Da Nini

2. Italiaans
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 763 04 30

huubbaars

Dit is duidelijk een restaurant, gerund door Italië-liefhebbers die de Italiaanse klok hebben horen luiden maar geen idee hebben waar de klepel hangt. Prijs-kwaliteit staat ook niet in verhouding. De smaak van het eten was niet slecht maar lauwe soep is echt niet nodig en verpest het genot. Ook serveerde men ongevraagd tagliatelle ipv de bestelde spaghetti waar linguine beter op zijn plaats zou zijn geweest. Voorts werd de linguine met vis (ook ongevraagd) geserveerd met kaas! De wijn (Primitivo) was goed.
Het restaurant ziet er heel netjes en schoon maar saai, fantasieloos en kil uit. Het interieur is smakeloos en absoluut niet mediterraans en het restaurant ademt allesbehalve een Italiaanse sfeer uit. De muziek van Tiziano Ferro en Eros Ramazotti die uit de luidsprekers schelde is dan ook weer een beetje obligaat. Kortom: als je gewoon zonder de minste pretenties wilt eten, kun je hier best tevreden dineren. Wil je lekker Italiaans eten... sla Da Nini dan maar over.

Gegeten op 20 december 2014

manouk4

subliem, vanaf het moment dat je binnenstapt tot dat je jas weer word aangereikt. Wij voelden ons er meteen thuis. De gerechten werden perfect toegelicht, en daarbij werd een bij passende wijn geschonken. Een culinaire top zaak! Nogmaals bedankt. We hebben genoten.

Gegeten op 17 december 2014

Peternel

Afgelopen vrijdag bij Da Nini gegeten. Drie gangenmenu met wijn arrangement.
Voorgerecht aubergine met geitenkaas was lekker alleen jammer dat de aubergine een ondergeschikte rol speelde. De verse pasta met paddestoelen en truffel is geweldig! De bediening werd - wellicht door de drukte - in de loop van de avond wat minder attent. Men vergat de wijn bij het hoofdgerecht te serveren en het duurde wel erg lang voor het dessert (kaas) werd geserveerd.
Al met al een prima avond gehad en heerlijk gegeten!

Gegeten op 7 november 2014

Renska

Gister voor de zoveelste keer bij Da Nini gegeten, altijd heerlijk én gezellig! Super kreeften-pompoensoep, verrukkelijke eendeborst en een te gek grand dessert! Gastheer Mark maakt er altijd een feestje van, ook voor de kids.

Gegeten op 17 oktober 2014

lekkeretenhm

Zijn al meerdere keren hier geweest, echter nu met een grote teleurstelling. 2 meegenomen gasten hadden een haar van de kok in het eten. Fouten zijn menselijk, dus kan er altijd iets gebeuren. Echter werd hier zeer teleurstellend op gereageerd en afgedaan met de reactie zeer vervelend. Na dit nogmaals bij de afrekening te hebben gememoreerd, was de koffie van het huis. Slechts 2 koffie, de andere koffie moest wel betaald worden. Zeer slordig, afgezien van de bestedingen van meer dan 200 euro, niet commercieel en niet oog voor de gasten. Slechte behandeling

Gegeten op 11 oktober 2014

janvanspeyk

Geweldig gegeten bij dit restaurant. Mijn vrouw had een driegangenmenu, ikzelf een viergangenmenu met bijbehorend wijnarrangement. Het geheel was heerlijk, met name de secondo (diamanthaas met bijpassende wijn) was geweldig. De bediening was attent. We gaan hier zonder enige twijfel opnieuw eten.

Gegeten op 3 oktober 2014

rene161

De Spaghetti Nero vond ik erg lekker, rijk gevuld en erg smaakvol. Carpaccio: helemaal goed!
Bereidwillige, vriendelijke bediening, en heerlijk buiten gezeten op het sfeervolle plein.
Tip: een vuurkorfje, of buitenlantaarns?

Gegeten op 28 september 2014

PaulEringa

Per toeval bij Da Nini terecht gekomen (overnachting in Zwolle, in stad rondgelopen; dit restaurant trok ons aan). Jonge, maar professionele en vriendelijke bediening. Op advies hebben we ons laten verrassen en gekozen voor menu van de chef, inclusief bijpassende wijnen. Elk onderdeel van het menu was heerlijk: zowel qua smaakbalans als grappige details. De eigen gemaakte pasta was er één van 'om over naar huis te schrijven'.
Kortom: we hebben enorm genoten !

Gegeten op 8 augustus 2014

Snoopy77

Goed eten: handgemaakte pasta, zalige toetjes. Klasse dat ze elke 6 weken van kaart wisselen, dat getuigt van lef en ambitie.
Heerlijk terras, goede bediening die je graag helpt bij je keuze.
We aten met z'n tweeen op hetterras gisteravond. Ik at zwarte spaghetti met zeevruchten, de saus was subtiel en bracht de smaak van de zeevruchten en de pasta meer naar voren. Ik heb zelf wat zeezout toegevoegd omdat ik van vrij zout eten houdt. Mijn disfgenoot at de ravioli met rode bietensaus, gevuld met geitenkaas en honing. De pasta was roze en zag er prachtig uit de smaken waren perfect in balans. Naar mijn smaak was het dedg wat te dik en daardoor wat taai maar mijn tafelgenoot was dat niet met me eens. Daarna het grand dessert!! Wat een feest van lekkers, ik verklap niet wat het was maar het was goddelijk! Snel ernaartoe om te genieten. Ciao!

ahulzebo

De kaart is veelzijdig. We waren met zijn vieren en we waren allemaal dik tevreden. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Als aperatief koos ik een Italiaanse drank, Aperol Spritz. Deze werd helaas in een flute geserveerd met teveel Aperol erin. De ober heeft deze later bijgevuld met prosecco om te verdunnen.

Gegeten op 20 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Da Nini in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Da Nini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.