a TripAdvisor company

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 461 38 55
  2. www.winebarmendoza.nl

Marianne56

De plek is fantastisch maar de prijs/kwaliteitverhouding is abominabel. Pastasalade gegeten met truffelsalami. Enorm veel mesclunsla, niet aangemaakt , dus gortdroog, met 6 stukjes gekookte penne en 5 mini stukjes salami en dat voor 11 euro. Eens maar nooit Meer.

Gegeten op 27 februari 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw recensie. Onze excuses voor de kwaliteit van de pastasalade. Deze is zo te lezen niet goed gemaakt. Graag nodigen wij u uit om onze lunch nogmaals te proberen. U kunt daarvoor contact met ons opnemen via info@winebarmendoza.nl.
Team Wine bar Mendoza

proevert010

Een prachtige plek om op een mooie zomeravond te genieten van een lekker glas wijn en heerlijke hapjes. Garnalenkroketjes zijn erg lekker! Maar het mooiste is nog de plek aan het water.

Gegeten op 27 september 2015

simone156

goedewijnkaart met dito hapjes
toplokatie aan het water altijd druk en gezellig smorgens voor de koffie aan de plas en daarna over op de wijn met hapjes buiten en of met slecht weer binnen knus aan de bar tot in de late uurtjes

Gegeten op 26 september 2015

datproefje

Op een van de zeldzame mooie middagen van de zomer van 2015 (tot dusver) wat gedronken plus hapje op mooiste terras van Rotterdam. Erg vriendelijke bediening. Lekkere koffie en op ons verzoek met een gewoon glas water erbij. Daarna een heerlijke Chardonnay met een broodplank met smeerseltjes en een kaasplank met 4 soorten kaas. Ruim voldoende als late lunch; echt lekker en de rekening viel me ook alleszins mee.

Gegeten op 20 juni 2015

juulrotterdam

Prachtige wijnbar op prachtige lokatie! Jammer jammer jammer dat je een niet een simpele hap kunt eten, de avond kaart is beperkt tot hapjes waardoor je na een aantal wijntje helaas genoodzaakt bent rond 8 uur door te verhuizen naar elders om toch de maag te vullen. Maar voor een borrel in de zon is er geen mooier plekje in Rdam dan medozas terras!

Gegeten op 20 november 2014

linda222

Het is echt genieten bij Mendoza! Met name de wijnproeverijen zijn een aanrader. De hapjes, zowel koud als warm(bijv tortillachips, of de ibericoham) zijn erg lekker. Goedkoop is het niet, maar met het mooie uitzicht over de Bergse Plas is het een bezoekje meer dan waard!

Gegeten op 15 mei 2014

dekos

Afgelopen woensdag hier gelunched. Het weer was uitstekend na lange tijd, en het terras was vrij vol. De locatie vind ik echt meer dan schitterend; mooi aan de plas met uitzicht op de jachthaven. Terras is mooi aangelegd met statafels en houten loungebanken aan het water. Het eten is ook erg lekker, we hadden de wrap en de salade met verse tonijn. Bediening had wel iets vriendelijker gekunt.

Gegeten op 27 augustus 2014

christel5

Heerlijk geluncht in de loungebanken. Het weer was perfect en het uitzicht over de plas is geweldig. We hadden beide een maaltijdsalade. 1met tonijn en wasabimayonaise en wakame, en 1 met geitenkaas en ham. Beide waren erg lekker alleen een maaltijdsalade is het niet echt te noemen daar was het portie echt te klein voor. Maar omdat het zo lekker was hebben we er allebei gewoon nog eentje besteld. Denk je in eerste instantie dus dat de prijs wel meevalt dan valt dat achteraf dus erg tegen, maar het was wel lekker genoeg om een tweede portie te bestellen. De service was zoals die hoort en ik ga hier ook zeker nog een keer terug.

Gegeten op 18 juni 2014

Proever32245

Soms moeilijke en vrije plek te vinden, maar vandaag gelukkig mazzel.
Prachtig uitzicht over de plas met een mooi uitzicht over de skyline van Rotterdam.
De wijnproeverij is zeker aanbevelingswaardig. De wijn is zeker geen water maar heerlijke limonade.
Portie jamón Ibérico en de garnalencroquetjes van Cas Spijkers zijn top.

Gegeten op 6 juni 2014

Marc uit Rotterdam

Prachtige plek aan het water. Er bestaat geen mooier terras in Rotterdam. De bediening is correct en vriendelijk. De prijzen vind ik te hoog voor wat je krijgt. Gerechtjes zijn niet bijzonder.

Gegeten op 24 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Wine bar Mendoza in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Wine bar Mendoza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.