Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bar Lempicka in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 622 02 09

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Jan_met_Smaak

Mooie plek om te zitten. Helaas werden het voorgerecht en het hoofdgerecht min of meer simultaan geserveerd. Bijgerechten daarentegen kwamen pas 10 minuten later ter tafel. De kip was prima, hoewel ik mij bij een boerenlandkip iets anders had voorgesteld dan een kippenpoot, maar dit terzijde. De couscoussalade was echt niet lekker. Koude couscous met margarinesmaak. Ik heb van de beloofde koriander werkelijk niets ontwaard. De bediening was wel vriendelijk, maar ook slordig. Maar van die slordigheid leken ze zich zelf nauwelijks bewust. Kortom; ik had na het bezoek aan Lempicka geen honger meer en ik heb me niet groen en geel geërgerd aan de bediening. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Gegeten op 5 juli 2014

Ruurt

Prima tent op prima locatie. Hoewel de kip wel errug droog was, was de rest van de maaltijden goed. Vriendelijke bediening, leuk tentje. Wel extra bijbetalen voor een puntzak friet, op een prijs waar dat er normaliter in zit. Al met al nog prima betaalbaar voor deze locatie.

Gegeten op 25 juni 2014

Han027

Zeer trieste humor. Al plm. 10 jaar heb ik periodiek met collega's een lunch aldaar. Voorheen onder de oude eigenaren. De ontwikkeling is zeer negatief en laat zich thans kwalificeren als een studentensoos die overdag open is. Wij bestellen een uitsmijter ham/kaas met gebakken champignons op wit brood en 2 maal hetzelfde op bruin brood ( zoals op menukaart staat aangegeven) Na verloop van tijd wordt ons gevraagd of we geen omelet willen. Nee dus. Vervolgens worden er na verloop van tijd 3 uitsmijters geserveerd met 1 champignon en alles op wit brood. Wij geven aan dat dit onjuist is en dat er 2 waren besteld met bruin brood. Wat gebeurt ???. . . er worden 5 sneetjes bruin brood in een bakje op tafel gezet. Wij hadden toch bruin brood besteld.
Wij hebben de zaak verlaten .

Gegeten op 11 juni 2014

DutchDutch

Heerlijk gegeten! Gerechten smaakte heel puur en lekker.
De professionaliteit van de bediening kon echter beter: personeel op hun kop geven terwijl de klanten dat horen, is niet bepaald netjes. Ons hoofdgerecht kwam 10 minuten nadat wij brood vooraf hadden gekregen, heel fijn dat het eten snel komt, maar dit was wel een beetje te snel. Voordat we mes en vork konden neerleggen werden al de hoofdgerecht borden gehaast weg gehaald. Zonde, dit gaf ons een erg gejaagd gevoel.

Gegeten op 7 juni 2014

erikdeboer1985

Afgelopen zaterdag hier gegeten met 3 collega's. We hadden een heerlijk voorgerechten plateau vooraf. Als hoofdgerecht hadden wij allemaal de vis van de dag. Echt heerlijk smaakvol en vers. Het bedienend personeel vroeg constant of alles naar wens was en was erg vriendelijk. Al met al een leuke ervaring. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 3 mei 2014

ArwenLoos

Geluncht bij Lempicka. Mooie lokatie! Met een heerlijk terras. Helaas kwam de clubsandwich pas na een half uur op tafel en miste het ei erop. Het brood was zodanig lang getoast dat het eerder crackers dan boterhammen leek. Bediening was ok. Maar toen ik een opmerking maakte over het gebrek aan ei, en zei dat ik de club toch op zou eten ivm honger... werd me een drankje van het huis aangeboden. Heel vriendelijk. Toch jammer dat toen ik thuis mijn rekening bekeek bleek dat ik het drankje toch had afgerekend.

Gegeten op 29 maart 2014

Proever84338

We hadden gamba's met calamari besteld. De gamba's bleek 1 gamba te zijn, nadat we de bediening attent hadden gemaakt op het feit dat het voorgerecht aangeduid werd als gamba's werden twee extra gamba's gebracht. Helaas waren alle gamba's niet gaar en zijn deze teruggestuurd. De twijfel ontstond of we hier de rest van de maaltijd wel wilden voortzetten. Excuses zijn gemaakt en uiteindelijk is 1 voorgerecht in rekening gebracht en was de koffie en port van het huis. De mosselpan en vis was prima en het fondant chocoladetaartje ook. Echter kon het slechte begin de avond niet echt meer goedmaken. Over smaak valt niet te twisten maar als je uit eten gaat is gaarheid toch wel een basisvereiste. Verder was de plek aan het raam erg koud. We zullen hier niet nogmaals gaan eten.

Gegeten op 14 januari 2014

Col59

Na een lekkere wandeling neergestreken voor een drankje en een uitgebreid bittergarnituur met ossenworst, blokjes kaas, bitterballen, kaassticks, olijfjes en zuur bij Bar Lempicka.
Leuke plek met uitkijk over de Amstel op de hoek tegenover het chique Amstel hotel. Aanrader voor een lazy Sunday afternoon!

Gegeten op 12 januari 2014

basduzzz

Leuk cafe/restaurant! Goed terras lekker in het zonnetje wel heel druk op mooie dagen. De ene helft van het terras mag dan eten en de andere helft niet.. Wij zaten dit keer lekker binnen en bestelde een lekkere hamburger. en clubsandwich! Deze was erg lekker! Alleen de bediening niet zo vriendelijk.. Verder prima restaurant goeie sfeer en ligging!

Gegeten op 27 september 2013

frans37

Al aantal keer gegeten hier, zowel lunch als diner. Prima eten, vooral de Ceasar Salade is voortreffelijk. Ook de mosselen en Ribeye zijn erg goed. Lekkere frites en goede mayo erbij. Bediening is snel en vriendelijk. Wat dit natuurlijk ook een pracht stek maakt is het, vernieuwde, heel zonnige terras. Echt een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Bar Lempicka in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bar Lempicka. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.