• foto's van Bar Lempicka in Amsterdam - 1

• 7.9 10 8

• 7.7

• 8.3

Stijlvolle brasserie & cocktailbar

Van de moderne en warme inrichting met Art Deco-elementen, het schitterende uitzicht over de Amstel en zonnige terras, tot aan de voortreffelijke gerechten: hier kom je om te genieten. Deze stijlvolle brasserie serveert daarnaast ook nog de lekkerste cocktails aan de bar. Een plek om heerlijk te eten en lang na te borrelen.

Proever84338
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden gamba's met calamari besteld. De gamba's bleek 1 gamba te zijn, nadat we de bediening attent hadden gemaakt op het feit dat het voorgerecht aangeduid werd als gamba's werden twee extra gamba's gebracht. Helaas waren alle gamba's niet gaar en zijn deze teruggestuurd. De twijfel ontstond of we hier de rest van de maaltijd wel wilden voortzetten. Excuses zijn gemaakt en uiteindelijk is 1 voorgerecht in rekening gebracht en was de koffie en port van het huis. De mosselpan en vis was prima en het fondant chocoladetaartje ook. Echter kon het slechte begin de avond niet echt meer goedmaken. Over smaak valt niet te twisten maar als je uit eten gaat is gaarheid toch wel een basisvereiste. Verder was de plek aan het raam erg koud. We zullen hier niet nogmaals gaan eten.

Gegeten op 14 januari 2014

Col59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een lekkere wandeling neergestreken voor een drankje en een uitgebreid bittergarnituur met ossenworst, blokjes kaas, bitterballen, kaassticks, olijfjes en zuur bij Bar Lempicka.
Leuke plek met uitkijk over de Amstel op de hoek tegenover het chique Amstel hotel. Aanrader voor een lazy Sunday afternoon!

Gegeten op 12 januari 2014

basduzzz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk cafe/restaurant! Goed terras lekker in het zonnetje wel heel druk op mooie dagen. De ene helft van het terras mag dan eten en de andere helft niet.. Wij zaten dit keer lekker binnen en bestelde een lekkere hamburger. en clubsandwich! Deze was erg lekker! Alleen de bediening niet zo vriendelijk.. Verder prima restaurant goeie sfeer en ligging!

Gegeten op 27 september 2013

frans37
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al aantal keer gegeten hier, zowel lunch als diner. Prima eten, vooral de Ceasar Salade is voortreffelijk. Ook de mosselen en Ribeye zijn erg goed. Lekkere frites en goede mayo erbij. Bediening is snel en vriendelijk. Wat dit natuurlijk ook een pracht stek maakt is het, vernieuwde, heel zonnige terras. Echt een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2013

nls
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima plek om te gaan eten/borrelen voor een voorstelling in Carré. In andere recensies wordt afgegeven op het personeel. Ja ik heb weleens professioneler personeel meegemaakt, maar de attentheid en vriendelijkheid compenseerden zeker het gebrek aan ervaring.

Gegeten op 5 september 2013

eurotoetje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige ambiance , mooi interieur alleen was het eet gedeelte te donker en erg rumoerig . Je zag nauwelijks wat er op je bordje lag en een goede conversatie was niet mogelijk . Het eten was matig en een slechte opmaak .
De ribeye was dun en daar door niet medium gebakken , het geheel overgoten met een zwarte saus ook over de groenten heen . Waardoor alles gewoon een smaak krijgt en het geheel er zwart uitzag . De heilbot was op de huid gebakken , maar te droog .
Sorry niet voor herhaling vatbaar .

Gegeten op 30 november 2012

Barbosita
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb 3 weken geleden hier gegeten met een vriendinnetje van me. We hebben erg genoten. Bediening was erg vriendelijk, en leuk.
We hadden allebei een mosselpan genomen en het is zeker een aanrader. Ik kom zeker terug...we hebben nog lang na geborreld. Ik kom zeker terug

Gegeten op 10 oktober 2012

Ballistic
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een leuke tent op een hele leuke lokatie. Het eten niet speciaal, maar lang niet slecht. De bediening was uitstekend en de inrichting is ook weer eens wat anders!

Ilari

• Matig

Het decor is wel heel erg nep-jaren-20 en het bedienend personeel nepprofessioneel. Je kunt een karaf water krijgen als je een fles wijn bestelt, anders alleen losse glazen water. Een benepen, doorgeslagen bedrijfsvoering die averechts werkt. Uiteindelijk dronken mijn tafelgenoot en ik ieder twee glazen wijn en liep de serveerster af en aan met losse glaasjes water. Tonijn is er slechts rare (‘koud’) of well-done te bestellen, volgens strikte orders van de keuken. Een toeristenval. Gelukkig niet van het ergste soort.

Fradie

• Matig

4 januari hier gegeten. Er ging veel mis. Jammer!
Bij een eerder bezoek aan Lempicka vonden we het er gezellig en aten we er goed.
woensdag was het minder......
We waren met ons achten en wilden eerst wat drinken en praten, daarna eten.
Koffie en chocomel werden lauw geserveerd, toen we hierover klaagden werd alles wel vervangen, maar toch.
Het WiFi werkte niet, jammer maar helaas.
We hadden gezegd te willen eten, om vijf uur kregen we de mededeling dat onze tafel gereed was. Toen we eenmaal aan tafel zaten werd ons echter verteld dat de keuken pas om half zes open ging...waarom werden we dan al aan tafel geroepen?
We konden intussen wel brood en water bestellen. Spa blauw bleek achteraf € 6,50 per liter te kosten.
Toen uiteindelijk de bestelling gebracht werd, werden twee borden verwisseld, terugruilen kon niet meer omdat bij het dieeteten intussen verboden toevoegsels (kaas en specerij) waren gestrooid. En in plaats van een grote portie werd een kleine portie geserveerd. Ook dit werd wel hersteld, maar we zaten dus weer te wachten. Al met al minder leuk dan de vorige keer. Ik zat met mijn rug aan de raamkant en had het koud! Geen value for money.

Schrijf zelf een recensie over Bar Lempicka in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bar Lempicka. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!