Midori

• 7.6

• 7.5

blauwesmulsmurf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, is voor ons niet de eerste keer, en komen zeker vaker terug.
Personeel altijd vriendelijk !
Er zijn gerechten in overvloed, en allemaal er vers bereid !

Gegeten op 9 februari 2014

Edwin & Sylvia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Maandagavond hier gegeten, was rustig, wat wij niet begrijpen want de kwaliteit was top. Hier de lekkerste ebi-tempura maki die we ooit in een all you can eat concept hebben gegeten. Alle sushi's worden vers gemaakt en dat proef je. Wij komen zeker terug, ondanks dat we er 45 minuten voor moeten rijden. Midori wij kunnen alleen maar zeggen: TOP!!!!! (Haal nr 37 nooit van de kaart)

Gegeten op 3 februari 2014

RobinLaura
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nice restaurant on the city. Relaxed atmosphere, nice staff. Enjoyed the good Stifado of lamb. Table companion was moderately excited about the mixed grill. However, her dessert, baklava and walnut tart was good again.

Gegeten op 21 mei 2013

Liliath666
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een donderdagavond bij Midori gegeten. Na ongeveer 45 minuten waren we niet meer de enige gasten in het restaurant. Bediening was prima en de kaart lekker uitgebreid zoals je van een sushi all you can eat mag verwachten. De gerechten smaakten allemaal prima, alleen de miso soep was gewoon echt niet lekker. Naar mijn smaak veel en veel te zout. Verder prima all you can eat restaurant.

Gegeten op 18 april 2013

prummie70
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hier gegeten. We houden erg van sushi en ander Japans eten. Dat was hier wel goed. Meer dan genoeg keuze in zowel warme als koude gerechten. Het was voor een vrijdagavond helemaal niet druk. We komen hier vast nog eens!

Gegeten op 5 april 2013

ricky-rick
  • Recensies in de laatste twee jaar

onlangs hier gegeten. het eten was erg lekker, vers en veel keuze.
toevallig ook van de nieuwe gerechten geproeft. nou, de gefrituurde sushi was echt super. sushi met een krokant jasje.
hier wordt er creativiteit en durf getoond. het is tenminste niet nog zo'n standaard all you can eat sushi tent. ben heel blij om en zal nog vele maal met plezier terug komen.

moverwater
  • Recensies in de laatste twee jaar

Miori is een modern all you can eat restaurant. de sushi met tonijn en zalm was heerlijk! erg vers! Alleen jammer dat er oud frituurvet gebruikt is, en op deze manier veel sushi verpest werd. En serieus, wie heeft er ooit van sushi met banaan gehoord?!
Wat wel erg leuk was dat er een aantal gerechten uitgeprobeerd werden en aan de klanten aangeboden werd, echter hier ook weer sushi gebakken(?) met oud vet. dus helaas niet erg lekker.
Jammer, voor ons geen tweede keer naar Midori.

bxr

• Goed

Wie van veel eten voor z'n geld houdt is hier aan het juiste adres. De plaatjes van de salades komen niet persé overeen met de menuplaatjes. Het personeel loopt zich uit de naad en heeft geen tijd - of fut - voor een gezellig kort praatje. Bam! Weer een bordje op tafel (tapas). Maar de smaak is dik in orde en dierenvrienden komen hier prima aan hun trekken.

Hans_van_Leeuwarden

• Slecht

De sushi was niet lekker. Ook hier is door Chinezen gemaakt. Lijkt meer op een Chineze restaurant dan een Japanse. De warme gerechten waren ook matig.

jenna

• Uitstekend

wij waren er zaterdagavond en het restaurant zat vol.
super gezellig en heerlijke sushi gerechten.
het was voor ons de eerste keer sushi eten in een restaurant.
met stokjes.
top !!!

Schrijf zelf een recensie over Midori in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Midori. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!