a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Ik heb op 25 mei gegeten bij Kimono met 3 vrienden. Het eten was lekker, al moesten we er lang op wachten. De koks waren leuk en deden erg hun best er een show van te maken. Echter hebben de serveersters nog nooit van 'service with a smile' gehoord. Ze keken je niet aan als ze wat zeiden en keken vrij chagrijnig. Ik vond de bediening erg onprofessioneel, onze drankjes was ze vergeten en de cola wordt zonder ijs geserveerd. Ik was niet zo tevreden. Het eten is goed, maar het is wel een avondvullend programma.

Gegeten op 25 mei 2015

jaccominnaar

Heb hier gegeten met mijn voetbalteam, afsluiting van het seizoen. Voor zo'n gelegenheid is het perfect, ik zou hier minder snel met mijn vrouw gaan eten.
De kok was erg vriendelijk en hij zorgt voor een (erg) informele sfeer. Wederom past prima bij uit eten met een grote groep vrienden of bedrijf, minder bij een romantisch uitje. Je zit aan grote bakplaten. Normaal is dat erg duur, hier niet. Het eten is niet speciaal, maar wel veel voor weinig geld. Wij hadden een uitgebreid vis/vlees menu. Begonnen met Sushi, daarna zalm en gamba's, later ook kip, varkenshaas en steak. Misosoepje, gebakken groente en gebakken rijst erbij maken het compleet.

Gegeten op 15 mei 2015

jan1956

Heerlijk gegeten hier! Wij hadden keuze menu 6, echter, ik hou niet van gebakken zalm. Op verzoek kon dat probleemloos gewisseld worden voor iets anders. Ik koos voor inktvis.
De Miso was naar mijn smaak wat flauw, maar wel lekker. De garnalen waren lekker, misschien wel wat veel.
De overige gangen, allen van de teppanyaki plaat waren heerlijk. De ossenhaas was perfect, de yakitori misschien nog wel lekkerder!
De kok had het best druk, zo alleen. Daarom kwamen de gangen wel wat snel, zodat hij ook andere tafels kon bedienen zonder te lange wachttijden. Maar hij deed dit rustig zonder gehaast over te komen.
Als ik een minpuntje zou moeten verzinnen zou ik zeggen dat de echte japanse koks er meer show van maken. Maar kwaliteit telt, dus show is ondergeschikt.
Kortom, heerlijk gegeten en we komen hier zeker terug!

Gegeten op 19 mei 2015

erickbaard

Lekker hier gegeten met vrienden, bediening was erg amusant en vrolijk, we zulllen zeker gauw weer hier komen eten voor de gezelligheid en natuurlijk voor het eten!

Gegeten op 22 februari 2015

sander194

zaterdag heerlijk gegeten bij kimono met een groep van 25.
was hartstikke gezellig de kok deed allemaal leuke trucjes.
erg leuk als je met een groep gaat eten

Gegeten op 28 maart 2015

joannel

Super leuk restaurant. Goed gegeten, de kok aan tafel is erg makkelijk in de omgang. We zaten met 9 mensen aan tafel, 4 groepen die elkaar niet kende, maar de kok zorgde ervoor dat het voelde als een groep. Zeer gezellige avond, we komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 3 maart 2015

muidenaar

Heerlijk gegeten en heel hartelijk ontvangst en bediening. De kok (aan tafel) was is in een hele goede bui en heeft ons drieën prima vermaakt (met oprecht interesse en verhalen). Eten was zeer goed. Heerlijke sushi vooraf, vervolgens o.a. inktvis (was goed mals (wat best lastig is om klaar te maken) en op smaak, en gamba's. Zeker een aanrader

Gegeten op 22 januari 2015

Pepe1

Via Vakantieveilingen hier gegeten. Bij binnenkomst 2 jonge meiden die ons niet heel hartelijk begroette. Restaurant ziet er niet heel gezellig uit. De 2 jonge meiden waren zonder lach en enig spontaniteit aan het bedienen. De kok was de hele avond aan het praten over de verbouwing. Na alles op te hebben nog steeds honger. Kortom.... Flinke tegenvaller en voor wat je krijgt aan eten is de prijs te hoog. Ik zou hier niet nog eens heen gaan!

Gegeten op 20 februari 2015

Proever73827

In december 2014 2x gegeten bij Kimono. De eerste keer ging er van alles mis, de 2e keer was heel goed. Zaken die opvielen, waren:
Je moest reserveren voor een bepaalde tijd. De 1e ronde was 18u. Toen we om 17u50 aankwamen, was het restaurant zelfs nog dicht en werd de vloer nog gedweild. Toen we klokslag 18u binnengelaten werden, was het glibberen op de natte vloer. Omdat er wat mis was gegaan met 1 of meer koks (ziek?) duurde het 5 kwartier voordat we het 1e eten kregen. Het eten was verder ok, en genoeg. Je moet alleen geen speciale eetwensen hebben, want dit gaat geheid mis...

De 2e keer begon alles op tijd, was het eten minstens zo lekker en de kok minstens zo leuk.

Gegeten op 22 december 2014

Sander1103

Gisteren bij kimono wezen eten. Bij binnenkomst geen Japanner te bekennen, heel jammer in een Japans restaurant. Eén kok was een Chinees en een andere een Afghaan kreeg ik te horen. Eten was droevig, als Japankenner ben ik zeer teleurgesteld in het eten. Tempura was te vet, sushi was te klef en smaakloos, yakitori was wel lekker maar iets te zoet. Rijst was gortdroog en weinig smaak. Kok was een gerecht voor mij vergeten te maken uit het menu. Ossehaas was te taai en te grof van structuur, ik twijfel of het wel ossehaas was. Volgende keer weer bij een echte Japanner eten. Jammer.

Gegeten op 6 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Japans Restaurant Kimono in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Japans Restaurant Kimono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.