Umai

• 7.1

• 7.1

dolf3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sushi en shashimi prima van kwaliteit voor een all you can eat. Bediening best wel alert zeker op drankjes ! Verwacht geen top Japans diner dat kan niet voor deze prijzen. Zaak zelf zou wat romantischer ingericht kunnen worden.

Gegeten op 21 maart 2014

MisterT
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima all-you-can-eat; goed eten, vriendelijk personeel, vergelijkbare prijs t.o.v. de grote zalen.
Grote voordeel vind ik dat het absoluut niet massaal is.
Aanrader!

Coertos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Umai is voor een 'all you can eat' perfect: uitgebreide kaart, lekkere gerechten, goede service. Natuurlijk niet top-Japans, maar dat mag je ook niet verwachten voor ca. 23 euro. Het interieur is redelijk chique voor een dergelijk concept-restaurant. We hebben hier al vele malen gegeten en steeds met genoegen.
Reserveer beneden vooraan als je wat rustiger / romantischer wilt eten en boven waar het wat gemoedelijker en meer eethuis aanvoelt.

Gegeten op 12 januari 2014

Vosje103
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ditmaal met het hele gezin. Dochter vulde steeds het lijstje in en in no-time stond de tafel vol lekkere hapjes. Heb haar wat moeten afremmen;-) Doordat we nu met 4 waren konden we nog veel meer hapjes uitproberen. Er was een bamigerecht dat minder in de smaak viel en eenmaal werd er een verkeerd gerecht gebracht; verder ging alles heel snel en hebben we weer heerlijk gegeten. Attente en snelle bediening. En dat voor rond de € 100 incl. drankjes. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 18 oktober 2013

tonio12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je in bent voor een "All You Can Eat" is Umai zeker de place to be. Niet een bijzondere, maar zeer degelijke, sushi die snel geserveerd wordt.

Gegeten op 7 augustus 2013

Werf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier voor het eerst gegeten. "All you can eat" concept, maar ik had geen "eetschuur" gevoel. Concept spreekt voor zich, je krijgt een paar uur de tijd om in 4 rondes per ronde per persoon 5 items te bestellen.

We begonnen met sushi. Vaak veel rijst, maar op zich prima smaak. Tegen meerprijs ook de dragon roll besteld, erg lekker! We grote portie, prima met 2 personen.

Standaard sushi niet heel spannend maar redelijk. Warme gerechten bevielen prima, vooral de champignons! Tempura was een beetje flauw, maar wel lekker.

Bediening was snel en er werd niets verkeerd geleverd (wat in andere vergelijkbare restaurants wel de standaard is...). Huiswijn was prima. Kraanwater niet mogelijk, pas toen we voor kraanwater wilden betalen.

Gegeten op 25 juli 2013

Vosje103
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dochter van 16 had eens "all you can eat' Japans met een vriendin gedaan en wilde dat ook met mij. Er bleek er ook eentje in Delft te zitten. Zonder reserveren konden we er om half 7 prima terecht en het concept was al snel duidelijk. Door de afbeeldingen bij de gerechten kregen we ook van de ons niet of minder bekende gerechtjes voldoende beeld. De sushi en surimi was heerlijk en de ook de eendeborstfilet en de salade met krab hebben we twee keer laten komen. Verder hebben we nog vanalles uitgeprobeerd. We eindigden met een bolletje lekker vanille-ijs en rekenden €57,-- af, waar ook nog 3 glazen wijn en 2 glazen water bij inbegrepen waren. Het duurde soms wel heel lang voordat ons briefje werd meegenomen of voordat de volgende gerechten werden gebracht en we vonden het wat wonderlijk dat het lege waterglas niet werd weggehaald.
Al met al een leuke en lekkere ervaring en ik ga hier graag met man en zoon ook nog een keer naartoe.

Gegeten op 29 juli 2013

kelvin3
  • Recensies in de laatste twee jaar

This Japanese restaurant is also one which I have been to twice in Delft. The review covers my experience over the last visit with the first taken into consideration.

Food is generally good for an AYCE restaurant. I was pleasantly surprised that the nigiri sushis that I ordered were well-formed. Of course they also do not add the wasabi already but the rice was sticky enough that it doesn't fall off from my chopsticks and also not so dense in that I could see well-defined grains of rice. This sushi chef is definitely skilled. Gari is also not sickly sweet, and since the color is also not artificially pink, I assume that they might have gotten better quality gari from the stores or even made it themselves?

As for the service, they are attentive when they need to be and they know when to leave you and your dining partner alone. Again, I have only been to this place during off-peak days when there are no such rules as two dining times.

The decor is good and clean overall. I liked it.

Gegeten op 25 juli 2013

Pelagatti
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks dat het niveau van Umai langzaamaan omlaag lijkt te gaan blijft het toch één van mijn favoriete Sushitenten in de omgeving. De koude sushi is prima en lekker. Sommige warme gerechten zijn helaas wat vet. Voornamelijk de gefrituurde gerechten (wellicht oud vet?) waaronder de garnalen. Bediening is voor AYCE begrippen oke. Gerechten worden redelijk rap gebracht en er werden geen gerechten vergeten. Wat ik overigens wel onzin vind is de begintijd van de eerste zitting die loopt van 17.00-19.30u. Nu is 18.00u een normale tijd om te gaan eten (zeker als je werkt). In dat geval zou je dus gewoon een uur verliezen en maar anderhalf uur kunnen eten. Kortom beter dus gewoon om 20.00u gaan. Maar ik vind dit toch wel een puntje van kritiek en niet helemaal eerlijk, gaat ten koste van service.

Gegeten op 12 juli 2013

kees4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons favoriete Sushi restaurant. Heerlijke sushi, vers gemaakt, gefrituurde groenten, kip en intvis spiesjes, mijn favoriet: zeewiersalade, noodles, miso soep. Teveel om op te noemen, allemaal even lekker en vlot op tafel. Bediening is correct, snel en zakelijk. Kom vooral voor het eten en niet voor de sfeef, die moet je zelf aan tafel met je vrienden, partner of familie maken.

Gegeten op 26 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Umai in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Umai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!