a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 752 03 32

Genieten van de lekkerste ingrediënten in Amersfoort

De gerechten bij De Vereeniging zijn lekker, gezond en iedere dag weer anders. Er is geen uitgebreide kaart, maar wel een creatieve insteek van de chef, die je zeker weten verrast met de lekkerste producten. Hier eet je wat de pot schaft en kun je gezellig bij anderen aanschuiven in de karakteristieke houten zitmeubels. Geniet van een informele sfeer in deze oude zeepfabriek in de Eemhaven, het creatieve hart van de stad.

neeltje_st

Via online reservering

Zeer vriendelijke bediening! Wat direct op valt.
Het eten vind ik lekker maar ik miste een smaaksensaties. Heb wel enorm genoten van de perencake met heerlijke latte macchiato!

Gegeten op 29 januari 2016

diana.e.jansen

Via online reservering

Hebben heerlijk gegeten met de AH korting, collega had vegetarische gerechten en ik de tonijnsalade en de rendeng en een heerlijk toetje. Wat ik heel prettig vond was de overzichtelijke kassabon bij het afrekenen. Inderdaad 2 voor de prijs van 1. Komen zeker terug

Gegeten op 28 januari 2016

rutischwartzenberg

Via online reservering

Het was leuk, druk. De bediening allemaal jonge mensen. De prijs, zeker met AH boekje, was zeer redelijk. Het restaurant ligt dicht bij waar wij wonen dos komen we er vast nog eens.

Gegeten op 26 januari 2016

rvdree

Via online reservering

Ik vond de salade heerlijk en de soep van mijn partner ook heel goed. Hoofdgerecht,hete bliksem was minder.geen hete bliksem smaak terug te vinden,vlees was wel heerlijk gaar. Jammer genoeg de appelcrumble te koud

Gegeten op 25 januari 2016

e.m.damen

Via online reservering

Eenvoudig restaurant, voor jonge mensen ,zeker voor herhaling vatbaar, ook wat de prijs betreft! Het voor en hoofdgerecht waren prima, het nagerecht viel ons tegen.

Gegeten op 23 januari 2016

mbaelde

Via online reservering

Voor de tweede keer gegeten bij dit bijzondere restaurant aan de Eemhaven. Simpel eten met een pure smaak. Het vegetarische hoofdgerecht was erg lekker en de dadeltaart als nagerecht verrukkelijk. Een prettige bediening en een aangename keuze uit verschillende hoekjes om te zitten.

Gegeten op 20 januari 2016

FCWEJC

Via online reservering

Gastvrij, gezellig en heerlijk eten! Prijs kwaliteit is heel goed! Bediening erg vriendelijk! we komen beslist nog eens terug.

Gegeten op 19 januari 2016

rietvanderwal

Via online reservering

Het eten smaakte erg lekker .en zag er smaakvol en verzorgd uit. De sfeer/ bediening was erg plezierig. De inrichting is eenvoudig maar wel erg leuk. ik heb me erg "thuis"gevoeld.

Gegeten op 5 januari 2016

iensike

Via online reservering

Lekkere sfeer, nonconformistisch, Vrolijke bediening. Heel erg lekker eten. Alles vers. Geen keuzestress. Echt een aanrader en ik kom zeker terug.

Gegeten op 22 december 2015

Daphne94

Via online reservering

Ik ben hier afgelopen vrijdag met mijn moeder wezen eten. Na binnenkomst mochten we zelf een plekje uitzoeken. Het duurde even voordat er iemand kwam vragen wat we wilde drinken en het concept uitlegde. We bestelden de dagsap, appel met watermeloen, die was erg lekker! Zat echter wel in een erg klein glaasje. Vervolgens kon je bij het voorgerecht kiezen uit drie gerechten, brood, wisselende salade of een wisselende soep. Ik heb gekozen voor het brood, de knoflookboter die erbij zat was erg lekker, de pesto minder. Vervolgens kun je bij het hoofdgerecht kiezen uit vegetarisch, vlees of vis. Ik koos voor vegetarisch en mijn moeder voor vis. Het vegetarische gerecht was een heerlijke Mexicaanse burrito met bonen en guacamole. Ook met het toetje kon je weer kiezen uit drie soorten, ik koos voor de chocolademousse die vond ik iets tegenvallen dit lag vooral aan de structuur die een beetje vreemd was. Al met al waren de gerechten snel bereid en grotendeels met verse ingrediënten, vandaar dat het dagmenu elke keer anders is. We hebben niet lang op onze gerechten hoeven wachten, wat erg fijn is.

Gegeten op 18 december 2015

Schrijf zelf een recensie over De Vereeniging in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over De Vereeniging. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.