Japans Restaurant Kimono

• 7.3

• 6.5

evertvdl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk adresje om gemakkelijk japans te eten aan de bakplaat. In een donker interieur is het met een groepje toch prima vertoeven. De menu keuze is uitgebreid en zeer netjes geprijsd. De huiswijnen zijn prima. Het eten wordt rap voor je gebakken en is prima op smaak.
Dat met zeer vriendelijk personeel en leuk praatje van de kok, maakte het hier tot een geslaagde avond.

Gegeten op 9 maart 2014

Lisa-H
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag hier voor de tweede keer gegeten. Ontvangst was hartelijk, eten kakelvers en de timing van de gerechten was perfect. De gastheer en kok namen echt de tijd om je naar het zin te maken. Het werd gelijk opgemerkt dat we voor de tweede keer kwamen, dat is natuurlijk ook altijd leuk. Enige minpuntje was de kimono, zat een rare vlek op. Maar dat is dan ook echt het enige. Ga zo door!

Gegeten op 2 maart 2014

JudSmits
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via vakantieveilingen met 50% korting gegeten met drie personen bij Kimono.
Erg vriendelijke ontvangst door de gastheer.
We bestelden alle drie een ander menu, maar er zat in de praktijk weinig verschil in. Smaak was prima en de drankjes kwamen vlot.

De kok had van mij zijn iets te standaard trucjes en grappen achterwege mogen laten, je kreeg hierdoor echt een soort lopende band gevoel.

We hebben wel een gezellige avond gehad en gaan, met kortingsbon gewapend, nog wel een keer terug. Zou voor de volle prijs dit restaurant niet aanraden, daar miste het net wat extra`s voor.

Gegeten op 27 december 2013

hanssss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke avond gehad, eten was prima, personeel top.
Grappige opzet door met wildvreemden om 2 grote platen te zitten.

Veel aandacht voor onze kinderen.

Gegeten op 6 februari 2014

gijsh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op vrijdag verwacht je iets meer drukte maar de zaak was matig bezet. Dit bleek een goede inschatting want hetgeen we voorgeschoteld kregen was matig. We bestelde 3 verschillende menu's maar kregen over het algemeen hetzelfde. De smaken van de geserveerde sushi's waren redelijk. Wat van de bakplaat kwam was een eenheidsworst. Wellicht zou er meer invloed op de te serveren gerechten moeten zijn door een echte Japanse kok. Al met al te veel betaald voor te weinig eten.

Gegeten op 17 januari 2014

Emo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben daar zeer recent gegeten. We vonden het op alle punten slecht. Is zeker geen aanrader te noemen.

Eten was niet goed, de sushi was niet goed en het vlees van de bakplaat rook naar brandgeur.
Personeel was te amicaal
Zoals andere ook al schreven, was het niet schoon zoals je bij een restaurant zou mogen verwachten.
Kortom: "net niet"

Gegeten op 4 januari 2014

ragm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima prijs kwaliteitsverhouding .
Lekker vlot tempo tussen de gangen.
Personeel is uiterst vriendelijk
Dessert was prima .

Gegeten op 22 oktober 2013

lekkertoch
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren bijna een beetje bang geworden door negatieve recensies, maar zijn erg blij dat we toch gegaan zijn, we hebben een heel erg leuke avond gehad en we hebben lekker gegeten! Het duurde wel erg lang voordat de echte maaltijd begon, maar daar werden ook netjes verontschuldigingen voor gemaakt. Het eten was lekker en voldoende, het personeel was vriendelijk en gezellig, maar niet opdringerig en we voelden ons bijna bezwaard dat we met een vakantieveilingenbon waren gekomen, dus hebben we een leuke fooi gegeven. Zeker een keer proberen.

Gegeten op 25 oktober 2013

ACM030
  • Recensies in de laatste twee jaar

In Utrecht zijn de restaurants waar je aan de bakplaat kunt eten niet heel dik gezaaid. Bij Kimono kan dat, maar daar is alles mee gezegd. Het eten is lekker, maar zeker niet heel bijzonder.
Het restaurant zelf is redelijk netjes, maar de grond en eetrand rond de bakplaat voelen plakkerig/vettig aan. Dat zal vast een gevolg zijn van het feit dat de koks bij iedereen strookjes gebakken ei in de mond proberen te gooien, maar maak het dan goed schoon.
De service is vriendelijk, maar een kok die de bakplaten komt aanzetten, gekleed in een spijkerbroek met overhemd dat van onder tot boven onder de vetvlekken zit, is niet bevorderlijk voor de eetlust.

Gegeten op 5 oktober 2013

heidy1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, wat een goede kwaliteit, vriendelijk personeel en alles was super netjes, wij komen zeker terug.
Hadden geboekt via vakantieveiling, was de moeite waard, niks geen aangepast menu, gewoon eerlijk eten, ga zo door!

Gegeten op 1 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Japans Restaurant Kimono in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Japans Restaurant Kimono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!