a TripAdvisor company

foto's van Da Nini in Zwolle - 1 foto's van Da Nini in Zwolle - 2 foto's van Da Nini in Zwolle - 3 foto's van Da Nini in Zwolle - 4 foto's van Da Nini in Zwolle - 5 foto's van Da Nini in Zwolle - 6 foto's van Da Nini in Zwolle - 7

1. Wijnbar

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 763 04 30

Huisgemaakt is het motto

Huisgemaakt is de troef van Da Nini. Deze Italiaan maakt zijn eigen pasta, ijs, pesto en ga zo maar door. De menukaart wisselt regelmatig en de producten erop zijn eerlijk en puur. Heb je een zakelijke bespreking, besloten diner of borrel? Dan kun je terecht in de multifunctionele ruimte op de eerste etage.

ptouw

Bijzonder lekkere carpaccio en daarna malse kalfswang. Prima rode wijn en correcte bediening. Aan te raden voor de pastaliefhebber. Wel wat prijziger dan een gemiddeld Italiaans restaurant.

Gegeten op 7 april 2016

Mickey2000

Da Nini is een echte aanrader! Wij hadden als voorgerechten de carpaccio en de caprese. Was heerlijk! Vervolgens erg lekkere pasta's gegeten en daarna een fantantisch toetje! Daar wilden we er nog wel eentje van! Goede service, vriendelijk personeel en mooie entourage.

Gegeten op 12 maart 2016

janstijn6663

Gisteravond in dit restaurant gegeten. Teleurstellend. Caprese met diverse bereidingen van tomaat.
Ik kon er maar 2 ontdekken.. ketchup en waterige smaakloze tomaten van de slechtste supermarkt kwaliteit. Smaakloos gerecht.
De rouleaux van gevogelte was een ordinair stukje gerookte kip. De aardappelen van slechte kwaliteit en de salade veel te waterig.
Helaas kostte dit alles ..met de wijn...87 euro.

Gegeten op 5 maart 2016

leokok

Afgelopen zondag neergestreken. We waren benieuwd naar chefs menu 4 gangen. Kregen gerechten van de kaart, hadden we niet verwacht. Maar smaken waren goed en zag er verzorgd uit.Actie 2e fles wijn gratis hebben we helaas niet gezien. Jammer want de wijnen zijn uitstekend evenals de keuze van de kaas en ondersteunende port.

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Leo,

Leuk dat jullie zondag bij ons hebben gegeten.
Het is er bij ons bij ingeschoten om de fles wijn mee te geven. Onze excuses hiervoor! We zullen de fles gavi voor u klaarzetten, u bent van harte welkom om deze op te halen.

Groeten Da Nini

Proever17783

Fantastisch lekker !! Carpaccio zoals ie hoort - eekhoorntjesbroodsoep waarbij je de kom wil leeglikken - de lekkerste risotto ooit ! Die sterrenmeneer in Zwolle mag wel uit gaan kijken !!

Gegeten op 21 februari 2016

jamal3

Vanavond lekker gegeten met me vrienden om te vieren dat we een half jaar samen zijn. De zaak zat aardig vol maar de bediening ( 2 man ) had het goed onder controle. Porties waren goed en niet teveel waardoor je met een voldaan gevoel weggaat. Leuke extra gekregen van de chef kok met het dessert omdat we wat te vieren hadden.

Gegeten op 22 december 2015

manon104

Via online reservering

Weer eens heerlijk gegeten, de risotto was heerlijk en de pasta met kippendij (al had er wel iets meer vlees in gemogen) was prima.
De huisgemaakte truffels bij koffie, top!

Gegeten op 11 december 2015

joël14

Met mijn vriendin wezen eten bij Da Nini, 3 voorgerechten gedeeld, zalm van uitstekende kwaliteit en goede garnituur, heerlijke tonijn die goed vers is en een vitello tonato, uitmuntend. Zeebaars sprong er uit als hoofdgerecht met notenboter die subtiel was. Nagerecht heerlijk, gastvrijheid super tot in de kleine puntjes, jassen aannemen etc. Lekkere wijnen, wij komen zeker vaker!

Gegeten op 10 december 2015

FWes

Via online reservering

De bediening kwam af en toe niet heel alert over en ook in de keuken leek niet alles op rolletjes te lopen. Misschien had het met elkaar te maken, dat weten we niet. Zwart gegrild brood bij het voorgerecht, lang wachten op de gerechten, een drankje teveel op de rekening. De rest van het voorgerecht, het hoofdgerecht en de wijn waren prima.

Gegeten op 2 december 2015

marc209

Heerlijk gegeten bij eerste dag van nieuwe Chef (afkomstig van Mooi Rivier) van Da Nini.
Zalige vitello tonato en overheerlijke zeebaars en dessert toe

Absoluut een aanrader

Wij komen graag weer terug

Gegeten op 1 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Da Nini in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Da Nini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.