a TripAdvisor company

Umai

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 015 214 86 89

Kok123

Gisteren om 20.00 een tafel gereserveerd. We kregen te horen dat de keuken om 10 uur zou sluiten omdat alle koks nog naar huis moesten. Aardig detail daarbij was dat alle koks en bediening stipt om 10 uur met een bord eten het restaurant binnen kwamen om zelf lekker even te eten, tegenover onze tafel. Enfin, twee uur de tijd ipv 2,5 uur. Geen probleem zou je zeggen! Maar toen we binnen 1 uur pas 1 gang hadden gekregen werden we toch wat minder blij. Met honger vroegen we of het nog lang zou duren, de bediening zei dat er een andere sushi chef was en dat hij niet zo snel kon werken. We vroegen wat er zou gebeuren wanneer we om 10 uur maar 2 gangen hadden gekregen. Het antwoord was dat de chef er niet was dus dat ze zelf niks kon doen... Uiteindelijk hebben we maar alvast ronde 3 ingevuld omdat we onderhand erg veel honger hadden. En je raad het al... Alles kwam ineens tegelijk op tafel waardoor het amper paste. Verder werden bordjes met sausjes weggehaald waar we nog niet klaar mee waren en verder werd er geen aandacht aan ons besteed. Met het afrekenen moesten we uiteraard de volle mep betalen, werd er helemaal niet gevraagd naar onze beleving en of het lekker had gesmaakt en gingen we dus met een genegeerd gevoel en een lichtere portemonnee weg. De sushi was erg lekker! Maar om daar steeds een half uur op te moeten wachten kan echt niet. Ik denk niet dat ik ooit terug kom.

Gegeten op 7 mei 2015

M85

Lekker gegeten bij Umai. Ik vond de sushi van goede kwaliteit. Toen we kwamen was het (nog) niet druk dus we kregen het allemaal snel. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 4 mei 2015

-C

Restaurant Umai kent een 'all you can eat' concept, maar is duidelijk beter dan zijn grote 'concurrenten'. De sushi is van aardige kwaliteit. Van de warme hapjes ben ik minder groot fan. Wanneer je voorin het restaurant zit, zit je erg leuk. Achterin heb ik meer het 'vreetschuur' idee omdat het erg fel verlicht is en er veel mensen op een klein oppervlak zitten. Het is een prima optie als je zin hebt in (veel) sushi, vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 22 maart 2015

Robertino015

Umai is het beste sushi restaurant in de binnen stad van Delft! Service en eten is perfect. Decor zou iets knusser mogen maar verder uitstekend!

Gegeten op 21 november 2014

BartenJoyce

Op 18-02-2014 hier gegeten.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Goede rustige sfeer, geen tl-lampen en schoon.
Heerlijke sushi en bijgerechten, en zelfs goed bier.
Prima restaurant om regelmatig naar terug te keren.

Gegeten op 18 februari 2015

Nayuop

Wij komen hier graag regelmatig lekkere sushi eten!
Vooral de sushi met avocado, zalm en roomkaas is geweldig! Absolute aanrader voor sushi liefhebbers!

Gegeten op 31 januari 2015

vera49

Prima sushi en ruime keus. Nadeel dat veel tonijn sushi niet met verse tonijn was bereid maar met bliktonijn. Dus die heb sushi heb ik vermeden. Vlotte en vriendelijke bediening. We zaten achterin het restaurant en daar vond ik het vrij storend dat je via een viezig, slecht bedekkend doekje zo de keuken in kon kijken met onvriendelijk TL licht en rommel. Dit stak extra schraal af ten opzichte van de strakke en schone inrichting (wel een beetje inspiratieloos) van het restaurant zelf.

Gegeten op 24 december 2014

phoxy84

Een heerlijk restaurant meer prima sushi. De sfeer is goed en het menu is goed gevarieerd. De bediening is vriendelijk en vlot. De hoeveelheid sushi die je mag bestellen is meer dan voldoende om het restaurant goed gevuld te verlaten!

Gegeten op 9 oktober 2014

TomG88

Een sushi tent zoals een basic sushi tent hoort te zijn. Bij binnenkomst snel begroet en naar onze plaats verwezen. We kregen snel het systeem uitgelegd en konden gaan turfen bij de gerechten die we wilde bestellen. Alle sushi en nagiri gerechtjes, inclusief alle vleesgerechtjes, waren stuk voor stuk goed op smaak en kwamen vlot naar de tafel. Detail dat geen afbreuk doet aan de ervaring: de bediening komt volgens mij uit elk Aziatisch land behalve Japan.

Gegeten op 23 oktober 2014

wartenbergh

Gegeten op 19 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Umai in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Umai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.