Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wine bar Mendoza

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 461 38 55
  2. www.winebarmendoza.nl

christel5

Heerlijk geluncht in de loungebanken. Het weer was perfect en het uitzicht over de plas is geweldig. We hadden beide een maaltijdsalade. 1met tonijn en wasabimayonaise en wakame, en 1 met geitenkaas en ham. Beide waren erg lekker alleen een maaltijdsalade is het niet echt te noemen daar was het portie echt te klein voor. Maar omdat het zo lekker was hebben we er allebei gewoon nog eentje besteld. Denk je in eerste instantie dus dat de prijs wel meevalt dan valt dat achteraf dus erg tegen, maar het was wel lekker genoeg om een tweede portie te bestellen. De service was zoals die hoort en ik ga hier ook zeker nog een keer terug.

Gegeten op 18 juni 2014

Proever32245

Soms moeilijke en vrije plek te vinden, maar vandaag gelukkig mazzel.
Prachtig uitzicht over de plas met een mooi uitzicht over de skyline van Rotterdam.
De wijnproeverij is zeker aanbevelingswaardig. De wijn is zeker geen water maar heerlijke limonade.
Portie jamón Ibérico en de garnalencroquetjes van Cas Spijkers zijn top.

Gegeten op 6 juni 2014

Marc uit Rotterdam

Prachtige plek aan het water. Er bestaat geen mooier terras in Rotterdam. De bediening is correct en vriendelijk. De prijzen vind ik te hoog voor wat je krijgt. Gerechtjes zijn niet bijzonder.

Gegeten op 24 mei 2014

SandraChristiaan

Heerlijke zondagmiddaglunch op het terras in de zon gehad bij Mendoza aan de plas in Hilligersberg. De salade met gamba's was uitstekend , de salade met verse tonijn van mijn partner ook, en het desembrood perfect gebakken. Heerlijke plek om te relaxen op een zonnige middag of avond, met uitzicht op varende en zeilende watersporters. Uitgebreide keuze Argentijnse wijnen, bijna te veel om uit te kiezen! Volgende keer gaan we proberen in de lounge-banken te eindigen, want voor een langere zit zijn de hoge tafels niet heel comfortabel.

Gegeten op 18 mei 2014

likkebaards

Na een fietstocht langs de rotte op deze mooie locatie geluncht. Heerlijk zuurdesem brood met oude kaas salade met ananas en een salade met gamba's die ook goed was. Bediening is prima en locatie prachtig. Volgende keer gaan we hier de wijnen uitproberen.

Vivianevanderkooij

Heb hier van de week weer heerlijk gelunched met een vriendin. Heerlijk broodje zalm met een goed glas chardonnay. Bediening is vriendelijk en gastvrij. De locatie aan de plas is helemaal super!

Gegeten op 17 augustus 2013

BramvdL

Leuk ingericht met een prachtig uitzicht over de plas. Wel wat aan de dure kant, maar heel gezellig. Zeker een aanrader voor als je een keer in de buurt bent. Doen dus!

Gegeten op 8 juni 2013

MSalazar

Goede Argentijnse wijnen, lekkere huisgemaakte hapjes met fantastisch uitzicht over de Bergse plas. Aanrader voor een drankje.
Salade Niçoise was goed, en ruimschoots voldoende voor de lunch.

Gegeten op 5 januari 2013

Edwin V

Mendoza is een echte wijnbar met een mooi en groot terras aan de Bergsche plas. Één van de beste plekken om op een zondagmiddag te vertoeven. De jetset uit Hillegersberg zit hier te borrelen. De wijnen van het huis Norton zijn van zeer goede kwaliteit. Het eten bestaat voornamelijk uit borrel hapjes. Goed verzorgd, maar wel prijzig. We komen hier graag.

Gegeten op 1 januari 2013

Zweedselekkerbekster

• Uitstekend

• Uitstekend

Pareltje in Rotterdam. Mooie terassen, uitzicht op de Bergse Plas, heerlijke loungebanken buiten...Binnen leuk ingericht. Lunchbroodjes zijn lekker vers (via Gauchos), de borrelhapjes idem. Kijk wel uit met het naar het toilet gaan...op de twee deuren staat een toiletlogo, maar als je die openzwiept sta je in een afgeladen restaurant (met je gulp half open) in plaats van in het toilet ;-P! En toevallig ook Gauchos met oma, opa en kleinkinderen...hahaha

Schrijf zelf een recensie over Wine bar Mendoza in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Wine bar Mendoza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.