Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Nini

2. Italiaans
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 763 04 30

PaulEringa

Per toeval bij Da Nini terecht gekomen (overnachting in Zwolle, in stad rondgelopen; dit restaurant trok ons aan). Jonge, maar professionele en vriendelijke bediening. Op advies hebben we ons laten verrassen en gekozen voor menu van de chef, inclusief bijpassende wijnen. Elk onderdeel van het menu was heerlijk: zowel qua smaakbalans als grappige details. De eigen gemaakte pasta was er één van 'om over naar huis te schrijven'.
Kortom: we hebben enorm genoten !

Gegeten op 8 augustus 2014

Snoopy77

Goed eten: handgemaakte pasta, zalige toetjes. Klasse dat ze elke 6 weken van kaart wisselen, dat getuigt van lef en ambitie.
Heerlijk terras, goede bediening die je graag helpt bij je keuze.
We aten met z'n tweeen op hetterras gisteravond. Ik at zwarte spaghetti met zeevruchten, de saus was subtiel en bracht de smaak van de zeevruchten en de pasta meer naar voren. Ik heb zelf wat zeezout toegevoegd omdat ik van vrij zout eten houdt. Mijn disfgenoot at de ravioli met rode bietensaus, gevuld met geitenkaas en honing. De pasta was roze en zag er prachtig uit de smaken waren perfect in balans. Naar mijn smaak was het dedg wat te dik en daardoor wat taai maar mijn tafelgenoot was dat niet met me eens. Daarna het grand dessert!! Wat een feest van lekkers, ik verklap niet wat het was maar het was goddelijk! Snel ernaartoe om te genieten. Ciao!

ahulzebo

De kaart is veelzijdig. We waren met zijn vieren en we waren allemaal dik tevreden. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Als aperatief koos ik een Italiaanse drank, Aperol Spritz. Deze werd helaas in een flute geserveerd met teveel Aperol erin. De ober heeft deze later bijgevuld met prosecco om te verdunnen.

Gegeten op 20 juni 2014

Zonnema

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten op het terras van Da Nini. We hebben het vijf gangen verrassingsmenu genomen en elk gerecht was echt goed en de Nero wijn erbij een feest.

Attente bediening met kennis van zaken en goede toelichting op de gerechten

Gegeten op 13 juni 2014

TruusjeJ

Vorige week gegeten bij deze Italiaan, hebben er erg genoten! Lekker begonnen met een soepje, gevolgd door een heerlijke zalmforel en als afsluiting het grand dessert (een echte aanrader, heerlijk!). De bediening was vriendelijk en hadden verstand van de gerechten en wijnen. De ambiance van het restaurant is rustgevend en, als echte wijnliefhebbers, vonden we de wijnkast super. Zeker een restaurant waar wij weer willen komen!

Gegeten op 10 mei 2014

HHans

Op Bevrijdingsdag heb ik lekker gegeten bij dit Italiaanse restaurant in het centrum van Zwolle. Ik begon met een geweldige insalata di tonno oftewel tonijnsalade. Daarna als hoofdgerecht een zalmforel uit de oven met tomaten truffel tapenade en een schuim van gember. Dit had toch iets smaakvoller kunnen zijn. Het las op de kaart toch net even lekkerder dan dat het echt smaakte. Soms zit het in de details. De bediening (allemaal jonge heren) was goed en de prijs kwaliteit verhouding was dat ook. Goede huiswijn en een lekker kopje koffie maakten mijn maaltijd weer compleet. Als je anders Italiaans wil eten, dan is dit er leuk uitziende restaurant zeker een aanrader.

Gegeten op 5 mei 2014

fawr48

Vriendelijke en correcte ontvangst, idem bij het vertrek. 3-gangen verrassingsmenu. Amuse crème brûlée van gorgonzola. Bijzonder lekker, aparte smaak. Als voorgerecht een heel smakelijke salade met o.a. reepjes peer, gemalen nootjes, kappertjes. Hoofdgerecht spies met zalig bereide schijfjes biefstuk. Garnituur van gemengde salade en eigengemaakte patatjes met rozemarijn. Prima. Als dessert 3 gerechtjes ; panacotta, chocoladetaart met zeezout ebn een soort puddinkje in een glaasje. Rode besjes. Heerlijk. Goede cappuccino ter afsluiting. Plezierige bediening, gezellige entourage. Absolute aanrader. Redelijke prijzen.

Gegeten op 8 april 2014

simone24

Afgelopen zaterdag wezen eten mijn zus bij Da Nini. Als voorgerecht namen wij alleen wat brood ( focaccia ) met boter en pesto, erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij beiden een pasta, die heerlijk op smaak was. Het was wel een heel groot bord en kregen het allebei niet op.

Er liepen allemaal jonge mannen in de bediening die het leuk deden maar wat ervaring ontbrak wel, soms wat onzeker en moesten lang wachten voor we ons eerste drankje kregen.
Wat ik ook jammer vond is dat ik op de website had gelezen over Tigelle en Gnocco en dit niet op de kaart stond, hier kwam ik eigenlijk wel voor.

Qua decor hadden ze wat ons betreft wel wat achtergrond muziek mogen opzetten en ik vond het net iets te kaal aangekleed.

Al met al lekker gegeten en een leuke avond gehad!

Gegeten op 5 april 2014

Sannie74

Wij hebben afgelopen zaterdag echt heerlijk gegeten bij DA Nini. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Het is een mooi ingericht restaurant met warme kleuren, heel stijlvol! Het eten was erg goed. Mooie gerechten, heerlijke combinaties. Allemaal even vers en smakelijk! Bedankt voor een heerlijke avond, goed verzorgd tot in de puntjes! Wij komen zeker vaker!

Gegeten op 1 februari 2014

WinnyV

Gisteravond gegeten. De carpaccio was erg lekker, vooral de eigengemaakte pesto (meer een basilicumolie) maakte het gerecht bijzonder. Als hoofdgerecht had ik de pasta met gamba's en rivierkreeftjes. De zelfgemaakte pasta smaakte goed, maar de gamba's leken wel kleine roze garnaaltjes en de rivierkreeftjes waren teveel doorbakken dus droog en.. ik miste de saus, vond de pasta gewoon erg droog. Jammer.. Het nagerecht de panna cotta was heerlijk, maar zo klein... zo niet in verhouding vergeleken met de portie pasta. Ik had meer verwacht van dit restaurant, mixed feelings... bediening verder prima hoor.

Gegeten op 14 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Da Nini in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Da Nini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.