Da Nini

• 7.8

• 7.8

fawr48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke en correcte ontvangst, idem bij het vertrek. 3-gangen verrassingsmenu. Amuse crème brûlée van gorgonzola. Bijzonder lekker, aparte smaak. Als voorgerecht een heel smakelijke salade met o.a. reepjes peer, gemalen nootjes, kappertjes. Hoofdgerecht spies met zalig bereide schijfjes biefstuk. Garnituur van gemengde salade en eigengemaakte patatjes met rozemarijn. Prima. Als dessert 3 gerechtjes ; panacotta, chocoladetaart met zeezout ebn een soort puddinkje in een glaasje. Rode besjes. Heerlijk. Goede cappuccino ter afsluiting. Plezierige bediening, gezellige entourage. Absolute aanrader. Redelijke prijzen.

Gegeten op 8 april 2014

simone24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag wezen eten mijn zus bij Da Nini. Als voorgerecht namen wij alleen wat brood ( focaccia ) met boter en pesto, erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij beiden een pasta, die heerlijk op smaak was. Het was wel een heel groot bord en kregen het allebei niet op.

Er liepen allemaal jonge mannen in de bediening die het leuk deden maar wat ervaring ontbrak wel, soms wat onzeker en moesten lang wachten voor we ons eerste drankje kregen.
Wat ik ook jammer vond is dat ik op de website had gelezen over Tigelle en Gnocco en dit niet op de kaart stond, hier kwam ik eigenlijk wel voor.

Qua decor hadden ze wat ons betreft wel wat achtergrond muziek mogen opzetten en ik vond het net iets te kaal aangekleed.

Al met al lekker gegeten en een leuke avond gehad!

Gegeten op 5 april 2014

Sannie74
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben afgelopen zaterdag echt heerlijk gegeten bij DA Nini. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Het is een mooi ingericht restaurant met warme kleuren, heel stijlvol! Het eten was erg goed. Mooie gerechten, heerlijke combinaties. Allemaal even vers en smakelijk! Bedankt voor een heerlijke avond, goed verzorgd tot in de puntjes! Wij komen zeker vaker!

Gegeten op 1 februari 2014

WinnyV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond gegeten. De carpaccio was erg lekker, vooral de eigengemaakte pesto (meer een basilicumolie) maakte het gerecht bijzonder. Als hoofdgerecht had ik de pasta met gamba's en rivierkreeftjes. De zelfgemaakte pasta smaakte goed, maar de gamba's leken wel kleine roze garnaaltjes en de rivierkreeftjes waren teveel doorbakken dus droog en.. ik miste de saus, vond de pasta gewoon erg droog. Jammer.. Het nagerecht de panna cotta was heerlijk, maar zo klein... zo niet in verhouding vergeleken met de portie pasta. Ik had meer verwacht van dit restaurant, mixed feelings... bediening verder prima hoor.

Gegeten op 14 november 2013

Culi1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een doordeweekse donderdag hier even een hapje gegeten, als onderbreking van het winkelen. Was niet echt druk, buiten een paar tafeltjes bezet en binnen nog twee kwebbelende studentes. Hebben allebei een pasta met truffel genomen en ik moet zeggen dat deze erg goed was bereid. Verse pasta en de truffel die niet te veel overheerste. Bediening kan wel wat attenter, maar o.k.
Al met al een leuke tent, voor als je iets anders wilt dan de standaard pizzeria.

Gegeten op 19 september 2013

carol66
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie zomeravond, op het terras, lekker wijntje. Maar wat een slecht eten, dat is geen Italie! Een pasta carbonara, veel te zout en met roerei. Sla met bruine randjes. Daarna antipasti zonder smaak, lang geleden dat we zo teleurgesteld zijn. Wel een correct afhandeling door de bediening.

Gegeten op 1 augustus 2013

RondeWit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk op het terras gegeten tijdens het stratenfestival. De bediening is correct en biedt keuzes aan (de grootte van het glas bier en de keuze van de soort wijn). De keuze om een pasta als extra voorgerecht te kunnen nemen in plaats van een hoofdgerecht, is mijn prima bevallen. Het eten is goed! Mooie smaken en er is nagedacht over de presentatie.
Ondanks dat het druk is, komt de eigenaar nog even een praatje maken. Ook goed dat hij ons iedere keer herkent - terwijl we geen vaste gasten zijn. Bij Da Nini kan je met een gerust hart koffie na nemen. Dat kunnen ze wel. --> TOPTENT!

Gegeten op 16 augustus 2013

Rikboersma

Italia!

Dat is het enige woord wat van toepassing is op dit geweldige restaurant. Italiaanse keuken zoals in Italië. Geen poespas, niet te gek, maar gewoon eerlijke, verse producten.

Veel meer kan ik er niet aan toevoegen. Gewoon proeven en in je op een normale avond in dit prachtige zuid Europese land wanen.

Vergeet ook vooral de prachtige, betaalbare wijnen niet te proeven. De gastheer weet deze perfect te combineren bij de tapas-achtige gerechtjes.

Liny7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond hier gegeten op het terras en het was daar al best druk. We hebben gekozen voor de specialiteit van het huis; Italiaanse tapas. Begonnen met een pasta en die smaakte goed! De Italiaanse tapas waren eigenlijk allemaal een beetje flauw en vast uit de vriezer

Nou de rest van de kaart nog eens proberen want die is wel interessant.

Gegeten op 12 juli 2013

mark24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lovende recensie van mij. had de avond ervoor toevallig ook al tapas op in den haag, maar dit is duidelijk een slag beter. Als broodliefhebber is hun specialiteit Tigelle en Gnocco ook echt
genieten. Vriendelijke bediening, gezellig terras in de gezellige binnenstad van Zwolle en interieur is ook gezellig. Het geld dus dubbel
en dwars waard!

Schrijf zelf een recensie over Da Nini in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Da Nini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!