Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Umai

1. Japans

Umai

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 015 214 86 89

wartenbergh

Gegeten op 19 oktober 2014

Pelagatti

Na een wat mindere sushi ervaring elders in de regio weer wezen eten bij Umai in Delft. Wat een contrast toch. Heerlijk verse koude sushi's, erg smaakvol! Spicy tuna en "tonijnsalade" zijn mijn favorieten. En veel keuze. Ook bij de warme gerechten. Sojabonen met zout zijn heerlijk! Zelfs keuze uit 3 mini schnitzels, lekker krokant. Weinig minpunten te ontdekken ook nu weer. Prima en snelle bediening. Echt het beste AYCE sushi restaurant in de regio!

Gegeten op 18 september 2014

CynthiadeJ

Umai is zeker een van de betere All You can Eat sushi restaurants. De gerechten zijn heerlijk, vooral de Sushi met (rivier)kreeft!
Qua service is het wel zoals verwacht bij een sushizaak- zelf een lijstje invullen en personeel komt het brengen. Je moet zelf het tempo aangeven, als je te snel je lijstjes invult, heb je binnen een uur gegeten. Maar eindconclusie: Lekker sushi/japans eten kan bij Umai in Delft!

Gegeten op 21 juni 2014

EsthertjeL

Goede lekkere sushi en vriendelijke bediening.
De zaak zelf is niet zo massaal en eigenlijk in 2en gedeeld, dit maakt het wat gezelliger. Sfeervol en net restaurant met de bekende all you can eat principe. Wij werden op een redelijk drukke zondagavond prima geholpen en vlotte bediening. Zit ook in het centrum van Delft, dit was voor ons reden om een keer langs te gaan na een biosje, prima te combineren en lekker centraal. Wij hebben genoten en komen wellicht nog een keer terug!

Gegeten op 15 juni 2014

dolf3

Sushi en shashimi prima van kwaliteit voor een all you can eat. Bediening best wel alert zeker op drankjes ! Verwacht geen top Japans diner dat kan niet voor deze prijzen. Zaak zelf zou wat romantischer ingericht kunnen worden.

Gegeten op 21 maart 2014

MisterT

Prima all-you-can-eat; goed eten, vriendelijk personeel, vergelijkbare prijs t.o.v. de grote zalen.
Grote voordeel vind ik dat het absoluut niet massaal is.
Aanrader!

Coertos

Umai is voor een 'all you can eat' perfect: uitgebreide kaart, lekkere gerechten, goede service. Natuurlijk niet top-Japans, maar dat mag je ook niet verwachten voor ca. 23 euro. Het interieur is redelijk chique voor een dergelijk concept-restaurant. We hebben hier al vele malen gegeten en steeds met genoegen.
Reserveer beneden vooraan als je wat rustiger / romantischer wilt eten en boven waar het wat gemoedelijker en meer eethuis aanvoelt.

Gegeten op 12 januari 2014

Vosje103

Ditmaal met het hele gezin. Dochter vulde steeds het lijstje in en in no-time stond de tafel vol lekkere hapjes. Heb haar wat moeten afremmen;-) Doordat we nu met 4 waren konden we nog veel meer hapjes uitproberen. Er was een bamigerecht dat minder in de smaak viel en eenmaal werd er een verkeerd gerecht gebracht; verder ging alles heel snel en hebben we weer heerlijk gegeten. Attente en snelle bediening. En dat voor rond de € 100 incl. drankjes. Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 18 oktober 2013

tonio12

Als je in bent voor een "All You Can Eat" is Umai zeker de place to be. Niet een bijzondere, maar zeer degelijke, sushi die snel geserveerd wordt.

Gegeten op 7 augustus 2013

Werf

Hier voor het eerst gegeten. "All you can eat" concept, maar ik had geen "eetschuur" gevoel. Concept spreekt voor zich, je krijgt een paar uur de tijd om in 4 rondes per ronde per persoon 5 items te bestellen.

We begonnen met sushi. Vaak veel rijst, maar op zich prima smaak. Tegen meerprijs ook de dragon roll besteld, erg lekker! We grote portie, prima met 2 personen.

Standaard sushi niet heel spannend maar redelijk. Warme gerechten bevielen prima, vooral de champignons! Tempura was een beetje flauw, maar wel lekker.

Bediening was snel en er werd niets verkeerd geleverd (wat in andere vergelijkbare restaurants wel de standaard is...). Huiswijn was prima. Kraanwater niet mogelijk, pas toen we voor kraanwater wilden betalen.

Gegeten op 25 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Umai in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Umai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.