Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Japans Restaurant Kimono

1. Japans

Japans Restaurant Kimono

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 030 273 23 55
  2. www.kimono-utrecht.nl

Gerda1208

Goede verhalen van kennissen gehoord over dit restaurant, zodoende hebben wij het ook uitgeprobeerd. Het eten is heerlijk en vers, maar met name de bediening en de wijze van bereiding hebben het een bijzondere avond voor ons gemaakt. Er heerst een ontspannen sfeer, uitnodigend om lekker lang te tafelen. Voor ons absoluut de moeite waard om nogmaals te bezoeken.

Gegeten op 16 augustus 2014

Nikiko

Gister hier met een groupon gegeten samen met mijn vriend.
Het restaurant is vrij donker, je zit met 8 personen rond een tafel. Hierdoor was het niet goed mogelijk om een gezellig te praten omdat je geen privacy hebt. Niet echt een geschikte plek om gezellig met z'n tweetjes uit eten te gaan, ik denk dat het met een groep wel leuker is.

Het eten was oké klaar gemaakt. De gemaakt sausjes waren erg lekker. Alleen de sushi vonden wij echt niet goed, de rijst was te zoet en te plakkerig en daarnaast was de vis en sushi niet mooi gesneden. Het zag er afgeraffeld uit. De porties waren klein, aan het eind van de avond zaten we niet lekker vol. Zeker voor de prijs die ze vragen was dit een beetje jammer.

De service was ook wel oké, de kok probeerde praatjes aan te gaan met iedereen. Hij ging alleen echt te lang door met het eten "gooien" wat de klanten op moesten vangen in hun mond.

Zelf met een groupon was het geen goede prijs kwaliteit verhouding.
Al met al vonden wij het geen slecht restaurant, maar is het ook niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 mei 2014

evertvdl

Leuk adresje om gemakkelijk japans te eten aan de bakplaat. In een donker interieur is het met een groepje toch prima vertoeven. De menu keuze is uitgebreid en zeer netjes geprijsd. De huiswijnen zijn prima. Het eten wordt rap voor je gebakken en is prima op smaak.
Dat met zeer vriendelijk personeel en leuk praatje van de kok, maakte het hier tot een geslaagde avond.

Gegeten op 9 maart 2014

Lisa-H

Afgelopen zondag hier voor de tweede keer gegeten. Ontvangst was hartelijk, eten kakelvers en de timing van de gerechten was perfect. De gastheer en kok namen echt de tijd om je naar het zin te maken. Het werd gelijk opgemerkt dat we voor de tweede keer kwamen, dat is natuurlijk ook altijd leuk. Enige minpuntje was de kimono, zat een rare vlek op. Maar dat is dan ook echt het enige. Ga zo door!

Gegeten op 2 maart 2014

JudSmits

Via vakantieveilingen met 50% korting gegeten met drie personen bij Kimono.
Erg vriendelijke ontvangst door de gastheer.
We bestelden alle drie een ander menu, maar er zat in de praktijk weinig verschil in. Smaak was prima en de drankjes kwamen vlot.

De kok had van mij zijn iets te standaard trucjes en grappen achterwege mogen laten, je kreeg hierdoor echt een soort lopende band gevoel.

We hebben wel een gezellige avond gehad en gaan, met kortingsbon gewapend, nog wel een keer terug. Zou voor de volle prijs dit restaurant niet aanraden, daar miste het net wat extra`s voor.

Gegeten op 27 december 2013

hanssss

Leuke avond gehad, eten was prima, personeel top.
Grappige opzet door met wildvreemden om 2 grote platen te zitten.

Veel aandacht voor onze kinderen.

Gegeten op 6 februari 2014

gijsh

Op vrijdag verwacht je iets meer drukte maar de zaak was matig bezet. Dit bleek een goede inschatting want hetgeen we voorgeschoteld kregen was matig. We bestelde 3 verschillende menu's maar kregen over het algemeen hetzelfde. De smaken van de geserveerde sushi's waren redelijk. Wat van de bakplaat kwam was een eenheidsworst. Wellicht zou er meer invloed op de te serveren gerechten moeten zijn door een echte Japanse kok. Al met al te veel betaald voor te weinig eten.

Gegeten op 17 januari 2014

Emo

Wij hebben daar zeer recent gegeten. We vonden het op alle punten slecht. Is zeker geen aanrader te noemen.

Eten was niet goed, de sushi was niet goed en het vlees van de bakplaat rook naar brandgeur.
Personeel was te amicaal
Zoals andere ook al schreven, was het niet schoon zoals je bij een restaurant zou mogen verwachten.
Kortom: "net niet"

Gegeten op 4 januari 2014

ragm

Prima prijs kwaliteitsverhouding .
Lekker vlot tempo tussen de gangen.
Personeel is uiterst vriendelijk
Dessert was prima .

Gegeten op 22 oktober 2013

lekkertoch

We waren bijna een beetje bang geworden door negatieve recensies, maar zijn erg blij dat we toch gegaan zijn, we hebben een heel erg leuke avond gehad en we hebben lekker gegeten! Het duurde wel erg lang voordat de echte maaltijd begon, maar daar werden ook netjes verontschuldigingen voor gemaakt. Het eten was lekker en voldoende, het personeel was vriendelijk en gezellig, maar niet opdringerig en we voelden ons bijna bezwaard dat we met een vakantieveilingenbon waren gekomen, dus hebben we een leuke fooi gegeven. Zeker een keer proberen.

Gegeten op 25 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Japans Restaurant Kimono in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Japans Restaurant Kimono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.