Umai

Umai

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 015 214 86 89

BartenJoyce

Op 18-02-2014 hier gegeten.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Goede rustige sfeer, geen tl-lampen en schoon.
Heerlijke sushi en bijgerechten, en zelfs goed bier.
Prima restaurant om regelmatig naar terug te keren.

Gegeten op 18 februari 2015

Nayuop

Wij komen hier graag regelmatig lekkere sushi eten!
Vooral de sushi met avocado, zalm en roomkaas is geweldig! Absolute aanrader voor sushi liefhebbers!

Gegeten op 31 januari 2015

vera49

Prima sushi en ruime keus. Nadeel dat veel tonijn sushi niet met verse tonijn was bereid maar met bliktonijn. Dus die heb sushi heb ik vermeden. Vlotte en vriendelijke bediening. We zaten achterin het restaurant en daar vond ik het vrij storend dat je via een viezig, slecht bedekkend doekje zo de keuken in kon kijken met onvriendelijk TL licht en rommel. Dit stak extra schraal af ten opzichte van de strakke en schone inrichting (wel een beetje inspiratieloos) van het restaurant zelf.

Gegeten op 24 december 2014

phoxy84

Een heerlijk restaurant meer prima sushi. De sfeer is goed en het menu is goed gevarieerd. De bediening is vriendelijk en vlot. De hoeveelheid sushi die je mag bestellen is meer dan voldoende om het restaurant goed gevuld te verlaten!

Gegeten op 9 oktober 2014

TomG88

Een sushi tent zoals een basic sushi tent hoort te zijn. Bij binnenkomst snel begroet en naar onze plaats verwezen. We kregen snel het systeem uitgelegd en konden gaan turfen bij de gerechten die we wilde bestellen. Alle sushi en nagiri gerechtjes, inclusief alle vleesgerechtjes, waren stuk voor stuk goed op smaak en kwamen vlot naar de tafel. Detail dat geen afbreuk doet aan de ervaring: de bediening komt volgens mij uit elk Aziatisch land behalve Japan.

Gegeten op 23 oktober 2014

wartenbergh

Gegeten op 19 oktober 2014

Avalerion

Favoriete sushi in Delft en omstreken! Alles smaakt heerlijk, verse sushi van goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Interieur niet erg bijzonder voor een sushi restaurant maar dit is een klein detail in verhouding tot het eten. Een plek om terug te komen!

Gegeten op 20 augustus 2014

Pelagatti

Na een wat mindere sushi ervaring elders in de regio weer wezen eten bij Umai in Delft. Wat een contrast toch. Heerlijk verse koude sushi's, erg smaakvol! Spicy tuna en "tonijnsalade" zijn mijn favorieten. En veel keuze. Ook bij de warme gerechten. Sojabonen met zout zijn heerlijk! Zelfs keuze uit 3 mini schnitzels, lekker krokant. Weinig minpunten te ontdekken ook nu weer. Prima en snelle bediening. Echt het beste AYCE sushi restaurant in de regio!

Gegeten op 18 september 2014

CynthiadeJ

Umai is zeker een van de betere All You can Eat sushi restaurants. De gerechten zijn heerlijk, vooral de Sushi met (rivier)kreeft!
Qua service is het wel zoals verwacht bij een sushizaak- zelf een lijstje invullen en personeel komt het brengen. Je moet zelf het tempo aangeven, als je te snel je lijstjes invult, heb je binnen een uur gegeten. Maar eindconclusie: Lekker sushi/japans eten kan bij Umai in Delft!

Gegeten op 21 juni 2014

EsthertjeL

Goede lekkere sushi en vriendelijke bediening.
De zaak zelf is niet zo massaal en eigenlijk in 2en gedeeld, dit maakt het wat gezelliger. Sfeervol en net restaurant met de bekende all you can eat principe. Wij werden op een redelijk drukke zondagavond prima geholpen en vlotte bediening. Zit ook in het centrum van Delft, dit was voor ons reden om een keer langs te gaan na een biosje, prima te combineren en lekker centraal. Wij hebben genoten en komen wellicht nog een keer terug!

Gegeten op 15 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Umai in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Umai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.