a TripAdvisor company

2. Italiaans
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 763 04 30

Kees-1954

Eerste keer met 4 personen gegeten bij da Nini. Bediening (voor buiten en binnen) bestond uit 1 persoon (collega ziek, stand-in had te veel van mooie weer genoten, chef/eigenaar nergens te bekennen) . Betekende dus lang wachten. Beperkte menukaart, wijnkaart wel aardig maar geen doorsnede van wat Italie te bieden heeft (waarom 2 amarones erop?). Saltimbocca was niet meer voldoende voorradig. De porties salade en aardappelgarnituur eerder voor 2 dan voor 4 personen, terwijl salade kwam nadat we klaar waren. Alle gerechten werden (te) koud opgediend.
Dit was dus tevens de laatste keer.

Gegeten op 19 april 2015

mischa12

Het eten klinkt italiaans maar heeft niet de finesse van de italiaanse keuken. Pasta vongole was gemaakt van ingevroren schelpdieren gaf de ober toe (bij de groothandel altijd vers verkrijgbaar) en de pasta met paddestoelen/truffel was door de hoeveelheid zout niet lekker. Zout kan je als gast altijd toevoegen....
Het hoofdgerecht was matig, de Saltimbocca was droog en dik, de salie ver te zoeken.
Jammer dat de suggestie van de kaart 'puur en eerlijk' niet wordt waargemaakt.

Gegeten op 9 april 2015

Curly

Als verrassingsdineetje meegenomen. En het was zeker een verrassing. We kozen het 5-gangen diner van de chef met bijpassende wijnen. Ik houd niet van eend maar de carpaccio van eendenborst was heerlijk. De soep smaakte goed en de pasta met truffel en paddenstoelen was subliem. Ook het hoofdgerecht was goed al mocht het stuk kalfsvlees wat malser. Dessert ook goed. Alle bijpassende wijnen waren lekker en goed uitgekozen. Er werd ook steeds uitleg gegeven.
Wij vonden de bediening subliem. Niet opdringerig maar wel voldoende aandacht, ook niet te strak maar zeker niet te amicaal.
Als 1 puntje, we zouden nog een limoencello krijgen maar deze nooit gezien.

Gegeten op 5 april 2015

huubbaars

Dit is duidelijk een restaurant, gerund door Italië-liefhebbers die de Italiaanse klok hebben horen luiden maar geen idee hebben waar de klepel hangt. Prijs-kwaliteit staat ook niet in verhouding. De smaak van het eten was niet slecht maar lauwe soep is echt niet nodig en verpest het genot. Ook serveerde men ongevraagd tagliatelle ipv de bestelde spaghetti waar linguine beter op zijn plaats zou zijn geweest. Voorts werd de linguine met vis (ook ongevraagd) geserveerd met kaas! De wijn (Primitivo) was goed.
Het restaurant ziet er heel netjes en schoon maar saai, fantasieloos en kil uit. Het interieur is smakeloos en absoluut niet mediterraans en het restaurant ademt allesbehalve een Italiaanse sfeer uit. De muziek van Tiziano Ferro en Eros Ramazotti die uit de luidsprekers schelde is dan ook weer een beetje obligaat. Kortom: als je gewoon zonder de minste pretenties wilt eten, kun je hier best tevreden dineren. Wil je lekker Italiaans eten... sla Da Nini dan maar over.

Gegeten op 20 december 2014

manouk4

subliem, vanaf het moment dat je binnenstapt tot dat je jas weer word aangereikt. Wij voelden ons er meteen thuis. De gerechten werden perfect toegelicht, en daarbij werd een bij passende wijn geschonken. Een culinaire top zaak! Nogmaals bedankt. We hebben genoten.

Gegeten op 17 december 2014

Peternel

Afgelopen vrijdag bij Da Nini gegeten. Drie gangenmenu met wijn arrangement.
Voorgerecht aubergine met geitenkaas was lekker alleen jammer dat de aubergine een ondergeschikte rol speelde. De verse pasta met paddestoelen en truffel is geweldig! De bediening werd - wellicht door de drukte - in de loop van de avond wat minder attent. Men vergat de wijn bij het hoofdgerecht te serveren en het duurde wel erg lang voor het dessert (kaas) werd geserveerd.
Al met al een prima avond gehad en heerlijk gegeten!

Gegeten op 7 november 2014

Renska

Gister voor de zoveelste keer bij Da Nini gegeten, altijd heerlijk én gezellig! Super kreeften-pompoensoep, verrukkelijke eendeborst en een te gek grand dessert! Gastheer Mark maakt er altijd een feestje van, ook voor de kids.

Gegeten op 17 oktober 2014

lekkeretenhm

Zijn al meerdere keren hier geweest, echter nu met een grote teleurstelling. 2 meegenomen gasten hadden een haar van de kok in het eten. Fouten zijn menselijk, dus kan er altijd iets gebeuren. Echter werd hier zeer teleurstellend op gereageerd en afgedaan met de reactie zeer vervelend. Na dit nogmaals bij de afrekening te hebben gememoreerd, was de koffie van het huis. Slechts 2 koffie, de andere koffie moest wel betaald worden. Zeer slordig, afgezien van de bestedingen van meer dan 200 euro, niet commercieel en niet oog voor de gasten. Slechte behandeling

Gegeten op 11 oktober 2014

janvanspeyk

Geweldig gegeten bij dit restaurant. Mijn vrouw had een driegangenmenu, ikzelf een viergangenmenu met bijbehorend wijnarrangement. Het geheel was heerlijk, met name de secondo (diamanthaas met bijpassende wijn) was geweldig. De bediening was attent. We gaan hier zonder enige twijfel opnieuw eten.

Gegeten op 3 oktober 2014

rene161

De Spaghetti Nero vond ik erg lekker, rijk gevuld en erg smaakvol. Carpaccio: helemaal goed!
Bereidwillige, vriendelijke bediening, en heerlijk buiten gezeten op het sfeervolle plein.
Tip: een vuurkorfje, of buitenlantaarns?

Gegeten op 28 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Da Nini in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Da Nini. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.