Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lunch- en Dinercafé de Verleiding

1. Frans

Lunch- en Dinercafé de Verleiding

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0345 549222

mabu71

Hier twee keer geluncht en aan de grote tafel een verjaardag gehad van een vriendin met hapje en drankje. Bij de verjaardag hadden de hapjes wel wat leuker kunnen zijn en verder keken ze ons op een gegeven moment nog net niet weg. Lunch had ik een heerlijk stokbrood met brie, was echt lekker en goed gevuld. Mijn man had carpaccio die waarschijnlijk ingevroren was geweest en dus niet echt lekker was. Bediening is niet echt op horeca gericht, maar verder prima. Om even een lekker gevuld broodje te eten en even leuk te zitten een prima plek.

Gegeten op 13 februari 2014

jdvutr1

Lunch bij de Verleiding.
1 x baquette Carpacio, 1 x geitenkaas. Mooi opgemaakte en grote baquettes, vers bereid en met smaak. Carpaccio was wat aan de koude kant maar smakelijk en royaal van hoeveelheid. Geitenkaas idem dito. Goede koffie en jus. Vriendelijke bediening, en vooral ruimte om rustig te zitten op goede stoelen en aan prettige tafels. 23 euro afgerekend en dit was prima. Leuk adres midden in de oude stad Culemborg.

Gegeten op 23 januari 2014

HarroldJ

Lekker gegeten. Alleen de service was echt onder de maat. Nadat onze borden waren weggehaald, na een tijdje te hebben gewacht op een eventuele koffiekaart die we niet kregen hebben we afgerekend en zijn weggegaan. De bediening zat aan een grote tafel thee te drinken.
Nee, mijn vrouw en ik zullen hier niet snel meer komen

Britt7273

Heerlijk eten met veel aandacht voor detail klaargemaakt. Zelfgebakken appeltaart en brownies toe! Verrukkelijk!! Vlotte en gezellige inrichting en bediening. Echt een aanrader!

Gegeten op 6 september 2013

Kees Hordijk

Een inrichting waarover nagedacht is, vriendelijk modern en ruim ingericht. De menukaart biedt voor iedereen iets en is vriendelijk geprijsd. Wij kozen voor zalm met tagliatelle en Oosterse ossenhaaspuntjes. Beiden smaakten perfect. Parijse aardappeltjes, aardappelpuree, bietjes en gemengde salade maakten het geheel compleet. Het geheel ietsje minder dan ruim een jaar geleden, toen ons oordeel "uitmuntend" was. Maar ook nu RUIM voldoende. Een aanrader met correct en aardig personeel.

Gegeten op 18 september 2013

Nybehasa

Voor het eerst hier gegeten. Een prima eetcafe waar prijs en kwaliteit goed zijn. Ruime hoeveelheden, carpaccio en uiensoep. Vers en goed bereid. Daarna varkenshaas en slibtongetjes met goede garnituur.
Een tip, het was erg druk geweest waardoor twee gerechten die we eerst kozen niet meer voorradig waren, dat is fijn om van te voren te weten.
We komen zeker terug, alleen al om de taarten te proberen die zelf worden gebakken!

Gegeten op 21 april 2013

blendje

Heerlijk gegeten, grote porties en vriendelijke bediening.
De varkenshaas, gevuld met mosterd en omwikkeld met spek was erg lekker. Nooit gedacht dat we een schilderij in een restaurant zouden kopen. :-) (de kunstenares had deze in het restaurant aan de muur hangen).

Gegeten op 10 november 2012

majtie

Hier nu twee keer geluncht en twee keer het boordje carpaccio genomen omdat het zo smakelijk was! Het broodje is aan de prijs maar je krijgt echt waar voor je geld: een groot stuk stokbrood rijkelijk belegd met goede kwaliteit carpaccio, veel sla, balsamico, Parmezaanse kaas en pijnboompitjes. Ik ga hier zeker vaker terugkomen om alle andere broodjes uit te proberen!

jaccobrand

Had best hoge verwachtingen door alle beoordelingen die ik op eins.nl las. Toch is mijn mening anders nadat ik hier vanavond gegeten heb. Ja, het is een leuk ingericht eetcafé met een vriendelijke bediening, maar ik heb toch ook wel wat opmerkingen.

Laat ik positief beginnen; de tomatensoep was meer dan prima en vers bereid. Zeker voor de prijs is dit een mooi gerecht. Als hoofdgerecht opteerde ik voor de zalm op tagliatelle, maar die viel helaas een beetje tegen. De zalm zelf was prima bereid en mooi knapperig zonder droog te zijn, maar de tagliatelle eronder was veel te waterig en te ver doorgekookt. Daardoor miste het de stevige bijt en romige smaak. Erg jammer, want pasta koken is nu juist zo ontzettend makkelijk.

Gegeten op 5 september 2012

Kees Hordijk

• Uitstekend

• Uitstekend

De uiensoep en de sliptongetjes smaakten perfect en werden in een prima combinatie en verzorgd opgediend. Net zoals over het interieur van deze fraaie zaak ervaar je dat over alles is nagedacht. Verse groenten, aardappelgarnituur uit de oven. En dat alles voor een vriendelijke prijs. Als we in de buurt zouden wonen, zouden we hier zeker vaker komen.

Schrijf zelf een recensie over Lunch- en Dinercafé de Verleiding in Culemborg

Schrijf hieronder je recensie over Lunch- en Dinercafé de Verleiding. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.