• foto's van Thai 4 You in Den Haag - 1

• 8.4 10 17

• 8.2

• 7.2

De exotische smaken van Thailand

Dompel je onder in de exotische smaken uit de Thaise keuken. Van milde soepen tot vurige curry's, het staat allemaal op het menu. De vriendelijke bediening ontvangt je met een grote glimlach en weet precies wat voor spijzen ze serveren.

timutrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier al meerdere keren eten gehaald en het is elke keer heerlijk. De mensen zijn altijd erg vriendelijk en als je belt hoef je nooit lang te wachten. We zijn altijd een beetje huiverig voor "all you can eat" formules maar gaan het misschien toch een keertje proberen.

Gegeten op 19 januari 2014

marcorog
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al jaren rijden we langs dit restaurant en nu eindelijk hier gaan eten met vrienden en ik kan alleen maar zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Ontvangst was vriendelijk, goede uitleg gekregen. Diverse ronden hapjes gekregen die prima in orde waren. Het buffet zag er prima verzorgd uit met heerlijke gerechten. We hebben uiteindelijk hier bijna 4 uur gezeten. We gaan zeker een keer terug.

Gegeten op 30 november 2013

Vleesje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nieuwe en smakelijke variatie op het all you can eat concept.
Combinatie van hapjes aan tafel gebracht ( maximaal 5 keer) en een buffet met wat kip,vlees en vis gerechten. Rijst naurel en gebakken.
Men kan zelf de gerechten pittiger maken via kruiden en specerijen
die op buffet tafel staan. Hier geen tijd limiet van 2 uur. Sterker nog,
je moet geen hasst hebben als je hier wilt eten. Alles gaat in relaxt tempo. Zeer vriendelijke bediening. Interieur van binnen is fraai dankzij de diverse Boedha beelden. Op achtergrond thaise muziek.
Zeker voor herhaling vatbaar. Aanwinst voor Den Haag dit restaurant.

Gegeten op 15 september 2013

dikkekat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Thai 4 You heeft een leuke en originele versie bedacht op het concept All You Can Eat. Ze hebben 6 rondes met elke keer 4 verschillende Thaise hapjes die je onbeperkt kan bestellen. De hapjes zijn divers, vers en erg lekker. De één natuurlijk lekkerder dan de ander, maar dat is logisch. We hebben er ontzettend van genoten. Vooral de viskoekjes, de Kipsaté, de visspies, de sesambal, sesamkip en de thaise loempia waren echt een smaaksensatie!

Naast deze hapjes, kan je ook onbeperkt gebruik maken van het buffet. Deze bestaat uit 9 verschillende Thaise gerechten (vis, vlees en vegetarisch), soep (Tom Yum) en natuurlijke witte en gebakken rijst. De soep was OK, niet bijzonder lekker en niet zoals Tom Yum van origine hoort te smaken. De gerechten waren prima, naar mijn mening iets te veel olie, waardoor de smaak van de curry's minder geconcentreerd was. Wel voldoende keuze! Op het eind kan je nog een bolletje ijs naar keuze krijgen (vanille).

De bediening is voor de rest erg vriendelijk en alert. De eigenaar geeft alle tafels even veel aandacht en legt duidelijk uit wat de hapjes precies zijn. Top! Interieur is niet heel erg bijzonder. Wat Thaise buddha's en beelden, maar over het algemeen ziet het er wel netjes uit.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 8 juni 2013

channie90
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten alleen geen Thai het is vernederlandst en dat is jammer. Voor de prijs prima eten maar we missen essentiële dingen zoals kokosmelk in de soep. En als je kip met cashewnoten serveert dan horen daar geen pinda's in maar cashewnoten!!!

Recensie1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel het restaurant er van de buitenkant niet veelbelovend uitziet, is het van binnen knus en netjes ingericht. Geen overdaad aan Thaise parafernalia aan de muur, waardoor de sfeer ingetogen en stijlvol blijft. Interieur en borden en bestek allemaal keurig schoon.

De bediening was behulpzaam, vriendelijk en vrolijk (dat zie je niet zo vaak) en wist precies was voor spijzen er geserveerd werden. Geen enkel probleem om meer schalen hapjes te bestellen. Die bestelden we vooral omdat we benieuwd waren naar wat er nu weer voor ons zou worden neergezet. De verrassing was elke keer weer aangenaam.

De combinatie tussen hapjes die aan tafel geserveerd worden en een buffet had ik nog nooit eerder meegemaakt, maar beviel ons uitstekend. De gerechten kenden voldoende afwisseling tussen vlees, vis en vegetarisch, en variëren van mild tot (behoorlijk) pittig. Wij vonden het erg lekker.

Conclusie: heerlijk eten, leuke ambiance, uitstekende bediening, goede prijzen voor het buffet en normale prijzen voor drankjes, alles bij elkaar beslist aan te raden.

Gegeten op 11 maart 2013

Gertemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het concept van Thai4You houdt in dat gasten eerst enkele ronden voorafjes geserveerd krijgen, waarna er een buffet beschikbaar is.
Wij kregen een tafeltje toegewezen. Toen ik wilde gaan zitten bleven mijn schoenen zowat aan de vloer plakken. Blijkbaar was er eerder een glas frisdrank gevallen. Dit heb ik aangegeven en we kregen een ander tafeltje. De vloer werd echter niet schoongemaakt.

De hapjes vooraf zijn smakelijk en worden leuk gepresenteerd. Verder is het wel vrij standaard (saté, loempiaatje, zeewiersalade, pittig gehaktballetje). Er zijn maximaal vier vooraf-rondes, van elk twee of drie hapjes. De ober raadt aan om het bij twee rondes te houden, zodat er ook nog ruimte overblijft voor het buffet.

Het buffet bestaat uit een stuk of 10 metalen bakken gevuld met varken-, rund- en kipcurry's, rijst en thaise mie. In tegenstelling tot de voorafjes is op deze presentatie wel wat aan te merken. Een paar curry's geprobeerd, die op zich wel lekker smaken maar niet meer dan dat. En het aanbod is wel allemaal min of meer hetzelfde: wat salades of andere variaties aan side-dishes zouden niet misstaan bij een buffet. Tip: verschuif wat voorafjes naar het buffet en doe iets aan de presentatie.
Zoals vaak bij een all you can eat-formule, zijn de drankjes niet goedkoop: € 2,45 voor een glas appelsap of een alcoholvrij biertje.
De bediening was vriendelijk.

Gegeten op 2 februari 2013

Patden
  • Recensies in de laatste twee jaar

All You can eat klinkt te simpel voor deze fijnproeverij. De voorgerechten ( 4 rondes) waren ronduit tongstrelend en supervers. Het buffet ruim van keuze en ook heerlijk.

Vriendelijke en behulpzame bediening ( waar vind je het nog). Wij gaan hier vaak terug komen

Gegeten op 29 januari 2013

angelo50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wie van thais etenhoudt moet dit proberen. Eten onder de 20 euro van prima kwaliteit. eerst (minmaal) 4 series van voorgerechtjes (vlees, vis, kip, groenten), daarna soep en een buffet met keuze uit bami, rijst, vlees, vis en kip. Toetje (ijs) is inbegrepen. De inrichting is wat zakelijk, de bediening zonder toeters of bellen maar aardig en het personeel zeer attent. Al het eten is van prima kwaliteit en: zoveel als je wilt.

Gegeten op 21 november 2012

fred21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier al vaak gegeten en komen ook regelmatig terug. Samen of met vrienden/familie. Het concept van de thaise hapjes gecombineerd met het buffet is echt geweldig. Alleen de hapjes al zijn tongstrelend en iedere keer weer wat anders. Het eten is super en geballanceerd. Mild, pittig of heel heet dus ook voor de niet hete eter een aanrader (let wel zelf goed op wat je opschept!). De bediening is vriendelijk uiterst correct en omdat je wat vaker komt ook echt persoonlijk. Je voelt je als gast er thuis en op je gemak en een gewaardeerde gast. Al met al een aanrader om voor een prettig prijsje heerlijk thais te gaan smullen.

Schrijf zelf een recensie over Thai 4 You in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Thai 4 You. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!