a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 446 40 40

robertnieuw

Wij hebben een fantastische en onvergetelijke dag en avond gehad, mede mogelijk gemaakt door jullie! We zijn ontzettend blij dat we voor Arnhems Meisje gekozen hebben! Wat een fantastische locatie met een geweldig enthousiast personeel... ook de door jullie verzorgde BBQ was overvloedig, perfect geregeld en heerlijk!!! Maar... een goede locatie, heerlijk eten en goed personeel is er niet zonder goede "manager". In de voorbereidende maanden heb jij altijd met ons mee gedacht en stond je open voor onze ideeën. Wat een gastvrijheid, werkelijk fantastisch! Dus voor jullie allemaal heel heel heel hartelijk dank dat jullie ons
geholpen hebben om onze bruiloft onvergetelijk te maken! Wij raden iedereen aan om je feest bij Arnhems Meisje te vieren... gegarandeerd succes!!!

Gegeten op 26 juni 2015

cve1975

Vanavond even snel wat gegeten; ze gingen 1,5 week sluiten dus veel gerechten hadden ze niet meer: dat begrijp ik dan wel. Mijn vriendin had een geitenkaassalade, die best goed was maar voor een maaltijdsalade erg weinig. Ik had de spaghetti Bolognaise, en die was wel okay: zeker niet naar Italiaans recept, dus hou daar rekening mee. Het geheel was wat liefdeloos op het bord gelegd: alles door elkaar en een plasje dun tomatenvocht onderin: dat hoort niet zo. Op verzoek kreeg ik er 2 stukjes brood bij. Over het geheel was het okay'ish, maar ik zou voor diner niet meer teruggaan, helaas.

Justproeven

NOOIT MEER een Arnhems meisje. Meest teleurstellende ervaring ooit. Mijn vriendin en ik hadden kaasfondue besteld. Op de kaart stond met brood en groenten. We kregen een pan met een soort karnemelk erin (zo dun als water) en een schaal rauwkost, die was waarschijnlijk al dagen ervoor gesneden want uitgedroogd. Toen we er wat van zeiden kregen we een zeer arrogante sneer van de zogenaamde bedrijfsleider, die samen met een vriendin de hele avond verveeld in een loungebank hing. Wij wisten blijkbaar niet hoe je kaasfondue maakt. We hebben niet lekker gegeten. Dat kan een keer gebeuren, maar dan moet je dat als restaurant oplossen of er in elk geval naar luisteren. Neem je gast serieus of kies een ander vak.

Gegeten op 3 juni 2015

Lotte133

Heerlijk geluncht vandaag in Arnhems Meisje. De geitenkaas salade was een topper! En wat een fijne bediening, aardig en attent. Super ook dat ik m'n cappuccino met sojamelk kon krijgen :) voor mij altijd een pluspunt. In drie worden: voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 19 juni 2015

JapioDB

Een grote teleurstelling. Ik ga hier nooit meer naar toe en adviseer ook anderen hier niet te gaan eten. Het begon met de bitterballen bij de borrel: te lang gefrituurd en dus opengeklapt en leeggelopen. Toen teleurstellend menu. Salades vooraf: sla niet vers, met wat dunne plakjes kalkoenfilet, melige tomaat en 2x1/4 ei. Amuse van de chef, daar verwacht je dan wel wat bijzonders van: 2 gefrituurde inktvisringen met wat sla/rauwkost. Hoofdgerecht: ribeye besteld en ik kreeg biefstuk, serveerster beweerde tot twee keer toe dat het echt een ribeye was, later kwam ze vertellen dat ze het toch fout had. Iemand anders had curry, smakeloos en heel dun, alleen met een lepel te eten. Weer een ander had kaasfondue, veel te dun, leek wel een kaassaus. En de vierde had Dorade met gebakken vers fruit, maar niet al het fruit was vers. En op alles werd gezegd dat dit normaal was en dat ze achter hun producten stonden. Desserts waren niets bijzonders maar wel oké. Bediening maakte geen enkel gebaar om alle missers een beetje goed te maken. Zeer teleurstellend. Uit eten in Arnhem? Ga vooral NIET naar Arnhems Meisje ... grrrrr.

Gegeten op 16 juni 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Geachte lezer,

Deze gasten eisten dat wij korting zouden verlenen, anders kwam er een slechte recensie op iens.
We konden de hele avond aan geen enkele wens voldoen. Niets was goed, de geboden alternatieven werden allemaal weggewuifd. En het kromme is, de fout ligt niet bij ons. Bij de dorade serveren wij 100% dagvers fruit, de dahlcurry bevat inderdaad geen vlees, want het is een vegetarisch gerecht en hoewel meneer beweerde iets anders te hebben besteld maar biefstuk kreeg, wilde hij absoluut niet het gerecht alsnog krijgen, binnen 5 minuten op tafel. Dan is daarmee toch de kous af? We deden uiteindelijk niks met de rekening en zo geschiedde en staat deze recensie online. Het was op de avond zelf een ronduit respectloze vertoning van deze tafel, de bediening werd uitgejoeld. We betreuren het ten zeerste dat u deze weg bewandelt.

Met vriendelijke groet,

Team Grand Café Arnhems Meisje

Proever in spe - 1 maand geleden

Wat jammer deze reactie van de restaurateur. Mijn gezelschap heeft zich absoluut niet respectloos gedragen en van uitjoelen is geen sprake geweest. We hebben de restaurateur wel aangesproken op de matige kwaliteit van de gerechten. We deden dat juist zeer correct en rustig , zonder stemverheffing. Wel vasthoudend, vooral doordat er van de kant van de restaurateur niet flexibel en professioneel met onze klachten werd omgegaan. Op onze reactie dat het niet lekker en niet goed was, en zeker niet was wat wij verwachtten, werden onze klachten weggewuifd, met de toelichting dat dit de manier is waarop zij hun producten altijd presenteren/maken en dat ze achter haar producten bleef staan. Probleem met de curry was overigens niet dat er geen vlees in zat, maar dat de curry erg waterig was. En inderdaad heb ik uiteindelijk de biefstuk geaccepteerd, want tien minuten wachten, terwijl mijn tafelgenoten al aten, vond ik niet prettig. Toen we de rekening vroegen, hebben we gevraagd op welke manier de restaurateur een gebaar zou kunnen maken naar ons, gezien de teleurstelling. We hebben dus geen korting geëist, we vroegen om een gebaar. Daarop reageerde zij zeer inflexibel en niet welwillend. Toen ook dat dus uitbleef, en er zelfs niet een aanbod voor een drankje of kopje koffie van het huis kwam, hebben we aangegeven dat we onze teleurstellende ervaring zouden delen op Iens. En dat hebben we dus gedaan. Als ik ook andere recensies lees over Arnhems Meisje, op deze en andere sites, constateer ik dat wanneer er teleurstellende ervaringen zijn bij een bezoek aan dit restaurant, het volgens de restaurateur eigenlijk altijd aan de gast ligt. Jammer, met een beetje meer inleven en meebewegen zou de gasttevredenheid een stuk hoger kunnen worden.

sisko

Tijdens een kort bezoek aan Arnhem gelukkig het Arnhems Meisje ontdekt, op zoek naar een plek om te lunchen. We aten de huisgemaakte burger, en waarschijnlijk een van de beste die we ooit hebben gegeten. Geen probleem om deze doorbakken te serveren, en ook de friet en salade waren goed op smaak. Met een bijpassende Merlot wijn kon onze lunch niet meer stuk. De entourage binnen is zeer gezellig, zeker als je in de buurt van de open haard kunt zitten.

Gegeten op 25 april 2015

salleke

Heerlijk gegeten en gezeten bij het Arnhems meisje.
Wat een leuke, vriendelijke en snelle service. Complimenten voor het personeel.
Eerst een heerlijke tomatensoep met lekker vers brood en daarna een kleine maaltijdsalade met kip en rozemarijn. Daarna nog een lekkere kopje koffie.
We voelen ons hier altijd welkom:)

Gegeten op 4 december 2014

Monica97

Na een gezellige middag winkelen met mijn man waren we toe aan een lekkere lunch ! We hebben besloten om bij dit cafe hapje te eten ! Heb geitenkaas salade besteld !mijn favoriet altijd. maar het spijt me dit was echt niet lekker ! De samenstelling van salade klopt gewoon niet ! Te veel compote ! Enorm overheersend ! Ik proefde echter de geitenkaas niet en de walnoten die waren nauwelijks te vinden .prijs-kwaliteitverhouding klopt niet na mijn mening ! ik ben iemand die wil wel iets meer betalen geen probleem maar dat wil ik terug zien op mijn boord ! En dat was het geval niet !

Gegeten op 12 november 2014

Lisette79

Arnhems meisje is dan misschien wat prijzig maar het eten is van goede kwaliteit. Ik heb er een paar keer geluncht. Erg lekker. Ook de koffie met kaneel is een aanrader, voor de liefhebber.

Gegeten op 4 augustus 2014

ambervb

Afgelopen week hebben wij tijdens een bezoek aan Arnhem geluncht in het gezellige Arnhems Meisje. Het Grand Café is zeer sfeervol ingericht, complimenten daarvoor! Bij binnenkomst werden wij meteen warm ontvangen. De clubsandwich en de boerenomelet zijn echte aanraders! Lekker eten, ruime porties en leuk opgediend. De bediening is zeer vriendelijk en snel, en nam zelfs de tijd om één en ander over het monumentale pand te vertellen. De locatie fantastisch, met een gezellig terras voor deur. De lunch bij het Arnhems Meisje was voor ons het hoogtepunt van ons bezoek aan Arnhem!

Gegeten op 9 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Arnhems Meisje in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Arnhems Meisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.