunt dat de dames in de bediening zo snel en attent waren. Kan het iedereen aanraden, zeker ook voor zo'n scherpe prijs.

Gegeten op 25 maart 2014

nienke19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht bij Arnhems Meisje vanmiddag. Ik had de foccacia besteld met tonijn, kappertjes, rode ui en paprika: heerlijk zacht frisse tonijnsalade in knapperig vers brood. Onze verse muntthee bevatte een steranijs die net dat extra gaf aan de thee: net dat beetje extra doen. Bedankt voor het lekkers, we komen zeker nog een keer terug voor het avondeten!

RRS64
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een dagje Arnhem. Best een leuke stad om te winkelen. Daar hoor natuurlijk ook een lunch bij en omdat het naastgelegen restaurant helemaal vol was neergestreken bij het Arnhems Meisje. Ik had best trek dus ik bestelde een uiensoep met kaasstengel en clubsandwich hummus, tomaat & rode ui. Toen de soep kwam kon ik mijn ogen niet geloven: een grijze bouillon die deed denken aan grachtenwater. Het leek alsof de uien niet eerst waren gebakken maar gewoon in de bouillon gekookt. Ik kan er helaas niets anders van maken dan dat het ronduit vies was. De clubsandwich was op z'n zachtst gezegd smakeloos. Nou valt er over smaak te twisten maar als een klant de gehele soep weer weg laat halen en zegt het oneetbaar te vinden hoort dat gerecht niet op de rekening te staan. Het mogen dan jonge Arnhemse meisjes zijn die hier bedienen maar dat vind ik echt onvergeeflijk. Er zijn vast veel betere plekken om te lunchen in Arnhem, volgende keer zoek ik nog even verder.

Gegeten op 15 februari 2014

graafvd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar jaar geleden bestelden wij op het terras van Arnhems meisje een grote salade. Heerlijk en zo groot dat we hem bijna niet op kregen. Nu was dat anders. In het overdrukke restaurant een plekje gezocht en tweemaal de grote salade geitenkaas met walnoot en appelcranberrycompote besteld. We kregen ieder een groot diep bord gevuld met sla zonder dressing. Op tafel stond olie en azijn om eroverheen te doen. Daarop lagen stukjes geitenkaas, wat walnoten, een hardgekookt en een paar stukjes rode ui. De cranberrycompote was over de salade heengekwakt , ook over de eieren..... Bij het geheel lagen 2 schijfjes stokbrood en (dieptepunt) 2 cupjes margarine. Geen roomboter dus! We bestelden verse jus d'orange erbij die er waterig uitzag en waterig smaakte en waar geen stukje vruchtvlees in zat. Na dit gemeld te hebben konden we de jus d'orange teruggeven en iets anders bestellen. Aan de service lag het niet maar voor het eten komen wij hier beslist niet meer terug!

Gegeten op 31 januari 2014

Youpguus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op koopavond binnengelopen met twee personen voor een hoofdgerecht. Het was gezellig druk. Wel aan de warme kant. De zaak is ruim opgezet in een monumentaal pand. Sommige tafeltjes staan wat krap op elkaar. Wij aten de tonijn, goed gebakken en lekker rosé van binnen, en de kipsate. Twee stokjes, met rijst en kroepoek Goede en voldoende bijlagen, een bakje friet, schaaltje met bloemkool met kaas en wat rauwkost. De bediening was vlot en attent. Gemiddelde leeftijd is wat aan de hoge kant.

Gegeten op 31 oktober 2013

WalterdeVries
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk gegeten bij Arnhems Meisje. Was er al vaker geweest en wederom zeer geslaagd. Er is veel keuze aan gerechten, en iedere keer heel smaakvol. Daarnaast top-bediening! En dan hebben we het nog niet eens over de top-inrichting: geweldig monumentaal pand en hele sfeervolle inrichting! Aanrader dus.

Gegeten op 8 oktober 2013

John97
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer aangenaam verrast waren wij na het betreden van Grand Café Arnhems Meisje, het is wat ons betreft een echte aanrader!
Ondanks dat het goed vol zat werden wij direct bij binnenkomst begroet en naar een tafeltje begeleid , wij bestelden het vier gangenmenu ( € 27,50 ) kregen bij ons drankje wat brood en knoflooksaus waar tevens een schaaltje olijven bij zat,
vooraf carpaccio en calamares, daarna een kleine amuse van de chef, als hoofdgerecht had ik een zalige tonijnsteak rosé gebakken zoals 't hoort en mijn vriendin ging voor de zalm, ook prima van smaak met een heerlijke witte wijn saus
als nagerecht allebei een appelcrumble uit de oven met kaneelijs en slagroom, in één woord 'hmmmmmmm'
al met al heerlijk gegeten in een prettige sfeer en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Een goed adres om te onthouden !

Gegeten op 19 september 2013

Annemiek354
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een aantal weken geleden heb ik met mijn moeder een hapje gegeten bij Arnhems meisje. Omdat we niet veel tijd hadden besloten we niet voor een 3gangen menu te gaan maar voor een snelle hap. Omdat ik geen grote eter ben nam ik de carpaccio. Mijn moeder nam de kogelbiefstuk. Beiden niet bijzonder maar wel lekker. De service vond ik wat minder. Wij hebben eerst 10 minuten op onze drankjes (2 glaasjes wijn) moeten wachten terwijl het niet druk was. Vervolgens duurde het meer dan een half uur voordat wij ons eten kregen terwijl mensen die later hadden besteld eerder hun eten kregen. Dit vond ik niet zo netjes. Maar je kan wel leuk op het terrasje zitten dus ik zou misschien wel een keer terugkomen.

cor&inge
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Calamares en risotto en mijn partner de kippensoep en de courgettekoekjes. Alles vers. Knapperig en lekker warm. 100%. Goed. Meiden geven top bediening. Prima sfeer. Dank!

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Arnhems Meisje in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Arnhems Meisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!